Dibolaarinen ystävä

Anonyymi

Hei onko palstalaisia jotka omidtavat 2suuntaista mieliala häiriötä kärsivän ystävän? Olen tullut siihen tulokseen että ystävälläni täytyy olla se koska hänen käytöksensä on ollut välillä ihan mahdotonta. Diagnosoitu masennus häneltä löytyy mutta hänellä löytyy näitä vauhdikkaita jaksoja jolloin ilkeilee todella törkeästi ja se satuttaa. Hän ei ota muita ollenkaan huomioon mutta on kyllä energinen ja sinkoilee paikasta toiseen nukkumatta lainkaan. Hän on todella epävakaa ja ärsyttää tehdä mitään suunnitelmia hänen kanssaan kun ei tiedä ollaanko siellä ei vai joo kautena. Ihan sama kumpi kausi reissu tulee olemaan ihan pilalla. Alakuloisuus ja kyynisyys tarttuu muihin ja vaatii itselleen erityiskohtelua kun on niin ahdistunut olo. Joo kautena voi ollakkin ihan mukava jonkun aikaa mutta tuntuu kun olisi liikenteessä 16 vuotiaan kanssa kun ei osata pitää huolta itsestä kun ryyppää itsensä semmoiseen kuntoon. Ja törkeilä loukkauksia pitäisi vaan kestää ja katsoa vierestä sanomatta mitään koska hän on kaikkien yläpuolella ja paras. Miten toimia jatkossa tämmöisen kaverin kanssa, en haluaisi mielenterveysongelmien pahenevan mutten tiedä jaksanko enää näin raskasta läheistä ystävää.

5

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

se on bibolaarinen eli beellä,ei deellä

• Anonyymi

Se on kyllä bipo ei bibo. Tulee näet sanoista bipolaarinen.

• Anonyymi

Aika tyypillistä bipoilua. Olin sellaisen kanssa 20 vuotta naimisiss, ja oireet pysy aika hyvin kurissa tuon ajan, masennuskausia lukuunottamatta. Sai sitten masennuslääkkeet ja meno muuttu aivan hurjaksi, kun tuli mania päälle. Oli kun ols teini-ikäsn kanssa ollut tekemisissä. Kaikkeen järkipuheeseen tuli aina sama vastaus "so what!"

Osittain lääkäreiden syy, koska syöttivät masennuslääkettä bipolle, siitä tuli vielä hirveämpi mania päälle.

• Anonyymi

Kuulostaa että ystäväsi, kamusi on vain keskenkasvuinen.

'' voi ollakkin ihan mukava jonkun aikaa mutta tuntuu kun olisi liikenteessä 16 vuotiaan kanssa kun ei osata pitää huolta itsestä kun ryyppää itsensä semmoiseen kuntoon''

Lapsuuden traumoja ja niistä aiheutuvia vakavia tunnelämän häiriöitä, jotka triggeröivät juomaan etc..riippuvuuksiin.

Zipolaarihäiriö on vain lääkäreiden luoma illuusio.

• Anonyymi

Itse ihan diagnosoidusti olet bibolaarinen. Sellaisetkin ihmiset etsivät samanlaisia ominaisuuksia kanssaihmisistään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe