Lähettääkö ARD:n lisäksi joku muu kanava Saksan tourenwagen kisoja?
DTM
6
579
Vastaukset
- Hieman tulisieluinen
Urheilukanvalla oli jo sopimukset tästä kaudesta aina 2006 kauden loppuun saakka, mutta sitten Anal aiheutti sopimusrikon isolla rahalla näin ollen DTM:ää ei suomessa näy kuin tilaamalla Sikahintainen maksukanava.
Viime kaudenkin näytti Urheilukanava. Minulle riittää tänä vuonna lehtien ja tekstikanavien raportit.- svedu
Katso svedu tv:tä klo 2330-0000. Ihan ilmaiseksi. Eli SVT klo 2330--->
- Eino-Kalevi
"..näin ollen DTM:ää ei suomessa näy kuin tilaamalla Sikahintainen maksukanava."
Suoranaista valehtelua. DTM-kisathan näkyvät kaikkialla Suomessa ilmaiseksi saksalaiselta ARD Das Erste -kanavalta. Lisäksi kaikki DTM-lähetykset näkyvät netissäkin ilmaiseksi. - mistä
Eino-Kalevi kirjoitti:
"..näin ollen DTM:ää ei suomessa näy kuin tilaamalla Sikahintainen maksukanava."
Suoranaista valehtelua. DTM-kisathan näkyvät kaikkialla Suomessa ilmaiseksi saksalaiselta ARD Das Erste -kanavalta. Lisäksi kaikki DTM-lähetykset näkyvät netissäkin ilmaiseksi.kehtaisitko laittaa osoitteen josta pääsisin katsomaan kisoja ?
olisin todella kiitollinen, jos joku kertoisi minulle sen osoitteen - flwn
mistä kirjoitti:
kehtaisitko laittaa osoitteen josta pääsisin katsomaan kisoja ?
olisin todella kiitollinen, jos joku kertoisi minulle sen osoitteenNettistreamina itsekin katsoin ensimmäisen kisan. Se on tosin ilman selostusta.
Palvelimen osoitetta ei liiemmin mainosteta sillä kaistaa ei valitettavasti riitä kaikille. - Einon kamu
Eino-Kalevi kirjoitti:
Suoranaista valehtelua. DTM-kisathan näkyvät kaikkialla Suomessa ilmaiseksi saksalaiselta ARD Das Erste -kanavalta. Lisäksi kaikki DTM-lähetykset näkyvät netissäkin ilmaiseksi.Niin siis missä se täällä internetin ihmemaassa näkyy? Ei löydy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392507
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait32277Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381373- 841330
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124853- 31771
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi25623Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596