Yhteiskuntavastuu

Anonyymi

Media ja ministerit toitottaa, että yhdessä selvitään, kun kaikki osallistuu? Miksei isot yritykset edes yritä tehdä yhteistyötä, kun on huonompi aika koko suomella? Miksei vuokrat alene, sähkön hinta, etenkin siirtomaksut, öljyn hinta on valtion hallinnassa, ei öljy-yhtiöiden? Vakuutusmaksut, lehtien tilaushinta, julkinen liikenne, käyttöverot, ym. Ja, miksei osakkeenomistajat osallistu ja siirrä osingonjakoa, näin talous pelastuisi ja kaikki osallistuisivat. Miksei pankit osallistu, vaan vähentävät väkeä, mutta samaan aikaan palvelumaksuja korotetaan, vaikka suurin osa asiakkaista hoitaa itse netin kautta pankkiasiansa? Netti on vain lisännyt työttömyyttä ja lisännyt maksuja, miksei valtiovalta tee mitään, kun nyt maksetaan rahansäilyttämisestä, eli ihan tyhjästä. Parempi kaikkien ottaa rahat pois pankista. Bensan ja dieselin hinta on kuukauden aikana noussut kolme kertaa 0,10e/litra, valtioko rokottaa ja nostaa sitä mukaa, kun polttoainetta ei enään menekkään kaupaksi,kun on korona ja ihmiset etätyössä, työmatkaliikenne on hiljentynyt, mutta samat verot nypitään, kun on totuttu. Kun saadaan kaikille sähköauto, niin sähkön hinta kummasti tuplaantuu tai kymmenkertaistuu, kuten sähkölämmitys-kaukolämpö, ilmalämpöpumput, maalämpö, ym. Älkää antako valtion kusettaa joka asiassa. Miten on mahdollista, että mikään ei alene, mutta jo öljyvarastossa olevat miljoonat litrat yhtäkkiä kallistuu, vaikka tankkeri ei ole edes lähtenyt Irakista, Arabiasta ym. ja matka kestää viikkoja ja vielä jalostetaan täällä Suomessa? Sain itse kokea tällä viikolla öljykartellin hinnat, kun oli viikon aikana tullut 0,20e litrahintaa lisää, samoin Elisa Oyj lähetti ilmoituksen, että kiinteä puhelinmaksuni nousee 1.5.2021 2,00e, eikä selitystä, miksi? Nyt sitten vaihdan bensa autoni dieseliin, niin käyttömaksun ja puolet pienemmällä kulutuksella ajan halvemmalla, eikä tarvitse koko ajan ladata sähköä, ostaa kallista autoa, eikä vanha auto saastuta 180.000km edestä, kun se on joskus tehty, mutta uuden sähköauton tekeminen saastuttaa sen verran, vaikka ei ole vielä kulkenut metriäkään. Älkää äänestäkö näitä vihreitä, ne vasta onkin saastuttavaa porukkaa ja veronmaksajat maksaa. JTK-tampere

1

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ahneuden virus on sellainen taudinaiheuttaja, mistä ei ole helppoa päästä eroon.
      Yritysten johtohenkilöt kuuluvat sairastuneiden joukkoon; saavutetuista eduista ei haluta luopua, heille ei riitä mikään.

      Nokian entinen johtaja Kallasvuo sanoi eräässä haastattelussa: "Se on eräänlaista peliä". Toimittaja kysyi miksi johtaja uhraa niin suuren osan omasta vapaa-ajastaan työmatkoihin.

      Jos se on tosiaankin pelihimoa, siitä on vaikea päästä irti ilman apua?
      Mikä se apu sitten olisi kun korona ei siihen rii?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3099
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2781
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2578
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2568
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2436
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2285
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1703
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1667
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1515
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1386
    Aihe