Ollaanko energiayhtiö vai verkkoyhtiö myymässä sillä ei firma muuten tekisi noin massiivista munausta ja luopuisi tärkeästä kilpailuvaltistaan eli sähkön myynti ja sen siirto samalla laskulla.
Nyt ei ole mitään väliä mistä sähkön ostaa kun kumminkin tulee kaksi erillistä laskua.
Korpelan energia ollaan myymässä?
Anonyymi
4
109
Vastaukset
- Anonyymi
Voidaanhan tuolla kerätä myös toisen toimitusjohtajan palkkaa
- Anonyymi
Niimpä, ei tuo järkeen kyllä mee että nuin pieni firma tarvii yhtäkkiä kaks toimitusjohtajaa. Eikä taija ihan pikkupalkkasista olla kyse
- Anonyymi
Tuntuu että useatkin ostavat sähkön Korpelalta tunnesyistä.
Perinteetkö velvoittavat.
Itse vaihtanut Korpelan jo vuosia sitten halvempiin sähköntuottajiin.
Rahallinen hyöty ollut huomattava, siirtohintaa vain kun ei voi kilpailuttaa niin menee Korpelan kirstuun. - Anonyymi
Näkyy olevan johtajaa johtajan perään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv243819Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?342461- 612389
Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k362217Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.512178- 1402144
- 341755
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi281711- 331699
- 1291470