TV ja reititin pari vuotta sitten ostettuja ja langaton yhteys toiminut sen ajan melko moitteettomasti. Sitten, noin vain, vikakoodi -106, yhteys poikki ja pysyy.
LG UK6300MLB ja Asus AC750. Verkkokortti toimii, saan yhteyden puhelimen kautta, mutta jouduin todella omituiseen selaimen päivitysrumbaan, eikä MTV3 Katsomon katselu onnistunut edes sillä tavalla. Reitittimen kautta yhteyden tulee kuitenkin toimia kuten tähänkin saakka. Tämä läppäri toimii nikottelematta sen kautta.
Virtajohdot irroteltu ja TV:n tehdasasetukset palautettu eli jäljelle jää reitittimen asetuksiin puuttuminen. Näin ohjeisti LG:n Live Chat. Etten olisi pian ilman yhteyttä kaikilla laitteillani...
Internet-yhteys taloyhtiön puolesta. Suojaustyyppi: WPA2-Personal. Chatissa ohje reitittimen automaattisen yhteyden haun pois kytkemisestä, mutta se vaikuttaa ongelmien kerjäämiseltä.
Osaako joku auttaa?
WLAN -yhteyden palautus reitittimestä käsin
Anonyymi
4
4218
Vastaukset
- Anonyymi
Kun sinulla jo on yhteysasetukset, tarviaako niitä edelleen automaattisesti etsiä lisää.
- Anonyymi
Sepä se, mutta yhteys TV:hen on poikki ja jotakin on keksittävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä se, mutta yhteys TV:hen on poikki ja jotakin on keksittävä.
Katso vanhanaikaisella.
- Anonyymi
Chromecast kylkeen niin pelaa paremmin. Telkkareiden omat systeemit ovat aina huonoja käytettävyydeltään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305792Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144364Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522951Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391549Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 621276
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161