Kimpassa vaimon kanssa!

Anonyymi

Olen 31-vuotias mies ja vaimoni on 29-vuotias.
Halusin jo 6 vuotta sitten kolmen kimppaa ja sain vaimoni suostumaan.
Vaimoni on ollut innolla mukana kun olen tuonut pitkämatkalaisia työkavereita jotka viikolla ovat parakki majoituksessa meille kotiin saunomaan ja yöksi vaimoa kimpassa panemaan.
Meillä on 3 vakituista miestä jotka käy meillä melko usein, ilmoittavat toki etukäteen jos ovat tulossa että ei ole muita meillä ja pääsevät panemaan vaimoani.
Olisiko meidän seuraan halukkaita pareja tai miehiä tai kaveruksia olemme heteroja ja vaimo antaa upeaa seksiä miehille.
Löytyisikö Hämeenlinnasta tai lähistöltä halukkaita mukaan?

16

1923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisin tulla mukaan.

    • Anonyymi

      Voinko vain tulla vaimonne luokse?

      • Anonyymi

        Me ollaan kimppaseksin kannalla. Meillä on vakìmiehillä lupa panna vaimoani vaikka en ole paikalla. Eli täytyy ansaita luottamus ja päästä vakimieheksi ennen myönnytyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me ollaan kimppaseksin kannalla. Meillä on vakìmiehillä lupa panna vaimoani vaikka en ole paikalla. Eli täytyy ansaita luottamus ja päästä vakimieheksi ennen myönnytyksiä.

        onko vaimosi koskaan yrittänyt harrastaa seksiä miehen kanssa, joka ei ole suomalainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko vaimosi koskaan yrittänyt harrastaa seksiä miehen kanssa, joka ei ole suomalainen

        On ollut varsinkin reissussa ollessamme on paikalliset ollut kaukana.


      • Anonyymi

        Ikimuistoinen seksi kiinnostaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikimuistoinen seksi kiinnostaa!

        Vain unelmissas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko vaimosi koskaan yrittänyt harrastaa seksiä miehen kanssa, joka ei ole suomalainen

        On ollut ulkomaalaisia mukana panemassa sekä tummia että vaaleita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko vaimosi koskaan yrittänyt harrastaa seksiä miehen kanssa, joka ei ole suomalainen

        Vaimon ei tarvitse yrittää panna vaan hän panee jos kerran niin päätetään.


    • Lahdesta olen. Kiinostais kovasti tulla mukaan. Olen hyväkroppanen lihaksikas mies. Mistä päin olette? r.sexii69 ät gmail.com. 2. kokemuksen omaava hetero mies. Varustuskin on melko iso

    • Anonyymi

      [email protected] viestiä niin Janakkalasta lähtee vierailulle estoton nautinnon palvoja ;)

    • Anonyymi

      Vaimoni haluaisi jonkun paksu kullisen miehen panevan häntä.
      Jos löytyy oikein paksu kyrpäinen mies niin saa 24v varattua naista panna.

    • Anonyymi

      Olisin halukas tulemaan mukaan 45vuotias mies

    • Anonyymi

      Laittakaa viestiä 0452722002

    Ketjusta on poistettu 62 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7488
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2402
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2113
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1799
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1379
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe