Sofia dinnerillä.

Anonyymi

Stefan tarjosi kuten kuuluu. Ei tarvitse salailla ym.
Vinkkinä yleisesti, ensi treffeille ei yleensä naisen kotiin, mielellään yleiselle paikalle, mies tarjoaa.
Tästähän ei Sofian tapauksessa kyse, ovat olleet vuoden yhdessä.
Hyvä Stefan ja Sofia.

206

1235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onkos joku tuttus vienyt, ensi treffeille miehen kotiinsa ?

    • Anonyymi

      Ei vissiin vielä vuotta yhdessä olleet, eikös Johanna ja Katja olleet siinä välissä myös Stefanin kanssa.

      • Anonyymi

        Eikös ne ole olleet ainakin puolet ajasta eronneet ja asuneet myös erikseen. ?


      • Anonyymi

        Keväällä Stefanilla oli yhtä aikaa Martina, Sofia ja Tiri. Ei ole ihme että Martina otti eron. Syksyllä Stefulla oli yhtä aikaa Sofia, Tiri ja joku kolmas? Sofia ei tiennyt eronneensa mutta Stefan ilmoitti instassa eronneensa ja samana päivänä kutsui toisen naisen saunomaan. Eli turha väittää että ei ollut syksylläkin kolme naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keväällä Stefanilla oli yhtä aikaa Martina, Sofia ja Tiri. Ei ole ihme että Martina otti eron. Syksyllä Stefulla oli yhtä aikaa Sofia, Tiri ja joku kolmas? Sofia ei tiennyt eronneensa mutta Stefan ilmoitti instassa eronneensa ja samana päivänä kutsui toisen naisen saunomaan. Eli turha väittää että ei ollut syksylläkin kolme naista.

        Olihan Stefanil jo heti se tissinainen, kun Sofin kans olivat vasta muuttaneet yhteenasuu.Maksoi naisen hiljaiseksi 1500€- ja Sofille lähetti 2500€- ja oli sanonut et tätä ei saa kertoa sit Sofil ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan Stefanil jo heti se tissinainen, kun Sofin kans olivat vasta muuttaneet yhteenasuu.Maksoi naisen hiljaiseksi 1500€- ja Sofille lähetti 2500€- ja oli sanonut et tätä ei saa kertoa sit Sofil ollenkaan.

        Naiselle 2000 euroa ja Sofialle 3500 euroa. Seiska teki jutun ja oli kuva missä Sofia oli seuraavana päivänä kahvilassa ja pöydällä oli uusi laukku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiselle 2000 euroa ja Sofialle 3500 euroa. Seiska teki jutun ja oli kuva missä Sofia oli seuraavana päivänä kahvilassa ja pöydällä oli uusi laukku.

        Olis kiva kokeilla mihin Sofia käyttäisi rahat,jos sille antaisi 3000€ käteen. Ostaisiko laukkuja,kauneushoitoja vai käyttäisikö järkevästi kenties?😉😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan Stefanil jo heti se tissinainen, kun Sofin kans olivat vasta muuttaneet yhteenasuu.Maksoi naisen hiljaiseksi 1500€- ja Sofille lähetti 2500€- ja oli sanonut et tätä ei saa kertoa sit Sofil ollenkaan.

        Koko sakki sekasin ,mitä ihmettä ne syö ja juo ,kun elämä on aivan tilli tallin kovin on outoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko sakki sekasin ,mitä ihmettä ne syö ja juo ,kun elämä on aivan tilli tallin kovin on outoa.

        Taitaa olla jotain sekoituksia niin keitossa kuin juomassakin ,ei kait se elämä muuten voi olla noin sekavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keväällä Stefanilla oli yhtä aikaa Martina, Sofia ja Tiri. Ei ole ihme että Martina otti eron. Syksyllä Stefulla oli yhtä aikaa Sofia, Tiri ja joku kolmas? Sofia ei tiennyt eronneensa mutta Stefan ilmoitti instassa eronneensa ja samana päivänä kutsui toisen naisen saunomaan. Eli turha väittää että ei ollut syksylläkin kolme naista.

        Ehkä Sofia ja Stefan elää avoimessa suhteessa. Kaikesta päätellen.


    • Anonyymi

      Jos Sofia joutuu itse maksamaan niin syö hernekeittoa. Mainitsi asiasta instassa.

    • Anonyymi

      Ihana mies kun maksaa 👍

      • Anonyymi

        Kaikki naiset eivät edes hyväksy, et mies maksaa kaiken.Haluavat olla tasaarvoisia miehen kanssa ja maksavat menonsa itse.👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki naiset eivät edes hyväksy, et mies maksaa kaiken.Haluavat olla tasaarvoisia miehen kanssa ja maksavat menonsa itse.👍

        Kunnioitan naisia, jotka maksavat itse menonsa ainakin alku seurustelun aikana.Tää on miehen mieli pide.


      • Anonyymi

        Minunkin mieheni maksaa aina ravintolassa ja ostaa hemmottelulahjoja. Ilmeisesti tuntematon tapa palstalaisille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minunkin mieheni maksaa aina ravintolassa ja ostaa hemmottelulahjoja. Ilmeisesti tuntematon tapa palstalaisille?

        Ihanaa 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki naiset eivät edes hyväksy, et mies maksaa kaiken.Haluavat olla tasaarvoisia miehen kanssa ja maksavat menonsa itse.👍

        Juu. Omalla kortilla niin ei tarvi mielistellä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minunkin mieheni maksaa aina ravintolassa ja ostaa hemmottelulahjoja. Ilmeisesti tuntematon tapa palstalaisille?

        Juu ja jälkiruoka odottaa kotona...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa 😍

        Joo tosi ihanaa voi se nainenkin välillä maksaa! Ei kyllä maistu pelkästään toisen rahoilla tarjotut. Jotenkin tulee härski halpa maksettu loisvaikutelma, että kunhan vaan toinen maksaa. Samoin voi hemmotella puolin ja toisin! Makuja on monenlaisia samoin tyylitajua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa 😍

        Nainen on ostettavissa, jos mies joutuu maksaa kaiken naiselle.Eli maksullinen nainen on nykyaikana sellainen nainen nimeltään.Joko maksetaan puoliksi menot, tai molemmat omansa, siis seurustelun alku aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnioitan naisia, jotka maksavat itse menonsa ainakin alku seurustelun aikana.Tää on miehen mieli pide.

        Alkuseurustelun ja mielipide on yhdyssanoja. Martinakaan ei osaa yhdyssanoja 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ja jälkiruoka odottaa kotona...

        Annan miehelleni jälkiruokaa ilman lahjojakin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnioitan naisia, jotka maksavat itse menonsa ainakin alku seurustelun aikana.Tää on miehen mieli pide.

        Minä taas kunnioitan miehiä jotka maksavat ensitreffeillä. Jos mies ei voi edes ekoilla treffeillä maksaa, kertoo se siitä kuinka pihi mies on. Ja äärimmäisen pihiä miestä ei jaksa kukaan. Herrasmiesmäisyys alkaa olla katoava luonnonvara tänä päivänä. Jollei mies maksa ekoilla treffeillä, niin tuskinpa tulee toisia treffejä (joilla minä puolestani maksaisin)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minunkin mieheni maksaa aina ravintolassa ja ostaa hemmottelulahjoja. Ilmeisesti tuntematon tapa palstalaisille?

        Sama juttu, paitsi lahjoja en anna ostaa, jos en itse voi valita lahjaa. Turhalla tavaralla en tee mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annan miehelleni jälkiruokaa ilman lahjojakin...

        Juuri noin ja mieskin antaa jälkiruokaa ilman lahjoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki naiset eivät edes hyväksy, et mies maksaa kaiken.Haluavat olla tasaarvoisia miehen kanssa ja maksavat menonsa itse.👍

        Tässä tapauksessa hän ei hyväksy, et hänen pitäisi mistään maksaa saatikka että hän itse ostaisi ikinä kenellekkään mitään.
        Maksullinen nainen ei ansaitse kunnioitusta, eikä tuota kukaan muu enää halua elätiksi.
        Sopii ste puli ukolle hyvin. Ei turhia huolia et tarttis olla ilman


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkuseurustelun ja mielipide on yhdyssanoja. Martinakaan ei osaa yhdyssanoja 😆

        Taas Martina !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minunkin mieheni maksaa aina ravintolassa ja ostaa hemmottelulahjoja. Ilmeisesti tuntematon tapa palstalaisille?

        Samoin minun mies maksaa ravintola antimet, samoin matkat ja kodin laskut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnioitan naisia, jotka maksavat itse menonsa ainakin alku seurustelun aikana.Tää on miehen mieli pide.

        Kyllä miehen pitää maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä miehen pitää maksaa.

        Miksi ihmeessä???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkuseurustelun ja mielipide on yhdyssanoja. Martinakaan ei osaa yhdyssanoja 😆

        Etkä sinä käytöstapoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa 😍

        Miksiköhän... ettei vaan huono omatunto kolkuttele


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin minun mies maksaa ravintola antimet, samoin matkat ja kodin laskut.

        Olet kyllä aika kädetön ja toipe jos olet aikuinen ja sinulla vielä pitää huoltaja olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä???

        No jotkut eivät vaan menee 50-luvusta eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tosi ihanaa voi se nainenkin välillä maksaa! Ei kyllä maistu pelkästään toisen rahoilla tarjotut. Jotenkin tulee härski halpa maksettu loisvaikutelma, että kunhan vaan toinen maksaa. Samoin voi hemmotella puolin ja toisin! Makuja on monenlaisia samoin tyylitajua!

        Mistä sinä tiedät kuka maksaa ja mitä, heidän asia. Tyylitajua puuttuu sun kirjoituksistasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä tapauksessa hän ei hyväksy, et hänen pitäisi mistään maksaa saatikka että hän itse ostaisi ikinä kenellekkään mitään.
        Maksullinen nainen ei ansaitse kunnioitusta, eikä tuota kukaan muu enää halua elätiksi.
        Sopii ste puli ukolle hyvin. Ei turhia huolia et tarttis olla ilman

        Puli ukolle, mene kuule äidinkielen kurssille joutessasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen on ostettavissa, jos mies joutuu maksaa kaiken naiselle.Eli maksullinen nainen on nykyaikana sellainen nainen nimeltään.Joko maksetaan puoliksi menot, tai molemmat omansa, siis seurustelun alku aikana.

        No olipa kerran mies,joka maksatti naisellaan dinnerit. Oli yllättäin "jäänyt"lompakko kotiin.Todella nolo tilanne,naisen täytyi maksaa ettei jäänyt ravintolalle piikki auki. Tätä tapahtui usean kerran.Naisen jättäessä miehen mies ihmetteli miksi suhde päättyi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin minun mies maksaa ravintola antimet, samoin matkat ja kodin laskut.

        Olet siis miestäsi huomattavasti köyhempi. Eihän tuollaisessa ole muuten järkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkuseurustelun ja mielipide on yhdyssanoja. Martinakaan ei osaa yhdyssanoja 😆

        Eikä osaa myöskään Sofia!! Usein on yhdyssanat kirjoittanut someensa erikseen tai toisinpäin 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis miestäsi huomattavasti köyhempi. Eihän tuollaisessa ole muuten järkeä.

        Kyllä olen huomattavasti pienempi palkkainen, se ei kuitenkaan haittaa meidän elämää, kaikki kuitenkin pistetään yhteiseen pottiin, ja eletään elämäämme, ilman että saisin kuulla olevani elätti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas kunnioitan miehiä jotka maksavat ensitreffeillä. Jos mies ei voi edes ekoilla treffeillä maksaa, kertoo se siitä kuinka pihi mies on. Ja äärimmäisen pihiä miestä ei jaksa kukaan. Herrasmiesmäisyys alkaa olla katoava luonnonvara tänä päivänä. Jollei mies maksa ekoilla treffeillä, niin tuskinpa tulee toisia treffejä (joilla minä puolestani maksaisin)

        Eli maksettua treffiseuraa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki naiset eivät edes hyväksy, et mies maksaa kaiken.Haluavat olla tasaarvoisia miehen kanssa ja maksavat menonsa itse.👍

        Sofia tasaarvo kannattaja.


    • Anonyymi

      Ihana pari ja palstalaisia ja Martina-faneja harmittaa 💕😁

      • Anonyymi

        Mitä ihmettä Martina kuuluu taas tähän ketjuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä Martina kuuluu taas tähän ketjuun?

        Tottakai kuuluu. Lue ketjua alusta, siellä jo tulee pakosti Maran nimi esille, koska loisi Stefun siivellä yhdeksän vuotta. Ei se asia poistu koskaan Maran historiikista, onhan niillä yhteinen lapsikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai kuuluu. Lue ketjua alusta, siellä jo tulee pakosti Maran nimi esille, koska loisi Stefun siivellä yhdeksän vuotta. Ei se asia poistu koskaan Maran historiikista, onhan niillä yhteinen lapsikin.

        Ja tämä Sofian touhu ei sitten ole loisimista?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai kuuluu. Lue ketjua alusta, siellä jo tulee pakosti Maran nimi esille, koska loisi Stefun siivellä yhdeksän vuotta. Ei se asia poistu koskaan Maran historiikista, onhan niillä yhteinen lapsikin.

        "Loisi", "ei poistu koskaan historiikista" ? Kasva aikuiseksi !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Loisi", "ei poistu koskaan historiikista" ? Kasva aikuiseksi !

        Millä Stefun siivellä? Eihän se pystyny maksaan edes perheensä vuokria noloa miljonäärille, käräjien kautta nekin perittiin, lopulta joutuivat S&S muuttamaan pois samaisesta asunnosta, luotto oli ilmeisesti menetetty? Kukahan osti ruuat ja ruokki lapset? Timanttinen ykköspari todellakin ovat S&S, historiikki (katiska) seuraa myös Stefua ja Sofiaa eivät poistu koskaan historiikista. Kasva aikuiseksi sinäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai kuuluu. Lue ketjua alusta, siellä jo tulee pakosti Maran nimi esille, koska loisi Stefun siivellä yhdeksän vuotta. Ei se asia poistu koskaan Maran historiikista, onhan niillä yhteinen lapsikin.

        Juuri näin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä Stefun siivellä? Eihän se pystyny maksaan edes perheensä vuokria noloa miljonäärille, käräjien kautta nekin perittiin, lopulta joutuivat S&S muuttamaan pois samaisesta asunnosta, luotto oli ilmeisesti menetetty? Kukahan osti ruuat ja ruokki lapset? Timanttinen ykköspari todellakin ovat S&S, historiikki (katiska) seuraa myös Stefua ja Sofiaa eivät poistu koskaan historiikista. Kasva aikuiseksi sinäkin.

        Milloin Stefu on katiskajuttuun liittynyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin Stefu on katiskajuttuun liittynyt?

        Majoitti ainakin pääjehua ja ovat muutenkin "hyviä frendejä". Sillä tavalla nyt ainakin. Voi hyvänen aika, etkö tiennyt, että Stefan on samaa kaveriporukkaa katiskaheebojen kanssa. Vaikka on Seiskassakin kerrottu. Että vaikka et uutisia edes lukisi, niin outoa, että on menny kokonaan ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Majoitti ainakin pääjehua ja ovat muutenkin "hyviä frendejä". Sillä tavalla nyt ainakin. Voi hyvänen aika, etkö tiennyt, että Stefan on samaa kaveriporukkaa katiskaheebojen kanssa. Vaikka on Seiskassakin kerrottu. Että vaikka et uutisia edes lukisi, niin outoa, että on menny kokonaan ohi.

        No ei kumminkaan liity katiskajuttuun. Kaverin tekemisistä ei saa koskaan syytteitä.
        Olipa kerrottu missä tahansa ja mitä tahansa.
        Huom. luen kaikki uutiset, siis oikeat uutiset meiltä ja maailmalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kumminkaan liity katiskajuttuun. Kaverin tekemisistä ei saa koskaan syytteitä.
        Olipa kerrottu missä tahansa ja mitä tahansa.
        Huom. luen kaikki uutiset, siis oikeat uutiset meiltä ja maailmalta.

        Kyllä liittyy juttuun jos majoittaa päärikollista. Ja esiintyy pääjehun instassa kaverikuvissa, joilla viestitään tukijoukoille, että vaikka tää noukki minulta naisen, niin älkää tälle kostako.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä Stefun siivellä? Eihän se pystyny maksaan edes perheensä vuokria noloa miljonäärille, käräjien kautta nekin perittiin, lopulta joutuivat S&S muuttamaan pois samaisesta asunnosta, luotto oli ilmeisesti menetetty? Kukahan osti ruuat ja ruokki lapset? Timanttinen ykköspari todellakin ovat S&S, historiikki (katiska) seuraa myös Stefua ja Sofiaa eivät poistu koskaan historiikista. Kasva aikuiseksi sinäkin.

        Kannattaako arvailla asioita?
        Ei kannata kirjoittaa, kun ei tiedä asiasta yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin Stefu on katiskajuttuun liittynyt?

        En ole väittänytkään, että Stefan liittyy katiskaan.
        Koska katiska seuraa Sofiaa vuosikausia, Sofian nimi tullaan aina liittämään katiskaan ja Stefan on hänen poikaystävänsä, siinä on se historiikki, mikä tullaan heistä muistamaan,
        sama vaikka tuomiota ei Sofialle tulisikaan (toivon ettei tule on kärsinyt jo riittävästi) .Näin se vaan tulee olemaan. Harmi Sofian kannalta, mutta kyllä se historiikki seuraa heitäkin elämän läpi eikä vain eksää, kuten joku katkera täällä joka päivä vaahtoaa.


    • Anonyymi

      Sofia ja Stefan ovat Suomen ykköspari ja upea sellainen. Toivon heille paljon onnellisuutta, sen ovat ansainneet karujen kokemuksiinsa jälkeen. Molemmilla hurjat exät jne.

      • Anonyymi

        Ykköspari 😂😂


      • Anonyymi

        Siis ykköspellepari


      • Anonyymi

        Samoin, toivotaan että onni olisi myötä jatkossa.


      • Anonyymi

        Nakkeli pari, molemmilla huume tausta, päihde tausta, horo tausta...ja mitä kaikkea näillä nyt onkaan, joita ei pydty kunnioittamaan millään tssolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nakkeli pari, molemmilla huume tausta, päihde tausta, horo tausta...ja mitä kaikkea näillä nyt onkaan, joita ei pydty kunnioittamaan millään tssolla.

        Opettele kirjoittamaan kyllä näkee ettet ole käynyt edes peruskoulua loppuun . Täynnä kirjoitusvirheitä.
        Samoja virheitä näkee Martiinan kirjoituksissa😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nakkeli pari, molemmilla huume tausta, päihde tausta, horo tausta...ja mitä kaikkea näillä nyt onkaan, joita ei pydty kunnioittamaan millään tssolla.

        Ei pysty kunnioittamaan exää, on pahoinpitelijän tausta, rattistausta, salarakastausta, avoliiton ja avioliiton pettäjän tausta, alastonmallitausta kuvat löytyy netistä Hymystä....näitä riittää 😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pysty kunnioittamaan exää, on pahoinpitelijän tausta, rattistausta, salarakastausta, avoliiton ja avioliiton pettäjän tausta, alastonmallitausta kuvat löytyy netistä Hymystä....näitä riittää 😂😂

        Samaa mieltä. En diggaa Marttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pysty kunnioittamaan exää, on pahoinpitelijän tausta, rattistausta, salarakastausta, avoliiton ja avioliiton pettäjän tausta, alastonmallitausta kuvat löytyy netistä Hymystä....näitä riittää 😂😂

        Äläkä unohda myöskään, tämä sankari omistaa myös manboobsit, ei niitä kaikilla olekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ykköspari 😂😂

        Ja koko Suomen kuuluisin ja pysyvin teepussipari!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nakkeli pari, molemmilla huume tausta, päihde tausta, horo tausta...ja mitä kaikkea näillä nyt onkaan, joita ei pydty kunnioittamaan millään tssolla.

        Just noin!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin, toivotaan että onni olisi myötä jatkossa.

        Kaksi kovaa ihmistä...viis veisaavat muista ihmisistä...minä...minä...siis S&S.Kyllä saamme seurata vielä kovia tappeluita...painu vi..uun ym.sivistynyttä kielen käyttöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. En diggaa Marttaa.

        Kukapa tuosta tykkäisi, ei kelpaa miehillekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi kovaa ihmistä...viis veisaavat muista ihmisistä...minä...minä...siis S&S.Kyllä saamme seurata vielä kovia tappeluita...painu vi..uun ym.sivistynyttä kielen käyttöä.

        Suomalaisten ehkä käytetyin sana tuo v***u. Miten poikkeavat muista nykyajan ihmisistä?
        Jo pienestä asti kuuluu minäminäminä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele kirjoittamaan kyllä näkee ettet ole käynyt edes peruskoulua loppuun . Täynnä kirjoitusvirheitä.
        Samoja virheitä näkee Martiinan kirjoituksissa😆

        "Opettele kirjoittamaan kyllä näkee ettet ole käynyt edes peruskoulua loppuun"
        Juu, täynnä on. Etsi kolme virhettä edellä olevasta virkkeestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nakkeli pari, molemmilla huume tausta, päihde tausta, horo tausta...ja mitä kaikkea näillä nyt onkaan, joita ei pydty kunnioittamaan millään tssolla.

        Eipä kovinkaan ihmeellinen tausta nykyaikana. Horoja ovat laumoittain jo 15 v. lähtien, huumeita kokeilevat myös jo alle 15-vuotiaatkin. Vähintään liiman haistelu oli yleistä yhteen aikaan. Päihteet ovat tuttuja viimeistään yläaste-ikäisillä.
        Jos aikuiset julkkispiireissä liikkuvat ovat käyttäneet ja kokeilleet, niin enpä pidä ihmeenä.
        Sielläkin on yleistä nuo hommat.
        Tuon logiikkasi mukaan aika montaa suomalaistakin voisi loppu iän nimitellä noin kun teet.
        Luulen voit itseäsikin nimitellä noin, ainakin päihdetaustan omaat mikäli et ole joku lahkolaisten kodin yötä päivää vahdittu neitsykäinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä kovinkaan ihmeellinen tausta nykyaikana. Horoja ovat laumoittain jo 15 v. lähtien, huumeita kokeilevat myös jo alle 15-vuotiaatkin. Vähintään liiman haistelu oli yleistä yhteen aikaan. Päihteet ovat tuttuja viimeistään yläaste-ikäisillä.
        Jos aikuiset julkkispiireissä liikkuvat ovat käyttäneet ja kokeilleet, niin enpä pidä ihmeenä.
        Sielläkin on yleistä nuo hommat.
        Tuon logiikkasi mukaan aika montaa suomalaistakin voisi loppu iän nimitellä noin kun teet.
        Luulen voit itseäsikin nimitellä noin, ainakin päihdetaustan omaat mikäli et ole joku lahkolaisten kodin yötä päivää vahdittu neitsykäinen.

        Niin, onhan se surullista.


      • Anonyymi

        S S ovat myös itse hurjia ja kammottavia exiä 🤢🤢🤮


      • Anonyymi

        Lööpeissä!


    • Anonyymi

      Kenen kotiin sitä tokalla ja kolmannella mennään? Exän ja lastenko??? Jotka ei ole ehtineet tavaroitaan edes pois muuttaa! Halpa tyylitaju ja maku!

      • Anonyymi

        Ei voi kunnioittaa saati arvostaa!


      • Anonyymi

        Se oli miehen asunto, mitäs ovat niin saamattomia ja laiskoja, etteivät rojujaan saa toisen asunnosta pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli miehen asunto, mitäs ovat niin saamattomia ja laiskoja, etteivät rojujaan saa toisen asunnosta pois.

        Ai mut eikö Martinalta jäänytkään vuokrat rästiin? Mites se meni sithän ne on jäänytkin ukolta, jos asunto olikin hänen?


      • Anonyymi

        Poliisia tarvittiin avaimen palauttamiseen , niin hanakasti roikkui kuinni vaikka oli omakin asunto ja asui muualla. Ja ILMAISEKSI toisen laskuun . Se siitä tyylitajusta.


      • Anonyymi

        Kunnon nainen ei ikinä kanna muutto kamojaan asuntoon,jossa asuu vielä miehen vaimo lapsineen.Tuollaisessa tapauksessa voi tulla vaikka murhia,jos olisi asunnossa asunut mustasukkainen nainen.Vai sanoo vielä joku, et Sofil on hyvä moraali, voi hyvänen aika sentään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai mut eikö Martinalta jäänytkään vuokrat rästiin? Mites se meni sithän ne on jäänytkin ukolta, jos asunto olikin hänen?

        Stefun kämppä ja Stefu maksoi rästit, kun sai eukon häädettyä ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon nainen ei ikinä kanna muutto kamojaan asuntoon,jossa asuu vielä miehen vaimo lapsineen.Tuollaisessa tapauksessa voi tulla vaikka murhia,jos olisi asunnossa asunut mustasukkainen nainen.Vai sanoo vielä joku, et Sofil on hyvä moraali, voi hyvänen aika sentään.

        Ei kai se eukko enää asunut siinä, ei vaan kamojaan viitsinyt viedä pois.
        Tunnetusti mustasukkainen taisi olla tuo ex.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon nainen ei ikinä kanna muutto kamojaan asuntoon,jossa asuu vielä miehen vaimo lapsineen.Tuollaisessa tapauksessa voi tulla vaikka murhia,jos olisi asunnossa asunut mustasukkainen nainen.Vai sanoo vielä joku, et Sofil on hyvä moraali, voi hyvänen aika sentään.

        Mikä vaimo? Ex-avokki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisia tarvittiin avaimen palauttamiseen , niin hanakasti roikkui kuinni vaikka oli omakin asunto ja asui muualla. Ja ILMAISEKSI toisen laskuun . Se siitä tyylitajusta.

        Ei asunut muualla vielä,kaikki huonekalut ja muutkin tavarat oli asunnossa.Eivoi avaimia antaa, ennenkuin muutto kuorma on hakenut tavarat pois.Tää on totuus ja turha jauhaa muuta paskaa asiasta.Sofi heitettiin pois Nikon asunosta ja joutui kadulle, siksi Stefan vei sen niiden asuntoon säälistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli miehen asunto, mitäs ovat niin saamattomia ja laiskoja, etteivät rojujaan saa toisen asunnosta pois.

        Syö silliä ja juo kuravettä päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefun kämppä ja Stefu maksoi rästit, kun sai eukon häädettyä ulos.

        Liikemies ei osannut purkaa vuokrasopimusta. Tyhmäkin osaa, mutta Stefu ei tiedä mitään vuokrasopimuksista, vaikka vuokraa asuntoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefun kämppä ja Stefu maksoi rästit, kun sai eukon häädettyä ulos.

        Stefun äiti maksoi rästit, kun asia oli jo mennyt oikeuteen. Pysy totuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisia tarvittiin avaimen palauttamiseen , niin hanakasti roikkui kuinni vaikka oli omakin asunto ja asui muualla. Ja ILMAISEKSI toisen laskuun . Se siitä tyylitajusta.

        Höpö höpö olet nähnyt unia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon nainen ei ikinä kanna muutto kamojaan asuntoon,jossa asuu vielä miehen vaimo lapsineen.Tuollaisessa tapauksessa voi tulla vaikka murhia,jos olisi asunnossa asunut mustasukkainen nainen.Vai sanoo vielä joku, et Sofil on hyvä moraali, voi hyvänen aika sentään.

        Ei kukaan muu kehu hän itse itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syö silliä ja juo kuravettä päälle.

        Ei o vielä aprillipäivä se on vasta 1.4


      • Anonyymi

        Lapsi ei vaan asunut siellä enää. Oli asunut monta kuukautta Hangossa ja Martinalla oli toinen asunto Kalasatamassa. Montako asuntoa Martinalle olisi pitänyt pitää ?
        Ja kaikki tietenkin ilmaiseksi!
        Varsinainen riippakivi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefun äiti maksoi rästit, kun asia oli jo mennyt oikeuteen. Pysy totuudessa.

        Kuka tietää kuka maksoi vuokrarästit ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon nainen ei ikinä kanna muutto kamojaan asuntoon,jossa asuu vielä miehen vaimo lapsineen.Tuollaisessa tapauksessa voi tulla vaikka murhia,jos olisi asunnossa asunut mustasukkainen nainen.Vai sanoo vielä joku, et Sofil on hyvä moraali, voi hyvänen aika sentään.

        Sofialla on hyvä moraali alkoivat seurustella vasta, kun Stefan oli eronnut Martinasta ja asuivat jo erillään.
        Miksi se Martinakaan olisi vuokrannut toisen asunnon muuten ? Kiusaa vaan teki ja viivytteli tavaroiden hakemisessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai mut eikö Martinalta jäänytkään vuokrat rästiin? Mites se meni sithän ne on jäänytkin ukolta, jos asunto olikin hänen?

        Martina ei maksanut mistään mitään!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei asunut muualla vielä,kaikki huonekalut ja muutkin tavarat oli asunnossa.Eivoi avaimia antaa, ennenkuin muutto kuorma on hakenut tavarat pois.Tää on totuus ja turha jauhaa muuta paskaa asiasta.Sofi heitettiin pois Nikon asunosta ja joutui kadulle, siksi Stefan vei sen niiden asuntoon säälistä.

        Muuttokuorma on yhdyssana 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisia tarvittiin avaimen palauttamiseen , niin hanakasti roikkui kuinni vaikka oli omakin asunto ja asui muualla. Ja ILMAISEKSI toisen laskuun . Se siitä tyylitajusta.

        Käsittääkse poliisia ei tarvittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofialla on hyvä moraali alkoivat seurustella vasta, kun Stefan oli eronnut Martinasta ja asuivat jo erillään.
        Miksi se Martinakaan olisi vuokrannut toisen asunnon muuten ? Kiusaa vaan teki ja viivytteli tavaroiden hakemisessa.

        Sofialla hyvä moraali on jo missä mennään tässä kommentissa metsään 😂🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei asunut muualla vielä,kaikki huonekalut ja muutkin tavarat oli asunnossa.Eivoi avaimia antaa, ennenkuin muutto kuorma on hakenut tavarat pois.Tää on totuus ja turha jauhaa muuta paskaa asiasta.Sofi heitettiin pois Nikon asunosta ja joutui kadulle, siksi Stefan vei sen niiden asuntoon säälistä.

        Miksei Martina vienyt tavaroitaan heti pois, jos oli vuokrannut jo itselleen asunnon. Pelkkää kiusantekoa oli häneltä pitää tavaroita pitkään asunnossa, missä ei edes ole.
        Meni Hankoon ja Stefan joutui lähtemään sieltä pois ja kävi vielä kyttäämässä ja kuvaamassa Eiranrannassa ja laittoi instaan. Eikö silloin kun erotaan ja on jo itsellä uusi asunto, niin viedä pikaisesti omat tavarat pois ja anneta toisen elää rauhassa.
        Törkeätä mielivaltaista kiusaamista se on Martinan puolelta suoraan sanottuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefun äiti maksoi rästit, kun asia oli jo mennyt oikeuteen. Pysy totuudessa.

        Onko sillä mitään merkitystä sulle kuka maksoi vuokrarästit. Sinähän et maksanut mitään .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei asunut muualla vielä,kaikki huonekalut ja muutkin tavarat oli asunnossa.Eivoi avaimia antaa, ennenkuin muutto kuorma on hakenut tavarat pois.Tää on totuus ja turha jauhaa muuta paskaa asiasta.Sofi heitettiin pois Nikon asunosta ja joutui kadulle, siksi Stefan vei sen niiden asuntoon säälistä.

        Onpa ihan Martinan käyttämää kieltä 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon nainen ei ikinä kanna muutto kamojaan asuntoon,jossa asuu vielä miehen vaimo lapsineen.Tuollaisessa tapauksessa voi tulla vaikka murhia,jos olisi asunnossa asunut mustasukkainen nainen.Vai sanoo vielä joku, et Sofil on hyvä moraali, voi hyvänen aika sentään.

        Narsistin piirteisiin kuuluu,että yrittää saada toinen mustasukkaiseksi....🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofialla on hyvä moraali alkoivat seurustella vasta, kun Stefan oli eronnut Martinasta ja asuivat jo erillään.
        Miksi se Martinakaan olisi vuokrannut toisen asunnon muuten ? Kiusaa vaan teki ja viivytteli tavaroiden hakemisessa.

        Niin mitenkä se olikaan,Sofia vannoi rakkautta Nikoon ja petti Nikoa Stefun kanssa!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisia tarvittiin avaimen palauttamiseen , niin hanakasti roikkui kuinni vaikka oli omakin asunto ja asui muualla. Ja ILMAISEKSI toisen laskuun . Se siitä tyylitajusta.

        Eihän nuo tuollaisia muista:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tietää kuka maksoi vuokrarästit ??

        Lehdissä luki, että Stefu maksoi vuokrat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofialla on hyvä moraali alkoivat seurustella vasta, kun Stefan oli eronnut Martinasta ja asuivat jo erillään.
        Miksi se Martinakaan olisi vuokrannut toisen asunnon muuten ? Kiusaa vaan teki ja viivytteli tavaroiden hakemisessa.

        Juuri näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei Martina vienyt tavaroitaan heti pois, jos oli vuokrannut jo itselleen asunnon. Pelkkää kiusantekoa oli häneltä pitää tavaroita pitkään asunnossa, missä ei edes ole.
        Meni Hankoon ja Stefan joutui lähtemään sieltä pois ja kävi vielä kyttäämässä ja kuvaamassa Eiranrannassa ja laittoi instaan. Eikö silloin kun erotaan ja on jo itsellä uusi asunto, niin viedä pikaisesti omat tavarat pois ja anneta toisen elää rauhassa.
        Törkeätä mielivaltaista kiusaamista se on Martinan puolelta suoraan sanottuna.

        Tavarat viedään saman tien , kuin itsekin muuttaa. Minä olisin Stefuna pyyhkäissyt ne kadulle tai kaatopaikalle vietättänyt. Olisi Martta saanut kaivella niitä sieltä, sitten kun olisi viitsinyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsittääkse poliisia ei tarvittu.

        Mistä tiedät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavarat viedään saman tien , kuin itsekin muuttaa. Minä olisin Stefuna pyyhkäissyt ne kadulle tai kaatopaikalle vietättänyt. Olisi Martta saanut kaivella niitä sieltä, sitten kun olisi viitsinyt.

        Stefu aneli jäämään. Uusi asunto oli jo hankittu, mutta Martina antoi vielä viimeisen mahdollisuuden. Siksi uusi asunto oli jonkun aikaa tyhjillään ennen muuttoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon nainen ei ikinä kanna muutto kamojaan asuntoon,jossa asuu vielä miehen vaimo lapsineen.Tuollaisessa tapauksessa voi tulla vaikka murhia,jos olisi asunnossa asunut mustasukkainen nainen.Vai sanoo vielä joku, et Sofil on hyvä moraali, voi hyvänen aika sentään.

        Mitäs kamoja se Sofia olisi sinne kantanut, kun teidän mukaan ei omistakaan mitään.
        Voi hyvänen aika noita juttujanne, kun sekaisin menette jo itsekin.
        Sofia on paras!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsistin piirteisiin kuuluu,että yrittää saada toinen mustasukkaiseksi....🤔

        Sohva!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavarat viedään saman tien , kuin itsekin muuttaa. Minä olisin Stefuna pyyhkäissyt ne kadulle tai kaatopaikalle vietättänyt. Olisi Martta saanut kaivella niitä sieltä, sitten kun olisi viitsinyt.

        Meni jo, sori!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lehdissä luki, että Stefu maksoi vuokrat.

        Ei lukenut vaan että on maksettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsistin piirteisiin kuuluu,että yrittää saada toinen mustasukkaiseksi....🤔

        Mitä oli Sofian itsensä kuvaaminen someen pelkkä pyyhe päällä kiemurtelemassa sängyssä kun Hankoon ensimmäisen kerran pääsi? Se, jos joku, oli yritys aiheuttaa mustasukkaisuutta ja oli todella mautonta käytöstä.

        Siitä oli paljon keskustelua silloin palstalla. Siitä eivät ihmiset pitäneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mitenkä se olikaan,Sofia vannoi rakkautta Nikoon ja petti Nikoa Stefun kanssa!!!

        Hyvä kun petti, pääsi eroon mokomasta isosta roistosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefun kämppä ja Stefu maksoi rästit, kun sai eukon häädettyä ulos.

        Sai häädettyä lapsensa ja lapsensa äidin lokin tieltä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs kamoja se Sofia olisi sinne kantanut, kun teidän mukaan ei omistakaan mitään.
        Voi hyvänen aika noita juttujanne, kun sekaisin menette jo itsekin.
        Sofia on paras!

        Oli siellä sininen ikeakassi


    • Anonyymi

      Huikea hidastettu video soffe käskyttää miestä. Näköjään suutelemaan, mutta saa , kuin saakin pienen pusun ja mikä jäätävä leimu silmissä😃onko soffe dominoiva nainen? Pitääkö sittenkin paikkansa?

      • Anonyymi

        Söötti pari ja ihana hymy Sofialla.😍


      • Anonyymi

        Huomasin saman,Sofia yrittää pussata paksuilla huulilla ja Stefu antaa vain pienen pusun,pakotettuna,väkisin.Aito rakkaus puuttuu tämän parin välillä...ihan täyttä teatteria.


      • Anonyymi

        Höpöhöpö käskyttämisesi kanssa, Sofia vaan tähtää kameran ottamaan videokuvaa ja sanoo jotain, että "nyt" tms.
        Ei Sofia ja Stefu esitä julkisuuteen lemmenkohtauksiaan, ne kuuluvat vain heille kahdelle, ei muille.
        Useimmilla ne lääppimiskuvat ovat täyttä teatteria. Mitä enemmän esittävät, sen enemmän on suhde pielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö käskyttämisesi kanssa, Sofia vaan tähtää kameran ottamaan videokuvaa ja sanoo jotain, että "nyt" tms.
        Ei Sofia ja Stefu esitä julkisuuteen lemmenkohtauksiaan, ne kuuluvat vain heille kahdelle, ei muille.
        Useimmilla ne lääppimiskuvat ovat täyttä teatteria. Mitä enemmän esittävät, sen enemmän on suhde pielessä.

        Siksi tuo huolestuttaakin, kun nyt tuollaista postataan. Ettei vaan olisi pielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö käskyttämisesi kanssa, Sofia vaan tähtää kameran ottamaan videokuvaa ja sanoo jotain, että "nyt" tms.
        Ei Sofia ja Stefu esitä julkisuuteen lemmenkohtauksiaan, ne kuuluvat vain heille kahdelle, ei muille.
        Useimmilla ne lääppimiskuvat ovat täyttä teatteria. Mitä enemmän esittävät, sen enemmän on suhde pielessä.

        Olihan niistä instassa video, jossa toinen uikuttaa ja toinen ähkii peiton alla.


    • Anonyymi

      Jaa. Olivatko oikein päivällisen aikaan eli 16-19 aikaan?

      • Anonyymi

        Ja Sofia meni kotiin yksin.


      • Anonyymi

        Sofi on määräävä ja vaativa, jos ei kaikki mene kuin hän on sanonut, niin silloin on pakko miehen luikkii kovaa karkuun.Totta koska tää mies tuntee Sofin jo 10v- takaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofi on määräävä ja vaativa, jos ei kaikki mene kuin hän on sanonut, niin silloin on pakko miehen luikkii kovaa karkuun.Totta koska tää mies tuntee Sofin jo 10v- takaa.

        Varmasti tuntee ja Martina odotti Stefun tyttöä, kun oli kaasona Sofialle.


    • Anonyymi

      Tuossa vaiheessa ollaan kotona yhdessä, eikä malteta lähteä munnekkään. Rakastunutta paria tarkoitan ja eikös näiden pitäisi olla rakastuneita, kun ovat olleet yhdessä melkein vuoden.

      • Anonyymi

        Jospa Hesburgerking aukasi ukon silmät.


      • Anonyymi

        Ei kai kiinosta Sofi, kun oli juuri vapaalla laitumella Stefan viikon ajan, nyt lepo ja haaveilu vaihe vaan on päällä toisen viikon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai kiinosta Sofi, kun oli juuri vapaalla laitumella Stefan viikon ajan, nyt lepo ja haaveilu vaihe vaan on päällä toisen viikon.

        Haaveiluvaihe on yhdyssana. Kuka se näistä haaveiluvaiheista tietääkään😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa Hesburgerking aukasi ukon silmät.

        Luin toisaalla, että kirjaa on kirjoittanut useampi henkilö. Läheltä on seurattu, jos kerran henkilökohtaista ja herjaavaa on tuossa kirjassa. Julkaisun aika on erikoinen, lähestyvä Katiskan tuomio ja juuri ilmestynyt toimittajien kirja. Eiköhän pian joku paljasta otteita tuosta salaperäisestä teoksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai kiinosta Sofi, kun oli juuri vapaalla laitumella Stefan viikon ajan, nyt lepo ja haaveilu vaihe vaan on päällä toisen viikon.

        Yhdysviivakin puuttuu lepo sanan jälkeen . Onkohan Martina asialla samat kirjoitusvirheet ja niitähän ei opi kuin koulun penkillä. Olisi kannattanut käydä peruskoulu loppuun, niin osaisi edes kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdysviivakin puuttuu lepo sanan jälkeen . Onkohan Martina asialla samat kirjoitusvirheet ja niitähän ei opi kuin koulun penkillä. Olisi kannattanut käydä peruskoulu loppuun, niin osaisi edes kirjoittaa.

        Kirjoitusvirhe poliisi 👮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitusvirhe poliisi 👮

        Kirjoitus virhe poliisi 😂


      • Anonyymi

        Enpä tähän ikään tiedä ja tunne yhtään paria, joka riippuisi vuoden toisissaan kiinni käymättä missään.
        Me ainakin liikuimme paljon alkuaikoina yhdessä ja tilanteen mukaan erikseenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin toisaalla, että kirjaa on kirjoittanut useampi henkilö. Läheltä on seurattu, jos kerran henkilökohtaista ja herjaavaa on tuossa kirjassa. Julkaisun aika on erikoinen, lähestyvä Katiskan tuomio ja juuri ilmestynyt toimittajien kirja. Eiköhän pian joku paljasta otteita tuosta salaperäisestä teoksesta.

        Luitko myös, että suurin osa on fiktiota ja siihen on sotkettu jotain oikeita tapahtumia?
        Eli vain kirjoittajat tietävät juttujensa oikeellisuuden, mikä on totta ja mikä keksittyä.
        Ei lukijoista muut tiedä mitään kuin asianosaiset keihin kirjassa vihjataan.
        Kostokirja joillekin, jotka eivät ole kirjoittajien mielen mukaan tehneet ja eläneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luitko myös, että suurin osa on fiktiota ja siihen on sotkettu jotain oikeita tapahtumia?
        Eli vain kirjoittajat tietävät juttujensa oikeellisuuden, mikä on totta ja mikä keksittyä.
        Ei lukijoista muut tiedä mitään kuin asianosaiset keihin kirjassa vihjataan.
        Kostokirja joillekin, jotka eivät ole kirjoittajien mielen mukaan tehneet ja eläneet.

        Ei pidä paikkaansa.
        Jos tekstissä jokin kohta meinaa jäädä epäselväksi, niin kuvista asiat selviää. Siksi K18.
        Lue enemmän, niin luulet vähemmän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luitko myös, että suurin osa on fiktiota ja siihen on sotkettu jotain oikeita tapahtumia?
        Eli vain kirjoittajat tietävät juttujensa oikeellisuuden, mikä on totta ja mikä keksittyä.
        Ei lukijoista muut tiedä mitään kuin asianosaiset keihin kirjassa vihjataan.
        Kostokirja joillekin, jotka eivät ole kirjoittajien mielen mukaan tehneet ja eläneet.

        Ja miksi valehtelet, että suurin osa fiktiota.
        Ei todellakaan ole.


    • Anonyymi

      Nautin kovasti kun Sofialla menee hyvin sekä työ- että rakkausrintamalla. Hän oikein säteilee Bubbleroomin mainoksissa.

      • Anonyymi

        No yksi niistä kuvista oli kyllä aika epäonnistunut. Mutta hyvä kun menee hyvin.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä olen. Ihanaa on seurata näiden kyyhkyläisten elämää.
        Sofia tosiaan säteilee 😍


      • Anonyymi

        Niin säteilee ja mä haluan tuon haalarin, mikä Sofialla oli hammaspesulla ollessa.
        Varmaan suunnittelivat taas Dubaihin lähtöä, kun saavat työt siihen malliin ja tuomion kuunneltua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin säteilee ja mä haluan tuon haalarin, mikä Sofialla oli hammaspesulla ollessa.
        Varmaan suunnittelivat taas Dubaihin lähtöä, kun saavat työt siihen malliin ja tuomion kuunneltua.

        Tuomion luku ja tuomion kuuntelu. Joku asiantuntija asialla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä olen. Ihanaa on seurata näiden kyyhkyläisten elämää.
        Sofia tosiaan säteilee 😍

        Vai kyyhkyläisiä nämä nyt on ,paremminkin variksenpelättimiä.


      • Anonyymi

        Ihmettelen Bubbleroomin yhteistyökuviota Sofian kanssa. Asettaa kyseisen yrityksen moraalin kyseenalaiseksi, kun rahanpesu- ja huumesyytteet saanut henkilö edustaa yrityksen tuotteita.


      • Anonyymi

        Stefun kämpällä kuvattu nuo Bubbleroomin kuteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin säteilee ja mä haluan tuon haalarin, mikä Sofialla oli hammaspesulla ollessa.
        Varmaan suunnittelivat taas Dubaihin lähtöä, kun saavat työt siihen malliin ja tuomion kuunneltua.

        Mä haluun sen kamelikuvioturbaanin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen Bubbleroomin yhteistyökuviota Sofian kanssa. Asettaa kyseisen yrityksen moraalin kyseenalaiseksi, kun rahanpesu- ja huumesyytteet saanut henkilö edustaa yrityksen tuotteita.

        Sofiaa ei ole tuomittu mistään ei nyt eikä aikaisemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No yksi niistä kuvista oli kyllä aika epäonnistunut. Mutta hyvä kun menee hyvin.

        Minusta kaikki kuvat oli hyviä 👌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluun sen kamelikuvioturbaanin!

        No, mee ostamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofiaa ei ole tuomittu mistään ei nyt eikä aikaisemmin.

        Tuomio on tulossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofiaa ei ole tuomittu mistään ei nyt eikä aikaisemmin.

        Syytteistä tuossa puhuttiinkin, ei tuomioista. Ne tulee vasta ensi kuussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuomion luku ja tuomion kuuntelu. Joku asiantuntija asialla?

        No ei se Sofia sitä lue, hän kuuntelee, jos on edes pakko olla paikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen Bubbleroomin yhteistyökuviota Sofian kanssa. Asettaa kyseisen yrityksen moraalin kyseenalaiseksi, kun rahanpesu- ja huumesyytteet saanut henkilö edustaa yrityksen tuotteita.

        Sinä sinun moraalihöpinäsi. Kyllä yrityksillä on järkeä ajatella asia oikeassa mittasuhteessa, vähän fiksumpaa väkeä ovat kuin nämä paskanjauhajat...jotka ovat omaavinaan niin korkean moraalin.
        Nämä korkeamoraaliset voivat jättää lähes kaiken musiikin kuuntelunkin, niin moni noissa musiikkipiireissä käyttää huumeita ym.päihteitä.
        Aika moni on kuollutkin niihin, niitten levyjä ei voi moraalinvartijat kuunnella. Tarttuu vielä.
        Siltsu on yksi kiinni jääneistä ja paljon iljettävämmästä jutusta sen päälle, hyi.


    • Anonyymi

      Tälle parille tosiaan toivoo kaikkea hyvää.
      Toivon, että Sofia saa kaipaamansa perheen ja Stefan onnen, mitä ei exän kanssa ollut.

      • Anonyymi

        Toivotaan että saa myös sen "elaripullan".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan että saa myös sen "elaripullan".

        Onneksi Sofian ja Stefanin kohdalla tuskin niin käy. Kaikki asiat yhdessä päätetään ei tule mitään 'ylläriä', lähtökohdat on jo rehelliset ja oikeat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi Sofian ja Stefanin kohdalla tuskin niin käy. Kaikki asiat yhdessä päätetään ei tule mitään 'ylläriä', lähtökohdat on jo rehelliset ja oikeat.

        En nyt alkua kovin rehelliseksi sanoisi ja onhan tuohon mahtullut kaikkea, laukkujen heitosta asti. Tämä ilmeisesti on sitten hyvä lähtökohta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan että saa myös sen "elaripullan".

        Taitaa saada pullat ja vellit eri paketissa eri maissakin jopa. Mikäli täällä maassa elatus loppuu. Sitten lähdetään tissivako auki suureen maailmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa saada pullat ja vellit eri paketissa eri maissakin jopa. Mikäli täällä maassa elatus loppuu. Sitten lähdetään tissivako auki suureen maailmaan.

        Ai niin kuin Martiina 😂😆😃😅😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt alkua kovin rehelliseksi sanoisi ja onhan tuohon mahtullut kaikkea, laukkujen heitosta asti. Tämä ilmeisesti on sitten hyvä lähtökohta.

        Parempi lähtökohta kuin " ylläripulla" , kun ei olisi saanut pideltyä muuten. Härskiä touhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi Sofian ja Stefanin kohdalla tuskin niin käy. Kaikki asiat yhdessä päätetään ei tule mitään 'ylläriä', lähtökohdat on jo rehelliset ja oikeat.

        Näin on, lähtökohdat ovat rehelliset. Kumpikin tietää toisen jutut, hyvät ja huonot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin kuin Martiina 😂😆😃😅😄

        Ei rotkoilla mitään saa.


    • Anonyymi

      Jotenkin niin naiivia hänen vloginsa ja lockdowninsa.
      Todellakin vuoden ajan viettänyt eristettyä elämää.
      On kyllä” ilakoinut ” toistenkin edestä🧐

      • Anonyymi

        Lockdown ja ulos syömään.


    • Anonyymi

      Stefan on ihana 😍

      • Anonyymi

        Sohvia on pettänyt ja en usko että uskollisuus kuuluu ton tyypin elämän arvoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sohvia on pettänyt ja en usko että uskollisuus kuuluu ton tyypin elämän arvoihin.

        Toivottavasti Stefan osaa arvostaa Sofiaa niin paljon ettei juokse vieraissa.
        Paremmin sopivat yhteen kuin exän kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti Stefan osaa arvostaa Sofiaa niin paljon ettei juokse vieraissa.
        Paremmin sopivat yhteen kuin exän kanssa.

        Sofia on parempi puoliso Stefanille. 😍


      • Anonyymi

        Joku jos tykkää kukkatikuista niin, joo, on siinä tapauksessa oikein namupaloja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti Stefan osaa arvostaa Sofiaa niin paljon ettei juokse vieraissa.
        Paremmin sopivat yhteen kuin exän kanssa.

        Viime vuoden tapahtumien jälkeen ei voi sanoa että Stefan arvostaisi Sofiaa kovinkaan korkealle. Stefanilla oikein ryöpsähti tuo juhliminen ja pettäminen Sofian aikana. Ehkä siihen oli syy se että Stefan pääsi perhe-elämän kahleista, mihin liittyy vastuita, eroon. Nyt ehdonalainen hieman hillitsee mutta koko ajan Sofian menneisyys Katiskassa tuo paineta lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia on parempi puoliso Stefanille. 😍

        Niin on , heillä on samat harrastukset molemilla 😖👏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia on parempi puoliso Stefanille. 😍

        Sopivat yhteen. Stefan on ehdonalaisessa ja Sofialla on jo pitkään ollut oman juristin tarve. Taas viimeisimmässä jutussa Sofia sanoi että "juristini hoitaa asiaa".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopivat yhteen. Stefan on ehdonalaisessa ja Sofialla on jo pitkään ollut oman juristin tarve. Taas viimeisimmässä jutussa Sofia sanoi että "juristini hoitaa asiaa".

        Fiksu nainen antaa juristin hoitaa 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fiksu nainen antaa juristin hoitaa 👍

        On se kumma kun on koko ajan sellaisia rikosasioita meneillään että tarvitsee olla jatkuvasti oma juristi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia on parempi puoliso Stefanille. 😍

        Ehdottomasti parempi kuin entinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia on parempi puoliso Stefanille. 😍

        Kyllä, Stefun naisen ykkösprioriteetti pitää olla biletys ja hauskanpito sekä tietysti tottelevaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopivat yhteen. Stefan on ehdonalaisessa ja Sofialla on jo pitkään ollut oman juristin tarve. Taas viimeisimmässä jutussa Sofia sanoi että "juristini hoitaa asiaa".

        Ja yhteiskunta maksaa palkkiot!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kumma kun on koko ajan sellaisia rikosasioita meneillään että tarvitsee olla jatkuvasti oma juristi.

        Lokin juristi toimii veronmaksajien piikkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti parempi kuin entinen.

        Niin on ainakin miehen rahojen lypsämisessä parempi ja tietenkin Alkon käytössä voittaa ex- ylivoimaisesti Sofi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kumma kun on koko ajan sellaisia rikosasioita meneillään että tarvitsee olla jatkuvasti oma juristi.

        Ympärillä sellaisia roistoja, ettei ilman juristin apua pärjää.


