Kuntavaalit, vaalikone

Anonyymi

Helppo löytää "se oma" äänen saaja jos (ei osaa sanoa, samaa mieltä, täysin samaa mieltä) väittämä vaihtoehto kysymyksistä riippumatta näyttää aina samat naamat.

Väittämä vaihtoehtoja vähemmäksi niin naamatkin vaihtuu!

19

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Syö vaalikonees

      • Anonyymi

        Sossu rahoilla kaljaa ja tätä. Äo 75ei ihme. Normi ihmiset ulkoilee ja katselee elokuvia. Idiootit vaaleja päivästä päivään. Vaalit on 13.6


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sossu rahoilla kaljaa ja tätä. Äo 75ei ihme. Normi ihmiset ulkoilee ja katselee elokuvia. Idiootit vaaleja päivästä päivään. Vaalit on 13.6

        Vesa Petri nyt jo nukkumaan näkemään vaalivoitosta bolsevikkiunia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vesa Petri nyt jo nukkumaan näkemään vaalivoitosta bolsevikkiunia.

        Idiootit. En ole enää politiikassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Idiootit. En ole enää politiikassa

        Paskanlöyhytystä tuo on eikä mitään politiikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Idiootit. En ole enää politiikassa

        Mitä valehtelet? Nimi on vassubolsevikkien listoilla.


      • Anonyymi

        :) siellä yksi monista


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Iskä;ItäSuomen Karjan kasvattajat. Siinä teille vittu vasukkia. Mummoni oli karjatilallinen


    • Anonyymi

      Erikoista lähteä Kokoomukseen kun demarit, persut ja vasemmisto on käyty kokeilemassa.

      • Anonyymi

        Kuka sinne menossa? En minä ainakaan. Olen ulkona politiikasta. Kaikesta. Ei kiinnosta teidän jutut millään tasolla. Räkyttele rauhassa täällä. Kuin pystykorva puun juurella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sinne menossa? En minä ainakaan. Olen ulkona politiikasta. Kaikesta. Ei kiinnosta teidän jutut millään tasolla. Räkyttele rauhassa täällä. Kuin pystykorva puun juurella

        Vesaaaaa, vasukkibolsevikki, ääri persukookomukselainen, perusdemarialainen, takinkääntäjien kunkku.


    • Anonyymi

      Aika suppea näkemys tällä vassubolsevik-huhottaja Häyrisellä

      • Anonyymi

        Kokoomus Demarit Valot Niskaselän kadun rantavalliinToripaviljongin tilat myytiin Kuopioon. Vatuskille 100000€Terveystalolle29000€/kuukausi.Kyllä näillä ääniä saa. Kuntalaisaloitteet ei toimenpiteitä. Eikä tarvitsekaan. Pitäkää vitun politiikkanne. Tunge. Sinä tämä vassaripaska reikääsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokoomus Demarit Valot Niskaselän kadun rantavalliinToripaviljongin tilat myytiin Kuopioon. Vatuskille 100000€Terveystalolle29000€/kuukausi.Kyllä näillä ääniä saa. Kuntalaisaloitteet ei toimenpiteitä. Eikä tarvitsekaan. Pitäkää vitun politiikkanne. Tunge. Sinä tämä vassaripaska reikääsi

        Kävikkö äiteeltä hakee tuas kaljarahat kun on humala piällä vasukkibolssusossupaskapummi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävikkö äiteeltä hakee tuas kaljarahat kun on humala piällä vasukkibolssusossupaskapummi.

        Persut, oikukit ja Demarit jakkaa kaupungin uuuvvet Bemarit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävikkö äiteeltä hakee tuas kaljarahat kun on humala piällä vasukkibolssusossupaskapummi.

        Etkö köyhä parempoo keksi. Otahan subutexiä ja olutta jutut paranoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö köyhä parempoo keksi. Otahan subutexiä ja olutta jutut paranoo

        Äiti läx. Haisi kukka ja pillerit nenukkiin. Muutti muualle


    • Julkinen kritiikki on syytä ottaa osin vakavasti! Äänestäjä kun äänestää asiattomista kritiikeistä huolimatta sen uuden valtuuston. Näin se vain menee.!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe