mitä mieltä

zack

mitäs mieltä olette eppujen levyistä maximum jee & jee ja aknepop?

7

590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Musiikkeri

      Kaikki on täyttä PASKAA, justiin tämä kehitysvmmainen veisaa radiossa!!!!!

    • mä vaan

      Maximum on loistava pläjäys, Aknepop ei niin loistava muttei huonokaan. Maximum sijoittuu mulla neljän parhaan eppulevyn joukkoon, kun taas Aknepop neljän vähiten hyvän levyn joukkoon.

    • .....

      Roskalevyjä ovat. Radiosta kuulee tarpeeksi humppaa, että ei tarvitse yhtään iskelmälevyä hankkia.

      • pöliä

        No johan nyt, jos jollain menee punk ja iskelmä sekaisin...

        Maximum Jee&Jeehän on paljon kehuttu ja tavallaan myös käänteentekevä levy ihan koko suomirokinkin historiassa, mutta valitettavasti se ei ole minulle henkilökohtaisesti Eppu-levyistä niin paljon kolahtanut. :( Toki pidän siitäkin, kuten itse asiassa kaikista Eppu-levyistä, mutta siitä puuttuu jokin semmoinen henkilökohtainen sytytys. Toivottavasti tulevaisuudessa sieltä sellaisen löydän. :) Toisaalta kyllä vaikka ihmiset usein vähän paheksuvatkin levyn viimeistä raitaa (Kuolleet kakarat), niin minä kyllä pidän siitä, on se sen verran hauska.

        Aknepop taas on rupuisuudestaan huolimatta (tai ehkä juuri siitä syystä) minusta jotenkin aivan ihana levy. Se on jotenkin niin positiivisen ja energisen kuuloinen ja löytyy jotain semmoisia ihan äärimmäisiäkin vetoja, kuten Kaljaa nuorille. Kaikesta huolimatta sillä kuuluvat, että kyllä Pantsen hienot sävellykset sieltä jos noihin aikoihin läpi tunkivat, vaikka levy suurimmaksi osaksi Saarelan käsialaa onkin. Omia suosikkejani ovat esimerkiksi Sotilaallinen tyhjiö (hyvä sävellys!), Poliisi pamputtaa, Poliisi pamputtaa taas, Kuka ön Pertti Ström ja Teen sinusta muusia. Akun rummutushan ei tuolla levyllä ole sitä parasta mahdollista, kun sounditkaan eivät kovin puhtaat ole, mutta minusta se sopii erittäin hyvin tuollaiseen "räkäiseen punklevyyn", vaikkeivät Eput mitään punkkareita olleetkaan.
        Tämä toimii minulla erittäin hyvin semmoisen vitutusmusiikkina. Jos vituttaa, niin kun iskee tuon levyn soittimeen pyörimään, niin jotenkin kummasti se vitutus kaikkoaa jonnekin, vaikkei välttämättä varsinaisesti hyväkään olo tulisi, mutta ainakin neutraali.


      • .....
        pöliä kirjoitti:

        No johan nyt, jos jollain menee punk ja iskelmä sekaisin...

        Maximum Jee&Jeehän on paljon kehuttu ja tavallaan myös käänteentekevä levy ihan koko suomirokinkin historiassa, mutta valitettavasti se ei ole minulle henkilökohtaisesti Eppu-levyistä niin paljon kolahtanut. :( Toki pidän siitäkin, kuten itse asiassa kaikista Eppu-levyistä, mutta siitä puuttuu jokin semmoinen henkilökohtainen sytytys. Toivottavasti tulevaisuudessa sieltä sellaisen löydän. :) Toisaalta kyllä vaikka ihmiset usein vähän paheksuvatkin levyn viimeistä raitaa (Kuolleet kakarat), niin minä kyllä pidän siitä, on se sen verran hauska.

        Aknepop taas on rupuisuudestaan huolimatta (tai ehkä juuri siitä syystä) minusta jotenkin aivan ihana levy. Se on jotenkin niin positiivisen ja energisen kuuloinen ja löytyy jotain semmoisia ihan äärimmäisiäkin vetoja, kuten Kaljaa nuorille. Kaikesta huolimatta sillä kuuluvat, että kyllä Pantsen hienot sävellykset sieltä jos noihin aikoihin läpi tunkivat, vaikka levy suurimmaksi osaksi Saarelan käsialaa onkin. Omia suosikkejani ovat esimerkiksi Sotilaallinen tyhjiö (hyvä sävellys!), Poliisi pamputtaa, Poliisi pamputtaa taas, Kuka ön Pertti Ström ja Teen sinusta muusia. Akun rummutushan ei tuolla levyllä ole sitä parasta mahdollista, kun sounditkaan eivät kovin puhtaat ole, mutta minusta se sopii erittäin hyvin tuollaiseen "räkäiseen punklevyyn", vaikkeivät Eput mitään punkkareita olleetkaan.
        Tämä toimii minulla erittäin hyvin semmoisen vitutusmusiikkina. Jos vituttaa, niin kun iskee tuon levyn soittimeen pyörimään, niin jotenkin kummasti se vitutus kaikkoaa jonnekin, vaikkei välttämättä varsinaisesti hyväkään olo tulisi, mutta ainakin neutraali.

        Hei, Eput ei ole rokkiyhtye.


    • nellyy

      Maximum jee& jee on kyllä hieno levy. Kaikki biisitkin on sellaisia, ettei mikään niistä ole huono. Ainakaan minun mielestäni. Ja muutenkin se on soitannollisesti ja kaikin muunkin puolin oikein hyvä levy.
      Aknepop on sellainen levy mistä on lähdetty hyvin eteenpäin. Ei sekään mikään huono levy ole. Mutta ei nyt niissä parhaimmissa kuitenkaan. On siinäkin muutamia biisejä joita kuuntelee ihan mielellään.

      Molemmat omalla tavallaan mielenkiintoisia ja hyviä levyjä. Mutta Maximum jee& jee vie voiton, jos näistä kahdesta pitäisi valita.

    • Ukko (Eppu-fani vuodesta -85)

      Kyllä ne on molemmat ihan ok levyjä.

      Aknepop on tietty punkkia, sillä musatyylillähän nuo ukot lähti liikkeelle. Kuten joku tossa aiemmin totesikin, ettei soitannot ihan parhaimmalta kuulostaneet vielä silloin, mutta se sopii ihan hyvin punk-levylle...eipähän noita pahemmin ollut suomalaisia punkkareita silloin.

      Maximum on parempaa tavaraa, suuntautunee enemmän jo perussuomirockin puolelle, punkahtavine sävyineen tietty. Eihän muutos tapahdu hetkessä...

      Akun tehdas -levyllä onkin jo sitten toisenlainen sävy...

      mutta yhteenvetona oma mielipiteeni on siis, että molemmat levyt on hyviä ja piisit noilla levyillä myös...nehän on Eppuja!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1906
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe