Hallituspuolueet kompastelee populismiinsa...

Kun puhutaan koronapandemista, hallitus nauttii onnistumisestaan ja pääministeri kruunataan koronakuningattareksi. Kun keskustelu siirtyy vaaleihin, koronatilanne onkin yhtäkkiä niin vakava ja huono, ettei vaaleja voida järjestää.

Kun puhutaan Etelä-Euroopan maiden yrityksien tukemisesta, Suomi on nettomaksajan roolissa, koska Suomi on niin vauras maa. Kun keskustelu siirtyy omien yrityksiemme tukemiseen, sanotaan ettei siihen pystytä kuten muissa maissa, koska Suomi ei ole yhtä vauras maa.

Kun syntyy keskustelua massatyöttömyydestä, keskustelu halutaan siirtää työvoimapulaan.

Kun keskustellaan humanitaarisesta maahansijoituksesta ja siihen liittyvistä ongelmista, keskustelu halutaan siirtää maahanmuuton hyötyihin, suuriin ikäluokkiin, syntyvyyteen, työvoimapulaan jne. Kun persut täsmentää ongelmia ja oikaisee harhaanjohdatuksia, siihen vastataan "asiantuntijalausunnoilla", joissa todetaan, että persut vastustaa jo hyödyllistäkin maahanmuuttoa.

Kun eduskunnassa tai tv-lähetyksissä esitetään kiperiä kysymyksiä hallitusporukalle, saadaan usein suorien ja rehellisten vastausten sijaan epäselviä rönsyileviä selityksiä, jotka vastaa heikosti kysymyksiin tai ei ollenkaan.

Koko populistinen komeus koristellaan äärioikeistoterrorismiuhasta pelotettelulla, sekä natsi- ja rasistikorttien lätkimisellä. Ja mahtuupa mukaan myös "pahoinpitelyä" ja puoluetoimistojen ikkunoihin hakaristejä, ja jopa yksi natsihyökkäyskin. Nähtäväksi jää, miten tämä kaksi kuukautta käytetään hyväksi Perussuomalaisten pään menoksi.

13

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noinhan se menee. Suomi ei ole hallituksen mielenkiinnon kohteena.

    • Anonyymi

      Tyhmää esittää kysymys vastauksen esittämisen jälkeen muuren fiksua tekstiä. Sitten vain antipersu sivupersoonat vuorostaan kehiin hoh hoijjaa..

      • Anonyymi

        No mites se onnistuu kun olet minä hoh hoijjaa..


    • Anonyymi

      onko tieteellistä näyttöä, että banaani rauhoittaa?

      • On. KVG ;)


      • Anonyymi
        OtaBanaaniJaRauhotu kirjoitti:

        On. KVG ;)

        On rauhaton olo söin 2 bananos


    • Anonyymi

      Vasemmistoaatteen ihminen on ristiriitainen olento.

      • Anonyymi

        Tämä näkyy etenkin hänen maahanmuutto-politiikassaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä näkyy etenkin hänen maahanmuutto-politiikassaan.

        Kun vasemmistoaatteen ihminen haluaa vaihtaa väestöä, hän samalla puhuessaan homojen oikeuksista, tuleekin tehneeksi homoille valtavan vahingon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun vasemmistoaatteen ihminen haluaa vaihtaa väestöä, hän samalla puhuessaan homojen oikeuksista, tuleekin tehneeksi homoille valtavan vahingon.

        Tätä hän ei vielä tässä maassa ole miettinyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä hän ei vielä tässä maassa ole miettinyt.

        Tiedä sitten milloin hän havahtuu siihen valtavaan vahinkoon mitä on seksuaalivähemmistöille tekemässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedä sitten milloin hän havahtuu siihen valtavaan vahinkoon mitä on seksuaalivähemmistöille tekemässä.

        Sama pätee koskien juutalaisia. Hän puhuu (siis vasemmistoaatteen ihminen) natsismia vastaan aivan oikein ja hyvä niin, mutta samaan aikaan janoaa sitä että maanosaamme saapuisi mahdollisimman paljon heidän vihollisia lähi-idästä. Näin hän tulee nostaneeksi antisemitismia uusiin sfääreihin.

        Naisten oikeuksien suhteen täysin sama juttu kuin homojen sekä juutalaisten suhteen. Sellainen on vasemmistoaatteen ihminen kaikessa ristiriitaisuudessaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama pätee koskien juutalaisia. Hän puhuu (siis vasemmistoaatteen ihminen) natsismia vastaan aivan oikein ja hyvä niin, mutta samaan aikaan janoaa sitä että maanosaamme saapuisi mahdollisimman paljon heidän vihollisia lähi-idästä. Näin hän tulee nostaneeksi antisemitismia uusiin sfääreihin.

        Naisten oikeuksien suhteen täysin sama juttu kuin homojen sekä juutalaisten suhteen. Sellainen on vasemmistoaatteen ihminen kaikessa ristiriitaisuudessaan.

        Eli vielä kiteytettynä:

        Kun vasemmistoaatteen ihminen puhuu noiden kolmen ihmisryhmän puolesta, hän oikeasti tulee tehneeksi näille valtavan vaaran suosiessaan haittamaahanmuuttoa. Siellä on se eräs uskonto joka odottaa pääsyään tänne. Hyvästi noiden mainittujen ryhmien oikeudet silloin.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe