Roope Kiuttu

Anonyymi

Kertokaas onko tämä henkilö ja hänen video vinkkinsä luotettavia? Tulee tiktokissa vastaan ja olen kiinnostunut voiko oikeasti näillä tienata vai onko se huijaus?

50

6795

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kannata tommoseen uskoa
      Roope tekee itte isomman tilin kun niitä linkkejä ruvetaan availemaan

      • Anonyymi

        Mitä käy jos meni jo linkkejä painamaan??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä käy jos meni jo linkkejä painamaan??

        laskuri painaa yhden klikkauksen lisää ja kiutulle maksetaan pari ropoa


      • Anonyymi

        Kannattaa opiskella, eikä mennä lammaslauman mukana kiroilevien haukkujien ansaan. Kyllä käytös kertoo ihmisestä todella paljon.

        Kiuttu haluaa auttaa ja suojata huijareilta heitä, jotka haluavat oppia uutta. Jollet halua, anna kuitenkin muille mahdollisuus rauhassa mennä elämässä eteenpäin. Älä ole kateellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä käy jos meni jo linkkejä painamaan??

        Mitä linkkiä tarkoitat? Vaikka kuinka jotain linkkiä painaisin, ei tapahdu muuta kuin että menet siihen linkkiin, johon juuri olet painanut.

        Ei kenenkään lompakosta jotenkin ihmeen kaupalla häviä yhtään mitään. Sanoohan sen järkikin. Pidetään pää kylmänä, kannustetaan muita, käyttäydytään siivosti ja opetellaan uutta. Eli mennään elämässä eteenpäin, kukin haluamaansa suuntaan.

        Iso kiitos Kiutulle. Arvostamme sinua korkealle.

        Karavaani kulkee, koirat haukkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        laskuri painaa yhden klikkauksen lisää ja kiutulle maksetaan pari ropoa

        nyt on puurot ja vellit sekaisin.

        Kiuttu tienaa siinä missä muutkin tehdystä työstä. Se on luonnonlaki. Hän on täysin rehellinen opettaja. Valtava kiitos hänelle upeasta monipuolisesta opista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa opiskella, eikä mennä lammaslauman mukana kiroilevien haukkujien ansaan. Kyllä käytös kertoo ihmisestä todella paljon.

        Kiuttu haluaa auttaa ja suojata huijareilta heitä, jotka haluavat oppia uutta. Jollet halua, anna kuitenkin muille mahdollisuus rauhassa mennä elämässä eteenpäin. Älä ole kateellinen.

        Eli kannatat rahan huijaamista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kannatat rahan huijaamista?

        Kukaan rehellinen ihminen ei kannata huijaamista, eikä valehteluun toisen työstä. Siksipä mietin, miksi Kiuttua syytetään sellaisesta, mitä ei ole tehnyt. Ei kuulosta rehelliseltä.

        Kannattaa olla hiljaa, jos ei itse jaksa ottaa selvää. Älä mene kiroilevan lauman mukana. Vinkkinä: kielenkäyttö kertoo omaan kieltään. Kiroilevan kommentit mitätöivät sanomansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt on puurot ja vellit sekaisin.

        Kiuttu tienaa siinä missä muutkin tehdystä työstä. Se on luonnonlaki. Hän on täysin rehellinen opettaja. Valtava kiitos hänelle upeasta monipuolisesta opista.

        Olen tutkinut Roope Kiutun toimintaa jo vuoden alusta. Eniten hämmästyttää, että ”botti” -vastauksia löytyy myös täältä Suomi24. Youtubessa, tiktokissa ja instagramissa niitä on helppo implementoida. Nuoret, jotka käytte etsimässä ”legitimiteettisiä” vastauksia kysymyksiinne Roope Kiutun toimintoa koskien: älkää uskoko mitään eikä ketään. Roope Kiuttu yrittää kasvattaa affiliate markkinointi valtakuntaa mahdollisimman harmaalla (vaikka toistaiseksi ihan laillisella) alueella, jonka avulla hän tienaa sievoset summat, kun homma menee viraaliksi. Kuulin myös tutun kautta, että Suomen kyberturvallisuuskeskus on kiinnostunut hänen toiminnastaan, ilmeisesti johtuen kryptovaluuttaan liittyvästä mainonnasta.

        Joten! Olkaa varovaisia, älkää klikkailko linkkejä, etenkään silloin kun ihmiset lupailee nopeeta, ”fiksua”, ja helppoa rahaa! Nopeasti tässä maailmassa valitettavasti rikastuvat vain rikolliset, Einsteinit ja lottovoittajat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä linkkiä tarkoitat? Vaikka kuinka jotain linkkiä painaisin, ei tapahdu muuta kuin että menet siihen linkkiin, johon juuri olet painanut.

        Ei kenenkään lompakosta jotenkin ihmeen kaupalla häviä yhtään mitään. Sanoohan sen järkikin. Pidetään pää kylmänä, kannustetaan muita, käyttäydytään siivosti ja opetellaan uutta. Eli mennään elämässä eteenpäin, kukin haluamaansa suuntaan.

        Iso kiitos Kiutulle. Arvostamme sinua korkealle.

        Karavaani kulkee, koirat haukkuu.

        Anna mun kaikki kestää...
        Ei kenenkään lompakosta tietenkään katoa mitään. Mainostaja voi luoda tiettyä henkilöä varten profiloidun linkin. (tässä tapauksessa kiurua varten). Mainostaja näkee kuinka monta kertaa kiutun linkkiä on käytetty ja maksaa sen mukaan rahaa aina kuukausittain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna mun kaikki kestää...
        Ei kenenkään lompakosta tietenkään katoa mitään. Mainostaja voi luoda tiettyä henkilöä varten profiloidun linkin. (tässä tapauksessa kiurua varten). Mainostaja näkee kuinka monta kertaa kiutun linkkiä on käytetty ja maksaa sen mukaan rahaa aina kuukausittain.

        Eli täysin rehellistä toimintaa. Mainontaa on tehty jo tuhansia vuosia. Kiuttu on kingi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa opiskella, eikä mennä lammaslauman mukana kiroilevien haukkujien ansaan. Kyllä käytös kertoo ihmisestä todella paljon.

        Kiuttu haluaa auttaa ja suojata huijareilta heitä, jotka haluavat oppia uutta. Jollet halua, anna kuitenkin muille mahdollisuus rauhassa mennä elämässä eteenpäin. Älä ole kateellinen.

        Hänen neuvot jne ovat täyttä pascaa. Saat ehkä kuukaudessa 2 dollaria ja siihenkin saat tehdä töitä varmaan 5 tuntia. Paljon paremmin tienaat kun keräät päivittäin vaikka 5 tyhjää tölkkiä ulkoa. Hän kerää vain naiiveja persoonia käytämään linkkejään jotta saa aina vaan enemmän royalteja itselleen tekemättä yhtään mitään. Kyllä näin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan rehellinen ihminen ei kannata huijaamista, eikä valehteluun toisen työstä. Siksipä mietin, miksi Kiuttua syytetään sellaisesta, mitä ei ole tehnyt. Ei kuulosta rehelliseltä.

        Kannattaa olla hiljaa, jos ei itse jaksa ottaa selvää. Älä mene kiroilevan lauman mukana. Vinkkinä: kielenkäyttö kertoo omaan kieltään. Kiroilevan kommentit mitätöivät sanomansa.

        Kiuttu miksi kirjoitat anonyyminä. Innostuksesi hänestä kertoo jo kuka siellä kirjoittaa.


    • Anonyymi

      Pyramidi huijaukselta kyllä vaikuttaa

      • Anonyymi

        Eli et ole ottanut selvää vaan menet kiroilevan lammaslauman mukana.

        Onneksi täällä on fiksuja, jotka ottavat selvää tai jollei itse jaksa opetella, oppia, antavat kuitenkin muiden oppia ja menestyä.

        Se on suomalaisilla se kateus, josta on hyvä oppia pois. Onneksi suurin osa iloitsee myös muiden menestyksestä.

        Minä ainakin. Odotan innolla uusia Kiutun opetuksia ja entisissäkin on purtavaa. Jos en kaikkia heti ymmärrä, en sano, että ne olisivat väärin. Tiedän, että Kiutulta tulee takuuvarmasti laatusisältöä :)


    • Anonyymi

      Huijaus

    • Anonyymi

      Ei kannata luottaa, tai ainakaan painaa Roope Kiutun linkeistä. Rahaa toki pystyy tehdä netissä, ainakin vähän.

