Alastonkuvien myyminen

Hei olen miettinyt kannattaako pylly/tissi kuvien myynti? Kuullut monien myyvän kuviansa. Taikka käytettyjä pikkuhousuja. Miten pysty olemaan useamman päivän samoilla alusvaayyeilla?

49

13378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ainakin itselläni se on kannattanut. Monet miehet maksavat kuvista sen minkä pyydän. Samoin pikkuhousuista. Kyllä sitä jaksaa muutaman päivän niitä pitää kun tietää saavansa kunnon korvauksen:) Ja tietää tuottavansa miehelle mielihyvää.

• Mutta miten se toimii? Ensin rahat Sitten kuvat? Vai niinkun miten? 🤔

• Anonyymi
        xlmuodot kirjoitti:

Mutta miten se toimii? Ensin rahat Sitten kuvat? Vai niinkun miten? 🤔

Ensin rahat sitten kuvat. Niin ainakin uusien ostajien kohdalla. Sitten jos on jo osoittautunut luotettavaksi olen saattanut laittaa kuvat ensin ja ostaja on maksanut sitten.

• Anonyymi kirjoitti:

Ensin rahat sitten kuvat. Niin ainakin uusien ostajien kohdalla. Sitten jos on jo osoittautunut luotettavaksi olen saattanut laittaa kuvat ensin ja ostaja on maksanut sitten.

Kiitos tästä🙏

• Anonyymi
        xlmuodot kirjoitti:

Kiitos tästä🙏

Olepa hyvä! Toivottavasti saat paljon asiakkaita ja kauppa käy:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

missä niiku näitä voi myydä ja mistä löytyy henkilöitä

• Anonyymi

Missä myyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitti vinkistä. Partareiska.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä näitä voi myydä tai etsiä halukkaita ostajia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

missä niiku näitä voi myydä ja mistä löytyy henkilöitä

Seksitreffit sivusto

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä niitä vois esim myydä?

• Anonyymi

Pikku housuista maksaa hyvänkin hinnan jos eritteitä ja tuoksuu kunnolla. M 67v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostaisiko suo ostaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä myyt?

itseäni.
        T-jamalin gay klubi-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

24-vuotias nuori nainen voisin myydä sinulle, ihan toiveiden mukaan voin käyttää ja tehä mitä haluat kunhan hinnasta sovitaan🥵

• Anonyymi

Minulle kävi niin että naispuolinen messenger kaveri itse otti asian puheeksi ja sitten eräänä päivänä hän ilmoitti olevansa valmis. Eikä maksanut mitään. Monen monet kerrat sain katsoa hänen paikkaansa.

• Anonyymi

Jos halua katsella alastonkuvia, miksi maksaa niistä?

Alaston suomi sivustolla, enemmän, kuin jaksaa katsella, älkää hyvät ihmiset mistään kuvista maksako.

Tuolla voi myös jutella ihmistenkanssa ja itse olen saanut monta kertaa jo pesää...

Näin Turussa

• Anonyymi

Hyvä ihminen osaa päättää itse mistä kannattaa maksaa 😘

• Anonyymi

en ole käynyt nyt aikaan alastonsuomessa. Käsitykseni mukaan siellä ei kannatakaan mennä! Eikä sinne kannata rekata itseään ettei tule hankaluuksia!

• Anonyymi

Kuka niitä muka ostaa, kun netti on pullollaan ilmaisia kuvia ja videoita.

• Anonyymi

Laatu on suhteellinen asia. Ei sillä etteikö kuva kerro paljon ja sen perusteella voi torpatakin kaiken. Mutta hyvää tyyppiä ja kivaa ulkonäköä on vaikea saada samassa. Vaikka livessä kohtaisi kivan tyypin joka on myös kivan näköinen, niin asian eteneminen ei vielä ole selvä!

• Anonyymi

Haluaisko joku ostaa halvalla paljon kuvia

• Anonyymi

Voisitko vaihtaa? Minulla olisi kuvia vanhan savottamiehen palleista.

• Anonyymi

haluisiks maksaa

• Anonyymi

Perusta Pikkuhousu wolt ja myy se vuoden kuluttua Joulupukille; hinta 22mrd!

• Anonyymi

Nimenomaan

• Anonyymi

Ihan miehenä vastaan. Tuo on huono bisnes Pikkuhousuja saa ilmaiseksi, pillun kuvia ilmaiseksi ja juttuseuraa puhelimen kautta. Mutta on tiettyjä asioita joita ei saa mitenkään ja sitä ei auta täällä huudella.

• Anonyymi

Kuvien ja pikkuhousujen myynnissä on ongelma! Myyjän identiteettisuoja! Vaatisi nimittäin jonkinsortin mobiilimaksujutun mikä taas vaatii eriikisen pankkitilin jossakin toisessa pankissa kuin oma päätili on ja oman numeron sille toiminnalle! Teen tiedän tuosta numerolla siirtämisestä että omiin tilitapahtumiin tulee vastaanottajan nimi.

Ja ne jotka jakaa kuvia tuskin ovat ns kuranttia ihmisinä. Ne jotka on kuranttia eivät myy mitään sillä heidän ei tarvitse tehdä sitä. Eivätkä he sitä tee!

• Anonyymi

Eipä siinä mikään ongelma eikä identiteettisuojaa muutenkaan edes tarvitakaan kun ainoa järkevä toimiva tapa on livekaupat.

• Anonyymi

Haluatko vaihtaa? MInulla on kuvia vanhan savottamiehen palleista.

• Anonyymi

Seksitreffit sivulla saa asiakkaita.

• Anonyymi

Seksitreffit sivulta minä olen saanut asiakkaita ihan mukavasti ja rahaakin tullut ihan hyvin🤭 kuvien lisäksi teen chattia ja melkein joka päivä on asiakkaita!

• Anonyymi

mutts miten löytää henkilöitä jotka haluaa ostaa kuvia?

• Anonyymi

Mietipä sitä! Kuva on kuitenkin aika vähän antava ja sen arvo on hyvin pieni. Jos haluat kuvilla ”miljoonan”, niin miljoona kuvaa ei riitä tuon ansaintaan.

Kuvia saa ilmaiseksi.

• Anonyymi

Mitä jos ei halua sen toisen osa puolen näkevän pankki tietoja ja nimiä yms. Miten sitten kannattaa tehdä

• Anonyymi

Ei siitä kyl pääse yli eikä ympäri eikä ilman tietoja rahaakaan saa

• Anonyymi

Tilisiirrossa ei ole pakko käyttää myyjänä omaa nimeä, siinä vain tilinumerolla on väliä. Ite olen muokannut omaa nimeäni tunnistamattomaksi noissa tilisiirtopyynnöissä.

Ketjusta on poistettu 129 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2398
    2. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      182
      2074
    3. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      45
      2027
    4. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1752
    5. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      30
      1748
    6. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      179
      1425
    7. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      207
      1369
    8. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      26
      1215
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      1002
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      80
      1001
    Aihe