Kaikinpuolin. Jos tämä selventäisi asian sinulle. En ole koskaan kokenut sellaista halua toiseen. Tuntemisen ja läheisyyden halua. Nyt tiedät ja nyt muistat. Miksi sitten ikinä asian halusitkaan tietää.
Sellainen olit ja olet
45
1229
Vastaukset
- Anonyymi
Ei selventänyt yhtään mitään
- Anonyymi
njaa
- Anonyymi
Mille , kelle ,kuka mitä ,HÄH. Sama tilanne itsellä vaan miten hänelle sen voisin.. en paljoakaan tiedä hänen tilanteestaan, josko pysyn hiljaa, vaikka kyllä muutkin mokaa..
- Anonyymi
Kuka mokasi vai mokasiko kukaan siltikään...Ei tainnut mokata, jos tunne oli molemminpuoleinen. Jos tunne jäi/jää yksipuoleiseksi, sitten pitää kärsiä mokailusta yksinään hiljaa ja yrittää unohtaa ajan kanssa.
- Anonyymi
Tällaiset viestit on 90% provoja ja aloittaja haluaa että joku oikeasti ihastunut tarttuisi näihin ”syötteihin”
- Anonyymi
tuntemisen sarkasmia
- Anonyymi
Minä tartuin koskapa fisu vedessä oon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tartuin koskapa fisu vedessä oon.
Ioannes selvästi kalassa ja Joona miettiä funtsia Jobia.
- Anonyymi
Milloin te typerät ihmiset ymmärrätte, että kukaan ei jaksa kirjoitella tuollaisia kuin vahvoissa tunteissa. Ei kukaan. (ihan sivukommentti, en tunne apta)
- Anonyymi
Totta, ei tämä mitään kenellekään selvennä. Ei tietenkään.
- Anonyymi
Tämä ei selventänyt mitään.. väärä osoite.
- Anonyymi
Viesti on selvä. Ainoa mikä on epäselvää on kenelle viesti on osoitettu. Siis kuka sen saa? IRL menisi paremmin perille...
- Anonyymi
Tässä olen täysin samaa mieltä..
- Anonyymi
Keneltä kenelle?
- Anonyymi
Miksi kysyt.?
Mitä sillä tiedolla teet. - Anonyymi
Aina voi kysyä. Tämä ei kuitenkaan ollut kenellekään. Hetken tunne, ei mitään todellista. t.ap
- Anonyymi
Sun koodikieli ei oiken natsaa.
- Anonyymi
Näin voisi sanoa vanhemmalle miehelle nuorempi nainen. Jos tunsit piston itsessäsi, osui amor oikeaan osoitteeseen.
- Anonyymi
Tunsin,hienoa että myös sinä tunsit .Hyvät yöt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla se kelpaa nainen kun nainen halujensi kohteeksi.
Onko vähän halvan tuntusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylempänä juuri pääsit kieltämästä koko asian sanomalla että ei mitään todellista, mikäs pelle ja ihmisillä leikkijä se sinä oikein olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylempänä juuri pääsit kieltämästä koko asian sanomalla että ei mitään todellista, mikäs pelle ja ihmisillä leikkijä se sinä oikein olet.
se on palstapelle jolla ei oo muuta kun leikkiminen öisin muka tuttujen naikkosten kanssa.
se tuntee pistoja kun joku vähän vihjasee. palstojen auervaara. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on palstapelle jolla ei oo muuta kun leikkiminen öisin muka tuttujen naikkosten kanssa.
se tuntee pistoja kun joku vähän vihjasee. palstojen auervaara.Mjuuu ja auerwaarailee kirjoittelemalla muina hlöinä (naikkosina tietenkin) lähinnä itselleen. Surkeaa, mutta totta.
- Anonyymi
Mistä päättelet niin että hän halusi tietää ? Ja jos oikea ihminen olisikin halunnut tietää
niin menit sen kaiken kauniin lyttäämään alkamalla leikkiä asian ja tuntemattoman ihmisen kanssa. Sen enempää asialla ei kuitenkaan ollut sinulle itsellesi merkitystä. - Anonyymi
No ketjusta päätellen ei erityisen tärkeää kuitenkaan aloittajalle ollut. Leikiksi saattoi pistää.
- Anonyymi
Samoin tunnen sinua kohtaan, jos ole hän. Mietin lasteni parasta. Laitanko itseni toiseksi ja valitsen heidä parhaansa? Käykö se vielä sinulle?
- Anonyymi
Ihan arvoitus kenelle lie tarkoitettu, mutta en oleta että olisi minulle. Itse en ole tuntenut moista tunnetta ketään kohtaan moneen vuoteen.
- Anonyymi
Kuka mielessä?
- Anonyymi
Hienoa että löysit halujesi kohteen ketjusta.
Mukavaa kellokeskiviikkoa. - Anonyymi
Olenpa tainnut tuon aavistaa sanomattakin, et ole ihan niin nokkela mitä luuletv. 😉
- Anonyymi
Meneekö miehelle vai naiselle?
- Anonyymi
En tiedä, selventäisitkö millainen?
- Anonyymi
Nykyään osaat vaan vastustaa sitä ja minua. Pakenet. Eikä ollut pelkkää himoa ja se vasta pelottavaa onkin.
N - Anonyymi
Miten sellaisen kokemuksen tiettyyn ihmiseen voi vaihtaa nettipalstalla tuntemattomaan kohteeseen. Aloituksen mitätöinti.
- Anonyymi
No ei voi vaihtaa. On vain hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei voi vaihtaa. On vain hän.
Höpsistä, tossahan se ketjussa hienosti löytyi.?? Ei passais leikkiä noin isoilla asioilla.
Jos ne jotakin merkkaa.
- Anonyymi
Oletko osannut arvostaa niin tätä ihmistä käytöksesi myötä kuin myös noita tuntemisiasi tuntemuksia.? Joita ehkä ihan jokainen ei tule koskaan tuntemaan.
- Anonyymi
Tuskin, näyttää palstaleikki riittävän hyvinkin.
- Anonyymi
Aidot ja vahvat tunteet ei katoa helposti ja vain harvoin todellakin tapaa niin samanhenkisen ihmisen.
- Anonyymi
Juuri näin 👍
- Anonyymi
Samoin koen hänestä. Tuntuu kuin hän puhuisi suullani, ajattelisi aivoillani.. ja ehkä vielä rakastelisi minua mitä intiimeimmällä kosketuksella.. Eikö olisi aika sille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin koen hänestä. Tuntuu kuin hän puhuisi suullani, ajattelisi aivoillani.. ja ehkä vielä rakastelisi minua mitä intiimeimmällä kosketuksella.. Eikö olisi aika sille?
Arkkuun pääset jos olet jonku muun kanssa silleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko kertoa jotenkin tuon hänelle vai joko hän tietää tunteesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko kertoa jotenkin tuon hänelle vai joko hän tietää tunteesi?
Eiköhän teille nettirakastajille riitä leikki täällä. Kukaan uskalla mitään oikeesti puhua, ethän sinäkään uskalla.
- Anonyymi
Oletko ollut tuon kokemuksen arvoinen?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448229Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde442224Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262102- 951718
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811657- 321327
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081083Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860