Näin net yritykset lähtee...kohta luja perässä ku saa laajennuksen valmiiksi km.
Loppuuko pitseria ku siirtyy puheiden mukaan kärsämäkeen
21
1394
Vastaukset
- Anonyymi
Antaa lähteä vain m-karva pitsat.
- Anonyymi
Päättäjät vain tuhlaa rahoja turhuuteen...ja veroja nostetaan..yritykset lähtee ja lapsiperheet ku koulut nii homeessa etteivät ppysty koulua käymää......
- Anonyymi
Terveyskeskuksen rakentaminen yksi turhuus. Hurja kustannus ja koulut mätänee.
- Anonyymi
Ja ku koulut mätänee nii oppilaat lähtee...kuka haluaa sairastuttaa lapsesa ......
- Anonyymi
Tartteis alakaa tehrä jottain. Väki muuttaa muute muualle. Asumaan lähikuntiin ja käymään Haapajärvellä vain töissä.
- Anonyymi
Taitaa muuttaa ne työtki muille paikkakunnille...ku verot tapissa ja homeet!!
- Anonyymi
Parin kk. Päästä kuulemma mennee kärsikselle.
- Anonyymi
Me muutettiin Nivalaan ja käydään Haapajärvellä töissä. Ratkaisuna aivan fantastinen. Suosittelemme muillekin.
- Anonyymi
Samaa suunnittelee moni muukin. Kuka lapsiaan homekouluihin laittaa. Ei ole muuta kuin terveyskeskuksen rakennus nyt suunnitelmissa koululaiset unohdetaan kokonaan. Meilläkin pakkomuutto edessä. Löytyi paikkakunta. Emme palaa takaisin.
- Anonyymi
Me ostatellaan talo kärsämäestä...työ muuttuu sinne ja uusi koulu ja uusi terveyskeskus. Uusia taloja kunta tekee....
- Anonyymi
Tämä menestyvä pizzakeisari laajentaa toimintaa. Tämä on hänen neljäs yritys jospa kohta tulee viides..kuka tietää. Grilli Haapajärvellä, Pizzeriat Nivalassa, Haapajärvellä ja nyt uutena Kärsämäellä
- Anonyymi
Koulu homeessa. Mekin muutetaan. Olisin ollut sitä mieltä että koulut kuntoon ja terveyskeskukseen meno jonnekkin muualle. Terveyskeskus imee khyllä liikaa.
- Anonyymi
Meillä lapset oireillu koko talven...pakko katella muualta asuntoa ja vissii töitäki ja lapsille puhas koulu!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä lapset oireillu koko talven...pakko katella muualta asuntoa ja vissii töitäki ja lapsille puhas koulu!!
Suomen kovimmasta päästä tulovero%, siihen päälle tapissa olevat kiinteistöverot sekä hulevesimaksut. Omat lapset oon kehoittanut muuttaan muualle ja sen he ovat tehneet. Haapajärvelle ei kannata jäädä. Täällä sen kun maksut nousee.
- Anonyymi
Kuulopuhe lätyt on sitä nyky pullamössö kansan sapuskaa, oikeita töitä tekevä ei niillä jaksa.
- Anonyymi
No ei jaksa. Muualle on muutettava työtä tekkee. Pitäkää pytingit me haetaan lapsille kunnon koulu.
- Anonyymi
Huutokaupat.comissa ois hieno halli pakkohuutokaupassa uudella teollisuusalueella, jäi vaan ne lisäkerrokset rakentamatta
- Anonyymi
Pakko muuttaa ku lapsella koulu alkaa....ei häntä homekouluun voi laittaa....joku puhu et kärsämäessä kunta rakentas uuden talon ku muuttaa...eikös siellä uus kouluki....ja luja haki työntekijöitä.pitää soitella ku arki tulee
- Anonyymi
Tee itse pitsapohjat uunin pellillä ja täytteet . Tomaattimössöt löytyy kaupasta mausteet jauhot hiiva öljy ja juustoraastetta. Kelpaa pelkkä uunileipä juusto. Jeesus on noussut kuolleista hyvää pääsiäistä. Lennot israeli 200€ ja eka vuosi ilmaista jos muuttaa.
- Anonyymi
Verronki ku ei ole kantasuomalainen nii ei saa mitää......
- Anonyymi
Näinhän ne pizzalätty yritykset jne. toimivat. 2-3 vuotta paikoillaan ja sitten vaihdetaan maisemia ja jatketaan taas uudelleen alusta, ehkä omistajana joku uusi, joku kummin kaiman serkku. Eli näin voidaan kiertää verotusta ja saadaan tähän liittyen helpotuksia.
Ei mitään ihmeellistä nyky Suomessa. Se pelaa joka osaa...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569