Voiko Minun Teliassa maksaa puhelinlaskun etukäteen siten että veloitus tapahtuisi vasta eräpäivänä, eikä heti maksuna?
Lasku Minun Teliaan
Anonyymi
5
373
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa tämä olla vielä niin uutta juttua ettei vielä kukaan tiedä.
- Anonyymi
Täällä tulee e laskuna pankkiin voi siinä sitten maksaa oliko pari vkoa ennen määräpäivää
- Anonyymi
Periaatteessa en laita mitään suoraveloituksiin.
Jos sattuu kuolla kupsahtamaan kämppäänsä, niin kukaan ei kaipaa kun eläke juoksee ja maksut hoituu vuosikausia.
- Anonyymi
Laita nettipankkiin e-laskuna, sen saa maksamaan automaattisesti eräpäivänä tai niin että käyt hyväksymässä maksun. Laskun saapumisesta saat ilmoituksen sähköpostiisi.
- Anonyymi
Jep e-laskuna on kaikista kätevin nykypäivänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1522170
- 171896
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241718- 951367
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77968