kauanko olet pitänyt maksimissaan samaa maskia turpasi päällä?
kauanko oot pitänyt sitä poistamatta yhtämittaan
maskin pitämisen ennätys
4
61
Vastaukset
- Anonyymi
No maskia olen pitänyt samaan syssyyn 8 tuntia. Töissä ja matkalla. Tosin ruokatauoilla se pitää vaihtaa. Ffp2-maskia. Töissä oli sellaisia, joissa pystyi hengittämään.
Töiden jälkeen, kyllä piti ottaa pois, kun alkoi pyörryttämään ja tuli huono olo. - Anonyymi
Pisin yhtäjaksoinen (vain hetken piti olla sivussa kun piti irvistää lääkärille) 11 tuntia FFP2 maski. Kotoa bussille lähtiessä maski päähän ja sen jälkeen kolme päivystyspoliklinikkaa ja useita tutkimuksia kiertämässä. Maskin sai poistaa 11 tuntia myöhemmin kun pääsin huoneeseeni sairaalassa (siellä ei enää tarvinnut pitää maskia).
- Anonyymi
Ääääh, tuli laskuvirhe! Maskia joutuikin pitämään 13 tuntia.
- Anonyymi
Suositus lienee maskeilla max. 4 tuntia ja sen jälkeen pitää vaihtaa.
Joka tapauksessa, aika kuolanen se ainakin minusta on jo parin tunnin käytöllä. Tämä johtunee siitä, että uloshengitysilma sisältää paljon vesihöyryjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021609
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251414En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821250- 621143
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101018Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111989Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall212791Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57763- 122723
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20698