Takaosan sivuilla semmoiset Hemmetin isot muovihärpäkkeet että mikä niiden funktio on ? tuossa oli vaan umpimuovit eli taisi olla Karvalakkimalli toki liian isot olisi pakoputkille tehoversiossakaan.
Meni uusi Civikki edellä
10
138
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo 'uusi Civicci' siis vaihtuu ensi vuonna uuteen malliin. Mua tuli sellainen 5D vastaan tänään ja oli kyllä hieno näky.
- Anonyymi
No Hondalla on 9v piirtäjä ja jäki sen mukaista
- Anonyymi
Niinhän tuo näyttää kun tulevaa mallia kattoo. Näyttää paskalta Audilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän tuo näyttää kun tulevaa mallia kattoo. Näyttää paskalta Audilta.
Audit alkaa muutenkin muistuttaa Hondia aina vaan enemmän.
- Anonyymi
Ovat palkanneet ilmeisestti aikuisen ja ainakin sedanissa ylimuotoilu on poistunnut 2022 mallissa
- Anonyymi
Nykyinen sedan on tyylikäs, uusi näyttää vanhalle kuten eurokinnerit.
- Anonyymi
Tuo "aikuinen muotoilu" on hauska. Vähän niin kuin keski-ikää, ei nuorekkuutta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo "aikuinen muotoilu" on hauska. Vähän niin kuin keski-ikää, ei nuorekkuutta...
Uudistuvan Civicin muotoilu alkaa lähestyä Keski-ikää. Ei ole onneksi pappa-tasoa niin kuin Golfissa, joka on näyttänyt 30-vuotta samalle. Paapat ei uskalla muuttaakkaan mitään. Uutta mallia ei erota kuin patinoituneet Hitler-miehet.
- Anonyymi
Sama hunajakenno oli takana Jazzeissakin.
- Anonyymi
Enpä ole nähnyt...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986348KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3555865Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602833Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072268Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071958- 1251754
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191633Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811300- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331108