Mittee mieltä oot liikkumisrajoituksista, ravintolasuluista ja maskipakosta?
Jookolle olis kysymyksiä!
13
215
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä Jooko osannut vaalikoneen kaikkiin kysymyksiin ottaa kantaa, tuskin sinunkaan kysymyksiin.
- Anonyymi
Kannatuksen laskusta masentuneet yrittävät kysellä tällaisia itsestään selviä kysymyksiä, kun eivät tiedä itsekään miten pitää menetellä. Älä vastaa jooko, eläkä mene neuvomaan. Pidä aiempi linjasi, oikeuden puolesta vääryyttä vastaan, nöyrästi mutta nöyristelemättä. Me perussuomalaiset voitetaan vaalit, kansan tuki on meidän takanamme.
- Anonyymi
Jooko kirjoittaa itselleen, huolestuttavaa....
- Anonyymi
Jokaisella on oikeus kysellä kuntavaaliehdokkaalta, jos kampanjapäällikkö antaa jookolle tuollaisia ohjeita, paras etsiä oma ehdokas muualta.
Nyt varmaan ollaan vedenjakajalla koronan suhteen. Mun mielestä nyt pitäisi tehdä KAIKKI asian eteen, eli kieltoa kiellon päälle. Kohta ollaan Ruotsin tilanteessa. 🙁
- Anonyymi
Eppäelen, että et oo Jooko. Ee minnuu siun mielipittees kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole pilkku- eikä yhdyssanavirheitä, joten ei ole Jooko.
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole pilkku- eikä yhdyssanavirheitä, joten ei ole Jooko.
Vaemo kirjoittaa mitä Jooko selostaa?
Ei oo Jooko, jookosta? 😆
- Anonyymi
Vielä siitä, että olen "hirveä lapsiinsekaantuja",
Olin päiväkodin pihan lähellä yöllä ja minua 16 - 17-vuotiaat tulivat syyttämään pedofiiliksi. Sanoin, ettei päiväkodissa lapsia ole yöllä. Sitten selvisi, että he uskovat, että tavoittelen heitä ja se osoittaa minut pedofiiliksi. Sellaiset ehkä 180-senttiset liki aikuiset miehet ja saman ikäiset rintavat naiset. Ensiksi mainitut pikku kullannuput olivat käydä "pedofiilin" kimppuun. Siinäpä namusedän uhreiksi joutuneita pikkuenkeleitä. Siis kuvittelivat, että jos himoan heitä harteikkaita lihaksikkaita miehiä tai rintavia lanteikkaita naisia olen pedofiili. Mokomat pedofiilisedän muka-ahdistelemat kullannuput. Hahaa
Luulin, että syytös pedofiiliksi johtui siitä, että olin päiväkodin pihan lähellä ja ihmettelin sitä syytöstä, kun oli yö. Mutta ilmeni, että nämä aikuisuuden kynnyksellä olevat olivat sitä mieltä, että minä himoan heitä ja olen pedofiili sillä osoituksella. Hahaa..- Anonyymi
no joo, noinkin voi käydä ja jonkun elämä syöksykiitoon tuollaisesta ja jostain teinien höpinöistä ja huuteluista. Yrittivätkö teinit kiristää rahaa vai mitä tapahtui. Oliko kyseessä Pohjoissavolainen pikkukaupunki jossa et tullut toimeen jonkun paikallisen silmäätekevän kanssa vai mistä oli kyse. Tulee mieleen tuon Pohjoissavolainen pikkukaupungin ja siellä eräs höyrypäinen äiti tytärkaksikko keksimässä tuollaisen teatterin, jos uskonkäsityksesi eivät ole samat kuin tällä äiti tytärkaksikolla. Kaikkea voi olla tuollaisten teattereiden takana, vaan menepäs tuollaisella pikkupaikkakunnalla puhumaan asian tätä puolta niin eikö vain kohta ole nuo teatterimiehet ja naiset tekemässä jotain loukkua sinullekin. Nimittäin omakohtaistakin kokemusta asiasta on.
- Anonyymi
En äänestä henkilöä, joka ei kerro mielipiteitään näin asioihin. Olipa sitten mitä mieltä tahansa noista jutuista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075718Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453743Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503255Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4572629Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2661662- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321333Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151326- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1521220