Paljonko maksaa talon sähkö ja lämmitys päivässä ja kk ?
Jos agrekaatti vie polttoainetta bensa tai diesel 1L tunnissa
Kuinka iso polttoaine tankki pitäisi olla ?
Agrekaatilla lämmittäminen talossa
10
77
Vastaukset
- Anonyymi
Etkö ihan itse voi katsoa paljonko ko laite kuluttaa tunnissa ?
Mitähän seuraavaksi?- Anonyymi
En osaa laske yhtthälöä ?
Tätä seuraavaksi ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä seuraavaksi ?Eikö kukaan osaa laske a?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö kukaan osaa laske a?
24t x1L x1,5eL = 36e päivä maksaa polttoaine jolla saa sähkön ja lämmityksen !
Sisältää diesel polttoaine .
36e päivä ja 432e kk ja vuodessa 5184e vuosi lämmitys ja sähkö yhteensä sähköttömällä mökillä esim !
Vuosi hinta ei ole kova ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
24t x1L x1,5eL = 36e päivä maksaa polttoaine jolla saa sähkön ja lämmityksen !
Sisältää diesel polttoaine .
36e päivä ja 432e kk ja vuodessa 5184e vuosi lämmitys ja sähkö yhteensä sähköttömällä mökillä esim !
Vuosi hinta ei ole kova !12tuntia x1Litra x1,20e 14,4e päivä ja 432e kk ja vuodessa 5184e vuosi lämmitys ja sähkö yhteensä sähköttömällä mökillä esim !
Sisältää moottoripolttööljy ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
12tuntia x1Litra x1,20e 14,4e päivä ja 432e kk ja vuodessa 5184e vuosi lämmitys ja sähkö yhteensä sähköttömällä mökillä esim !
Sisältää moottoripolttööljy !Sitten vielä agren huolto sekä peruskorjaus muutman tuhannen käyttötunnin jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä seuraavaksi ?....et osaa laskea, etkä osaa kirjoittaa. Otan osaa.
- Anonyymi
Ihan sama jos kysisi paljonk maksaa talon sähkö ja lämmitys verkkovirralla. Siihenkään ei kukaan pysty antamaan kunnon vastausta, jos lähtötietoja ei ymmärretä kertoa.
- Anonyymi
Miten aggregaatilla lämmitetään talossa ??
Mitä seuraavaksi?- Anonyymi
Mitä seuraavaksi? tanopää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2435771Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304234Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,212440Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3022241Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481461Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611319Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1381248Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331237- 351014
- 171944