Mietin, että kannattaisiko uppoumarunkoisen keskimoottoriveneen potkuri maalata myrkkymaalilla. Tähän asti sitä ei ole maalattu, mutta vene seisoo usein loppukesästä laiturissa ja potkuriin on aina joskus tarttunutnäkkiä. Onko siitä mitään haittaa, jos maalaan potkurinkin myrkkymaalilla?
Vastaukset 6
- Anonyymi
Lievästi karrikoiden:
Myrkkymaali josta ylipäätään on hyötyä sisältää kuparia. Kupari saattaa olla potkurille ja akselille erittäin haitallinen (galvaaninen korroosio). Mieti huolella ennen maalaamista.- Anonyymi
Aika rankasti karrikoit.
- Anonyymi
Itse olen maalannut hempel alu safella, primer alle, niin tarraa paremmin kiinni. Pronssi seos potkuria ei parane kuparipohjaisella maalata.
- Anonyymi
Tuosta alu safesta on kokemusta, toimii kuin näkinkasvuturve. Ainoa paikka missä syksyllä oli näkkiä, oli potkuri ja vetolaite.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta alu safesta on kokemusta, toimii kuin näkinkasvuturve. Ainoa paikka missä syksyllä oli näkkiä, oli potkuri ja vetolaite.
Mielenkiintoista, itselläni potkuri tuon käsittelyn jäljiltä puti puhdas saaristomerellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoista, itselläni potkuri tuon käsittelyn jäljiltä puti puhdas saaristomerellä.
Voi olla, että kotisatama vaikuttaa. On lämmin pohjukka ja vesi ei juurikaan vaihdu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791742
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo107734Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207664- 133628
- 51585
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä19558- 37546