Opintopolku ei toimi

Anonyymi

Oletteko 2. yhteishaussa hakevat saaneet jätettyä hakemusta ja liitteitä Opintopolku-sivulla? Olen koko viikonlopun yrittänyt laittaa liitteitä, joka kerta tulee ilmoitus 'palvelinvirhe', enkä saa niitä eteenpäin, mitään tukiyhteystietoja ei ole ja palautelomakkeen laitoin eteenpäin, eikä siihen ole vastattu.

19

4566

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Enpä saanut minäkään jätettyä hakemusta vaikka useaan kertaan yritin. Samaa palvelinvirhettä herjasi.

• Anonyymi

Sama täällä. Jäi näköjään hakematta tänä vuonna kun en saanut hakemusta lähetettyä. Pännii kyllä pikkasen kun ennakkotehtäviinkin meni ihan hirmuisesti aikaa.

• Anonyymi

Latoin opintopolulle palautetta, mutta tuskinpa he mitään tekee tai hakemusta tuskin saa enää laitettua kun aika meni umpeen.

• Anonyymi

Sama ongelma tänä vuonna. Ei anna lähettää hakemusta ja huomenna loppuu hakuaika. Muilla ongelmia?

• Anonyymi

Sama ongelma! Huomenna ei ole aikaa palautaa, kun kirjoituksissa istun. Ratkaisuja kellään, että sais sen lähetettyä??

• Anonyymi

Sama ongelma, ei onnistu.

• Anonyymi

Joo täällä sama ongelma. Jääkö hakeminen nyt teknisen vian takia?

• Anonyymi

Tunnin yritin lähettää hakemusta. Palvelinvirhettä herjas. Ei huolinut postinumeroa ja postitoimipaikkaa. Pöytäkoneeltani en onnistunut, mutta lopulta läppäriltä onnistui. Jes ja sähköpostivahvistus tuli.

• Anonyymi

Onkohan tuo nyt läpi mennyt mulla. Sähköpostiin ei oo tullu mitään ja ”hakemukset” osiossa ei näy mitään. Herjaa etten voi lähettää uudestaan samalla sähköpostilla koska olen jo muka lähettänyt lomakkeen. Vituttaahan tässä kelläkää sama homma?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan tuo nyt läpi mennyt mulla. Sähköpostiin ei oo tullu mitään ja ”hakemukset” osiossa ei näy mitään. Herjaa etten voi lähettää uudestaan samalla sähköpostilla koska olen jo muka lähettänyt lomakkeen. Vituttaahan tässä kelläkää sama homma?

Sama homma! Lähetin oppilaitokseen sähköpostia asiasta.

• Anonyymi

Täällä täysin sama homma. Päivitin sivun palvelinvirheen takia, jolloin jouduin tekemään uudestaan hakemuksen. Ei hyväksy uudestaan sähköpostia eikä henkilötunnusta. Tallennusvahvistusta ei ole tullut s-postiin eikä omilla sivuilla tietoakaan. Harmittaahan tämä ihan valtavasti!

• Anonyymi

Laita viestiä sinne oppilaitokseen, minne ovat hakemassa. Palvelinvirhe ollut laajempi, ja selvittävät asiaa.

• Anonyymi

Sama ongelma itselläni ollut koko illan. Laitoin sähköpostia korkeakoulun hakijapalveluihin, koska tuossa Opintopolun ilmoituksessa sanotaan:
      "Ongelmatilanteissa ole yhteydessä hakemaasi oppilaitokseen"

• Anonyymi

No onko auttanut? Itsekin laitoin. Itsellä tilanne ei ole edistynyt. Kirjoitan tänään fysiikan, miten tässä pitäis ehtiä tehdä tätäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No onko auttanut? Itsekin laitoin. Itsellä tilanne ei ole edistynyt. Kirjoitan tänään fysiikan, miten tässä pitäis ehtiä tehdä tätäkään.

Kannattaa laittaa viesti sen korkeakoulun hakijapalveluihin, minne olet hakemassa!

Korkeakoulun hakijapalveluista vastattiin minulle, että hakemus näkyy saapuneissa hakemuksissa, mutta tila on keskeneräinen. Selvittävät asiaa.
        Ilmeisesti Opintopolku.fi oli eilen kaatunut.

• Anonyymi

Tsekatkaa, että selaimen ja verkon tasolla olevat mainoksenesto-ohjelmat (uBlock, pihole jne) ovat pois päältä. Ainakin itsellä estivät lomakkeen lähettämisen.

Voidaan sitten pohtia, mitä sellaista tuo sivusto käyttää, että nuo vaikuttavat asiaan..

• Anonyymi

Unohtakaapa koko juttu; syynä on kuitenkin yksittäinen tutkinto, joka tuon herjan aiheuttaa. Sen poistamalla hakukohteista lomakkeen lähetys onnistuu.

Hyvin tehty.

• Anonyymi

Pitää vain yrittää uudestaan ja uudestaan painamalla "lähetä" painiketta, tai liittämällä liite monta kertaa uudestaan, jos se on ongelmana. Sama pätee jos ei pysty muokkaamaan jo tehtyä hakemusta, pitää yrittää avata hakemus monta kertaa.

• Anonyymi

Taitaa nyt jäädä sitten hakematta kun ei saatana toimi lähettäminen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      68
      2249
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1496
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      62
      1312
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      70
      1291
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      117
      1165
    6. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      90
      1021
    7. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      69
      989
    8. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      72
      943
    9. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      115
      915
    10. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      85