Dacia on mersua parempi premium auto

Anonyymi

Tätä faktaa eivät voi minkäänlaiset trollit mitätöidä. Koirat haukkuu ja dacia kulkee.

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei Dacian tarkoitus ole olla mikään hiton premium.

      • Anonyymi

        On tarkoitus olla premium ja on paras ja laadukkain premium auto markkinoilla!


    • Anonyymi

      Katsastustilastojen ehdoton ykkönen! Muut seuraa kaukaa perästä!

    • Anonyymi

      Ainut jumalan siunaama ja hyväksymä auto auringon alla.

      • Anonyymi

        Pertti Koivulako se jumala sitten olikin?


    • Anonyymi

      Dacia on hinnaltaan mersua parempi.

    • Anonyymi

      Dacia on meseä parempi. Kyllä näin on.

    • Anonyymi

      Tässä kritallisoituu Suolen kirjoittajien ydinjoukon motiivit.
      Tarkoitus on vain ärsyttää ja kiusata aivottomilla jutuilla ja saada näin edes jonkinlaista inhimillistä kontaktia ihmiseen vaikka edes noin.

      • Anonyymi

        Tässä kritallisoituu ::: Olis muutoksen aika, rekisteröinti omalla nimellä foorumiin niin ne pirun höpötykset loppuis , monella muulla foorumilla on näin !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä kritallisoituu ::: Olis muutoksen aika, rekisteröinti omalla nimellä foorumiin niin ne pirun höpötykset loppuis , monella muulla foorumilla on näin !!

        Juurinkin näin.
        Tosin tuo Toyotan omapoika on rekannut itsensä ties kuinka monilla nimimerkeillä vuosien varrella ja aina välillä bannit, mutta ei se häntä ole hidastanut.
        Mainosrahoja Suoli kerää ja vähän välittää tasosta ja jutuista.


      • Anonyymi

        Nyt olet aivan metsässä arvaustesi kanssa. Tarkoitus on ärsyttää ja vain ja ainoastaan ärsyttää, reaktiot ovat mielenkiintoisia, mutta mitään hemmetin inhimillistä kontaktia ei ole haussa.


    • Anonyymi

      Katsastus hylkäys tilastojen ehdoton ykkönen! Muut seuraa kaukaa perästä!

      • Anonyymi

        Kyllä näin on. Hahahahahahahahah


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näin on. Hahahahahahahahah

        Koronan kehittämiä sairasnauruja !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronan kehittämiä sairasnauruja !!

        KIRINAA KORONAA SPUTNIK LÄÄKKEET OTTAMATI NIUVAN VAKIOASIAKAS TÄSSÄ VAJUUK OOT HEITTÄ KURAPSKOO PALSTAL TOISTAN LÄÄKKEET OTTAMATI KURAPSKOT PALSTAL RÖÖÖL RÖÖÖL


    • Anonyymi

      Kyllä minun mielestäni tämä minun stepway on premium sanokoot muut mitä haluaa.

    • Anonyymi

      Ranskalainen Elf corporeisson, laatu tuote edellä aikaansa!

    • Anonyymi

      Viikon arvaus:: Mitähän Koivula on tarkoittanut kun hän puhuu niistä haukkuvista koirista. Kun on lukenut jo monta vuotta Suoli 24 palstaa niin se alkaa jo valjeta !!

    • Anonyymi

      Ei kai Dacialla ole edes ajateltu koko pirun premiumi asiaa siltä kantilta. Renault on kyhännyt kansalle kohtuuhintaisen kulkijan johon ei maksa ylläpito korjauksineen kuin kolmanneksen jonkun Premiumin hinnoista. Jos Renaultilla ajatellaan jotain Premiumista niin varmaan olis Renault se ensisijainen ajatus jossa on myös varustuksia joita Daciaan ei niinkään kaivata

      • Anonyymi

        Ostakoon premiumeja sellaisia haluavat. Olen Daciaan tyytyväinen, koska se on hyvä ja kestävä käyttöauto tarpeisiini. Jos kuvittelette, että olen köyhä, se on teidän asianne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostakoon premiumeja sellaisia haluavat. Olen Daciaan tyytyväinen, koska se on hyvä ja kestävä käyttöauto tarpeisiini. Jos kuvittelette, että olen köyhä, se on teidän asianne.

        Premiumauto: premium viat ja varaosahinnat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostakoon premiumeja sellaisia haluavat. Olen Daciaan tyytyväinen, koska se on hyvä ja kestävä käyttöauto tarpeisiini. Jos kuvittelette, että olen köyhä, se on teidän asianne.

        Köyhä olet. Alle 50 tonnin vuosituloilla elävä orja. Miehet aja autoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhä olet. Alle 50 tonnin vuosituloilla elävä orja. Miehet aja autoilla.

        Köyhä olet:: Vaikka tienaisin 60 tuhatta vuodessa niin käyttäisin ylijäämärahat muuhun kuin kalliisiin hajoaviin ja lahoaviin kulkuneuvoihin !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhä olet. Alle 50 tonnin vuosituloilla elävä orja. Miehet aja autoilla.

        Sinä olet tietäjä! Miten voit tietää tuloni? Kerro minulle oikea lottorivi. Saat 50% .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhä olet. Alle 50 tonnin vuosituloilla elävä orja. Miehet aja autoilla.

        Köyhä olet. Alle 50 tonnin::: Tällaisia selvänäkijöita joitten ammattikykyjä ei arvosta muut kuin Suoli24 ja nämä miehet ei varmaankaan omista mitään muuta kuin työttömyys kovauksen !!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1525
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1097
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      996
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      917
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      842
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      640
    Aihe