    • Anonyymi

      Sohvilla oli vuokranmaksu päivä, siksi sepuli tarjos esileikkinä ruokaa.

      • Anonyymi

        Vuokranmaksupäivä on yhdyssana😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuokranmaksupäivä on yhdyssana😆

        Kalliiksi tulee Thermanille tämä maksullinen naikkonen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalliiksi tulee Thermanille tämä maksullinen naikkonen.

        Kyllä kalliiksi tuli Martina niin rahallisesti kuin henkisesti 9 v ja ei sekään riittänyt piti vielä ruikuttaa joka kanavalla julkisuudessa. Oikea vapaamatkustaja ilman käytöstapoja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kalliiksi tuli Martina niin rahallisesti kuin henkisesti 9 v ja ei sekään riittänyt piti vielä ruikuttaa joka kanavalla julkisuudessa. Oikea vapaamatkustaja ilman käytöstapoja!

        Stefuhan ei ruikuta.


    • Anonyymi

      Eikö Martina ole käynyt peruskoulua loppuun ???

      • Anonyymi

        Mitä hyödyt itse, näistä typeristä kysymyksistäsi oletko dementikko ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hyödyt itse, näistä typeristä kysymyksistäsi oletko dementikko ?

        Entäpä sinä noine kysymyksinesi, mikähän mahdat olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäpä sinä noine kysymyksinesi, mikähän mahdat olla.

        Jokaisen sivistyneen henkilön, kuuluisi tietää et suomessa on peruskoulun oppimäärä pakollinen.👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisen sivistyneen henkilön, kuuluisi tietää et suomessa on peruskoulun oppimäärä pakollinen.👍

        Eipä ole, jos tulee täysi-ikäiseksi, eikä ole suorittanut peruskoulua loppuun, niin kukaan ei enää "pakota" yhtään mihinkään.
        Mikäli ei koulu ja opet syyllisty petokseen antamalla päästötodistuksen, vaikkei oppilas olisi koulussa käynytkään tai ei ole opetellut/oppinut mitään.
        Taitaa nykyisin monikin päästötodistuksen saanut olla luku-ja laskutaidoton, mistähän moinen johtuu.
        Siinä sinun sivistyksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole, jos tulee täysi-ikäiseksi, eikä ole suorittanut peruskoulua loppuun, niin kukaan ei enää "pakota" yhtään mihinkään.
        Mikäli ei koulu ja opet syyllisty petokseen antamalla päästötodistuksen, vaikkei oppilas olisi koulussa käynytkään tai ei ole opetellut/oppinut mitään.
        Taitaa nykyisin monikin päästötodistuksen saanut olla luku-ja laskutaidoton, mistähän moinen johtuu.
        Siinä sinun sivistyksesi.

        Taidat olla yksi heistä, koska haukut toisia tuntemattomia henkilöitä, et he ovat keskeyttäneet peruskoulun.Etkö edes häpeä käytöstäsi ollenkaan ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla yksi heistä, koska haukut toisia tuntemattomia henkilöitä, et he ovat keskeyttäneet peruskoulun.Etkö edes häpeä käytöstäsi ollenkaan ?

        Tietty häpeän kynnys omasta käytöksestä on ylitetty siinä vaiheessa, kun alkaa kirjoitella suomi24 julkkisketjuihin.


    • Anonyymi

      Sofia muutti myös BB-Nikon asuntoon ennen kuin Nikon exä oli saanut tavaransa muutettua sieltä ulos. Että se siitä moraalista.

      • Anonyymi

        Onko totta , et on mennyt silloinkin asuntoon vaikka oli naisystävä ja asui siellä.Sofi on mun silmissä pahin mahdollinen narttu ja häpeäksi koko yhteiskunnalle.Toivottavasti joku tekee hänelle samoin, mutta onneksi Stefan vei Johannan ja Katjan heidän yhteiseen kotiinsa.Mutta ei tää nainen siitäkään välittänyt, no ei tietenkään koska itse on tehnyt sitä näköjään aivan työkseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko totta , et on mennyt silloinkin asuntoon vaikka oli naisystävä ja asui siellä.Sofi on mun silmissä pahin mahdollinen narttu ja häpeäksi koko yhteiskunnalle.Toivottavasti joku tekee hänelle samoin, mutta onneksi Stefan vei Johannan ja Katjan heidän yhteiseen kotiinsa.Mutta ei tää nainen siitäkään välittänyt, no ei tietenkään koska itse on tehnyt sitä näköjään aivan työkseen.

        Stefan on nyt merkitty mies lopullisesti , julkinen suudelma ig:ssa sinetöi suhteen. No ukko on mikä on, käytös ollut ala-arvoista, kuka muukaan tuota enää huolisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefan on nyt merkitty mies lopullisesti , julkinen suudelma ig:ssa sinetöi suhteen. No ukko on mikä on, käytös ollut ala-arvoista, kuka muukaan tuota enää huolisi.

        Stefan on ollut aina merkitty mies, kohde vaan aina vaihtuu.🤑


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefan on nyt merkitty mies lopullisesti , julkinen suudelma ig:ssa sinetöi suhteen. No ukko on mikä on, käytös ollut ala-arvoista, kuka muukaan tuota enää huolisi.

        Oliko Sohvilla silmät kiinni ja huulet pitkällä töröllään, kun tefu suikkas viinanhajuisen(?) imauksen törön päähän?
        Kyllä mää olen vähä kade, kun mulla ei ole fyffee niin paljon, että voisin juoda joka päivä kännit ja tarjota myös naiselleni hänen niin kaipaamansa päivittäisen annoksensa päästäkseen päästään sekasin olevaan fantastiseen olotilaan


    • Anonyymi

      Komea pari, häitä odotellaan 😍

    • Anonyymi

      Tulisi kaunis morsian Sofiasta 😍

      • Anonyymi

        Olis kiva seurata sit nuorta hääparin autuasta elämää, et koska ensimäiset ero juorut pukkaavat mediaan.👹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis kiva seurata sit nuorta hääparin autuasta elämää, et koska ensimäiset ero juorut pukkaavat mediaan.👹

        Erojuorut on yhdyssana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis kiva seurata sit nuorta hääparin autuasta elämää, et koska ensimäiset ero juorut pukkaavat mediaan.👹

        Stefan oppii ettei kaikkea tarvitse lukea lehdistä niin kuin exän aikana. Ja se on varmasti helpottavaa.
        Exä antoi aina "oman näkemyksensä" yksityisasioista julkisuuteen, mikä on varmasti ollut todella raskasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefan oppii ettei kaikkea tarvitse lukea lehdistä niin kuin exän aikana. Ja se on varmasti helpottavaa.
        Exä antoi aina "oman näkemyksensä" yksityisasioista julkisuuteen, mikä on varmasti ollut todella raskasta.

        Meneekö nyt kirjoittajan mielestä hyvin Stefanil ? Ei ole koskaan ennen noin pahasti sekoilut, mitä nyt noin vuoden sisällä oman tapahtunut.


    • Anonyymi

      Exän kanssahan Stefu erosi joka vuosi. Väkisin ei vaan mitään tule, oli erittäin riitaisa liitto.
      Nyt on toinen tilanne, kun ei ole ylläripullaa ja saa Stefu päätöksen yhdessäolosta tehdä ilman kiristystä ja paineita.

      • Anonyymi

        Lainaus IL: "Alkuvuodesta 2020 Martina halusi erota " jne. Stefanin kertomaa. Olenko tyhmä, ymmärrän, että nimenomaan Martina halusi erota ei Stefan? Katkera kana jo vuosien ajalta ei millään voi hyväksyä totuutta, mutta se on hänen ja fanien ongelma.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      421
      4689
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      249
      2334
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1740
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      162
      1477
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      325
      1460
    6. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      140
      1161
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1157
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      80
      1130
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1095
    10. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1015
    Aihe