Ehdokkaat, olette nyt suurennuslasin alla. Jo ennen vaaleja taitaa hyvä veli asiat, etuilu ja lehmän kaupat jo olla aloitettu. Olisi hyvä saada näitä asioita jo julkiseksi.
Kuntalaisten vai omien etujen puolesta puhuja
33
1194
Vastaukset
- Anonyymi
Yleensähän ne lipevimmät ja eniten puhuvat, on niitä pahimpia vaihtoehtoja.
- Anonyymi
Hyviä kirjoituksia lestijoki lehdessä. Nyt on herätty tajuamaan mikä tätä poliittista kenttää vaivaa.
- Anonyymi
Perussuomalaiset tarvitaan..
- Anonyymi
Vaihtoon vanha valtuusto , oli huono. Uudet edustajat tilalle , muutosta ja kehitystä vaaditaan jatkossa. Kauanko lienee sössineen..
- Anonyymi
Samaa mieltä olen minä. Lipevimmät kaksinaamaiset valehtelijat ovat juuri nämä kaksi eläkeläismiestä joista toinen ilmoittaa kokoomuksessa olevansa sijoittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä olen minä. Lipevimmät kaksinaamaiset valehtelijat ovat juuri nämä kaksi eläkeläismiestä joista toinen ilmoittaa kokoomuksessa olevansa sijoittaja
Konnia..
- Anonyymi
Kyllä täällä kunnassa muitakin kirjoittelijoita on kuin perus suomalaisten edustaja. Kyllä tämä touhu ja vispilänkauppa pännii muitakin. Viimeisimpänä hallintosääntö. Runnotaan läpi ettei vaan Kokoomus pääse sen kimppuun. Tai lähinnä tutkimaan miten sitä voisi tarkentaa ettei tulisi sotkuja koko ajan.
- Anonyymi
Kytkökset julki. Miksi yhden ihmisen edun ajaminen estää lasten edun toteuttamisen.
- Anonyymi
Tästä haluaisin kuulla lisää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä haluaisin kuulla lisää
Tämä olis hyvä tietää ??
- Anonyymi
Liittyykö tämä Roikolan kevyenliikenteenväylän valitukseen??
- Anonyymi
Lukekaa hallituksen pöytäkirjat
- Anonyymi
Onhan näitä persujakin . Kotona asuva ei koskaan töissä ollut kolmekymppinen tai tämä salahieroja. liittyykö tämä kristallipuolue jotenkin huumeisiin?
- Anonyymi
– Kristallipuolueessa halutaan tehdä politiikkaa puhtain sydämin ja avoimin mielin. Puolueen näkemyksenä on korkeampi tietoisuus, joka pitää ihmistä ainutkertaisena ja tietoisena yksilönä sekä osana universaalia kokonaisuutta. Kristallipuolueessa edistetään ihmisen vapaan tahdon ja itsemääräämisoikeuden toteutumista. Kaikkia tulee kunnioittaa ehdottomasti, yksinkertaisesti jokaisen ihmisarvoon perustuen. Jokainen on yhdenvertainen. Rakkaus on aseemme, totuus on miekkamme, hyvyys kilpemme.
Kristallipuolue kannattaa myös muun muassa päihdepolitiikan nykyaikaistamista sekä työn määritelmän uudelleen arviointia.-
Tuosta lainauksesta voi jokainen fiksu, tavallinen ihminen tehdä päätelmän, millainen on kristallipuolue. Huomiona myös: Kristallipuolue oli puuhaamassa niitä koronarajoitusten vastaisia mielenosoituksia. Joten miettisin kyllä huolella, kannattaako äänestää tällaista puoluetta!!
- Anonyymi
Joko äänestyslahjonta on aloitettu?
- Anonyymi
Kepu luovutti.
- Anonyymi
Väärin
- Anonyymi
Kuka hyötyy päiväkoti asiasta.
- Anonyymi
Vaan kyllä on Kannuksen perussuomalaisilla hyvä ja monipuolinen ehdokaslista. Sieltä löytyy kaikille sopiva ehdokas ja on myös maatalouden ihmisiä, joita voi äänestää.
- Anonyymi
Hyvä lista, hyvät ehdokkaat .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä lista, hyvät ehdokkaat .
Perussuomalaiset .
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882