Jääkiekon loppuotteluista on kolme käyty ja tilanne on 2-1 Kärppien hyväksi.
Jokerit voitti, minusta odotetusti, kolmannen ottelun. Loppuotteluiden täydet katsomot ja korkeat lippujen hinnat tuovat niin suuria tuloja järjestäjille, että ne kannattaa ottaa vastaan.
Oletan siis, että Jokerit vievät seuraavan ottelun omalla Hartwall-areenallaan ja Kärpät uskoo voittavansa viimeisen ottelun "kotiluolassaan" Rastilassa.
Kärpät siis riskeeraa ottamalla rahahyödyn, pelaamalla kaikki ottelut.
Mikä on teidän teorianne?
Jääkiekon loppuottelut
8
514
Vastaukset
- Maalaismies*
Käsi sydämellä, mutta pitkin hampain yritän vielä luottaa suomalaisten urheilujohtajien rehellisyyteen ja pelaajien päättäväisyyteen olla pelaamatta sopupeliä.
Siis, uskon Kärppien huomisessa pelissä näyttävän todellisen tasonsa ja ratkaisevan mestaruuden edukseen.- Mummeli1
Eihän liene totta ,että haluttiin ottaa kaikki rahallinen hyöty?
Toivottavasti pelattiin rehellistä peliä. - Maalaismies*
En malttanut olla katsomatta peliä alusta loppuun. Luin sitä kuin piru Bibliaa. Peli oli tuimaa tuisketta alusta loppuun. Armoa ei annettu eikä pyydetty, kuitenkin siistiä ja urheilullista.
Huokaiskaamme, Ruuneperi helpotuksesta. Aina vääryys ei voita eikä edes ole vallalla. Maalaismies* kirjoitti:
En malttanut olla katsomatta peliä alusta loppuun. Luin sitä kuin piru Bibliaa. Peli oli tuimaa tuisketta alusta loppuun. Armoa ei annettu eikä pyydetty, kuitenkin siistiä ja urheilullista.
Huokaiskaamme, Ruuneperi helpotuksesta. Aina vääryys ei voita eikä edes ole vallalla.Voimme tosiaan olla onnellisia. Kärpät halusi varmistaa voittonsa kun se kerran oli mahdollista ja teki sen vieraisakin selvin numeroin.
Tunnustan rehdisti häviöni tietämyskampanjassa!
Nukahdin tanssiväsymyksestä ja siksi viestini viivästyi.
Kun viesteistäni helposti saa sen käsityksen. että syytän joukkueita sopupelistä niin yritän oikaista.
En väitä, en edes luule, että olisi sovittu miten pelataan.
Kun Kärpät saivat erinomaisen alun ja voittivat vielä toisenkiin kohtaamisen oli pahin voitonnälkä poissa.
Neljännessä ottelussa Jokereilla on mahdollisuus päästä voitoissa tasoihin ja vielä kotiareena etunaan ponnisteluissa.
Todennäköisesti siis pelataan mestaruuden ratkaiseva kotiottelu Oulun Rastilassa, onhan juhlinta mestaruudesta siellä suurempaa.
Asiat eivät ole niin yksinkertaisia miltä ne näyttävät vaan ehkä "kaksinkertaisempia" kuin minä yksinkertainen kirjoittaja.
Tänään illalla tiedämme enemmän.- Maalaismies*
Minähän tuon ruman sopupeli sanan tulin nakanneeksi keskusteluun. Sen sanoessani tarkoitin urheilua, mutta tarkemmin ajatellessani nyt ei olekaan ksysymyksessä urheilu, vaan jääkiekkoviihde. Tätä sanaahan juontajat käyttävät estottomasti.
Järjestäjät tarjoavat siis kansalle mitä kansa haluaa, viihdettä. Pelaajat osaavat näyttävästi mennä laidasta laitaan, taklata ja tapellakin näyttävästi. Nythän meitä palvellaan pitkittämällä lopputulosta.
Joo, vesipää (minä) taitaa lähteä lenkille, kun matsi alkaa tullakseni katsomaan lopputulosta, eli vetikö Ruuneperi taas pidemmän korren. Maalaismies* kirjoitti:
Minähän tuon ruman sopupeli sanan tulin nakanneeksi keskusteluun. Sen sanoessani tarkoitin urheilua, mutta tarkemmin ajatellessani nyt ei olekaan ksysymyksessä urheilu, vaan jääkiekkoviihde. Tätä sanaahan juontajat käyttävät estottomasti.
Järjestäjät tarjoavat siis kansalle mitä kansa haluaa, viihdettä. Pelaajat osaavat näyttävästi mennä laidasta laitaan, taklata ja tapellakin näyttävästi. Nythän meitä palvellaan pitkittämällä lopputulosta.
Joo, vesipää (minä) taitaa lähteä lenkille, kun matsi alkaa tullakseni katsomaan lopputulosta, eli vetikö Ruuneperi taas pidemmän korren.Viihdettähän, tosiaan, jääkiekko on ja samoin minun arvuutteluni, veikkailuni.
Jossain vaiheesa, ennen kolmatta ottelua Oulussa, Jokerien yllätysvoitto tuli mieleeni. Ajattelin jopa veikata voittajaa, niin selvänä näin mielessäni tulevan ottelun tuloksen. Rahaa olisin saanut - minäkin.
Minä lähden päivätansseihin klo 13 Turkuun. Toiset naistentahditkin ehdin tanssia klo 15-15,30, sitten on kiirehdittävä katsomaan.
Haveeni on, että löytyy joku jääkiekkointoinen naishenkilö, jonka kanssa voi mennä "katsomaan jääkiekkoa kin" Hih!- Maalaismies*
Ruuneperi kirjoitti:
Viihdettähän, tosiaan, jääkiekko on ja samoin minun arvuutteluni, veikkailuni.
Jossain vaiheesa, ennen kolmatta ottelua Oulussa, Jokerien yllätysvoitto tuli mieleeni. Ajattelin jopa veikata voittajaa, niin selvänä näin mielessäni tulevan ottelun tuloksen. Rahaa olisin saanut - minäkin.
Minä lähden päivätansseihin klo 13 Turkuun. Toiset naistentahditkin ehdin tanssia klo 15-15,30, sitten on kiirehdittävä katsomaan.
Haveeni on, että löytyy joku jääkiekkointoinen naishenkilö, jonka kanssa voi mennä "katsomaan jääkiekkoa kin" Hih!Iltapäiväsi kuullostaa lupaavalta. Katsellaan kuinka meidän käy. Hyvää päivän jatkoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1757204
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes682971- 562228
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se671415Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3681369- 561284
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l191229Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171040Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791000Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384998