Tuhmaa seuraa +50vN

Anonyymi

Viettäisimmekö ihanaa iltaa vaikka näin netin välityksellä? Onko sinullakin laimea seksielämä puolison kanssa!?
M47

120

1614

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ois ihana keskustella ja kiihottua pelkäämättä kiinni jäämistä😗 Kerran yritin täällä silloin tuli rumia kommentteja, säikähdin silloin ois pitänyt jatkaa. Seksi elämä kotona tosi tylsää nykyään. T. Heli

      • Anonyymi

        Olisi kyllä ihanaa kanssasi jutella kaikkee kivaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kyllä ihanaa kanssasi jutella kaikkee kivaa..

        Samoin..fantasioida yksin rauhassa kun viestittelee😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin..fantasioida yksin rauhassa kun viestittelee😗

        Hei Heli 😘
        Mistäpäin olet, josko veisimme viestittelyn pidemmällekin 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Heli 😘
        Mistäpäin olet, josko veisimme viestittelyn pidemmällekin 😉

        Olen Karkkilassa😋 Voimme viedä pidemmälle..oisko myöhemmin illalla tai aamusta aikaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen Karkkilassa😋 Voimme viedä pidemmälle..oisko myöhemmin illalla tai aamusta aikaisin.

        Kiva kuulla, kerro lisää itsestäsi ja kuinka pitkälle haluat mennä? Mistä pidät ja mitä haluat kokea? 😘


      • Anonyymi

        Hei Heli. Vireä miese Raaseporista voi viestittää päivällä tai aikaisin aamulla. Mistä tykkäät? [email protected]


      • Anonyymi

        Laita viestii jos illalla kokeiltas....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita viestii jos illalla kokeiltas....

        Mua haluttaa jo. likka tulee 9 kotii sit ei uskalla teen samal ruokaa hinasin pikkari vakoon kiihottaa kivasti n50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita viestii jos illalla kokeiltas....

        Heli voitko lauantaina viestii 12 jälkeen. mul vapaailta jos jotain eroottista olis viesteis hmmmmm n50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla, kerro lisää itsestäsi ja kuinka pitkälle haluat mennä? Mistä pidät ja mitä haluat kokea? 😘

        Olisin nyt tunnin yksin😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua haluttaa jo. likka tulee 9 kotii sit ei uskalla teen samal ruokaa hinasin pikkari vakoon kiihottaa kivasti n50

        Aika ihanaa😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heli voitko lauantaina viestii 12 jälkeen. mul vapaailta jos jotain eroottista olis viesteis hmmmmm n50

        Voin laittaa...ois kiva ystävystyä tätä kautta😋 T. Heli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kyllä ihanaa kanssasi jutella kaikkee kivaa..

        Sano vaan millon♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano vaan millon♥️

        Sinua odotellen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano vaan millon♥️

        Oletko M 54


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua odotellen..

        Oletko M47 tarkoitin..


      • Anonyymi

        Tuletko seuraksi Heli...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko M47 tarkoitin..

        täällä oon


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko M47 tarkoitin..

        Olenhan minä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin..fantasioida yksin rauhassa kun viestittelee😗

        sitä odottaen..


      • Jussi48V kirjoitti:

        sitä odottaen..

        oletko täällä??


      • En näe sinun viestejäsi;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika ihanaa😗

        Heli ajattelen sua Niina 50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heli ajattelen sua Niina 50

        Samoin olet ajatuksissani Niina😋 Tulit yllätyksenä viestittelee kanssani, mietin vieläkin olethan nainen..täällä kun kaikki mahdollista. Kerro jotain työstäsi, perheestäsi ja harrastuksista pyöreästi niin pysyt anonyymina 😊😊😊 Heli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin olet ajatuksissani Niina😋 Tulit yllätyksenä viestittelee kanssani, mietin vieläkin olethan nainen..täällä kun kaikki mahdollista. Kerro jotain työstäsi, perheestäsi ja harrastuksista pyöreästi niin pysyt anonyymina 😊😊😊 Heli

        kiinteistövälittäjä naimisissa 25v tyttö .etelä-savo .kiinnostuin sinusta .Niina 😍😍😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin olet ajatuksissani Niina😋 Tulit yllätyksenä viestittelee kanssani, mietin vieläkin olethan nainen..täällä kun kaikki mahdollista. Kerro jotain työstäsi, perheestäsi ja harrastuksista pyöreästi niin pysyt anonyymina 😊😊😊 Heli

        ruskeat pitkäthiukset l-kokonen .167 pitkä hyvin normi 50v nainen koti ja mökkeily .puutarha hommat harrastus 😍😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ruskeat pitkäthiukset l-kokonen .167 pitkä hyvin normi 50v nainen koti ja mökkeily .puutarha hommat harrastus 😍😍

        Kiitti kun kerroit Niina itsestäsi😊 aika sattuma samaa ikäluokkaa olen 52v vaaleat pitkät hiukset, kokoni myös liki sama 164 pitkä, painoni nykyään pysynyt 68 kg ja etumus C kuppi. Olen parturi- kampaaja naimisissa ja kaksi tyttöä 24 ja 27v. Harastan myös koti ja pieni puutarha jossa touhuilen, kesäisin liiukumme paljon asunto-autolla. Olen kylläkin fantasioinut naisten välisestä syvemmästä ystävyydestä, jopa keskustellut mieheni kanssa tuntemuksista. Ps. Pitkä hellä kieli suudelma näin aluksi sinulle Niina😗 t.Heli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ruskeat pitkäthiukset l-kokonen .167 pitkä hyvin normi 50v nainen koti ja mökkeily .puutarha hommat harrastus 😍😍

        JA HOMOSTELU KIINNOSTAA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti kun kerroit Niina itsestäsi😊 aika sattuma samaa ikäluokkaa olen 52v vaaleat pitkät hiukset, kokoni myös liki sama 164 pitkä, painoni nykyään pysynyt 68 kg ja etumus C kuppi. Olen parturi- kampaaja naimisissa ja kaksi tyttöä 24 ja 27v. Harastan myös koti ja pieni puutarha jossa touhuilen, kesäisin liiukumme paljon asunto-autolla. Olen kylläkin fantasioinut naisten välisestä syvemmästä ystävyydestä, jopa keskustellut mieheni kanssa tuntemuksista. Ps. Pitkä hellä kieli suudelma näin aluksi sinulle Niina😗 t.Heli

        TYYTÖJEN KANSSA AINA LESBOILLAAN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TYYTÖJEN KANSSA AINA LESBOILLAAN

        Hmm😊 totta..aika tulla kaapista ulos, kokea sellaista mitä pitkään miettinyt. Kunhan ei ketään loukkaa, tyttöjen välinen ystävyys kiinteyttää parisuhdetta uskoisin😋 Kiitti sinulle kommentista joka oli asiallinen. T. Heli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin olet ajatuksissani Niina😋 Tulit yllätyksenä viestittelee kanssani, mietin vieläkin olethan nainen..täällä kun kaikki mahdollista. Kerro jotain työstäsi, perheestäsi ja harrastuksista pyöreästi niin pysyt anonyymina 😊😊😊 Heli

        matkal kotiin hinkkaan housunläpi haaroist villi olo hmmm .entä sinulla .t Niina50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        matkal kotiin hinkkaan housunläpi haaroist villi olo hmmm .entä sinulla .t Niina50

        Sinulla lyhyt päivä..ihanalta kuilostaa, onko leikki välineitä autossa😋 odotan asiakasta aika klo 15. Mietin sua, hameeni alla kihelmöi ihana tunne😗 t.Heli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin laittaa...ois kiva ystävystyä tätä kautta😋 T. Heli

        kiinnostuitko hyväilystä autossa ???ajaessa omaa aikaa .sun kans haluu ajelulle hmmm .Niina 50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kiinnostuitko hyväilystä autossa ???ajaessa omaa aikaa .sun kans haluu ajelulle hmmm .Niina 50

        Tulin juuri kotia. Tosi kiihottavalta kuulosti..ihanaa ois näin illalla käydä jossakin kahden😋 oletko kotona..Heli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla lyhyt päivä..ihanalta kuilostaa, onko leikki välineitä autossa😋 odotan asiakasta aika klo 15. Mietin sua, hameeni alla kihelmöi ihana tunne😗 t.Heli

        taas ajaessa hivelen ei mul oo sex välineitä oon aikonu tilata .hmmm .kiihottavaa päivää hameenalle ..suukkoja NIINA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        taas ajaessa hivelen ei mul oo sex välineitä oon aikonu tilata .hmmm .kiihottavaa päivää hameenalle ..suukkoja NIINA

