Helppo löytää "se oma" äänen saaja jos (ei osaa sanoa, samaa mieltä, täysin samaa mieltä) väittämä vaihtoehto kysymyksistä riippumatta näyttää aina samat naamat.
Väittämä vaihtoehtoja vähemmäksi niin naamatkin vaihtuu!
Kuntavaalit, vaalikone
19
279
Vastaukset
- Anonyymi
Syö vaalikonees
- Anonyymi
Sossu rahoilla kaljaa ja tätä. Äo 75ei ihme. Normi ihmiset ulkoilee ja katselee elokuvia. Idiootit vaaleja päivästä päivään. Vaalit on 13.6
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sossu rahoilla kaljaa ja tätä. Äo 75ei ihme. Normi ihmiset ulkoilee ja katselee elokuvia. Idiootit vaaleja päivästä päivään. Vaalit on 13.6
Vesa Petri nyt jo nukkumaan näkemään vaalivoitosta bolsevikkiunia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vesa Petri nyt jo nukkumaan näkemään vaalivoitosta bolsevikkiunia.
Idiootit. En ole enää politiikassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idiootit. En ole enää politiikassa
Paskanlöyhytystä tuo on eikä mitään politiikkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idiootit. En ole enää politiikassa
Mitä valehtelet? Nimi on vassubolsevikkien listoilla.
- Anonyymi
:) siellä yksi monista
- Anonyymi
Tarkkana ketä äänestät...
https://www.sannamarin.net/blogi/2010/08/10/34342/?page2
Näin se mieli muuttuu kun rahaa ja valtaa tulee, totuus tulee ennemmin tai myöhemmin esille.- Anonyymi
Iskä;ItäSuomen Karjan kasvattajat. Siinä teille vittu vasukkia. Mummoni oli karjatilallinen
- Anonyymi
Erikoista lähteä Kokoomukseen kun demarit, persut ja vasemmisto on käyty kokeilemassa.
- Anonyymi
Kuka sinne menossa? En minä ainakaan. Olen ulkona politiikasta. Kaikesta. Ei kiinnosta teidän jutut millään tasolla. Räkyttele rauhassa täällä. Kuin pystykorva puun juurella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sinne menossa? En minä ainakaan. Olen ulkona politiikasta. Kaikesta. Ei kiinnosta teidän jutut millään tasolla. Räkyttele rauhassa täällä. Kuin pystykorva puun juurella
Vesaaaaa, vasukkibolsevikki, ääri persukookomukselainen, perusdemarialainen, takinkääntäjien kunkku.
- Anonyymi
Aika suppea näkemys tällä vassubolsevik-huhottaja Häyrisellä
- Anonyymi
Kokoomus Demarit Valot Niskaselän kadun rantavalliinToripaviljongin tilat myytiin Kuopioon. Vatuskille 100000€Terveystalolle29000€/kuukausi.Kyllä näillä ääniä saa. Kuntalaisaloitteet ei toimenpiteitä. Eikä tarvitsekaan. Pitäkää vitun politiikkanne. Tunge. Sinä tämä vassaripaska reikääsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomus Demarit Valot Niskaselän kadun rantavalliinToripaviljongin tilat myytiin Kuopioon. Vatuskille 100000€Terveystalolle29000€/kuukausi.Kyllä näillä ääniä saa. Kuntalaisaloitteet ei toimenpiteitä. Eikä tarvitsekaan. Pitäkää vitun politiikkanne. Tunge. Sinä tämä vassaripaska reikääsi
Kävikkö äiteeltä hakee tuas kaljarahat kun on humala piällä vasukkibolssusossupaskapummi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävikkö äiteeltä hakee tuas kaljarahat kun on humala piällä vasukkibolssusossupaskapummi.
Persut, oikukit ja Demarit jakkaa kaupungin uuuvvet Bemarit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävikkö äiteeltä hakee tuas kaljarahat kun on humala piällä vasukkibolssusossupaskapummi.
Etkö köyhä parempoo keksi. Otahan subutexiä ja olutta jutut paranoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö köyhä parempoo keksi. Otahan subutexiä ja olutta jutut paranoo
Äiti läx. Haisi kukka ja pillerit nenukkiin. Muutti muualle
Julkinen kritiikki on syytä ottaa osin vakavasti! Äänestäjä kun äänestää asiattomista kritiikeistä huolimatta sen uuden valtuuston. Näin se vain menee.!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427