Mistä kiikastaa kun viafree ei näy. https://www.viafree.fi/ohjelmat/urheilu/huuhkajat/kausi-5/1052000
Näkyykö muilla.
Viafree ei toimi.
12
956
Vastaukset
- Anonyymi
Ei näy! Kele!
- Anonyymi
Tuolta näkyy
http://livesportgames.xyz/live/55/49/24/20/03/fifa-world-cup-qualifying-5/53424/
Jotta ole hyvä. - Anonyymi
Täällä ei toimi mikäään!!!
- Anonyymi
Viaplaylle on tultava sanktioita koska eivät näyttäneet lain näytettäväksi määräämää ottelua.
- Anonyymi
Saas nähdä toimiiko sunnuntain ottelu.
Pahoin pelkään, että taas jotain ongelmaa.
Väittivät ongelmaa google chromen syyksi, kokeilin useilla selaimilla ja niissä ei toiminut senkään vertaa mitä chromella. - Anonyymi
Ei toimi nytkään. Sovelluksella kuulema näkyi edellinen peli. Mikä on sovellus. Millä pelin saa näkymään.
- Anonyymi
Mulla näkyy chromella, edellinen matsi ei näkynyt.
Yritä uudelleen
- Anonyymi
Näkyy!
- Anonyymi
Alkaa vasta 5 minuutin päästä.
- Anonyymi
Countdown laskurin mukaa alkaa yhden minuutin päästä, selain on Chromium.
- Anonyymi
Nyt näkyy. Selain Chromium.
- Anonyymi
Hyvinhän siinä kävi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302498Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231879- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101640- 961389
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231385Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101348