      Ja toinen asia on, että onko Roope Kiuttu nimeä oikeasti olemassa? Koska tämä kaikki perustuu valheeseen joten ehkäpä epäilen, että onko Roope Kiuttu väärä nimi jota hän käyttää somessa?

      • Anonyymi

        Ei ole merkitystä onko nimeä olemassa, sillä opetuksella, jota hän antaa on merkitystä. Siellä opettaa miten kehittyä, mutta sinun ei ole pakko kehittyä tässä aiheessa jollet halua.

        Minä suosittelen hän oppejaan täysillä. 100 pros legit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole merkitystä onko nimeä olemassa, sillä opetuksella, jota hän antaa on merkitystä. Siellä opettaa miten kehittyä, mutta sinun ei ole pakko kehittyä tässä aiheessa jollet halua.

        Minä suosittelen hän oppejaan täysillä. 100 pros legit.

        Opettaa vain kuinka kirjaudut pörsseihin hänen id linkeillään ja että "kannattaa sijoittaa maksimaalisesti" jotta saat hyvät bonukset. Ja senhän tietää kuinka 99,8% aloitteville käy kun he olettavat sijoittamisen olevan hyvin helppoa. Kaikissa videoissa jatkuvasti rahaa sataa taivaalta jne. Näyttää omia tienistejään niinkuin saisit helposti vastaavat itsekin. Kunnon Kokoomus kundi.


    • Anonyymi

      Tarkistin nettisivuja, joita Roope Kiuttu suosittelee ja ne kaikki vaikuttivat erittäin luottevilta.

      Outoa, kun lapset väittävät huijariksi, vaikka eivät ole edes tarkistaneet faktoja.

      • Anonyymi

        Olen kokeillut jo monta Roope Kiutun antamaa sivustoa ja ainut mikä voisi toimia on fiverr, en kiistä sitä etteikö netissä voisi tehdä rahaa, mutta Roopen linkkejä kun painelee ja sieltä alat tienaa rahaa niin se saa itse sun omista tuloista rahaa eikä sitä ole sitten viitsinyt kertoa!

        Toisekseen miksi Roope Kiuttu esti porukkaa jotka väittivät vastaan? Ja miksi Roope niin vahvasti mainostaa tätä "Tee rahaa netissä!! se on oikea päätös ja viisas" tai "Ei kannata käydä töissä se on todella riskialtista"..

        Kolmannekseen olen tarkistanut itse henkilökohtaisesti faktat jo, niin turhaan väittää vastaan Roope Kiuttu jäi jo kiinni!

        Neljännekseen Roope Kiutun opetusvideot on yleensä 10minuuttia pitkiä paskanjauhanta lässytys paskaa täynnä, missä ei voi oppia varsinkaan jos ei ole yhttään hyvä englannissa.
        Useenmiten videot on myös reilusti yli 10 minuuttia.

        Kyllä minunki oli tämä kaikki vaikea uskoa, kun Roope oli aivopessyt minutkin jo puoliksi puolelleen, mutta onneksi heräsin todellisuuteen.

        Viidenneksi miksi Roope majailee ulkomailla? Eikä ole suomessa koskaan? Siksi että hän pakoilee koska on tehnyt laittomuuksia. Kuten esimerkiksi. Näitten tulojen ottaminen toisten tuloistaan.
        Eniten tässä on ärsyttävää se, että roope tiktokissa hehkutti "Häähäää tienaan automaattista rahaa netissä jee!" Todellisuus oli se vain, että se sai osan toisten tuloista!


      • Anonyymi

        Aivan, hienoa kuulla järjen ääntä: olen täysin samaa mieltä ja todella ymmälläni. Olen myös vuosia seurannut hänen arvokasta työtään nettialalla. Suomalaiset nuoret eivät näistä tiedä ja monilla keskittymisessä olisi kehittämisen varaa. Uskon, että moni huomaa totuuden, jos haluaa.

        Suosittelen jokaista, joka on kiinnostunut aiheesta, tutkimaan ja oppimaan. Jollet ole kiinnostunut, saa jatkaa entiseen malliin.

        Hyvää kevättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kokeillut jo monta Roope Kiutun antamaa sivustoa ja ainut mikä voisi toimia on fiverr, en kiistä sitä etteikö netissä voisi tehdä rahaa, mutta Roopen linkkejä kun painelee ja sieltä alat tienaa rahaa niin se saa itse sun omista tuloista rahaa eikä sitä ole sitten viitsinyt kertoa!

        Toisekseen miksi Roope Kiuttu esti porukkaa jotka väittivät vastaan? Ja miksi Roope niin vahvasti mainostaa tätä "Tee rahaa netissä!! se on oikea päätös ja viisas" tai "Ei kannata käydä töissä se on todella riskialtista"..

        Kolmannekseen olen tarkistanut itse henkilökohtaisesti faktat jo, niin turhaan väittää vastaan Roope Kiuttu jäi jo kiinni!

        Neljännekseen Roope Kiutun opetusvideot on yleensä 10minuuttia pitkiä paskanjauhanta lässytys paskaa täynnä, missä ei voi oppia varsinkaan jos ei ole yhttään hyvä englannissa.
        Useenmiten videot on myös reilusti yli 10 minuuttia.

        Kyllä minunki oli tämä kaikki vaikea uskoa, kun Roope oli aivopessyt minutkin jo puoliksi puolelleen, mutta onneksi heräsin todellisuuteen.

        Viidenneksi miksi Roope majailee ulkomailla? Eikä ole suomessa koskaan? Siksi että hän pakoilee koska on tehnyt laittomuuksia. Kuten esimerkiksi. Näitten tulojen ottaminen toisten tuloistaan.
        Eniten tässä on ärsyttävää se, että roope tiktokissa hehkutti "Häähäää tienaan automaattista rahaa netissä jee!" Todellisuus oli se vain, että se sai osan toisten tuloista!

        Nyt on tässä tieto kaukana.

        Minä olen tienannyt affiliate markkinoinnissa ja Coinbase sovelluksella Kiutun oppien mukaan ja todella paljon tietoa saanut muutenkin ja varoituksia huijareista.

        Sinun ikävä kielenkäyttösi puhuu sinusta todella paljon. Kannattaa oppia muiden kunnioittamista, siitä on hyötyä elämässä.

        Minä ainakin asuisin ulkomailla lämpimässä, jos se olisi mahdollista.

        Tämä on jo kunnianloukkaus.

        Onneksi moni fiksu tietää ja tuntee tämän Kiutun opetukset ja oppii lisää ja antaa myös muiden oppia rauhassa.

        Huippua kevättä ja kaikkea hyvää uuden oppimisen avulla ja voit pysyä myös vanhassa, jos siitä iloiseksi tulet ja se näkyy myös muille kielenkäyttössäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kokeillut jo monta Roope Kiutun antamaa sivustoa ja ainut mikä voisi toimia on fiverr, en kiistä sitä etteikö netissä voisi tehdä rahaa, mutta Roopen linkkejä kun painelee ja sieltä alat tienaa rahaa niin se saa itse sun omista tuloista rahaa eikä sitä ole sitten viitsinyt kertoa!

        Toisekseen miksi Roope Kiuttu esti porukkaa jotka väittivät vastaan? Ja miksi Roope niin vahvasti mainostaa tätä "Tee rahaa netissä!! se on oikea päätös ja viisas" tai "Ei kannata käydä töissä se on todella riskialtista"..

        Kolmannekseen olen tarkistanut itse henkilökohtaisesti faktat jo, niin turhaan väittää vastaan Roope Kiuttu jäi jo kiinni!

        Neljännekseen Roope Kiutun opetusvideot on yleensä 10minuuttia pitkiä paskanjauhanta lässytys paskaa täynnä, missä ei voi oppia varsinkaan jos ei ole yhttään hyvä englannissa.
        Useenmiten videot on myös reilusti yli 10 minuuttia.

        Kyllä minunki oli tämä kaikki vaikea uskoa, kun Roope oli aivopessyt minutkin jo puoliksi puolelleen, mutta onneksi heräsin todellisuuteen.

        Viidenneksi miksi Roope majailee ulkomailla? Eikä ole suomessa koskaan? Siksi että hän pakoilee koska on tehnyt laittomuuksia. Kuten esimerkiksi. Näitten tulojen ottaminen toisten tuloistaan.
        Eniten tässä on ärsyttävää se, että roope tiktokissa hehkutti "Häähäää tienaan automaattista rahaa netissä jee!" Todellisuus oli se vain, että se sai osan toisten tuloista!

        Jos hänen videonsa ärsyttävät sinua, olet ymmärtänyt täysin väärin. Ikävä, että et ymmärrä asian oikeaa laitaa. Jospa joskus huomaat. Aina me voidaan kehittyä ja oppia, kun asenne on kohdallaan.

        Kiutulla on loistava asenne ja ote elämään. Otetaan joukolla mallia ja iloitaan muisten menestyksestä ei olla kateellisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on tässä tieto kaukana.

        Minä olen tienannyt affiliate markkinoinnissa ja Coinbase sovelluksella Kiutun oppien mukaan ja todella paljon tietoa saanut muutenkin ja varoituksia huijareista.

        Sinun ikävä kielenkäyttösi puhuu sinusta todella paljon. Kannattaa oppia muiden kunnioittamista, siitä on hyötyä elämässä.

        Minä ainakin asuisin ulkomailla lämpimässä, jos se olisi mahdollista.

        Tämä on jo kunnianloukkaus.

        Onneksi moni fiksu tietää ja tuntee tämän Kiutun opetukset ja oppii lisää ja antaa myös muiden oppia rauhassa.

        Huippua kevättä ja kaikkea hyvää uuden oppimisen avulla ja voit pysyä myös vanhassa, jos siitä iloiseksi tulet ja se näkyy myös muille kielenkäyttössäsi.

        Mikä tuossa oli niin sopimatonta? Ei Tiktok profiilia noin vain poisteta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hänen videonsa ärsyttävät sinua, olet ymmärtänyt täysin väärin. Ikävä, että et ymmärrä asian oikeaa laitaa. Jospa joskus huomaat. Aina me voidaan kehittyä ja oppia, kun asenne on kohdallaan.

        Kiutulla on loistava asenne ja ote elämään. Otetaan joukolla mallia ja iloitaan muisten menestyksestä ei olla kateellisia.

        Nyt oli kyllä kovia vinkkejä. Myös puhelin sekosi kun haittajaohjelmia puski ovista ja ikkunoista.


    • Anonyymi

      Tunnen monia ihmisiä, jotka ovat tienanneet Roopen opeilla! Itse olen saanut rahaa, esimerkiksi Coinbasesta ja Honeygainista.

      Kateelliset suomalaiset eivät vain ota asiasta selvää ja levittävät huhu-puheita, mitkä eivät pidä yhtään paikkaansa.

      • Anonyymi

        Joo se on mahollista,.... Kukaan ei ole edelleenkään väittänyt mitään muuta


    • Anonyymi

      Aivan loistava henkilö! Suosittelen sellaisille, jotka jaksavat opiskella ja ovat fiksuja. Jos et jaksa opiskella uusia asioita, en suosittele. Sillä netissä pitää olla varovainen, juuri niinkuin Kiuttu varoittaa.

      Suosittelen, jos haluat oppia uutta ja nykyaikaista työtä, vaikka oman kokopäivätyösi rinnalla.

      Super kiitos Kiutulle, kun jaat kallisarvoista tietoa. Meillä säästyy aikaa, kun saamme sinulta oppia. Itse myös olen opiskellut affiliate markkinointia ja tykkään todella paljon. Myös kryptot kiinnostaa ja olen niitä myös saanut.

      Iloista kevättä ja pidetään toisistamme huolta avoimin mielin ja jos uuden oppiminen ei kiinnosta, anna kuitenkin muille mahdollisuus. Älä ole kateellinen.

      Kiitos!

    • Anonyymi

      Hyvä nyrkki sääntö on jos joku kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta se ei ole totta toi jätkä on pyramidi huijari ja sen takia sen tik tok tili on nyt poistettu

      • Anonyymi

        Tämä on totta! Ja vielä lisään tähän, että epäilyksiä nostaa se että kiutun poika esti lähes kaikki, ketkä kyseenalaisti tätä hommaa. (Ainakin tiktokissa)
        Tätä ei olisi tapahtunut, jos Kiutun poika olisi vain vastannut eikä lähtenyt blokkailemaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on totta! Ja vielä lisään tähän, että epäilyksiä nostaa se että kiutun poika esti lähes kaikki, ketkä kyseenalaisti tätä hommaa. (Ainakin tiktokissa)
        Tätä ei olisi tapahtunut, jos Kiutun poika olisi vain vastannut eikä lähtenyt blokkailemaan..

        Olen hieman eri mieltä

        Jos sinusta levitetään valheita tekisit todennäköisesti samalla tavalla kuin Kiuttu? Rehti mies hän on minun mielestä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen hieman eri mieltä

        Jos sinusta levitetään valheita tekisit todennäköisesti samalla tavalla kuin Kiuttu? Rehti mies hän on minun mielestä!

        En tekisi. Kertoisin miten asiat on

        Tuollainen estäminen vaan nostaa kaikkien epäillyksiä ja sen takia kiuttu sai bännit tiktok käyttäjälleen!

        Jos minulle sanottiin, että "tää on huijjausta" en lähtisi kyll'ä estämään ketään, vaan selvittäisin asian


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen hieman eri mieltä

        Jos sinusta levitetään valheita tekisit todennäköisesti samalla tavalla kuin Kiuttu? Rehti mies hän on minun mielestä!

        Kyllä. Näin on. Puhut asiaa.
        Kiuttu nimenomaan sanoi, että pitää kanavansa positiivisena. Silloin sinne ei tarvitse tulla räksyttämään asiasta, josta ei tiedä. Ole täysin Kiutun kannalta ja tekisin juuri niin itsekin. Jokainen päättää itse ketä sivustolleen päästää.

        Jos on tarve kiroilla, voi itse perustaa negatiivisen kanavan. Minä kannatan Kiuttua ja positiivista, ahkeraa, energistä elämänasennetta. Siitä moni voi ottaa mallia. Todella loistava roolimalli nuorisollemme.

        Iso kiitos kaikkien puolesta sinulle Kiuttu. Olet Suomea edustanut jo pienestä pitäen mm. shakkimestarina. Siihen ei moni valitettavasti pysty.

        Kaikkea hyvää työllesi. Olet arvokas nykytöiden opettaja. Kiitos ajastasi!


    • Anonyymi

      Kyllä hänen videoissaan ihan asiaa puhutaan. Tottakai hän itsekin tienaa kun niitä linkkejä klikkailee mutta mitäs se haittaa kun kerran itsekin voi alkaa tienaamaan.

    • Anonyymi

      ite oon tehny tolla nyt pari tonttuu ja toiminu ihan hyvin sen vinkit

    • Anonyymi

      saanu ihan mukavasti tota rahhaaa tässä parin kuukaue aikaa että ei se mikää hijari oo

    • Anonyymi

      Olin Roope Kiutun kanssa samalla luokalla peruskoulussa ja ala-asteella olimme jopa kavereita. Oli lapsena lahjakas shakissa. Jossain vaiheessa noin lukioikäisenä alkoi yllättäen uskovaiseksi. En ole kuullut miehestä vuosikausiin kunnes yhtäkkiä hänen videonsa pomppasivat eteeni youtubessa.

      Todella mielenkiintoinen elämänkaari hänellä.

      • Anonyymi

        Oppi helposti vedättämään ihmisiä.


    • Anonyymi

      Ihan legit se on se mitä se tekee, ja kyllä niillä nyt hieman voit tienatakkin, mutta vain pieniä määriä, muuten affiliate marketingin avulla voit saada sen muutaman tonninkin tuloja kuussa, mitä hän tekee. Hän vain maksimoi tulojen saannin videoilla ja otsikoilla, täysin legit!

    • Anonyymi

      Mulla yks Kiuttu kapiaisena intissä-69 , ihan kiva jäbä :)

      245838

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3087
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      545
      2942
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2135
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1962
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1805
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1771
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1522
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      99
      1257
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1208
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1162
    Aihe