Oletteko 2. yhteishaussa hakevat saaneet jätettyä hakemusta ja liitteitä Opintopolku-sivulla? Olen koko viikonlopun yrittänyt laittaa liitteitä, joka kerta tulee ilmoitus 'palvelinvirhe', enkä saa niitä eteenpäin, mitään tukiyhteystietoja ei ole ja palautelomakkeen laitoin eteenpäin, eikä siihen ole vastattu.
Opintopolku ei toimi
19
4566
Vastaukset
- Anonyymi
Enpä saanut minäkään jätettyä hakemusta vaikka useaan kertaan yritin. Samaa palvelinvirhettä herjasi.
- Anonyymi
Sama täällä. Jäi näköjään hakematta tänä vuonna kun en saanut hakemusta lähetettyä. Pännii kyllä pikkasen kun ennakkotehtäviinkin meni ihan hirmuisesti aikaa.
- Anonyymi
Latoin opintopolulle palautetta, mutta tuskinpa he mitään tekee tai hakemusta tuskin saa enää laitettua kun aika meni umpeen.
- Anonyymi
Sama ongelma tänä vuonna. Ei anna lähettää hakemusta ja huomenna loppuu hakuaika. Muilla ongelmia?
- Anonyymi
Sama ongelma! Huomenna ei ole aikaa palautaa, kun kirjoituksissa istun. Ratkaisuja kellään, että sais sen lähetettyä??
- Anonyymi
Sama ongelma, ei onnistu.
- Anonyymi
Joo täällä sama ongelma. Jääkö hakeminen nyt teknisen vian takia?
- Anonyymi
Tunnin yritin lähettää hakemusta. Palvelinvirhettä herjas. Ei huolinut postinumeroa ja postitoimipaikkaa. Pöytäkoneeltani en onnistunut, mutta lopulta läppäriltä onnistui. Jes ja sähköpostivahvistus tuli.
- Anonyymi
Onkohan tuo nyt läpi mennyt mulla. Sähköpostiin ei oo tullu mitään ja ”hakemukset” osiossa ei näy mitään. Herjaa etten voi lähettää uudestaan samalla sähköpostilla koska olen jo muka lähettänyt lomakkeen. Vituttaahan tässä kelläkää sama homma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan tuo nyt läpi mennyt mulla. Sähköpostiin ei oo tullu mitään ja ”hakemukset” osiossa ei näy mitään. Herjaa etten voi lähettää uudestaan samalla sähköpostilla koska olen jo muka lähettänyt lomakkeen. Vituttaahan tässä kelläkää sama homma?
Sama homma! Lähetin oppilaitokseen sähköpostia asiasta.
- Anonyymi
Täällä täysin sama homma. Päivitin sivun palvelinvirheen takia, jolloin jouduin tekemään uudestaan hakemuksen. Ei hyväksy uudestaan sähköpostia eikä henkilötunnusta. Tallennusvahvistusta ei ole tullut s-postiin eikä omilla sivuilla tietoakaan. Harmittaahan tämä ihan valtavasti!
- Anonyymi
Laita viestiä sinne oppilaitokseen, minne ovat hakemassa. Palvelinvirhe ollut laajempi, ja selvittävät asiaa.
- Anonyymi
Sama ongelma itselläni ollut koko illan. Laitoin sähköpostia korkeakoulun hakijapalveluihin, koska tuossa Opintopolun ilmoituksessa sanotaan:
"Ongelmatilanteissa ole yhteydessä hakemaasi oppilaitokseen"- Anonyymi
No onko auttanut? Itsekin laitoin. Itsellä tilanne ei ole edistynyt. Kirjoitan tänään fysiikan, miten tässä pitäis ehtiä tehdä tätäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onko auttanut? Itsekin laitoin. Itsellä tilanne ei ole edistynyt. Kirjoitan tänään fysiikan, miten tässä pitäis ehtiä tehdä tätäkään.
Kannattaa laittaa viesti sen korkeakoulun hakijapalveluihin, minne olet hakemassa!
Korkeakoulun hakijapalveluista vastattiin minulle, että hakemus näkyy saapuneissa hakemuksissa, mutta tila on keskeneräinen. Selvittävät asiaa.
Ilmeisesti Opintopolku.fi oli eilen kaatunut.
- Anonyymi
Tsekatkaa, että selaimen ja verkon tasolla olevat mainoksenesto-ohjelmat (uBlock, pihole jne) ovat pois päältä. Ainakin itsellä estivät lomakkeen lähettämisen.
Voidaan sitten pohtia, mitä sellaista tuo sivusto käyttää, että nuo vaikuttavat asiaan..- Anonyymi
Unohtakaapa koko juttu; syynä on kuitenkin yksittäinen tutkinto, joka tuon herjan aiheuttaa. Sen poistamalla hakukohteista lomakkeen lähetys onnistuu.
Hyvin tehty.
- Anonyymi
Pitää vain yrittää uudestaan ja uudestaan painamalla "lähetä" painiketta, tai liittämällä liite monta kertaa uudestaan, jos se on ongelmana. Sama pätee jos ei pysty muokkaamaan jo tehtyä hakemusta, pitää yrittää avata hakemus monta kertaa.
- Anonyymi
Taitaa nyt jäädä sitten hakematta kun ei saatana toimi lähettäminen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk682249Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921496Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621312Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701291- 1171165
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901021- 69989
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943- 115915
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍85912