Lähettääkö ARD:n lisäksi joku muu kanava Saksan tourenwagen kisoja?
DTM
6
574
Vastaukset
- Hieman tulisieluinen
Urheilukanvalla oli jo sopimukset tästä kaudesta aina 2006 kauden loppuun saakka, mutta sitten Anal aiheutti sopimusrikon isolla rahalla näin ollen DTM:ää ei suomessa näy kuin tilaamalla Sikahintainen maksukanava.
Viime kaudenkin näytti Urheilukanava. Minulle riittää tänä vuonna lehtien ja tekstikanavien raportit.- svedu
Katso svedu tv:tä klo 2330-0000. Ihan ilmaiseksi. Eli SVT klo 2330--->
- Eino-Kalevi
"..näin ollen DTM:ää ei suomessa näy kuin tilaamalla Sikahintainen maksukanava."
Suoranaista valehtelua. DTM-kisathan näkyvät kaikkialla Suomessa ilmaiseksi saksalaiselta ARD Das Erste -kanavalta. Lisäksi kaikki DTM-lähetykset näkyvät netissäkin ilmaiseksi. - mistä
Eino-Kalevi kirjoitti:
"..näin ollen DTM:ää ei suomessa näy kuin tilaamalla Sikahintainen maksukanava."
Suoranaista valehtelua. DTM-kisathan näkyvät kaikkialla Suomessa ilmaiseksi saksalaiselta ARD Das Erste -kanavalta. Lisäksi kaikki DTM-lähetykset näkyvät netissäkin ilmaiseksi.kehtaisitko laittaa osoitteen josta pääsisin katsomaan kisoja ?
olisin todella kiitollinen, jos joku kertoisi minulle sen osoitteen - flwn
mistä kirjoitti:
kehtaisitko laittaa osoitteen josta pääsisin katsomaan kisoja ?
olisin todella kiitollinen, jos joku kertoisi minulle sen osoitteenNettistreamina itsekin katsoin ensimmäisen kisan. Se on tosin ilman selostusta.
Palvelimen osoitetta ei liiemmin mainosteta sillä kaistaa ei valitettavasti riitä kaikille. - Einon kamu
Eino-Kalevi kirjoitti:
Suoranaista valehtelua. DTM-kisathan näkyvät kaikkialla Suomessa ilmaiseksi saksalaiselta ARD Das Erste -kanavalta. Lisäksi kaikki DTM-lähetykset näkyvät netissäkin ilmaiseksi.Niin siis missä se täällä internetin ihmemaassa näkyy? Ei löydy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614298KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1362989Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452332Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?442218- 241873
- 911792
- 281586
- 221529
- 1471367
- 321200