Kuntavaalit, vaalikone

Anonyymi

Helppo löytää "se oma" äänen saaja jos (ei osaa sanoa, samaa mieltä, täysin samaa mieltä) väittämä vaihtoehto kysymyksistä riippumatta näyttää aina samat naamat.

Väittämä vaihtoehtoja vähemmäksi niin naamatkin vaihtuu!

19

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Syö vaalikonees

      • Anonyymi

        Sossu rahoilla kaljaa ja tätä. Äo 75ei ihme. Normi ihmiset ulkoilee ja katselee elokuvia. Idiootit vaaleja päivästä päivään. Vaalit on 13.6


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sossu rahoilla kaljaa ja tätä. Äo 75ei ihme. Normi ihmiset ulkoilee ja katselee elokuvia. Idiootit vaaleja päivästä päivään. Vaalit on 13.6

        Vesa Petri nyt jo nukkumaan näkemään vaalivoitosta bolsevikkiunia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vesa Petri nyt jo nukkumaan näkemään vaalivoitosta bolsevikkiunia.

        Idiootit. En ole enää politiikassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Idiootit. En ole enää politiikassa

        Paskanlöyhytystä tuo on eikä mitään politiikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Idiootit. En ole enää politiikassa

        Mitä valehtelet? Nimi on vassubolsevikkien listoilla.


      • Anonyymi

        :) siellä yksi monista


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Iskä;ItäSuomen Karjan kasvattajat. Siinä teille vittu vasukkia. Mummoni oli karjatilallinen


    • Anonyymi

      Erikoista lähteä Kokoomukseen kun demarit, persut ja vasemmisto on käyty kokeilemassa.

      • Anonyymi

        Kuka sinne menossa? En minä ainakaan. Olen ulkona politiikasta. Kaikesta. Ei kiinnosta teidän jutut millään tasolla. Räkyttele rauhassa täällä. Kuin pystykorva puun juurella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sinne menossa? En minä ainakaan. Olen ulkona politiikasta. Kaikesta. Ei kiinnosta teidän jutut millään tasolla. Räkyttele rauhassa täällä. Kuin pystykorva puun juurella

        Vesaaaaa, vasukkibolsevikki, ääri persukookomukselainen, perusdemarialainen, takinkääntäjien kunkku.


    • Anonyymi

      Aika suppea näkemys tällä vassubolsevik-huhottaja Häyrisellä

      • Anonyymi

        Kokoomus Demarit Valot Niskaselän kadun rantavalliinToripaviljongin tilat myytiin Kuopioon. Vatuskille 100000€Terveystalolle29000€/kuukausi.Kyllä näillä ääniä saa. Kuntalaisaloitteet ei toimenpiteitä. Eikä tarvitsekaan. Pitäkää vitun politiikkanne. Tunge. Sinä tämä vassaripaska reikääsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokoomus Demarit Valot Niskaselän kadun rantavalliinToripaviljongin tilat myytiin Kuopioon. Vatuskille 100000€Terveystalolle29000€/kuukausi.Kyllä näillä ääniä saa. Kuntalaisaloitteet ei toimenpiteitä. Eikä tarvitsekaan. Pitäkää vitun politiikkanne. Tunge. Sinä tämä vassaripaska reikääsi

        Kävikkö äiteeltä hakee tuas kaljarahat kun on humala piällä vasukkibolssusossupaskapummi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävikkö äiteeltä hakee tuas kaljarahat kun on humala piällä vasukkibolssusossupaskapummi.

        Persut, oikukit ja Demarit jakkaa kaupungin uuuvvet Bemarit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävikkö äiteeltä hakee tuas kaljarahat kun on humala piällä vasukkibolssusossupaskapummi.

        Etkö köyhä parempoo keksi. Otahan subutexiä ja olutta jutut paranoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö köyhä parempoo keksi. Otahan subutexiä ja olutta jutut paranoo

        Äiti läx. Haisi kukka ja pillerit nenukkiin. Muutti muualle


    • Julkinen kritiikki on syytä ottaa osin vakavasti! Äänestäjä kun äänestää asiattomista kritiikeistä huolimatta sen uuden valtuuston. Näin se vain menee.!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe