Useita Vaihtoehtoja yhtäaikaa?
En osaa sitoutua.
Haittaako sua jos pidän
18
136
Vastaukset
- Anonyymi
Ei. Koska en halua sua. T. n
- Anonyymi
Hyvä
- Anonyymi
Rauhasa rauhasa, teet sen mitä sydämesi sanoo.
- Anonyymi
Ooksää se joka jakaa itteensä maksuu vastaan
- Anonyymi
Paljolla myyt? Onko kuinka käytettyä pakoputkea?
- Anonyymi
joo, sillä tavoin löytyy loppujen lopuksi paras kumppanikin. Kumpikin panee potentiaaliset paremmuusjärjestykseen, ja aloittaa tietenkin parhaasta sen kosiskelun ja siirtyy siitä sitten pikkuhiljaa pakkien myötä alaspäin. Täsmälleen muuten
sama metodi kuin nykyään hakumenettelyssä opiskelupaikkoihin.
College admissions and stability of marriage, David gale, lloyd shapley, 1962 - Anonyymi
Se lyhenne on wet.
- Anonyymi
Ei haittaa, koska en ole vaihtoehto 🙂
- Anonyymi
Joo totuus on se että olet mustasukkainen jostain wa viesteistä no nyt tee sitte valinta ja pysyvä valinta jos minä poistan mun wa ainoastaan työ viesti on vain mutta kaikki muu poistan ja samoin fb mä poistan nii oletko sitten ikuisesti minun rakkaus ja irl suhteessa minun kanssani ja aivan varmasti saat sitte lepyttää mut jos luovun sun takia ihan kaikista. Ja valinta on nyt sinun. Tätähän sä haluat. Tehdä mun kanssa paljon sitä.
- Anonyymi
Ei mutta tuut tajuumaan etten kuulu niihin sun useisiin vaihtoehtoihisi. Et ehkä vielä, mutta kyl sä joskus vielä tajuat..
- Anonyymi
Mitä vitun vaihtoehdot mulla on nyt sitten ollu kun sanoin että haluan olla vaan sun kanssa ja muut painukoo mun puolesta vaikka helvettii kun en ole kiinnostunut kuin sinusta. Ja nyt jos edelleen jatkuu sun kiusa nii ei oo mitään muuta kuin että jutellaan sitten ero selväksi ja sen jälkeen kumpikin jatkaa omaa elämää
- Anonyymi
Jäät vielä yksin tai muuten kärsit toiminnastasi
- Anonyymi
Miten sinä jaksat, anna ihmisten tehdä mitä haluavat, mitä se sulle kuuluu.
Lausehan sopii itseesi ihan yhtä hyvin kuin mitä sitä aloittajalle tarjottelit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sinä jaksat, anna ihmisten tehdä mitä haluavat, mitä se sulle kuuluu.
Lausehan sopii itseesi ihan yhtä hyvin kuin mitä sitä aloittajalle tarjottelit.Ai kuka tämä kommentoija on? Vastenmielistä
- Anonyymi
Anna mennä vaan. Vapaiden markkinoiden aikaa.
- Anonyymi
Ei haittaa. Pidä toki ihan niin monta vaihtoehtoa kuin haluat. Teen kuitenkin valitsemisen sinulle pikkaisen helpommaksi ja poistan yhden vaihtoehdon - itseni. ☺
- Anonyymi
Minullakin on kolme miestä, joiden kanssa juttelen ja joita tapaan. Ihan normaalia deittielämää!
- Anonyymi
No katsotaan sitten mitä käy jos on totta että sulla on muut mielessä ei todellakaan käy. Olet minun rakkaus ikuisesti Jonnalle oli tämä viesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448229Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde442224Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262102- 951718
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811657- 321327
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081083Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860