Ja jätä se koira kotiin. Muuten tee kuten ennenkin, rapsuttelet mua ja puhut hellyttelytyylillä. Hyppään kyllä itse sun jalkaasi vasten ja kyhnytän.
Ota mut seuraavalla kerralla
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Aiotko säkin syödä mun kengät? Ja nuolla kasvoni? Varastaa pikkuhousut ja piilottaa ne sängyn alle? Tästä tulee mielenkiintoista!
- Anonyymi
Jotakin tuohon suuntaan. Olen innostunut, kuten koirasikin, se heiluttelee sulle häntää, ja niin, siis no. Innostun sun tavaroista varmasti, kengistä etenkin. Mielenkiintoisia hetkiä meillä varmasti piisaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotakin tuohon suuntaan. Olen innostunut, kuten koirasikin, se heiluttelee sulle häntää, ja niin, siis no. Innostun sun tavaroista varmasti, kengistä etenkin. Mielenkiintoisia hetkiä meillä varmasti piisaa.
Koirasta on aika jättänyt jo, joten oonki niin kaivannut sitä, että joudun etsimään mihin pikkarini ja kenkäni ovat kadonneet. Pääset nukkumaan sänkyyn, haluut kuitenki.
Valtaat sängyn, kiipeät syliin seisomaan kädet rinnan päällä ja alat nuolemaan naamaa, kun haluat huomiota toisen vain räplätessä puhelinta, ja kun haistat jonkun syövän jotain herkkua pitkällään, hyppäät rinnan päälle seisoon ja nuoleen suuta saadaksesi osuutesi. 🤔
Mitä jos koira vaan vierailee mun luona silloin tällöin?- Anonyymi
Ei se minulta ole pois jos vierailisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2944176Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352375Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411511
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39998Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62820