        Samoin sinulle Niina😊..aiaisin liikkeellä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin sinulle Niina😊..aiaisin liikkeellä..

        haluttaaa 💋💋💋💋💋Niina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti kun kerroit Niina itsestäsi😊 aika sattuma samaa ikäluokkaa olen 52v vaaleat pitkät hiukset, kokoni myös liki sama 164 pitkä, painoni nykyään pysynyt 68 kg ja etumus C kuppi. Olen parturi- kampaaja naimisissa ja kaksi tyttöä 24 ja 27v. Harastan myös koti ja pieni puutarha jossa touhuilen, kesäisin liiukumme paljon asunto-autolla. Olen kylläkin fantasioinut naisten välisestä syvemmästä ystävyydestä, jopa keskustellut mieheni kanssa tuntemuksista. Ps. Pitkä hellä kieli suudelma näin aluksi sinulle Niina😗 t.Heli

        ni nii caravaanari 2
        12v kierretty .myin auton 2v sitten .ostin läheltä mökin töis saa ajaa tarpeeks .ei tuu töistä mitään ajatus karkaa sun luo .kerro miltä hameen alla tuntuu .onneks on RETRO Perjantai .laita 5 jäqlkeen viestii jos kiiinnnostaa Niina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        haluttaaa 💋💋💋💋💋Niina

        Samoin täällä👄👄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla lyhyt päivä..ihanalta kuilostaa, onko leikki välineitä autossa😋 odotan asiakasta aika klo 15. Mietin sua, hameeni alla kihelmöi ihana tunne😗 t.Heli

        mul tymät housut ja jakku töis en tykkää ....leggarit paras ilman pikkareita hmmmmm.Niina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla lyhyt päivä..ihanalta kuilostaa, onko leikki välineitä autossa😋 odotan asiakasta aika klo 15. Mietin sua, hameeni alla kihelmöi ihana tunne😗 t.Heli

        lähen 4 jälkee kotii haluttaaa ajaessa hmm.oot kyydis 💋💋💋💋Niina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ni nii caravaanari 2
        12v kierretty .myin auton 2v sitten .ostin läheltä mökin töis saa ajaa tarpeeks .ei tuu töistä mitään ajatus karkaa sun luo .kerro miltä hameen alla tuntuu .onneks on RETRO Perjantai .laita 5 jäqlkeen viestii jos kiiinnnostaa Niina

        Anteeks..pakko mun kysyy kun kirjoitat aivan eri tapaa kuin aluksi jos olet toinen henkilö kerro miulle. Voin keskustella myös muiden kaa aväoimesti😗 T. Heli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla lyhyt päivä..ihanalta kuilostaa, onko leikki välineitä autossa😋 odotan asiakasta aika klo 15. Mietin sua, hameeni alla kihelmöi ihana tunne😗 t.Heli

        ajattele jotain sexyyy .t . Niina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mul tymät housut ja jakku töis en tykkää ....leggarit paras ilman pikkareita hmmmmm.Niina

        Onko teillä kaikilla samanlaiset työ asut.. legginsit jalas ilman pikkareita pistää naisten ja miesten silmään. Voisin riisuu hitaasti ne pois, samalla suukotella navan ympäristöö😗..hui mitä mietin työ aikana👖lento suukko sinne💋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeks..pakko mun kysyy kun kirjoitat aivan eri tapaa kuin aluksi jos olet toinen henkilö kerro miulle. Voin keskustella myös muiden kaa aväoimesti😗 T. Heli

        Vaistoon samaa kyseinen henkilö ei nainen. Varo vähän..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeks..pakko mun kysyy kun kirjoitat aivan eri tapaa kuin aluksi jos olet toinen henkilö kerro miulle. Voin keskustella myös muiden kaa aväoimesti😗 T. Heli

        Mullekko toi oli tääl voi mun nimelle pelleillä kuka tahansa. Tuli paha mieli . Kuka kyseli mun leggareist . T. Aito Niina LKV Etelä ¬SAVO


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullekko toi oli tääl voi mun nimelle pelleillä kuka tahansa. Tuli paha mieli . Kuka kyseli mun leggareist . T. Aito Niina LKV Etelä ¬SAVO

        Hei Niina😗 Vastailinko jollekin toiselle? Epäilin kyllä..ihana kuulla oikeesti susta😗 T. Heli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Niina😗 Vastailinko jollekin toiselle? Epäilin kyllä..ihana kuulla oikeesti susta😗 T. Heli

        Joo mä oikee nainen tuli paha mieli äsken joku lähetteli lento Suukkoja. Lähen mökille. Huomenna vois viestii päivällä jos kiinnostaa hmmm NIINA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullekko toi oli tääl voi mun nimelle pelleillä kuka tahansa. Tuli paha mieli . Kuka kyseli mun leggareist . T. Aito Niina LKV Etelä ¬SAVO

        Älä pahoita mieltäsi Niina🤗 Kuuntelen juuri Souvareiden musiikkia, aivan ihana ääni vie jalat alta😊 Heli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mä oikee nainen tuli paha mieli äsken joku lähetteli lento Suukkoja. Lähen mökille. Huomenna vois viestii päivällä jos kiinnostaa hmmm NIINA

        Täällä seassa häiriköitä kantsii jättää omaan arvoonsa. Laitoin suukko viestin sinulle töistä kun luulin viestien tulevan sinulta. Voidaan viestii..kivaa mökki iltaa teille. Heli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kyllä ihanaa kanssasi jutella kaikkee kivaa..

        Heli Txt 56 miehelle.Puh sex Ja Video runkut kiinnostais..0417500055 Myös whatsap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä seassa häiriköitä kantsii jättää omaan arvoonsa. Laitoin suukko viestin sinulle töistä kun luulin viestien tulevan sinulta. Voidaan viestii..kivaa mökki iltaa teille. Heli

        Moi Heli Yö vieraat lähti. nyt omaa aikaa vaik soolo sexii sun kans tälle etänä jos kiinnostut. Makoilen sohval täytyisi siivota ja tehdä illaksi jotain palasta. Tyttö tulee mieskaverin kans saunoo mut illalla nyt yksin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä pahoita mieltäsi Niina🤗 Kuuntelen juuri Souvareiden musiikkia, aivan ihana ääni vie jalat alta😊 Heli

        Heli kostuitko eilen töis jotain eroottista. Sul hame työasuna haluis kurkata sinne. Sheivasin äsken nyt on puhdas.... sinulle jos haluaisit tyydyttää mut............ Niina 😍😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä seassa häiriköitä kantsii jättää omaan arvoonsa. Laitoin suukko viestin sinulle töistä kun luulin viestien tulevan sinulta. Voidaan viestii..kivaa mökki iltaa teille. Heli

        Heli. Eilen tänne tullessa hyväilin ihanaa kun kiihottunu oli halukas olo pillua kihelmöi en kerinnyt sormetaa. Ystävä pariskunta tuli liian aikaisin. kyllä harmitti . Pillu kosteena. T. Niina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi Heli Yö vieraat lähti. nyt omaa aikaa vaik soolo sexii sun kans tälle etänä jos kiinnostut. Makoilen sohval täytyisi siivota ja tehdä illaksi jotain palasta. Tyttö tulee mieskaverin kans saunoo mut illalla nyt yksin

        Hei Niina. Mies lähdössä vahtaa kesärenkaita kohta, sopii kyllä sämpylät viimeiset uunissa. Laitan sinulle kohta viestii...suukko👄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Niina. Mies lähdössä vahtaa kesärenkaita kohta, sopii kyllä sämpylät viimeiset uunissa. Laitan sinulle kohta viestii...suukko👄

        Heli ootan sua innostuneena sohvalla oloasu päällä hmmmm mm. Niina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heli ootan sua innostuneena sohvalla oloasu päällä hmmmm mm. Niina

        Laitoin valmiiksi aamutakin päälleni...odotan et jään yksin. Heli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Niina. Mies lähdössä vahtaa kesärenkaita kohta, sopii kyllä sämpylät viimeiset uunissa. Laitan sinulle kohta viestii...suukko👄

        Heli en oo ennen naisen kanssa viestiny sex touhuista. sä tunnut kiinnostavalta. jos saatais txt ilman Häiriköitä. haluisin laittaa sulle nron. mut tiiän et tulee häirikkö puheluita. vonkaus ja runkkaus vid. Yäk............... Niina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Niina. Mies lähdössä vahtaa kesärenkaita kohta, sopii kyllä sämpylät viimeiset uunissa. Laitan sinulle kohta viestii...suukko👄

        Heli keittiössä jammailen kuuntelen hitmixiä. otin pikkari pois yöhousut ja lyhytpaita.hmmmmmmmm. Niina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heli keittiössä jammailen kuuntelen hitmixiä. otin pikkari pois yöhousut ja lyhytpaita.hmmmmmmmm. Niina

        Niina nyt yksin sänkyllä mietin miltä näytät kasvoiltasi, samalla hivelen jalkoväliäni hmmm...Heli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Niina. Mies lähdössä vahtaa kesärenkaita kohta, sopii kyllä sämpylät viimeiset uunissa. Laitan sinulle kohta viestii...suukko👄

        Heli hivelen housunläpi sileetä pillua. puristellen nännejä..... Niina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoin valmiiksi aamutakin päälleni...odotan et jään yksin. Heli

        Ihanaa hivele salaa pillua. PURISTELE RINTOJA mä tääl. Ihanaa kun kiihottunu Niina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heli hivelen housunläpi sileetä pillua. puristellen nännejä..... Niina

        Aiii ihana kun kerrot..minulla sormet syvällä pillussani oon aivan märkä...saanko suudella sua hellästi..Heli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heli keittiössä jammailen kuuntelen hitmixiä. otin pikkari pois yöhousut ja lyhytpaita.hmmmmmmmm. Niina

        Käytätkö silmä laseja..ovat kauniita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niina nyt yksin sänkyllä mietin miltä näytät kasvoiltasi, samalla hivelen jalkoväliäni hmmm...Heli

        Suutelen sun kaulaa. puristellen hellästi nännejä. rintoja Kiihotut. tääl kostuuuuu ihanaaaa. Niina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suutelen sun kaulaa. puristellen hellästi nännejä. rintoja Kiihotut. tääl kostuuuuu ihanaaaa. Niina

        Sormeni siirtyy selkääsi pitkin sun pyöreän pepun päälle. Hieron hellästi reisiäsi suutelen sun soileitä huuliasi..ihanaa Heli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niina nyt yksin sänkyllä mietin miltä näytät kasvoiltasi, samalla hivelen jalkoväliäni hmmm...Heli

        Puristellen klitorista turpoo. paisuu. Jalat levällään sohval pillu halukkaana sinulle. Niina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiii ihana kun kerrot..minulla sormet syvällä pillussani oon aivan märkä...saanko suudella sua hellästi..Heli

        Ime hellästi klittaa kiihotun lisää. tuntuu ihanalle. NESTEET valuu sun huulille. Niina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puristellen klitorista turpoo. paisuu. Jalat levällään sohval pillu halukkaana sinulle. Niina

        Aahh Niina..kieleni hipaisee klitoristasi kädet peppusi alla..huiii tuun itse kohta..Heli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aahh Niina..kieleni hipaisee klitoristasi kädet peppusi alla..huiii tuun itse kohta..Heli

        Laita sormet mun sisälle vähän kovemmin. tärisen näät kuinka nautin ihanaa oot hyvä sormista. Niina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita sormet mun sisälle vähän kovemmin. tärisen näät kuinka nautin ihanaa oot hyvä sormista. Niina

        Laitan varovasti minulla teko kynnet..kaksi sormea sisässäsi aaii teen nopeammin sä aivan märkänä vuodat..uiìi nyt tuun ..oot mun ..Heli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita sormet mun sisälle vähän kovemmin. tärisen näät kuinka nautin ihanaa oot hyvä sormista. Niina

        Hei Niina😋 rakastellaan myöhemmin lisää kohta mies tulee kotia. Heli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitan varovasti minulla teko kynnet..kaksi sormea sisässäsi aaii teen nopeammin sä aivan märkänä vuodat..uiìi nyt tuun ..oot mun ..Heli

        Mietin miten saan puh. numeroni sinulle..Heli


      • Anonyymi

        Heli olin veskis huutelee haaroist en kuullu. Laita txt että saan sun nron Niina.


      • Anonyymi

        Heli txt se nopeempi en vastaa puh jotain runkkareita. Mua haluttaa nyt illasta orkku sun kans. Lähen käymään kaupassa Suukkoja oot ihanan kiinnostava Niina. Eija. Annikki jos ihmettelit


      • Anonyymi

        Haluun sormetaa sun kans jäi viel tunne pilluun aaaaaaah. Niina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heli keittiössä jammailen kuuntelen hitmixiä. otin pikkari pois yöhousut ja lyhytpaita.hmmmmmmmm. Niina

        Olet suloinen Niina. Heli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet suloinen Niina. Heli

        suukkoja haluun sua lisää ohana orkku kanssas Niina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heli olin veskis huutelee haaroist en kuullu. Laita txt että saan sun nron Niina.

        Yritin soittaa ilman näkyvää numeroo olisin varmistanut ettei jonkun miehen puhelin. Itsellä normi numero siksi varon. Jouduin myös käymään suihkussa, menin pikästä aikaa tosi märäksi reisiä myöten. Haluisin sua livenä rakastella, ihastua suhun kunnolla. Heli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        suukkoja haluun sua lisää ohana orkku kanssas Niina

        Heli millä tyydytät mut ootan sua Niina


      • Anonyymi

        Halutko et laitan kuvani samalla? Kerro minkälaisen haluaisit😗 Heli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heli millä tyydytät mut ootan sua Niina

        Haluisin lusikkaan niin hangattais toistemme häpyhuulia orgasmiin saakka..uiii Heli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluisin lusikkaan niin hangattais toistemme häpyhuulia orgasmiin saakka..uiii Heli

        Laita vaan kuvii kiihota en oo kokeillu pillut vastakkain kiikottaa kovasti Niina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluisin lusikkaan niin hangattais toistemme häpyhuulia orgasmiin saakka..uiii Heli

        Kuvaa kun tyydytän. Kiihottaa mä kostun hivelen pillua. ootko yksin jännittääkö, 'NIINA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvaa kun tyydytän. Kiihottaa mä kostun hivelen pillua. ootko yksin jännittääkö, 'NIINA

        Arvaa vaan😗 otan kuvan kun yksin..oon juuri tosi kiihottunut. Laitan pari kuvaa saat yhden kun sauva sisässäni toisen kasvo..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvaa vaan😗 otan kuvan kun yksin..oon juuri tosi kiihottunut. Laitan pari kuvaa saat yhden kun sauva sisässäni toisen kasvo..

        Katon kuvaa tyonnän sormet sisälle nai mua vähän kovemmin Niina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvaa vaan😗 otan kuvan kun yksin..oon juuri tosi kiihottunut. Laitan pari kuvaa saat yhden kun sauva sisässäni toisen kasvo..

        Hivele salaa mä tääl samaa oot ihana haluun sua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin miten saan puh. numeroni sinulle..Heli

        Hivele viikol pillua töis se kiihittais mua jännitys et joku tajuis että mitä teet laita txt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet suloinen Niina. Heli

        tee mulle kielellä klittaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet suloinen Niina. Heli

        laita mun pilluun en nää mut tunnen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Niina😋 rakastellaan myöhemmin lisää kohta mies tulee kotia. Heli

        Tää valuu pillu nestettä saunan lauteille levitän haluutko nuolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää valuu pillu nestettä saunan lauteille levitän haluutko nuolla

        Voi kulta..levitä reisiä kunnolla..kieli nuolee pilluasi samalla sormetan sua..ai miten maukasta limaa valut..Heli


      • Anonyymi

        Hei Niina. Onko sinulla työ numero toinen jossa olet tummissa vaatteissa..söötti kuva😋 Heli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kulta..levitä reisiä kunnolla..kieli nuolee pilluasi samalla sormetan sua..ai miten maukasta limaa valut..Heli

        sormella mut en oo yksin .SUUKKOA iastus laitan jos sä tyydyths kuvaa kokeilen autos hyväillä ja kuvaaa .että kiihotut töis .oot ihana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Niina. Onko sinulla työ numero toinen jossa olet tummissa vaatteissa..söötti kuva😋 Heli

        mua haluttaa sohval sormi pillussa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Niina. Onko sinulla työ numero toinen jossa olet tummissa vaatteissa..söötti kuva😋 Heli

        kokeile jorain mulle peppuun ei oo koskaan naitu oot eka ............ihastus mihin aikaan ma kotona tehdään orkut .jä eilen kesken harmittaaa ... sinun .....Niina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Niina. Onko sinulla työ numero toinen jossa olet tummissa vaatteissa..söötti kuva😋 Heli

