en haluu enkä koskaa halunnutkaan!!!

Anonyymi

Oot rumilus ja sua ei kukaa haluu
🤭🤮

20

968

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkä 10 vuoden päästä tajuat hölmöytesi 😊

• Anonyymi

Mul on sillon nuorempi KAUNIS vaimo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mul on sillon nuorempi KAUNIS vaimo

Turha toivo.

• Anonyymi

Hirmuista ajanhaaskausta huudella täällä, ehtii ne kauniit viedä nopsemmat ja sulle ei sitten jääkään ketään :)

• Anonyymi

👌👍💪

• Anonyymi

Kaikilla omanlaisensa arvomaailma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikilla omanlaisensa arvomaailma.

Jep, tää vissiin kuvittelee, että joka rivi palstalla palvelee hänen alhaista agendaansa. Sopis hyvin aplle kumppaniksi tämä.

• Anonyymi

Never cared. Koskaan välittänyt.

• Anonyymi

Niin arvelinkin, sulla on ihan toiset jutut.

• Anonyymi

Mitä sitten, ei tuo ole mikään uutinen mulle itselleni. Aina tiennyt ja nähnyt oman rumuuteni. Olin koulussakin se luokan rumin tyttö ja siks ei ikinä edes ollut kavereita, kuka nyt rumiluksen kans olis halunnut kaveri olla.

• Anonyymi

Joo, mutta ensin olla vuosia toisen kanssa ja sitten paljastaa totuus. Miksi ei vain heti etsinyt sitä, joka oikeasti kiihottaa. Pelkkää henkistä väkivaltaa ja kiusantekoa tuommoinen.

• Anonyymi

Ikävä että tunnet noin ap kun katsot itseäsi peilistä

• Anonyymi

Kuka nyt syöpäistä ihmistä haluu....

• Anonyymi

Kyllä minä sen tiiän. Oon niin ruma, että haluan vaan kuolla. Olis parempi kaikille.

• Anonyymi

Älähän nyt ap. Mun tanssiaiskortti on ihan täynnä. Saattajille tilasin bussin.

• Anonyymi

älä huijaa. sänkyyn haluut heti, ku nähään

• Anonyymi

Jaa

• Anonyymi

Kirjoitusasustasi huomaa että olet katkera nuorempi nainen, joka on jäänyt rannalle ruikuttamaan. Kunhan aikuistut niin ymmärrät asiat. Nyt sinun on vain keskityttävä omaan kasvuusi ja kehityksesi. Kyllä se siitä. Tsemppiä matkaan!

• Anonyymi

Vanha transu se on, itsensä ylentää...... Ei uskalla olenkaan oikeessa elämäs.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanha transu se on, itsensä ylentää...... Ei uskalla olenkaan oikeessa elämäs.

Mitäpä se ransupetteri muutakaan tekisi kuin netissä urputtaisi, mutta kummia on nämäkin joiden pitää väkisin tulkita naisen kirjoittamiksi jokainen negateksti. Tämän sanon kaikenmaailman poikkeusykCilöistä huolimatta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2264
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      25
      1058
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      972
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      54
      883
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      873
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      126
      853
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      773
    9. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      759
    10. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      753
    Aihe