Ollaanko energiayhtiö vai verkkoyhtiö myymässä sillä ei firma muuten tekisi noin massiivista munausta ja luopuisi tärkeästä kilpailuvaltistaan eli sähkön myynti ja sen siirto samalla laskulla.
Nyt ei ole mitään väliä mistä sähkön ostaa kun kumminkin tulee kaksi erillistä laskua.
Korpelan energia ollaan myymässä?
Anonyymi
4
157
Vastaukset
- Anonyymi
Voidaanhan tuolla kerätä myös toisen toimitusjohtajan palkkaa
- Anonyymi
Niimpä, ei tuo järkeen kyllä mee että nuin pieni firma tarvii yhtäkkiä kaks toimitusjohtajaa. Eikä taija ihan pikkupalkkasista olla kyse
- Anonyymi
Tuntuu että useatkin ostavat sähkön Korpelalta tunnesyistä.
Perinteetkö velvoittavat.
Itse vaihtanut Korpelan jo vuosia sitten halvempiin sähköntuottajiin.
Rahallinen hyöty ollut huomattava, siirtohintaa vain kun ei voi kilpailuttaa niin menee Korpelan kirstuun. - Anonyymi
Näkyy olevan johtajaa johtajan perään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850