        HELI mä tärisenihastus en voi huutaaa .tääl tyttö yötä puren tyynyä aaaaaaah kiitos sinulle .ajattelen sinua jatkuvasti .....Niinasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HELI mä tärisenihastus en voi huutaaa .tääl tyttö yötä puren tyynyä aaaaaaah kiitos sinulle .ajattelen sinua jatkuvasti .....Niinasi

        kokeile ma töis pillua salaa tietty kohta rakastun naiseen .en olis uskonu miten ihanaa Niinasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Niina. Onko sinulla työ numero toinen jossa olet tummissa vaatteissa..söötti kuva😋 Heli

        enko sua naitu peppuun ?? miltä se tunuu saat tehdä mulle mitä haluat ......Niinasi ..........


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Niina. Onko sinulla työ numero toinen jossa olet tummissa vaatteissa..söötti kuva😋 Heli

        Ihastus sun pitilaittaa kuvii Niina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastus sun pitilaittaa kuvii Niina

        Tiedän sä vastaisit puheluuni vaikkakin soitan ilman numeroa jos kyseessä olisi oikeesti Niina. Nainen vastaa kysymyksiin sä höpötät aivan muuta. Hyvää kevättä myös sinun huijaus yrityksille. Heli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän sä vastaisit puheluuni vaikkakin soitan ilman numeroa jos kyseessä olisi oikeesti Niina. Nainen vastaa kysymyksiin sä höpötät aivan muuta. Hyvää kevättä myös sinun huijaus yrityksille. Heli

        Heli! Näitä sikoja riittää täällä. N.53


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän sä vastaisit puheluuni vaikkakin soitan ilman numeroa jos kyseessä olisi oikeesti Niina. Nainen vastaa kysymyksiin sä höpötät aivan muuta. Hyvää kevättä myös sinun huijaus yrityksille. Heli

        Anteeksi tullu paljon törky soittoja ei tänne kannata laittaa .Nimee .nroa .jos oot tota mieltä ni Heippa Ihastus .N50


      • Anonyymi

        Tosi törkeetä laittaa toisten numero. Osasit ehkä viksusti kysyä ettei panikoi tän jälkeen.


    • Anonyymi

      Kiinnostaako nainen 50v samatilanne tääl turhautunu miehiin

      • Anonyymi

        Moi, kiinnostaa kovastikin. Mistäpäin sä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi, kiinnostaa kovastikin. Mistäpäin sä?

        N50 savosta mua kiinnostais samalla hyväillä jos sopii


    • Anonyymi

      Tänään ajelin töistä oli outo olotila. tai no kiihottunu on kyl vieläkin n50

    • Anonyymi

      En oo naisen kans ollu ajatus kiehtoo hmmmm n50

    • Anonyymi

      Puristellen paidanläpi nännejä ne kovettuu outo tunne kun ite tekee tuntuu kivalle n50

    • Anonyymi

      En viel Saharaa olekaan tuntuu erikoiselta kun koostuu. oikeestaan ihanaaa

    • Anonyymi

      Heli ajattelen sua ja la päivää erotiikan toivos Suukkoja N50

      • Anonyymi

        Hei N50😍 voisin kokeilla kanssasi olisi eka kerta..suukkoja myös😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei N50😍 voisin kokeilla kanssasi olisi eka kerta..suukkoja myös😋

        heli suukkoja menos rtöihin kiihottuneena .suukkoja .n50 nina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei N50😍 voisin kokeilla kanssasi olisi eka kerta..suukkoja myös😋

        oot ajatuksissa ♥️t.niina


    • Heliä odotellen.... minne lie hävis..

    • Oisko näin myöhempään kivaa ja avointa seuraa kivalle miehelle??

    • Anonyymi

      Hello onko täällä enää ketään? Voisi yökeskustelua harrastaa..😉 T m56

    • Anonyymi

      joo

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1683
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1320
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1108
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      895
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe