Seuraajatt

Anonyymi

Onko Äänekoskella joku seuraamisleikki menossa, kun niin selkeästi seurataan ja annetaan käytöksellään huomata , että sinuapa nyt tässä vähän seuraillaan, ihan pimeetä touhua. Olen kuvitellut, että onko minussa /esim puhelimessa Pokemon , mutta tänään ei ollu puhelinta edes mukana. Mihin lie liittyy, kun en tunne täältä ketää, paitsi alakerran härikkönaapurin. Ja jonkunhan on täytynyt nähdä , kun lähden liikenteeseen. Toivon asiallisia kannanottoja, vaikka tämä onkin niin eeriskummallinen juttu. Yksityietsiviksi heistä ei kyllä ole, ovat niin näkyviä :D :D :D

118

2136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä tänne itket mene sanomaan suoraan sille kyttääjälle niin tein minäkin ja loppu siihen kyttääminen

      • Anonyymi

        Juu, täällä kitiseminen on vielä pientä, katsotaan , joudunko kitisemään jonnekkin muualle.


    • Anonyymi

      Kerran joku seuraili, ja kun oli tarpeeks lähellä, niin käännyin ja säikytin sen. Säikähti ressuka niin paljon että maahan jäi kaks katkennutta etuhammasta.

      Ehkäpä kyseinen henkilö oppi jotakin tilanteesta

      • Anonyymi

        Jep jep suuret puheet ja pienet teot niihh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep jep suuret puheet ja pienet teot niihh

        Ei siinä puheita tarvittu. Nopea koppasu nenän alle, lopetti niskaan huojottamisen


      • Anonyymi

        Tää on niin hyvä, että nauran vieläkin maha kippurassa:D


    • Anonyymi

      Ilmeisesti tämmöinen sairas leikki joillain meneillään. Itsekin kokenut samaa. Täytyypä alkaa kuvaamaan seuraaj(i)a.

      • Anonyymi

        Jep.


      • Anonyymi

        Tänään se merkillinen tapaus olikin. Olin ässässä , siellä yksi rillipäinen ukkeli seuraili ja hyöri ja pyöri ja kassalla onneksi erikassajono, niin kuinka ollakkaan, tämä ukko kurkki kasajonon,kun joutui hyllyn taakse, niin sieltä urkki välillä. Urkin itsekkin , että mitähän se seuraavaksi aikoo niin eikö tullu samaan kassa jonoon kuin minäkin. Onneksi oli välissä asiakas. MIKÄ taho laittaa seuraamaan jopa kauppaan ihmisiä ja kuinka niillä riittää seuraajia ,kun aina vaihtuu. En ole hullu enkä vainoharhainen. Tämä on niin ilmiselvää niin ilmeistä ja toivon jonkun kertovan mistä ihan oikeasti on kyse?
        Vakuutuyhtiö se ei ainakaan ole , mutta entä KELA??Kunta?Mutta miksi? Vai olisiko myymäläetsivä, ässässä?? Vai olenko saanut jokun muun , jonkun pahaa aikovan niskaani huohottamaan , mutta mitä se kaupassa minua seuraisi? No, onhan näitä ihmeellisiä tapauksia maailma pullollaan. Kirjoitan näistä havainnoistani tästä lähtien aina tähän samaan ketjuun, ihan siltä varalta, että jos jotain
        sattuukin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään se merkillinen tapaus olikin. Olin ässässä , siellä yksi rillipäinen ukkeli seuraili ja hyöri ja pyöri ja kassalla onneksi erikassajono, niin kuinka ollakkaan, tämä ukko kurkki kasajonon,kun joutui hyllyn taakse, niin sieltä urkki välillä. Urkin itsekkin , että mitähän se seuraavaksi aikoo niin eikö tullu samaan kassa jonoon kuin minäkin. Onneksi oli välissä asiakas. MIKÄ taho laittaa seuraamaan jopa kauppaan ihmisiä ja kuinka niillä riittää seuraajia ,kun aina vaihtuu. En ole hullu enkä vainoharhainen. Tämä on niin ilmiselvää niin ilmeistä ja toivon jonkun kertovan mistä ihan oikeasti on kyse?
        Vakuutuyhtiö se ei ainakaan ole , mutta entä KELA??Kunta?Mutta miksi? Vai olisiko myymäläetsivä, ässässä?? Vai olenko saanut jokun muun , jonkun pahaa aikovan niskaani huohottamaan , mutta mitä se kaupassa minua seuraisi? No, onhan näitä ihmeellisiä tapauksia maailma pullollaan. Kirjoitan näistä havainnoistani tästä lähtien aina tähän samaan ketjuun, ihan siltä varalta, että jos jotain
        sattuukin.

        Seiska lehden paparassit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään se merkillinen tapaus olikin. Olin ässässä , siellä yksi rillipäinen ukkeli seuraili ja hyöri ja pyöri ja kassalla onneksi erikassajono, niin kuinka ollakkaan, tämä ukko kurkki kasajonon,kun joutui hyllyn taakse, niin sieltä urkki välillä. Urkin itsekkin , että mitähän se seuraavaksi aikoo niin eikö tullu samaan kassa jonoon kuin minäkin. Onneksi oli välissä asiakas. MIKÄ taho laittaa seuraamaan jopa kauppaan ihmisiä ja kuinka niillä riittää seuraajia ,kun aina vaihtuu. En ole hullu enkä vainoharhainen. Tämä on niin ilmiselvää niin ilmeistä ja toivon jonkun kertovan mistä ihan oikeasti on kyse?
        Vakuutuyhtiö se ei ainakaan ole , mutta entä KELA??Kunta?Mutta miksi? Vai olisiko myymäläetsivä, ässässä?? Vai olenko saanut jokun muun , jonkun pahaa aikovan niskaani huohottamaan , mutta mitä se kaupassa minua seuraisi? No, onhan näitä ihmeellisiä tapauksia maailma pullollaan. Kirjoitan näistä havainnoistani tästä lähtien aina tähän samaan ketjuun, ihan siltä varalta, että jos jotain
        sattuukin.

        En kans ymmärrä. Mikä tässä on taustalla? Voisko joku seuraaja vastata?


    • Anonyymi

      Dronetko seurailee?

    • Anonyymi

      Amfetamiinin aiheuttama psykoosi?
      Paranoidinen skitsofrenia?

      Jos tuntuu koko ajan, että joku seuraa, niin kannattaa hakea apua. Silloin kun tulee tunne, että "minä vastaan kaikki muut", niin tietää, että oma todellisuudentaju heittää. Kaikki seuraa, kaikki vainoaa, kotona pitää puhua kuiskaamalla, ajatuksia voidaan käyttää sua vastaan, ... pikku lenkki MTT:ssä, ja siitä hoitoonohjaus.

      Ihmisillä on ongelmia ja ne pystytään kyllä ratkaisemaan. Se on jo paljon, että tuntee ittensä ja tietää, että milloin on aika hakea apua. Joskus pääkoppa kaipaa vähän jeesiä.

      Tsemppiä.

      • Anonyymi

        No, kuuleppa tätä, onneksi kaupoissa on nämä valvontakamerat. Niistä näkee mitä on tapahtunut! Niin, että tsemppiä vaan itelles , seuraaja !! (näytän yhtä sormee sulle, arvaappa mitä sormee,hopitti?) :D


      • Anonyymi

        Vai, onko asiakkat lopussa sieltä mtt:stä, että pitää alkaa ihmisä seurailemaan näkyvästi, jotta saavat lissää asiakkaita, mutta kun mites saat nämä ihmiset joita seuraat hoitoon, kun ovat niinkin terveitä, että uskaltavat täällä asiasta kirjoittaa? hahahahahah Mene, ite sinne mtt:hen seuraaja!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai, onko asiakkat lopussa sieltä mtt:stä, että pitää alkaa ihmisä seurailemaan näkyvästi, jotta saavat lissää asiakkaita, mutta kun mites saat nämä ihmiset joita seuraat hoitoon, kun ovat niinkin terveitä, että uskaltavat täällä asiasta kirjoittaa? hahahahahah Mene, ite sinne mtt:hen seuraaja!!

        Mun tarttee lähteä seuraamaan näitä sun seikkailuita livenä. Kuulostaa tarua ihmeellisemmältä, jopa Äänekoskella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun tarttee lähteä seuraamaan näitä sun seikkailuita livenä. Kuulostaa tarua ihmeellisemmältä, jopa Äänekoskella.

        jatkan...

        Mennään siihen "kävelykadun" varteen istumaan ja kerro mulle ketkä sua seuraa. Seurataan yhdessä niiden liikkeitä. Otetaan rauhallisesti? Miltäs tämä kuulostaisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jatkan...

        Mennään siihen "kävelykadun" varteen istumaan ja kerro mulle ketkä sua seuraa. Seurataan yhdessä niiden liikkeitä. Otetaan rauhallisesti? Miltäs tämä kuulostaisi?

        Kaupassa on valvontakamerat, mene sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaupassa on valvontakamerat, mene sinne.

        On, siellä on valvontakamerat.

        Veikkaan, että olet nainen. Ikä 18-30 vuotta, todennäiköisesti hieman yli 20 vuotta. Minuun sinä et luota, mutta minä pystyn sinua auttamaan. En oleMTT:ssä töissä.


      • Anonyymi

        Vainoaminen on yllättävän yleistä. Viimeksi eilen o IS:ssä juttu kun vainoaja oli saanut tuomion.
        Se on totta että esim. paranoidisen skitsofrenian yksi oire on vainoharhaisuus.
        Nämä kaksi pitäisi kuitenkin pystyä erottamaan toisistaan.
        Kuitenkin jopa psykiatreilla ja hoitajilla on taipumus heti leimata uhri jostain syystä vainoharhaiseksi, jos uskaltautuu tästä asiasta avautumaan.
        Pitäs olla todisteita.
        Ei kannata puhua kellekkään. Yksin oot ahdistukses kanssa.
        Kamerat ja äänitys oltava näköjään koko ajan valmiudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vainoaminen on yllättävän yleistä. Viimeksi eilen o IS:ssä juttu kun vainoaja oli saanut tuomion.
        Se on totta että esim. paranoidisen skitsofrenian yksi oire on vainoharhaisuus.
        Nämä kaksi pitäisi kuitenkin pystyä erottamaan toisistaan.
        Kuitenkin jopa psykiatreilla ja hoitajilla on taipumus heti leimata uhri jostain syystä vainoharhaiseksi, jos uskaltautuu tästä asiasta avautumaan.
        Pitäs olla todisteita.
        Ei kannata puhua kellekkään. Yksin oot ahdistukses kanssa.
        Kamerat ja äänitys oltava näköjään koko ajan valmiudessa.

        Nämä kaksi asiaa yleensä eroavat toisistaan siinä, että vainoharhaisen ihmisen on vaikea konkreettisesti kertoa kuka häntä vainoaa. Yleensä vastaukseksi et saa yhtä tiettyä henkilöä, vaan "jonkun" henkilön, joka saattaa vaihdella tilanteesta riippueen, jne.

        Varsinaisissa vainoamistapauksissa yleensä pystytään näyttämään toteen esim entisen puolison suorittaman vainoaminen tms; valokuvien, todistajien, tekstiviestien muodossa, jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä kaksi asiaa yleensä eroavat toisistaan siinä, että vainoharhaisen ihmisen on vaikea konkreettisesti kertoa kuka häntä vainoaa. Yleensä vastaukseksi et saa yhtä tiettyä henkilöä, vaan "jonkun" henkilön, joka saattaa vaihdella tilanteesta riippueen, jne.

        Varsinaisissa vainoamistapauksissa yleensä pystytään näyttämään toteen esim entisen puolison suorittaman vainoaminen tms; valokuvien, todistajien, tekstiviestien muodossa, jne.

        Narsisteilla on myös tapana kerätä ympärilleen "hovi" jolle valehtelee päättömiä juttuja uhrista, ja manipuloi nämä tyypit uhriaan vastaan. Tämä on peruskauraa narsismia käsittelevässä tutkimustiedossa josta on myös paljon kirjallisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsisteilla on myös tapana kerätä ympärilleen "hovi" jolle valehtelee päättömiä juttuja uhrista, ja manipuloi nämä tyypit uhriaan vastaan. Tämä on peruskauraa narsismia käsittelevässä tutkimustiedossa josta on myös paljon kirjallisuutta.

        Tuo voisikin osua ja upota meikäläisen kohdalla,"hovi" , joltain osin. Kuka haluaa pelotella ja miksi ja mitä siitä hyötyy , kuka hyötyy?Kuinkahan kauan ne jaksaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsisteilla on myös tapana kerätä ympärilleen "hovi" jolle valehtelee päättömiä juttuja uhrista, ja manipuloi nämä tyypit uhriaan vastaan. Tämä on peruskauraa narsismia käsittelevässä tutkimustiedossa josta on myös paljon kirjallisuutta.

        Kenetkähän olen suututtanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo voisikin osua ja upota meikäläisen kohdalla,"hovi" , joltain osin. Kuka haluaa pelotella ja miksi ja mitä siitä hyötyy , kuka hyötyy?Kuinkahan kauan ne jaksaa?

        Tutustu narsismia koskevaan kirjallisuuteen ja vertaistarinoihin. Narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivä ihminen tekee tuota silkkaa pahuuttaan. On yksinkertaisesti kyvytön empatiaan. On kateellinen mitättömistäkin asioista ja kokee olevansa oikeutettu kiusaamiseen koska hänelle on tehty joskus pahoja asioita.
        Terve ihminen ei toimi näin.
        Rikospaikka-ohjelman mukaan Suomessa tulee ilmi n. 800 vainoamistapausta vuodessa. Voi vain kuvitella paljonko todellinen luku on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutustu narsismia koskevaan kirjallisuuteen ja vertaistarinoihin. Narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivä ihminen tekee tuota silkkaa pahuuttaan. On yksinkertaisesti kyvytön empatiaan. On kateellinen mitättömistäkin asioista ja kokee olevansa oikeutettu kiusaamiseen koska hänelle on tehty joskus pahoja asioita.
        Terve ihminen ei toimi näin.
        Rikospaikka-ohjelman mukaan Suomessa tulee ilmi n. 800 vainoamistapausta vuodessa. Voi vain kuvitella paljonko todellinen luku on.

        Pitääpä tutustua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääpä tutustua.

        Joo. Saat sieltä uusia vinkkejä.


    • Anonyymi

      Menen tänään S kauppaan klo 16.00 olen tosi komea vapaa uros, eikä komeuteni pelkkään ulkonäköön jää. Tervetuloa vaan seuraamaan Leidit, ette te tule pettymään.

      • Anonyymi

        Joo, mää huomasinkin sinut. Päälläsi oli toppaliivit, fanikaulahuivi ja reppuselässä.

        Oot kyl mies mun miehiseen makuun.


      • Anonyymi

        ❤️❤️❤️


    • Anonyymi

      Narsistisilla ihmisillä on taipumusta stalkata uhrejaan.

      • Anonyymi

        Sinäpä sen sanoit.


      • Anonyymi

        Kyllä, ja tämä stalkkaava narsisti on monesti entinen puoliso tai seurustelukumppani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, ja tämä stalkkaava narsisti on monesti entinen puoliso tai seurustelukumppani.

        Tai palkattu........


    • Anonyymi

      On ainankin yksi noin 40-50 vuotias keskikalju mies joka on seurillut naisia vuosikymmenien ajan, tehtaalla töissä. On kai aivan vaaraton, eli ei seiso , luulen ainankin.

      • Anonyymi

        Kiitos näistä tiedoista, katsotaan mitä uutta kevät tuo tullessaan. Ja se , ett , kun olisikin kyseessä vain se yksi seuraaja....^^x


      • Anonyymi

        Äänekoskella joskus asuneena tiedän että siellä on vaikuttanut ja vaikuttaa edelleen sellainen suku kuin Kautto. Nämä Kautot ovat perinteisiä minä-minä- öykkäreitä, koko klaani. Suuri osa heitä on saanut suhteillaan töitä paperitehtaalta, niin isät kuin pojatkin. Ompa joku Kautto sekaantunut kuulemma politiikkaankin Äänekoskella. No Kauton suvun tietäen ei kyllä kauaa pysty politiikassa olemaan mukana, ainakaan ns. eturivissä, koska on Kautto. Kenkää tulee, ellei ole jo tullut. Paperitehtaalla Kauttoja vaikuttaa muutamia, hekin ovat perinteisiä Kauttoja, sairaaan itsekkäitä minä-minä ei muista-väliä- öyhöttäjiä, sekä heikompiaan uhkailijoita. Joskus kauan sitten vaikutti jossain Viitasaaren suunnalla eräs pyromaani, eli tuhopolttaja joka ehti polttaa muutaman navetankin ennen kiinnijäämistään, kun oli jostain olemattomasta syystä "pahoittanut" mielensä navetan omistajaan. Ja Kautto oli tässäkin kyseessä. Ammattikoulussa nämä nuoret "teini-Kautot" olivat pääsääntöisesti luokkien kovimpia öykkäreitä, ei mitään käytöstapoja, heikompiaan sortivat minkä ehtivät, ennenkuin pääsivät isiensä /klaaninsa suhteilla paperitehtaalle öykkäröimään.


    • Anonyymi

      Asiasta toiseen...löytyisikö Äkin seudulta muita miehistä tykkääjä, kuin Hietaman jo vanha Jouko...

    • Anonyymi

      Jos koko ajan tarkkailee ympärilleen, että voi kauheeta seuraakohan mua nyt joku, niin ihan varmasti alkaa katseet kohdistua sinuun, kun vilkuilet joka suuntaan ja käyttäydyt muutenkin epävarmasti.

      • Anonyymi

        Ei tästä ole kyse. Terve ihminen ei seuraa tai stalkkaa toisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tästä ole kyse. Terve ihminen ei seuraa tai stalkkaa toisia.

        Aivan, oma kokemukseni on ollut niin selvää. Outoa.


      • Anonyymi

        Ihan yleisenä huomiona, narsisti löytää syyt aina muista, koskaan ei nää omassa käytöksessään mitään väärää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan yleisenä huomiona, narsisti löytää syyt aina muista, koskaan ei nää omassa käytöksessään mitään väärää.

        Toivottavasti seuraaja/seuraajat ymmärtäisivät , että heille on annettu väärää infoa.


      • Anonyymi

        Vappu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti seuraaja/seuraajat ymmärtäisivät , että heille on annettu väärää infoa.

        Valitettavasti nämä ovat niin pirullisen ovelia että saavat jopa asiaan perehtymättömät viranomaiset helposti kiepsautettua puolelleen esim. lasten huoltajuuskiistoissa.


    • Anonyymi

      Minulla on nyt videokuvaa yhdestä seuraajasta.

      • Anonyymi

        Minkä ikäisiä nämä seuraajat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäisiä nämä seuraajat!

        Yläasteikäisestä papparaiseen on ikähaitari,mutta ulkonäkö voi pettää, kun iästä puhutaan.


      • Anonyymi

        Siitä se lähtee! Vastuuseen nämä kyttääjät!
        Kannattaa muuten myös googlata 'gaslihgting' jota osa narsisteista harrastaa.
        Yritetään saada uhri epäilemään omaa mielenterveyttänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä se lähtee! Vastuuseen nämä kyttääjät!
        Kannattaa muuten myös googlata 'gaslihgting' jota osa narsisteista harrastaa.
        Yritetään saada uhri epäilemään omaa mielenterveyttänsä.

        Nyt on taas yksi seuraaja kuvattu ässässä.Se oli myös niiiin ilmiselvää ja koululainen. Ihmettelin miten se tähän aikaan on kaupassa eikös pitäisi istua koulun penkillä. Ja toinen seuraaja oli kaupantyöntekijä, aina sattu minun hyllyväliin tulemaan tavarakärryjen kanssa, sattumaan en usko tässä tapauksessa. Loppuu kohta asioiminen ässässä, jos ei tyyli ala muuttumaan!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on taas yksi seuraaja kuvattu ässässä.Se oli myös niiiin ilmiselvää ja koululainen. Ihmettelin miten se tähän aikaan on kaupassa eikös pitäisi istua koulun penkillä. Ja toinen seuraaja oli kaupantyöntekijä, aina sattu minun hyllyväliin tulemaan tavarakärryjen kanssa, sattumaan en usko tässä tapauksessa. Loppuu kohta asioiminen ässässä, jos ei tyyli ala muuttumaan!!

        Niin ja samat tavarakärryt mukana koko ajan :D :D :D :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on taas yksi seuraaja kuvattu ässässä.Se oli myös niiiin ilmiselvää ja koululainen. Ihmettelin miten se tähän aikaan on kaupassa eikös pitäisi istua koulun penkillä. Ja toinen seuraaja oli kaupantyöntekijä, aina sattu minun hyllyväliin tulemaan tavarakärryjen kanssa, sattumaan en usko tässä tapauksessa. Loppuu kohta asioiminen ässässä, jos ei tyyli ala muuttumaan!!

        6 kommenttia poistettu tästä ketjusta "sääntöjen vastaisina" ja tämän yhden pipipään annetaan jatkaa sekoilujaan. Hienot on säännöt =D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        6 kommenttia poistettu tästä ketjusta "sääntöjen vastaisina" ja tämän yhden pipipään annetaan jatkaa sekoilujaan. Hienot on säännöt =D

        Otatpa aika henkilökohtaisesti tämän asian, miksi??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä se lähtee! Vastuuseen nämä kyttääjät!
        Kannattaa muuten myös googlata 'gaslihgting' jota osa narsisteista harrastaa.
        Yritetään saada uhri epäilemään omaa mielenterveyttänsä.

        Tiedän nyt ketkä on kyseessä ja nyt vain todisteita hankkimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otatpa aika henkilökohtaisesti tämän asian, miksi??

        Tietysti otan kun en saa kytätä rauhassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        6 kommenttia poistettu tästä ketjusta "sääntöjen vastaisina" ja tämän yhden pipipään annetaan jatkaa sekoilujaan. Hienot on säännöt =D

        Säännöt on kaikille samat. Narsistien tyyliin kuuluu uskoa että normaalit lait ja säännöt eivät koske häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti otan kun en saa kytätä rauhassa

        Onneksi olen vapaa kulkemaan ja vapaa elämään ilman , että pitäisi lähteä seuraamaan ja kyttäämään jotakin ihmistä. Tuo seuraaminen ja kyttääminen ei ole täysjärkisten ihmisten puuhaa.


    • Anonyymi

      No on näitä kaasuvalopäitä. Loppuu jallittaminen kun vetelee pitkin korvia ja sen jälkeen mättää turpaan oikein olan takaa.

      • Anonyymi

        Todellakin kaasuvalopäitä.


    • Anonyymi

      Nuoria ja heikossa asemassa olevia saa helposti kyttäämis ja seuraamis tehtäviin, heille kun riittää pieni korvaus hommasta. Seuratkahan vanhemmat omaa jälkikasvuanne missä liitelevät.

      • Anonyymi

        Vaikutta siltä että "kyttäämisen" kohteeksi on joutunut henkilö, joka on pahastuttanut (tietäen tai tietämättään) jonkun Kauton klaaniin kuuluvan, Kautot ovat mestareita kyttäämään ja vainoamaan kenet "hampaisiinsa" ottavat. Kauttoja on tosin vaikea saada mihinkään vastuuteen teoistaan, ovat niin kieroja ja selitysten mestareita. Ja koko suvun /klaanin tuki on takana.. Kautot ovat myös todella pitkävihaisia, niiden silmätikuksi kun joutuu niin siitä saattaa tulla useiden vuosien riesa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutta siltä että "kyttäämisen" kohteeksi on joutunut henkilö, joka on pahastuttanut (tietäen tai tietämättään) jonkun Kauton klaaniin kuuluvan, Kautot ovat mestareita kyttäämään ja vainoamaan kenet "hampaisiinsa" ottavat. Kauttoja on tosin vaikea saada mihinkään vastuuteen teoistaan, ovat niin kieroja ja selitysten mestareita. Ja koko suvun /klaanin tuki on takana.. Kautot ovat myös todella pitkävihaisia, niiden silmätikuksi kun joutuu niin siitä saattaa tulla useiden vuosien riesa.

        Kiitos tiedosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tiedosta.

        No, tässä tapauksessa tietämättään pahastuttanut olipa kyse kenestä tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutta siltä että "kyttäämisen" kohteeksi on joutunut henkilö, joka on pahastuttanut (tietäen tai tietämättään) jonkun Kauton klaaniin kuuluvan, Kautot ovat mestareita kyttäämään ja vainoamaan kenet "hampaisiinsa" ottavat. Kauttoja on tosin vaikea saada mihinkään vastuuteen teoistaan, ovat niin kieroja ja selitysten mestareita. Ja koko suvun /klaanin tuki on takana.. Kautot ovat myös todella pitkävihaisia, niiden silmätikuksi kun joutuu niin siitä saattaa tulla useiden vuosien riesa.

