Eli 1kpl vesimeloonikarkki, 2kpl maissipalloja, 1kpl susupala, 2 kpl appelsiinimaitosuklaapala,1kpl valkosuklaa toffeerulla ????? auttakaaa nopee
monta grammaa on 7 irtokarkkia
6
388
Vastaukset
- Anonyymi
miksi söit jos kerta tollanen paniikki?
- Anonyymi
Veikkaan että jotain lähellä kymmentä
- Anonyymi
on enemmän 25 g susupaloja on 123 kcal.Aloittaja voi mennä googlesta etsii tietoa jos on aikaa paniikilta.Mä en ymmärrä miksi meni syömään 7 karkkia .Olis syönyt vaan 6 kappaletta niin ei ois niin paniikissa lihomisesta.
- Anonyymi
Joo eiköhän se sen 10 kiloa ole.
- Anonyymi
yhdessä susu palassa on 123 kcal ,mutta en aio ettii sulle noita muita karkkeja,koska sä oot siellä niin paniikissa lihoamisesta niin en halua aiheuttaa lisää ahdistusta noiden muiden karkkien kaloreista.Nyt sä joudut menee 5 tunnin kävelylle kuluttaa noi kaikki kalorit.
- Anonyymi
Miksi aloittaja ei punnitse niitä itse?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768303Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1672647- 76958
- 12900
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 25846
- 55833
- 64822
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725