        Kuuluko Kautot citymarketin jengiin ja koulumaailman jengiin? Eilen oli taas HIEMAN oudot jutut meneillään sittarissa, ilmiselvää!! Ois pitäny näin jälkiviisaana taas ,ottaa kuva, mutta jatkossa tervetuloa vaan kuvagalleriaani! :D :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuluko Kautot citymarketin jengiin ja koulumaailman jengiin? Eilen oli taas HIEMAN oudot jutut meneillään sittarissa, ilmiselvää!! Ois pitäny näin jälkiviisaana taas ,ottaa kuva, mutta jatkossa tervetuloa vaan kuvagalleriaani! :D :D

        En tiedä lohduttaako, mutta et ole ainoa.
        Onko sitte korona vielä lisänny, ku ihmiset ei oo päässy kotoaan.
        Äläpä huoli, kyllä ton kans voi elää. Just se kuvaaminen ja jatkaa normaalisti vaa omaa elämäänsä.
        Ku ei ite mitää laitonta tee, ni antaa kyttääjien loppujen lopuks sotkeutua omiin solmuihinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä lohduttaako, mutta et ole ainoa.
        Onko sitte korona vielä lisänny, ku ihmiset ei oo päässy kotoaan.
        Äläpä huoli, kyllä ton kans voi elää. Just se kuvaaminen ja jatkaa normaalisti vaa omaa elämäänsä.
        Ku ei ite mitää laitonta tee, ni antaa kyttääjien loppujen lopuks sotkeutua omiin solmuihinsa.

        Peukutan.:)


    • Anonyymi

      vaikket olisikaan paranoidi ,ei se tarkoita ettei sinua seurata, usein kuitenkin lääkitys auttaa.

    • Anonyymi

      Eipä ollu puhelinta äskaupassa mukana,silti oli seuraajat kintereillä, jopa niin röyhkeä, että tuli iholle asti ja kyttäs ostoskoriin. Semmonen pikkujätkä, en sano tollasta edes mieheks. Eli seon niin, että joku tästä talosta näki , kun läksin ja loput infot antoi kaupan henkilökunta!! Niin että varokaa vaan ihmiset, ei noihin palvelualan ihmisikään voi luottaa. Et voi luottaa naapuriisi, etkä kenenkään. Tämä on todella , kuin pikku venäjä!

      • Anonyymi

        Lisään,että v a i o n k o minun hampaaseen istutettu mikrofoni tai jokin jäljityssiru niin kuin joku täällä kirjoitti asiasta?? No, pitääpä poistattaa paikka hampaasta ja katsoa mitä sieltä oikein löytyy . Jos, oikeasti näin olisi niin huh huh ja huh. Olen kyllä oikeasti menossa poistattamaan paikkoja hampaista :D :D


      • Anonyymi

        Lissän, että valvontakamerasta kyllä näkee tämän tilanteen ja sen seuraamisen!!


      • Anonyymi

        Minuakin seurattiin kerran kaupassa. Menin kassalla, siinä ei ollut ketään, niin yhtäkkiä olikin 5 ihmistä jonottamassa mun perässä, ja heti aukes myös vireinen kassa, johon tuli 5 asiakasta lisää. Aika outoa, ja kun lähdin ajamaan nelostielle, niin sielläkin tuli joku perään ajamaan, ja seuras mua, jos ei olisi seurannut, niin olisihan se kääntynyt johonkin muualle...

        Vieläkös kellonkannassa hippailee se joku kyttääjä joka menee pillon heti kun sen näkee ? facebookissa vaan kirjoittivat...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minuakin seurattiin kerran kaupassa. Menin kassalla, siinä ei ollut ketään, niin yhtäkkiä olikin 5 ihmistä jonottamassa mun perässä, ja heti aukes myös vireinen kassa, johon tuli 5 asiakasta lisää. Aika outoa, ja kun lähdin ajamaan nelostielle, niin sielläkin tuli joku perään ajamaan, ja seuras mua, jos ei olisi seurannut, niin olisihan se kääntynyt johonkin muualle...

        Vieläkös kellonkannassa hippailee se joku kyttääjä joka menee pillon heti kun sen näkee ? facebookissa vaan kirjoittivat...

        Onneksi en ole ainoa. Tsemppiä! Ota kuvia seuraavalla kerralla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minuakin seurattiin kerran kaupassa. Menin kassalla, siinä ei ollut ketään, niin yhtäkkiä olikin 5 ihmistä jonottamassa mun perässä, ja heti aukes myös vireinen kassa, johon tuli 5 asiakasta lisää. Aika outoa, ja kun lähdin ajamaan nelostielle, niin sielläkin tuli joku perään ajamaan, ja seuras mua, jos ei olisi seurannut, niin olisihan se kääntynyt johonkin muualle...

        Vieläkös kellonkannassa hippailee se joku kyttääjä joka menee pillon heti kun sen näkee ? facebookissa vaan kirjoittivat...

        Hyvä tarina, nauroin.


    • Anonyymi

      Tänään ulkomaalaissytyinen mies seilas edes takasin minun lähettyvillä ja lähellä, voisi sanoa, että melkein iholla. Niin läpinäkyvää. Alkaa olla niissä rajoissa, että poliisille varmaan pitää kohta alkaa ilmoitusta tekemään. Olin niin hämilläni, että en edes hoksannu ottaa kuvaa. Löydänköhän itteni kohta jostain ojan pohjalta tai en itse vaan joku löytää, tuntuu nyt vähän siltä. Ja taidan tietää kuka mahdollisesti on tämän kaiken takana. Kyseessä on mies. Tässä tapauksessa kaiken takana on mies. Tässä asuintaloni ympärillä on taloja, joista on hyvä näkyvyys vähän joka puolelle, varsinkin tähän missä minä asun.

      • Anonyymi

        Yksit vähemmän jos ottasit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksit vähemmän jos ottasit

        Älä lässytä,. Tiedotan kaikista liikkeistäs!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksit vähemmän jos ottasit

        Niin ja kun katsos on nämä valvontakamerat !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksit vähemmän jos ottasit

        hahahah puhu hoono soomi


    • Anonyymi

      Toivottavasti valvontakamerakuvat tallentuu kaupoissa. Ja toivottavasti poliisikin lukisi näitä tapahtumia.

    • Anonyymi

      Cittarissa kerran , tänävuonna taisi olla niin yksi nainen tuli ihan liki ja siristeli silmiään minulle katse suoraan silmiini, Ja viimevuoden puolella cittarissa sekin, kaksi mieshenkilöä jahtas , ihan kuin olisivat aikoneet tehdä jotain, mutta kun käännyin teki ääkkikkäännöksen jätskialtaille ja jähmetty tuijottamaan jäätelöitä, mitä ei kuitenkaan ottanu. Pikakassan myyjäkin sen huomasi ja pyyti siihen vartijan. Onnkesi sain rauhassa maksaa ostokseni ja lähteä.

    • Anonyymi

      Kun tietäisi milloin vartijat on paikalla kaupoissa niin menisi aina silloin asioimaan, vois tarvittaessa pyytää apua.

    • Anonyymi

      On minua uhkailtu eräänpelin yhteydessä, kysytty että "haluutko kuolla?".Ja kyseessä , kun ei ole mikään sotapeli.

    • Anonyymi

      Olin tässä kesällä lastenlasteni kanssa sheon leikkipaikalla käymässä, niin siihen sillan kupeeseen ajo nainen ja jäi tuijottamaan meitä herkeämättä, sain kuvan otettua. Lähdettin pois ja siinä vaiheessa kun oltiin ohittamassa tätä naista, tämä hieman käänti päätään ja hymyili pirullisesti. Todella outoa.

    • Anonyymi

      Näitä tapauksia pitäisi alkaa tutkimaan.

      • Anonyymi

        Niin pitää.


    • Anonyymi

      Vain otettu lääke auttaa

      • Anonyymi

        Vanha virsi, keksi jotain uutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha virsi, keksi jotain uutta.

        Ota ensin se lääke ja veisaa vasta sitten.


    • Anonyymi

      Ei sinua kannata seurata , tavis peittyy massaan ja massa on mitä on .

      • Anonyymi

        Niinpä, miksi sitten..?


    • Anonyymi

      Tutkitaan ei hutkita.

    • Anonyymi

      Taas on yksi kuva ! Ukko tuli vauhdilla puhelin kädessä minun perässä smarketissa. Seilas ympärillä. Otin sitten minäkin puhelimen ja sain kuvan. JA valvontakamerastakin sen näkee, kuinka joku käyttäytyy. Oko smarketin henkilökunta mukana tässä suraamis jutussa? Miten muuten joku tietää lähteä seuraamaan jotakin? Ja mistä hel...tä näitä riittää, ihan oikeesti. Aina eri ihminen. Eri ikäluokasta.

    • Anonyymi

      Aina ja koko ajan joku "seuraa" toista. Niin maantiellä, kaupassa kuin lenkkipolullakin. Jos tämä asia alkaa liikaa vaivaamaan, niin... osoitteen tiedätkin.

      • Anonyymi

        Kyllä kuule tarkoituksen mukaisen seuraamisen ja kyttämisen erottaa sattumasta! Mutta, pieni kylä pienet piirit , kaikki tuntee toisensa , nämä paikalliset alkukantaiset pirut! Ihan vaan tiedoksi sullekkin, jos tutkimaan lähdettäis niin valvontakamerat on todisteena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kuule tarkoituksen mukaisen seuraamisen ja kyttämisen erottaa sattumasta! Mutta, pieni kylä pienet piirit , kaikki tuntee toisensa , nämä paikalliset alkukantaiset pirut! Ihan vaan tiedoksi sullekkin, jos tutkimaan lähdettäis niin valvontakamerat on todisteena.

        Lähdetään toki.


    • Anonyymi

      Ihmiset on tosi pahoja, hirviöitä! Äänekoski taitaa olla maineeltaan todella mielipuolisin kaupunki koko suomessa.

      • Anonyymi

        Juu, mutta varmaan valta osa ihmisistä todella ilkeitä, pirullisia ja se on ihan tämän pikkukaupungin vitsauksia, eikä pelkästään tämän kaupungin vaan koko maailman vitsaus, mutta pikkukaupungissa /paikkakunnalla, huonot tavat, ilkeys ja pahuus korostuvat paremmin. Ja etkös se ole sinä, joka täällä haukut äänekoskelaisia millon mitenkin ja todella törkeästi, just noin, niin kuin edellä olet kirjoitellut. Uskomatonta,ala-arvoista käyttäytymistä. Lapsetkin osaa käyttäytyä täällä paremmin , kuin sinä.


    • Anonyymi

      Kävin viime lauantain jyväskylässä keljon cittarin alkossa eikä kukaan seuraaja ollut näkemässä, pisteet mulle 1-0.

      • Anonyymi

        Hyvä sinä! :)


    • Anonyymi

      Hei eikö kukaan nainen voisi seurata minua edes vähän, menen tänään taas Citymarkettiin, vaikka säälistä pikkasen, olen sentään seksikäs ja aikalailla komea urheilullinen mies.

      • Anonyymi

        Minlä ikäinen olet, tiiijä tuota vaikka alkaisin seuraamaankin , jos et ole kovin nuori? ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minlä ikäinen olet, tiiijä tuota vaikka alkaisin seuraamaankin , jos et ole kovin nuori? ;)

        En nuori vaan Mies, ikä tosin koordinaatti mulle, hei vaan mukava ;), hymyilen sulle, siellä nähdään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nuori vaan Mies, ikä tosin koordinaatti mulle, hei vaan mukava ;), hymyilen sulle, siellä nähdään.

        Nauran, .....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nauran, .....

        Naura pois ystävä, tottunut jo tuohon olen pienestä nuoreen, vaan emme me pelkää, sillä kohta seuraajani sonhoni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naura pois ystävä, tottunut jo tuohon olen pienestä nuoreen, vaan emme me pelkää, sillä kohta seuraajani sonhoni.

        Siis mikä on ohi kohta???? Jos, kirjoitan , että nauran, niin ei tarkoita kyllä mitään pahaa.Mutta, mitä tarkoittaa , kohta se on ohi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mikä on ohi kohta???? Jos, kirjoitan , että nauran, niin ei tarkoita kyllä mitään pahaa.Mutta, mitä tarkoittaa , kohta se on ohi?

        Vo i sua, sanojani kun ymmärrät, tulet ymmärtämään myös minua. Sori, en kirjoittanut kohta se on ohi, vaan "kohta seuraajani sonhoni" sonho on portugalin kieltä ja tarkoittaa unelmaa, käytetään myös suomen ym kielissä, sen yleisyyden johdosta, hiukkasen sama kuin sana "sori".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vo i sua, sanojani kun ymmärrät, tulet ymmärtämään myös minua. Sori, en kirjoittanut kohta se on ohi, vaan "kohta seuraajani sonhoni" sonho on portugalin kieltä ja tarkoittaa unelmaa, käytetään myös suomen ym kielissä, sen yleisyyden johdosta, hiukkasen sama kuin sana "sori".

        "Sonohi" on Japania ja tarkoittaa "sinä päivänä" ja "sonoti" on portugalia ja tarkoittaa "unelias". Sonohia ole missään ja ei ainakaan suomenkielen sanastoon kuulu. Mutta ei se mitään , kerro lisää juttuja.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "sonho"
        https://www.synonyymit.fi/sonho

        https://www.sanakirja.org/search.php?q=sonho&l=12&l2=17

        seuraajani kohta sonhoni ;)

        Vai onko nuo hätävalheita. Miksi joku haluaa käyttää sanaa "sonhoni". Sinun piti kirjoittaa se on ohi, mutta kiireessä meni näin. On sulla ollu muitakin kirjoitus virheitä. Kai se on kohta rikosilmoitus tehtävä,netissähän sen voi tehdä ja näyttöä tässä on kyllä jo iha riittämiin. Uhkailua ja muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai onko nuo hätävalheita. Miksi joku haluaa käyttää sanaa "sonhoni". Sinun piti kirjoittaa se on ohi, mutta kiireessä meni näin. On sulla ollu muitakin kirjoitus virheitä. Kai se on kohta rikosilmoitus tehtävä,netissähän sen voi tehdä ja näyttöä tässä on kyllä jo iha riittämiin. Uhkailua ja muuta.

        Voi mua nytkö joudun vankilaan, kun vain pyysin että mua joku leikkimielinen iloisa tuleva mahdollinen kuningatarpuolisoni perääni katsoisi, surullinen olen nyt vain.


    • Anonyymi

      foxtrot tango jatketaan seurantaa latitude 1,2 altitude 3,1

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2072
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1481
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      23
      1462
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1387
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe