Nyt olis hyvät neuvot kalliit

Anonyymi

Olemme keski-ikään ehtinyt pitkään yhessä ollut pari ja meidän sexi on melkein kokonaan loppunut. Mieheni on jo pitemmän aikaa ehdottanut vieraan miehen ottamista mukaan mut minua arveluttaa tuo vaikka ajatus on kyllä alkanu nykyään kiinnostaan että saisin 2 miehen huomion 😀jos vaikka siittä ois apua meidän sexiinkin. Kertokaa nyt kokeeneemat kokemuksia/neuvoja miten teillä on mennyt ? Onko ollut apua vai haittaa seksielämään ja suhteeseen? Mistä ootte miehen hakeneet ja kun löytyny miten olette edenneet? Nyt tarvisin teidän apua tähän ja kiitokset etukäteen avusta ja neuvoista ja kivaa kesän odotusta teille ihanat ihmiset ❤ rva 53

77

3862

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei. Minulla on sellainen tuntuma ettei vieraissa käynti ole hyvä ratkaisu. Jos parisuhteenne voi muuten hyvin sitä kannattaa vaalia. Onko kysymys miehesi haluttomuudesta? Syynä voi olla hormonitason lasku mikä on tavallista miehen ikääntyessä. Siihen kuuluu myös esim, unihäiriöt ja yleinen haluttomuus kaikkeen tekemiseen.. ♥️

      • Anonyymi

        Kiitos neuvosta ❤ mut ehkä pitäs valottaa minun että kyse ois 2m Mä ei se että yksin kävisin vieraissa


    • Anonyymi

      Miksi teillä on seksi loppunut? Mietin lähinnä siltä kantilta, että jos mies kokee kykyjensä hiipuneen ja sen olevan syynä seksin vähyyteen. Saamalla itselleen apumiehen, niin hän saattaa ajatella saavansa itselleen tarvittavan kiihokkeen, joka sitä kautta parantaisi seksielämäänne.

    • Anonyymi

      Kyllä kimpasta tulee potkua omaan suhteeseen myös.
      Jos olette molemmat sitä mieltä että kokeilette 1N ja 2M niin tehkää se.
      Voitte tykätä meillä on onnistunut kimppa.

    • Anonyymi

      Meillä ei seksi ihan noin huonosssa pisteessä ollut, kun aloitettiin kimppa yhden miehen kanssa. Potkua siitä kyllä tuli ja nautin kahden miehen keskipisteenä olosta. Mieheni sen kaverin netistä löysi, mutta minä tietysti lopullisen sanan sanoin.

      • Anonyymi

        Meidän seksi oli kunnossa, halusimme vain kokeiĺla 1N ja 2M ja nautimme sekä jäimme koukkuun joten nykyään saan säännöllisesti kahta miestä 2-6 yötä kuukaudessa.
        Suosittelen jos ette ole mustis tyyppejä ja luottamus kunnioitus ja rakkaus on kunnossa niin antakaa mennä kimppaa tulette nauttimaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meidän seksi oli kunnossa, halusimme vain kokeiĺla 1N ja 2M ja nautimme sekä jäimme koukkuun joten nykyään saan säännöllisesti kahta miestä 2-6 yötä kuukaudessa.
        Suosittelen jos ette ole mustis tyyppejä ja luottamus kunnioitus ja rakkaus on kunnossa niin antakaa mennä kimppaa tulette nauttimaan.

        Voi kun saiskin osallistua tollaseen kimppaan. Voisi joku mies aina välillä huilata kun olis pussit tyhjät. Muut pitäisivät naisen kuumana. Aikansa kun katsois touhua niin taas jököttäis.
        r.sexii69 ät gmail.com


    • Anonyymi

      On se tosi antoisaa, jos olet ollut pitkään puutteessa. Viikonlopun kun peuhaat kahden miehen kanssa, niin tiedät saaneesi, vaikka oma miehesi ei paljoa olisi pystynyt antamaankaan. Mutta kyllä hänkin siitä virkistyy, kun näkee sinun nauttivan vieraan kanssa.
      Meillä syy oli seksin rutinoituminen ja halusimme molemmat siihen uutta potkua ja sitä on kyllä tullut.
      Netistä tai tuttavapiiristä ukkoni on löytänyt jo kolme kaveria seuraksemme. Minä olen sitten jutellut puhelimessa heidän kanssaan ja kuulostellut olisinko valmis yhtymään heidän kanssaan. Muutaman olen hylännyt, kun ei oikein synkannut.
      Muuttuneiden tilanteiden vuoksi olemme joutuneet hakemaan uusia. Yksi ollut aina kerrallaan illan/yön tai koko viikonlopun.
      Haaveenani on, että saisin kaikki kolme yhtäaikaa viikonlopuksi. Ja kun vielä oma mies mukana, niin saisin neljää peräjälkeen. Kuulostaa kreisiltä, mutta saahan sitä haaveilla.
      Aluksi epäilytti ja ujostutti, mutta kun mies oli henkisesti kannustava, niin olen tottunut. On tämä paljon mukavampi tehdä yhdessä kuin hakea yksin ja salaa vieraita. Kannustan!
      Mia 39

      • Anonyymi

        Kiitos neuvosta ja tuo auttaa mua paljon


      • Anonyymi

        Kysymys millaisia asioita teette? Tuplaa vai jälkkäreitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys millaisia asioita teette? Tuplaa vai jälkkäreitä?

        Niin ja mille se hetki tuntuu kun on monta yhtäaikaa


      • Anonyymi

        Oma vaimoni oli meidän mökkitalkoissa (kevät kunnostuksia) minun 4 kaveria oli auttamassa minua ja vaimo hoiti ruoka puolen.
        Kun illalla lämmitettiin sauna niin pyysin vaimoni meidän kanssa saunaan ettei tarvitse yksin kylpeä.
        Saunan jälkeen otettiin vähän alkon tuotteita ja tanssitettiin vaimoa vuorotellen. Kysyin vaimolta jossain vaiheessa jos oltaisiin kimpassa kaikki ja vaimoni suostui ollenkaan meidän kaikkien yhteinen "vaimo".
        Sinä yönä oltiin kaikki vaimon kanssa useaan kertaan ja myöhemmin joku oli aina välillä vaimon kanssa panemassa.
        Aamulla jatkettiin töitä ja välillä joku kävi vaimoa naimassa.
        Joka ilta oltiin saunassa ja kimppaseksiä päälle.
        Olimme koko viikon mökillä ja vaimoni oli vaimona kaikille.
        Hän sanoi jälkeenpäin että jatkossa korkeintaan 3 miestä kerrallaan että pystyy keskittymään jokaiseen tasapuoolisesti


      • Anonyymi

        Montako miestä Mia saisi ja haluaisi tyydyttää kerralla.
        Haluaisin samaa kokeilla oman vaimon kanssa niin saisi vaimokin kunnolla muikkua.
        Kerran ollaan kuuteen mieheen pantu vaimoani eikä loppunut kunto vaimolta.


      • Anonyymi

        Ei tuon tarvitse olla pelkkä haave.
        Kerro miehelkesi että haljaisit kaikki neljä yhtäaikaa touhuamaan.
        Miehellesi on varmasti ok vaikka kaikki kolme vierasta olisi panemassa sinua
        Itse olin mukana viikonlopun mökkibileissä jossa piti olla 2N ja 6M.
        Lopulta toinen nainen ilmoitti ettei pääse tulemaan ja olimme jo mökillä.
        Mietittiin että mitä tehdään perutaamko koko homma.
        Ehdotin itse miehelleni että voisin olla kaikkien kanssa niin pitkään kuin pillu kestää, olimme sopineet olevamme ilman kortsuja ja kun jokainen laski spermat pilluun niin oli tosi liukasta ja pillu kesti ja miehet vaihtui useita keŕtoja jjokainen.
        Sinä iltana olin todella nussittu nainen mutfa pillussa tuntui mutta miellyttävä tunne yöllä miehet pani silloin tällöin kuten seuraavana päivänä.
        Illalla oltiin jällleen kimppassa kaikki.
        Miellyttävä muisto jota muistelen lämmöllä usein. Nykyään on 2-3M ollut useimmiten joskus jopa 4M.


      • Anonyymi

        Jos olet jo saanut panna miesten kanssa aiemmin niin ei miehelläsi voi olla mitään sitä vastaan että saisit kaikki 4 yhtäaikaa kimpassa nussimaan.
        Kerro rehellisesti toiveesi miehellesi niin ehkä saat kaikki mukaan ja haave ei enää ole pelkkä haave.


      • Anonyymi

        kiitos ja nyt uskalsin kokeilla kimppaa ja ihanaa oli t.rva53


      • Anonyymi

        Kimppaseksi on kyllä tosi antoisaa. Se lisää himontunteita ja kiihottuneisuutta. Seksivietti voimistuu ihanasti, niin että käy aina vaan nautinnonhaluisemmaksi. Itselle oma mies ei enää sillai riitä, vaan kaipaan usein 2-3 miestä tyydyttämään mua vuorotellen. Pilluni käy aina vaan vaativammaksi ja pohjaton himo iskee yllättävän usein. Tietty seksiriippuvuus on nyt arkipäivää, mutta en koe sitä ongelmaksi vaan himonkierteessä oleminen on aivan ihanaa.
        Nainen 49v.


    • Anonyymi

      Tuo n 2m voi olla todella vaikea. Se voi olla vaikea naiselle mutta myös miehelle.

      Olen kuullut naisen kertomana sen kuinka kaikki oli mennyt hyvin niin pitkään kun naisen oma mies oli vetäytynyt projektista tilanteessa jossa oltiin jo alkamassa tuplaan ja nainenkin oli valmiina

      • Anonyymi

        Silloin ei todellakaan olla sinut koko kimpan kanssa. Puuttuu luottamus, kunnioitus ja tai rakkaus..
        Minun täytyy luottaa ja kunnioittaa vaimoani jotta pystyn hyväksymään toisen miehen rakkaan vaimoni pillua panemassa ja nuolemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin ei todellakaan olla sinut koko kimpan kanssa. Puuttuu luottamus, kunnioitus ja tai rakkaus..
        Minun täytyy luottaa ja kunnioittaa vaimoani jotta pystyn hyväksymään toisen miehen rakkaan vaimoni pillua panemassa ja nuolemassa.

        Mietin lähinnä sitä miten miesten kemiat toimii kun nainen on välissä ja munat vastakkain naisen sisällä. Tarkoitan siis tuplaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin lähinnä sitä miten miesten kemiat toimii kun nainen on välissä ja munat vastakkain naisen sisällä. Tarkoitan siis tuplaa.

        Ei siinä ajattele muuta kuin sitä naista ja kuinka hyvää se tekee kaikille eikä vähiten naiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä ajattele muuta kuin sitä naista ja kuinka hyvää se tekee kaikille eikä vähiten naiselle.

        "Unohtui edellisestä!"
        Ja kaikkein paras on kun tämä pantava nainen on oma vaino silloin kokemus on yhteinen ja saa käydä läpi tuntemuksia ja suunnitella seuraavaa kertaa esm: milloin seuraavaksi ja onko jotain mitä halutaan kokeilla.
        Vaimoni ei tykkää anaali seksistä mutta kaksi kullia pilluun yhtäaikaa sitä hän haluaa.


    • Anonyymi

      Terve, olisiko siinä kyse orastavasta biseksuaalisuudesta. Teen elokuvaa miesten biseksuaalisuudesta ja etsin juuri nyt asiallisia ja luotettavia ihmisiä elokuvaan. [email protected] /AlastonSuomi.com/LeffanTekoon.

    • Anonyymi

      Olen 28-vuotias nainen aviossa olen.
      Kokeileppa sokkotreffejä.
      Olin viime kesänä todella sokkotreffillä. Mieheni järjesti minulle elämäni sokkotreffit.
      Sovimme että olen alasti silmät peitettynä sängyssämme ja mieheni tuo treffikumppanin joka saa naida minua salaa ilman että tulen tietämään kuka hän oli, nyt yli 8 kk tapahtumasta en ole saanut selville kenen kanssa olen nainut.
      Kokeilkaa minusta on vieläkin jännää yrittää miettiä kuka hän oli.

    • Anonyymi

      Meillä nousi seksin halu kun mies näki miten toinen pani minua.
      Nyt saan myös 3-8 yötä kuussa kahta miestä ja oma mies haluaìsi vielä kolmannen meille mukaan..
      Jos kerran oma mies haluaa niin aion kyllä suostua.
      Minulla on seksi lìsääntynyt huimasti ja olen onnellinen.

      • Anonyymi

        Ihana juttu ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana juttu ❤

        Ihana myös naisetkin uskaltaa avautua😗 T. Ritu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana myös naisetkin uskaltaa avautua😗 T. Ritu

        Hyvä Ritu. Naisia lisää tänne ja teidän ääntä kuuluville.
        T:Jaakko


    • Anonyymi

      Tulisin kyllä kolmanneksi, niin harjoitellaan tuplaa.Viestitä jukkap9 ja luukku piste com ja myös 50

    • Anonyymi

      Kiitos hyvistä neuvoista ja sovittiin mieheni kans että aletaan hakeen miestä kimppaan kun se meitä molempia kiinnostaa. Jos ja kun se sopiva mies löytyy niin miten olette aloittaneet asian etenemisen suhteen? Itse haluaisin kyllä tutustua vähän ensin ku oon tällänen "jänishousu" kiitos kaikille vastanneille t rva 53❤

      • Anonyymi

        Jokaisen täytyy edetä omalla mukavuus alueella jotta saisi parhaan mahdollisen kokemuksen kimpasta.
        Ottakaa aikaa ja vasta kun olette varmat silloin on aika mennä sänkyyn.


      • Anonyymi

        Vuosia harrastettu lähinnä miehiä mukana. Etsimme yhdessä sopivan varatun miehen, sovimme tapaamisen ABC kahvilaan jonne mieheni ei tule mukaan. Aluksi tapasimme yhdessä vieras mies meni aina vähän lukkoon, vaikkakin olin pukeutunutkin huomiota herättävästi. Ennen tapaamista olemme vaihtaneet kuvia ja puhuneet puhelimmessa. Valinta yleensä aika varma kun nähdään, kavin jälkeen siirrymme autoon ajamme rauhalliseen paikkaan keskustelee intiimin. Autossa en harrasta vielä yhdyntää mutta yleensä siinä vaiheessa suudellaan ja kosketellaan intiimiäkin paikkoja joka päättyy suuseksiin mlemmin puolin. Itse harvoin saan autossa eka tapaamisella mutta mies kyllä tulee hetkästi suuhuni. Soitan yleensä miehelleni sovimme milloin tapaamme miehen kotona😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuosia harrastettu lähinnä miehiä mukana. Etsimme yhdessä sopivan varatun miehen, sovimme tapaamisen ABC kahvilaan jonne mieheni ei tule mukaan. Aluksi tapasimme yhdessä vieras mies meni aina vähän lukkoon, vaikkakin olin pukeutunutkin huomiota herättävästi. Ennen tapaamista olemme vaihtaneet kuvia ja puhuneet puhelimmessa. Valinta yleensä aika varma kun nähdään, kavin jälkeen siirrymme autoon ajamme rauhalliseen paikkaan keskustelee intiimin. Autossa en harrasta vielä yhdyntää mutta yleensä siinä vaiheessa suudellaan ja kosketellaan intiimiäkin paikkoja joka päättyy suuseksiin mlemmin puolin. Itse harvoin saan autossa eka tapaamisella mutta mies kyllä tulee hetkästi suuhuni. Soitan yleensä miehelleni sovimme milloin tapaamme miehen kotona😊

        Missä päin vaikutatte


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin vaikutatte

        Vihdissä olemme..


    • Anonyymi

      Missä päin rva53 asustelee?

      • Anonyymi

        Lapista oon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapista oon

        Miten usein seksiä?


    • Täältä ne kolmen kimpat on järjestyneet. Ensin jutellaan sitten aletaan suunittelemaan päivää. Noin ne on menneet. Olen samaa ikäluokkaa varmaan kuin tekin. Olisi kiva tutustua jos ette kaukaa ole. 2 kertaa olen ollut 2M.1N kimpassa. Siitäkin on aikaa. Kiinostais kovasti. Viimekertanen oli niin hyvä kokemus. Tossa kun on hyvä ilmapiiri ja hyvin toisten kanssa synkkaa niin osaa sitten helpommin heittäytyä touhuun mukaa. Tietysti naisen pitäis sytyttää. Ei se penis itsestään nouse jos ei kiihoitu.
      r.sexii69 at gmail.com
      Toihan se unelma olis että meistä tulisi kaverit niin olisi seuraavalla kerralla "luonnollista" että tulis kylään ja paneskeltais ja nautittais seksistä.
      Olen hetero tiedoksi vaan

      • Anonyymi

        Rehti kommentti sinulta Lahti 66😊 Samaa suunnilleen minä 51v mies 61v kuntoileva pari. Olemme Vihdistä molemmat työssä käyviä, vapailla liikumme asunto-autolla ympäri maakuntia. Tosi tärkeää et nainen sytyttää miehen tavatessa eka kertaa. Pukeudun eka tapaamiseen eroottisesti, mahdollisimman lyhyeeen hameeseen ja paljastavaan yläosaan myös piksut jätän silloin pois. Kerroinkin miten tapaan eka kerran uuden miehen ennen varsinaista kunnon tapaamista. Olet oikeessa toinen tapaaminen viikonloppukin menee paneskellessa meillä vieraan tarpeiden mukaan. Lähtökohtaisesti vieras saa aina kun haluu, itse olen aina valmis tykkään yli kaiken seksistä vieraan kanssa. Ps. Voitais suunnitella tapaamista jos haluat. T. Hellu ja Raimo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rehti kommentti sinulta Lahti 66😊 Samaa suunnilleen minä 51v mies 61v kuntoileva pari. Olemme Vihdistä molemmat työssä käyviä, vapailla liikumme asunto-autolla ympäri maakuntia. Tosi tärkeää et nainen sytyttää miehen tavatessa eka kertaa. Pukeudun eka tapaamiseen eroottisesti, mahdollisimman lyhyeeen hameeseen ja paljastavaan yläosaan myös piksut jätän silloin pois. Kerroinkin miten tapaan eka kerran uuden miehen ennen varsinaista kunnon tapaamista. Olet oikeessa toinen tapaaminen viikonloppukin menee paneskellessa meillä vieraan tarpeiden mukaan. Lähtökohtaisesti vieras saa aina kun haluu, itse olen aina valmis tykkään yli kaiken seksistä vieraan kanssa. Ps. Voitais suunnitella tapaamista jos haluat. T. Hellu ja Raimo

        Tulkaa joskus käymään asuntoautollanne, niin ehkä tapaamme useamminkin, jos nainen on noin haluttavasti pukeutunut, ehkä kuvasta näkisi paremmin, että syttyisinkö ja haluaisinko useamminja teemmekö yhdessä miehesi kanssa sinulle hyvää vai miten? Viestittele jukkap9 at luukku ja com. M52v


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rehti kommentti sinulta Lahti 66😊 Samaa suunnilleen minä 51v mies 61v kuntoileva pari. Olemme Vihdistä molemmat työssä käyviä, vapailla liikumme asunto-autolla ympäri maakuntia. Tosi tärkeää et nainen sytyttää miehen tavatessa eka kertaa. Pukeudun eka tapaamiseen eroottisesti, mahdollisimman lyhyeeen hameeseen ja paljastavaan yläosaan myös piksut jätän silloin pois. Kerroinkin miten tapaan eka kerran uuden miehen ennen varsinaista kunnon tapaamista. Olet oikeessa toinen tapaaminen viikonloppukin menee paneskellessa meillä vieraan tarpeiden mukaan. Lähtökohtaisesti vieras saa aina kun haluu, itse olen aina valmis tykkään yli kaiken seksistä vieraan kanssa. Ps. Voitais suunnitella tapaamista jos haluat. T. Hellu ja Raimo

        Jos asuntoautolla liikutte joskus täälläpäin niin minäkin olisin kiinostunut tapaamaan sinut 51v nainen. Niin ja mistä sitä tietää vaikka voisin tedät majoittaakkin kun pillua olis tarjolla. Iso kämppä. r.sexii69 at hotmail.com


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rehti kommentti sinulta Lahti 66😊 Samaa suunnilleen minä 51v mies 61v kuntoileva pari. Olemme Vihdistä molemmat työssä käyviä, vapailla liikumme asunto-autolla ympäri maakuntia. Tosi tärkeää et nainen sytyttää miehen tavatessa eka kertaa. Pukeudun eka tapaamiseen eroottisesti, mahdollisimman lyhyeeen hameeseen ja paljastavaan yläosaan myös piksut jätän silloin pois. Kerroinkin miten tapaan eka kerran uuden miehen ennen varsinaista kunnon tapaamista. Olet oikeessa toinen tapaaminen viikonloppukin menee paneskellessa meillä vieraan tarpeiden mukaan. Lähtökohtaisesti vieras saa aina kun haluu, itse olen aina valmis tykkään yli kaiken seksistä vieraan kanssa. Ps. Voitais suunnitella tapaamista jos haluat. T. Hellu ja Raimo

        > Lähtökohtaisesti vieras saa aina kun haluu, itse olen aina valmis tykkään yli kaiken seksistä vieraan kanssa.

        Ajatus naisesta joka on valmis avaamaan reitensä aina ja jonka voi ottaa aina on kiihoittava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rehti kommentti sinulta Lahti 66😊 Samaa suunnilleen minä 51v mies 61v kuntoileva pari. Olemme Vihdistä molemmat työssä käyviä, vapailla liikumme asunto-autolla ympäri maakuntia. Tosi tärkeää et nainen sytyttää miehen tavatessa eka kertaa. Pukeudun eka tapaamiseen eroottisesti, mahdollisimman lyhyeeen hameeseen ja paljastavaan yläosaan myös piksut jätän silloin pois. Kerroinkin miten tapaan eka kerran uuden miehen ennen varsinaista kunnon tapaamista. Olet oikeessa toinen tapaaminen viikonloppukin menee paneskellessa meillä vieraan tarpeiden mukaan. Lähtökohtaisesti vieras saa aina kun haluu, itse olen aina valmis tykkään yli kaiken seksistä vieraan kanssa. Ps. Voitais suunnitella tapaamista jos haluat. T. Hellu ja Raimo

        Moi, kiinnostaako 34v. Mies mukaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rehti kommentti sinulta Lahti 66😊 Samaa suunnilleen minä 51v mies 61v kuntoileva pari. Olemme Vihdistä molemmat työssä käyviä, vapailla liikumme asunto-autolla ympäri maakuntia. Tosi tärkeää et nainen sytyttää miehen tavatessa eka kertaa. Pukeudun eka tapaamiseen eroottisesti, mahdollisimman lyhyeeen hameeseen ja paljastavaan yläosaan myös piksut jätän silloin pois. Kerroinkin miten tapaan eka kerran uuden miehen ennen varsinaista kunnon tapaamista. Olet oikeessa toinen tapaaminen viikonloppukin menee paneskellessa meillä vieraan tarpeiden mukaan. Lähtökohtaisesti vieras saa aina kun haluu, itse olen aina valmis tykkään yli kaiken seksistä vieraan kanssa. Ps. Voitais suunnitella tapaamista jos haluat. T. Hellu ja Raimo

        Laita hellu viestiä [email protected] jos voitais tavata


    • Anonyymi

      Meillä on ollut toinen mies. Ja naisiakin. Edellyttää ettei luonteessa ole mustasukkaisuutta. Se on edellytys numero yksi. Suhde pitää olla teillä sillä tavalla vahvalla pohjalle ettei tule miehelle ongelmia sen suhteen, että naisensa joskus jakaa.

      Tunne tasolla pitää olla siis siihen valmis. Mutta meille se on nimenomaan asia, joka kiihottaa meitä. On aito halu kimppailla, koska se kiihottaa. Se ei ole lääke vaan mauste.

      • Anonyymi

        Huomenta😊 Kiihottavaa todellakin jopa lukea aamusta kommentteja. Moni pari varmaan fantasioi vieraasta miehestä tai naisesta puolison kanssa. Suhde pitää olla täysin kunnossa, keskustella läpi esim. tuntuisko miehestä oikeesti kiihottavalta nähdä ja kuulla naisen myös vieraan miehen nautivan toisistaan yhdynnässä. Ehkä tärkein miehen hyväksyä kun vieras saa orgasmin ja purkutuu sisään. Monien kanssa keskusteltu asiasta ekasta vaihdosta jotkut lopettaneet yhteen kertaan kun toinen mustasukkainen. Kokemusta kun tulee lisää onnistuu tapaaminen vieraan kanssa kaksistaan, toinen fantasioi kotona kiihottuneena😊 Hellu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta😊 Kiihottavaa todellakin jopa lukea aamusta kommentteja. Moni pari varmaan fantasioi vieraasta miehestä tai naisesta puolison kanssa. Suhde pitää olla täysin kunnossa, keskustella läpi esim. tuntuisko miehestä oikeesti kiihottavalta nähdä ja kuulla naisen myös vieraan miehen nautivan toisistaan yhdynnässä. Ehkä tärkein miehen hyväksyä kun vieras saa orgasmin ja purkutuu sisään. Monien kanssa keskusteltu asiasta ekasta vaihdosta jotkut lopettaneet yhteen kertaan kun toinen mustasukkainen. Kokemusta kun tulee lisää onnistuu tapaaminen vieraan kanssa kaksistaan, toinen fantasioi kotona kiihottuneena😊 Hellu

        On kiihottavaa katsoa kun häntä naidaan, ja häntäkin kiihottaa myös kun katsellaan. Ja toimii samoin myös jos mukana on ollut nainen. Eikä hän naisenkaan kosketusta kavahda millään tavoin.

        Seksi on lahja ja nautittavaksi tarkoitettu, toisen kanssa saadut orgasmit eivät ole millään tavalla pois keltään. Päin vastoin. 😀

        Kimppailuun ollaan valmistauduttu fantasioimalla ja joskus pidättäytymälläkin muutama päivä, odotus on yksi osa nautintoa, ollut vakimies ja muutama nainen jakamassa nautinnollisia hetkiä, yksi useammankin kerran.

        Naiset ihan vain pyydetty jatkoille baarista ja jotenkin se pelin henki on ollut jo tiedossa naisellekin, mitä meillä on mielessä... Ei suoraan sanottu mutta siten, että asia on ollut sanomattakin selvä ja jotka ovat lähteneet ovat tietäneet mitä tulee tapahtumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kiihottavaa katsoa kun häntä naidaan, ja häntäkin kiihottaa myös kun katsellaan. Ja toimii samoin myös jos mukana on ollut nainen. Eikä hän naisenkaan kosketusta kavahda millään tavoin.

        Seksi on lahja ja nautittavaksi tarkoitettu, toisen kanssa saadut orgasmit eivät ole millään tavalla pois keltään. Päin vastoin. 😀

        Kimppailuun ollaan valmistauduttu fantasioimalla ja joskus pidättäytymälläkin muutama päivä, odotus on yksi osa nautintoa, ollut vakimies ja muutama nainen jakamassa nautinnollisia hetkiä, yksi useammankin kerran.

        Naiset ihan vain pyydetty jatkoille baarista ja jotenkin se pelin henki on ollut jo tiedossa naisellekin, mitä meillä on mielessä... Ei suoraan sanottu mutta siten, että asia on ollut sanomattakin selvä ja jotka ovat lähteneet ovat tietäneet mitä tulee tapahtumaan.

        Kesäisin kaksi parasta vunualuetta olleet Rauhanlahti Kuopiossa sekä Messilä Soramessä. Iltaisin karaoke tanssit kaikki juhla humussa joka ilta löytyy usseampikin mies joka yrittää pokata avoimesti. Loma aikana vaunuilijat, autoilijat useamman päivän samassa kohteessa. Muistelen vielä kaiholla kun olimme neljä vuotta sit Rauhanlahdessa viikon, meidän vieressä parkissa kolme isohkoa vaunua kun aamulla heräsimme. Aamu kahveeta joimme ulkona kun naapuri vaunuista tuli ulos viisi toistaan riskimpiä asfaltti miehiä oluet kädessä tervehtimään. Pojat kertoivat et työaika alkaa klo.18 ja päättyy aamulla klo 6. Kello oli juuri 6.30 heidän ilta, vähän olutta vapaata sit saunaan ennen nukkumaan menoa. Pojat heitti härskiä huumoria miehelleni, kuulema ainut huono puoli kun aamupäivästä vaikea saada pillua, johon mieheni virnuili olemme viikon teidän naapureina voin lainata vaimoa aamusta. Yksi miehistä hymyili kysyen minulta onko vaimo samaa mieltä olin katsellut sillä silmällä uikkarit päällä olevia miehiä. Vastasin nauraen heitättekö arpaa kuka teistä ensin haluu pilluani, hetki oli aivan hiljaista kunnes mieheni sanoi olemme parinvaihtajia ja tosissaan. T. Hellu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta😊 Kiihottavaa todellakin jopa lukea aamusta kommentteja. Moni pari varmaan fantasioi vieraasta miehestä tai naisesta puolison kanssa. Suhde pitää olla täysin kunnossa, keskustella läpi esim. tuntuisko miehestä oikeesti kiihottavalta nähdä ja kuulla naisen myös vieraan miehen nautivan toisistaan yhdynnässä. Ehkä tärkein miehen hyväksyä kun vieras saa orgasmin ja purkutuu sisään. Monien kanssa keskusteltu asiasta ekasta vaihdosta jotkut lopettaneet yhteen kertaan kun toinen mustasukkainen. Kokemusta kun tulee lisää onnistuu tapaaminen vieraan kanssa kaksistaan, toinen fantasioi kotona kiihottuneena😊 Hellu

        Olis ihanaa päästä Hellu sun kanssa rakastelemaan... kaksistaan tai myös miehesi kanssa :)
        Mies 56


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hei Lomalla😊 Kerro mistäpäin olet oletko ollut parin kanssa aiemmin. T. Hellu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Lomalla😊 Kerro mistäpäin olet oletko ollut parin kanssa aiemmin. T. Hellu

        Laita hellu viestii. Oon 53 mies. T. Lomalla


    • Anonyymi

      Hei hellu! Lahen suunnilla ja on kokemusta! Laita postii

    • Anonyymi

      Tule mukaan vaimollani on 3 vierasta miestä jotka käy panemassa säännöllisesti pääset mukaan nussittavaksi jos haluat.

    • Anonyymi

      Oiskohan miehesi kenties bi utelias ja toivoo, että yhdessä koettu johtais myös miestenväliseen? Eli uudenlaisten asioiden äärelle tollaisen kimpan kautta. Mä oon 40v mies, kokematon kimppailujen saralla, kihloissa naisen kanssa. En koskaan uskaltais mainita omalle naiselleni bi- ja kimppailu uteliaasta puolestani, jota haluaisin toteuttaa jonkun mukavan kokemattoman pariskunnan kanssa (en siis oman puolisoni). Teidän tilanteenne on juuri sellainen, jossa näkisin itseni mukana luottamuksellisesti nautiskellen. Olisiko aloittajalla kiinnostusta jutella privaatisti lisää aiheesta ?

    • Anonyymi

      Hei rva 53 v, Otit asian esille, mikä on meidä avioparien salainen ongelma. Mitä pidetään piilossa, tämän oli myös meillä tietynlainen pulma. Olemme AvioPari N 51v M54 V. Olemme
      olleet aviossa 28v.Tämä seksitön liitto rasitti meitä molempia, niin itseäni kuin miestäni. Onneksi pystyimme keskustelemaa, että emme
      ole mustasukkaisia, ja keskustelimme että on turhaan elämää päästä käsistä, ja kärsiä puutteesta, varmasti tiesin olen nainen minä
      kelpaan miehille, minua miehet haluaa.
      Tästä keskustelimme, mieheni myös ymmärti tämän. Me yksin kertaisesti, lähdimme laivaristeilylle Talliinaan hotellilomalle kotona ollessa kävimme ravintoloissa, ( Tämä oli ennen KORONA). Tutustuimme ihmisiin, alkoholi ravintoloissa auttoi asiaa niin paljon, Rohkenimme pyytää tapaamiamme mieihiä
      2/3 kin miestä jatkoille kotiimme, Näistä tuli
      kosteita jatkoja otimme alkoholia jännitykse
      poisto. Tämän varmaan huomioi mies vieraat,
      Nämä Mies vieraat otti tilantee hallintaa, osasivat minut naisen ottaa käsittelyynsä,
      makuuhuonestamme tehtii ryhmä sexi huone,
      Miehet otti minut pulukka naisen riisuivat tahtojensa mukaan ( mieheni täydellisellä luvalla.
      Voin totee tuntui että KIIMASTA räjähdän kun
      vieraat miehet rupesi minua kotona nussimaan
      aviovuoteessa VIERAITTE MIESTE KYRPÄ
      teki niin älyttömän tuntee VITUSSA, tuntui että
      varpaista kynnet irtoo, tämä ensimmäinen VIERAITTE MIESTE vierailu kesti viikon lopun,
      Tästä viikolopusta tuli tosi nussimisen nainnin
      vitun panemisen viikonloppu naitii pantiin otettii alkoholia, Nautittii vitusta mieste kyrvästä.
      Tästä Nautittii kun siitä oli aikaa jo kun viimeiksi olin Kyrpää saanut.
      Nyt olemme mieheni kanssa tosi helpottuneita
      Tiedämme miten saamme vieraita miehiä, ja meillä käy nyt säännöllisesti joka viikko 3/4 päivänä miehiä nimassa Nussimassa VITTUANI.
      OLEMME TÄYSIN TYYTYVÄISIÄ TUNNEN NAISEUDEN TAAS VITUSSANI. ❤️❤️

      • Anonyymi

        Hei pari 51v ja 54v😊 tiedän miten naisena nautit vieraista miehistä..niin kuin sanoit kyllä vittu tykkää kun saa vierasta kyrpää kunnolla. T, Hellu


      • Anonyymi

        Sä oot sairas, näistä kirjoituksista näkee aina kun sä kirjoittelet. Varmaan olet lihava mies, mulkkuasi vatkaten kirjoitat näitä. Tiedätkö mistä sut tunnistaa....
        - kirjoitusvirheitä, paljon
        - huonoa suomea (suomen ruotsalainen, veikkaan)
        - aloitat aina hempeästi ja myötätuntoisesti tarinasi, mutta loppua kohden alkaa menemään osastolle: kiima, vittu, nussia, kyrpää
        - käytät paljon isoilla kirjaimilla korostettuja sanoja, yleensä enemmän tekstin loppupäässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei pari 51v ja 54v😊 tiedän miten naisena nautit vieraista miehistä..niin kuin sanoit kyllä vittu tykkää kun saa vierasta kyrpää kunnolla. T, Hellu

        Hei Hellu, hyvää kevättä toivoo sinulle pari,
        51v 54v. Kiitämme kommentistasi, olet nainen
        Hellu ymmärrät ja haluat ymmärtää, sen tuskan ja HIMON mikä voi todellisuudessa olla
        aidolla Naisella haaroje Välissä. Sitä on vaikee
        mitenkää sanoin kertoo, mitä olemme saaneet
        kokee Riskie miesten taholta, mitä en olisi uskonut, että todella pääsemme tämän, kokemaa että kyltymätömät Miehet 4 miestäki
        Vkl. Ottaa sääliä tuntematta vituani NUSSITAA Nussimalla, Jyystetää Jynkytetää, Vuorotelle aina jäykkä kyrpä pystyssä Miehillä.
        Siitäkin olen tyytyväinen että mieheni on täysin hyväksynyt, saanut nähdä kokee miten Kyrpää TYÖNNETÄÄ VITTUUNI SISÄÄNI
        Me toivottaa että jokainen nainen pystyy
        toteaa se että nyt on Vittu NUSSITTU ja pystyy Vittuus olemaa Tyytyväine.
        Minä olen ja mieheni on myös siitä että olen saanut Kyrpää.
        Tämän haluamme kertoa sksi että olemme Vilpittömästi onnellisia, ja siitä onnellisia
        Olemme saaneet mies ringin jotka nyt nussii
        viikolla ja viikonloppuna.
        Paljon terkkuja Haleja sinulle Hellu❤️❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot sairas, näistä kirjoituksista näkee aina kun sä kirjoittelet. Varmaan olet lihava mies, mulkkuasi vatkaten kirjoitat näitä. Tiedätkö mistä sut tunnistaa....
        - kirjoitusvirheitä, paljon
        - huonoa suomea (suomen ruotsalainen, veikkaan)
        - aloitat aina hempeästi ja myötätuntoisesti tarinasi, mutta loppua kohden alkaa menemään osastolle: kiima, vittu, nussia, kyrpää
        - käytät paljon isoilla kirjaimilla korostettuja sanoja, yleensä enemmän tekstin loppupäässä

        -uskovainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Hellu, hyvää kevättä toivoo sinulle pari,
        51v 54v. Kiitämme kommentistasi, olet nainen
        Hellu ymmärrät ja haluat ymmärtää, sen tuskan ja HIMON mikä voi todellisuudessa olla
        aidolla Naisella haaroje Välissä. Sitä on vaikee
        mitenkää sanoin kertoo, mitä olemme saaneet
        kokee Riskie miesten taholta, mitä en olisi uskonut, että todella pääsemme tämän, kokemaa että kyltymätömät Miehet 4 miestäki
        Vkl. Ottaa sääliä tuntematta vituani NUSSITAA Nussimalla, Jyystetää Jynkytetää, Vuorotelle aina jäykkä kyrpä pystyssä Miehillä.
        Siitäkin olen tyytyväinen että mieheni on täysin hyväksynyt, saanut nähdä kokee miten Kyrpää TYÖNNETÄÄ VITTUUNI SISÄÄNI
        Me toivottaa että jokainen nainen pystyy
        toteaa se että nyt on Vittu NUSSITTU ja pystyy Vittuus olemaa Tyytyväine.
        Minä olen ja mieheni on myös siitä että olen saanut Kyrpää.
        Tämän haluamme kertoa sksi että olemme Vilpittömästi onnellisia, ja siitä onnellisia
        Olemme saaneet mies ringin jotka nyt nussii
        viikolla ja viikonloppuna.
        Paljon terkkuja Haleja sinulle Hellu❤️❤️

        Meillä kiinnostus ryhmäseksiin, ei vielä aitoa kokemusta. Oma rinki puuttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Hellu, hyvää kevättä toivoo sinulle pari,
        51v 54v. Kiitämme kommentistasi, olet nainen
        Hellu ymmärrät ja haluat ymmärtää, sen tuskan ja HIMON mikä voi todellisuudessa olla
        aidolla Naisella haaroje Välissä. Sitä on vaikee
        mitenkää sanoin kertoo, mitä olemme saaneet
        kokee Riskie miesten taholta, mitä en olisi uskonut, että todella pääsemme tämän, kokemaa että kyltymätömät Miehet 4 miestäki
        Vkl. Ottaa sääliä tuntematta vituani NUSSITAA Nussimalla, Jyystetää Jynkytetää, Vuorotelle aina jäykkä kyrpä pystyssä Miehillä.
        Siitäkin olen tyytyväinen että mieheni on täysin hyväksynyt, saanut nähdä kokee miten Kyrpää TYÖNNETÄÄ VITTUUNI SISÄÄNI
        Me toivottaa että jokainen nainen pystyy
        toteaa se että nyt on Vittu NUSSITTU ja pystyy Vittuus olemaa Tyytyväine.
        Minä olen ja mieheni on myös siitä että olen saanut Kyrpää.
        Tämän haluamme kertoa sksi että olemme Vilpittömästi onnellisia, ja siitä onnellisia
        Olemme saaneet mies ringin jotka nyt nussii
        viikolla ja viikonloppuna.
        Paljon terkkuja Haleja sinulle Hellu❤️❤️

        Kiitos samoin sinne haleja molemmille💖 puhut kiihottavan rumasti joka lisää himoja..tiedän miten nautit kun saat vierasta kyrpää kunnolla, vittusi oppinut nauttii siitä kun miehesi tykkää myös et sua naidaan vieraitten toimesta. Viikon loppuna sain itsekkin taasen nauttia vieraan kyrvästä koko yön. Terkuin Hellu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin sinne haleja molemmille💖 puhut kiihottavan rumasti joka lisää himoja..tiedän miten nautit kun saat vierasta kyrpää kunnolla, vittusi oppinut nauttii siitä kun miehesi tykkää myös et sua naidaan vieraitten toimesta. Viikon loppuna sain itsekkin taasen nauttia vieraan kyrvästä koko yön. Terkuin Hellu

        Yhdyssanat Ukko64, yhdyssanat.


    • Anonyymi

      Olen 55 ukko mies, joka aloitti salaisen apumies uransa 35, kun kotona hiljaista. Olen nähnyt ainoastaan onnistumisia parien kannalta, heidän oma seksi elämänsä on piristynyt ja näin ehkä liitto pelasunut.

      Pareja on ollut runsaasti ja paljon erillaista tullut koettua ja aina uudenparin kanssa on ihanaa jännitystä ilmassa joka vaihtuu kinkeään "kiimaan". Parhaat suhteet olleet pidempiaikaisia, mutta kyllä joukossa ollut myös kerta toimia.

      Suosittelen pareja kokeilemaan, kunhan liitto muuten vankalla pohjalla ja mustasukkaisuus käsitelty ja ymmärretty, että apumies on "elävä dildo" joka ei tule viemään vaimoa/miestä ainoastaan piristämään arjen tasaisuutta.

      Näin Turussa.

      • Anonyymi

        Hyvin kerrottu miehen näkökulmasta😊 ei suhdetta kannata hajottaa jos ainut ongelma intohimon puute kahden välisessä suhteessa. Hyvin sanoit "elävä dildo" tuo piristystä parisuhteeseen. Pieni mustasukkaisuus suotavaakin silloin molemmat myös nauttii vieraasta hedelmästä. Itselläni pari vuotta ollut yksi vaki "pano" joka rakastunut täysin myös itse kiintynyt häneen täysin. Soitellessa kuulumisia kysymme miten rakas menee, vaikkakin oma mieheni kuuleekin. T. Hellu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin kerrottu miehen näkökulmasta😊 ei suhdetta kannata hajottaa jos ainut ongelma intohimon puute kahden välisessä suhteessa. Hyvin sanoit "elävä dildo" tuo piristystä parisuhteeseen. Pieni mustasukkaisuus suotavaakin silloin molemmat myös nauttii vieraasta hedelmästä. Itselläni pari vuotta ollut yksi vaki "pano" joka rakastunut täysin myös itse kiintynyt häneen täysin. Soitellessa kuulumisia kysymme miten rakas menee, vaikkakin oma mieheni kuuleekin. T. Hellu

        Mullakin tapana antaa dildolle hyvän yön suukko ja soitellaan usein


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullakin tapana antaa dildolle hyvän yön suukko ja soitellaan usein

        💋💋❤ Hellu


    • Sitä vois myös kokeilla avomaakurkun viljelyy tai saksan kielen vahvojen verbien niiku taivutteluu illan ratoks.

    • Anonyymi

      Minunkin miehelläni on ollut samanlaisia fetissejä ja sanoi suoraan unelmoivansa olla aisurina minulle ja jollekin vieraalle miehelle. Kerran sitten sanoin että jospa mennään ruotsin risteilylle (tämä oli ennen Koronaa). Varasimme molemmille omat hytit ja seisovan pöydän lälkeen väjhän paussia, sitten tanssimaan. Minä hakeuduin lähelle tanssilaittiaa ja mieheni vähän kauemmaksi. Eihän minun tarvinnut kauan aikaa odottaa kun minua jo vietiin. Sitten eräs miellyttävä kaveri kävi useamman kerran ja siinä juteltiin kaikenlaista ja sanoin olevani yksin huvittelemassa. Kävi siinä lopulta miehenikin hakemassa minua tanssiin ja siinä hän yllytti minua ottamaa se innokkain kaveri hyttiini. Sanottu ja tehty. Mieheni hytti oli viereinen hytti ja eihän men vieraan kanssa kauan aikaa viivytelty kun jo vuode natisi. Arvasin mieheni runkkailevan seinän takana ja potkaisin välillä seinäänmuka vahingoss ja ääntelin ehkä normaalia voimakkaammin. Pari kertaa rakastelin miehen kanssa, jonka nimeä en saanut ksokaan tietää, muuta kuin että hän oli ukkomies. Mieheni kertoi runkkuhetkistään seinän takana ja oli onnellinen. Paluumatkalla tukholmasta helsinkiin, teimme saman tempun. Edellisen yön rakastajani oli jäänyt Tukholmaan ja minä löysin uuden jonka kanssa peuhasin samoissa merkeissä. Siitä alkoi vieraiden etsiminen. Usein risteilyilla, sillä kertaakaan en ollut laivassa niin että olisin jäänyt ilman. Myös ravintoiloiden tanssilattiat tulivat tutuiksi. Sykyttää jo kun asiaa vain ajattelenkin...

      • Anonyymi

        Totta mitä kerroit..jos yhden illan tuttavuuden seksiin haluu, risteilyllä takuu varmasti onnistaa. Olemme lähteneet laivalle kun mieheni haluu nähdä ja nauttia aisurina kun tanssin vieraiden misten kanssa, eniten hän tykkää nähdä kun vieras iskee minut lattialla tai ravintolassa. Meillä ei eri hyttiä, usein kerron myös vieraalle että mieheni mukana laivassa.Moni mies saa lisä puhtia iskeä minut naaitavaksi😊 T. Hellu


      • Anonyymi

        Tollasta mäkin haluaisin oon tosi aktiivinen. M. 68


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta mitä kerroit..jos yhden illan tuttavuuden seksiin haluu, risteilyllä takuu varmasti onnistaa. Olemme lähteneet laivalle kun mieheni haluu nähdä ja nauttia aisurina kun tanssin vieraiden misten kanssa, eniten hän tykkää nähdä kun vieras iskee minut lattialla tai ravintolassa. Meillä ei eri hyttiä, usein kerron myös vieraalle että mieheni mukana laivassa.Moni mies saa lisä puhtia iskeä minut naaitavaksi😊 T. Hellu

        Meillä on myös näitä risteilykokemuksia, vaikka liiton alkuaikoina en voinut mistään sellaisesta edes kuvitella. Alkukiihkon jälkeen liitto ajautui seksin suhteen laimeisiin uomiinsa paljolti siksi, että kasvatuksestani johtuen olen aika estoinen.

        Täytyy myöntää, että pukeutumisenikin on ollut aika vanhoillista alusasuja myöden, vaikka olin usein tullut huomaamaan, että mieheni tykkää seksikkäämmästä ja rohkeammasta pukeutumisesta.

        Sitten muutama vuosi sitten aloin saada mieheltäni lahjaksi aluksi hieman seksikkäämmän, ohuemman yöpaidan, sitten vähitellen seksikkäämpiä alusasuja ja hän myös usein kannusti muodistamaan muuta vaatetustani ja huomasin, että näillä uusilla asusteilla oli oma vaikutuksensa myös "sillä saralla". Aluksi minusta tuntui vähän oudolle tämän suuntaiset lahjat, mutta vähitellen olen oppinut nauttimaan niistä. Asia on johtanut vähitellen yhdestä kolmanteen ja olen oppinut nauttimaan, kun vieraat miehet osoittavat kiinnostustaan minua kohtaan, ehkä osin ulkonäön ja osin seksikkään pukeutumiseni vuoksi.
        Mieheni näyttää myös nauttivan siitä, kun minuun kohdistuu mielenkiintoa vieraalta taholta.

        Kerran ruotsinlaivalla olimme ruokailleet ekassa kattauksessa nauttien viiniäkin kohtuullisesti ja sen jälkeen kävimme vielä baarissa paukuilla ja sitten hyttiin valmistautumaan iltaan. Mieheni oli aika riehakkaalla tuulella ja suihkussa käytyäni ja pukeutuesani hän kiusotteli, että mitähän jos jättäisinkin mekon alta pöksyt ja rintsikat pois. Minulla oli jo stay up sukat ja sukkanauhaliivi, ohuet pikkupöksyt ja olkaimettomat rintsikat ylläni. Naurahdinkin, että äläs nyt höpsi ja mekkokin on liian paljastava ja pujotin mekkoa päälleni, jolloin hän nappasikin rintsikoideni hakaset auki ja ne putosivat hytin lattialle. Vedin mekon päälleni ja mieheni sanoi, että noin näytän tosi seksyltä. Katsoin itseäni peilistä ja totta vieköön olin kyllä aika hyvän näköinen rintojeni heilahdellessa vapaina ohuen kankaan alla. Mieheni tuli taakseni hyväili rintojani ja katsoi kaula-aukkoon olkapääni yli ja sanoi, että näyttää niin hyvältä ja avaralta.

        Sanoin, etten voi lähteä liikkumaan laivalle ja tanssimaan näin, mutta silloin mieheni vei kätensä mekon alle, vetäisi pöksyni alas ja sanoi, että pöksyt jäävät myös pois. Nyt olin jo tosissani ja sanoin ettei tule kuuloonkaan, sillä mekon helma on liian lyhyt ja liehuva, jolloin paljas pylyni voisi näkyä ja muutakin. Peilasin itseäni hytin isosta peilistä, liikuin, pyörähdin ja kohotin käsiäni, jolloin mekon helma nousi liikkuessani aivan liian ylös ja jo pieni helman heilahdus paljasti sta up sukkien pitsireunan ja pätkän sukkanauhoja. Mieheni tarjosi rohkaisuryypyn, jonka kumosin jonkin verran kiihottuneena ja niin vain hän sai suostutetua minut tuossa asussa käytävälle, baariin ja ravintoaan, Hän myös keksi, ettei hissiä käytetä, vaan käytämme portaita eri kansille kulkiessamme. Portaikot olivatkin vaiketa, sillä kulkijoita oli paljon ja huomasin, että miehet kyllä vilkuilivat minua tarkasti. Varmasti mekon helman alle kurkittiin, vaikka yritin kulkea hyvin siivosti.

        Baarista siirryimme ravintolaan ja tanssimaan. Välillä mieheni jätti minut yksin pöytään ja heti minua haki vieraat tanssimaan. Oli aivan selvää, että tanssittajat huomasivat keveän pukeutumiseni. Joku tanssittaja veti minut tiukasti kiinni itseesä, jolloin rintani pusertuivat pahemmin kaula-aukosta näkyville, joku tunnusteli takamustani ja loppuillasta yksi minua useamman kerran tanssittanut vei kätensä reilusti mekon helman alle paljaalle pyllylleni ja tunnusteli myös pimppiäni. Hänen myös huomasi miten märkä olin ja ehdotti hyttiin siirtymistä. Sanoin olevani laivalla mieheni kanssa, johon mies esitti pahoittelunsa. Pian hän haki minut uudemman kerran hitaille kappaleille ja heti tanssijoiden tungoksessa hän muitta mutkitta puserteli rintojani, työnsi heti käden helman alle ja aloitti kiihottamiseni sormin. Mekkoni helma nousi hänen käsittelyssään liian ylös ja nurkkapöytien lähellä istujat varmasti huomasivat mitä minulle tehtiin ja näkivät paikkani. Mies sormetti minua häpeilemättä ja kysyi välillä tuntuiko hyvälle. En voinut muuta kuin myöntää. Niin kiihottava se oli tanssin aikana. Olin varmasti välillä melkoisen jalat harallaan, jotta mies pääsi sormin paremmin sisääni. Lopulta huomasin mieheni tulleen pöytään ja neljän tanssikipaleen jälkeen mies saattoi minut takaisin mieheni luo. Olin niin kiihottunut, että lähdimme heti hyttiin ja mieheni työntyi minuun samantien. Hän kertoi seuranneensa miten minua naitiin sormin tanssiessa ja kiihottueensa kovasti paikkojeni vilahdellessa.

        Sen reissun jälkeen olen joutunut joka kerta olemaan laivalla ilman alusasuja ja kahdella kerralla myös käynyt vieraassa hytissä saamassa hoitoa, kuten mieheni ilmaisee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on myös näitä risteilykokemuksia, vaikka liiton alkuaikoina en voinut mistään sellaisesta edes kuvitella. Alkukiihkon jälkeen liitto ajautui seksin suhteen laimeisiin uomiinsa paljolti siksi, että kasvatuksestani johtuen olen aika estoinen.

        Täytyy myöntää, että pukeutumisenikin on ollut aika vanhoillista alusasuja myöden, vaikka olin usein tullut huomaamaan, että mieheni tykkää seksikkäämmästä ja rohkeammasta pukeutumisesta.

        Sitten muutama vuosi sitten aloin saada mieheltäni lahjaksi aluksi hieman seksikkäämmän, ohuemman yöpaidan, sitten vähitellen seksikkäämpiä alusasuja ja hän myös usein kannusti muodistamaan muuta vaatetustani ja huomasin, että näillä uusilla asusteilla oli oma vaikutuksensa myös "sillä saralla". Aluksi minusta tuntui vähän oudolle tämän suuntaiset lahjat, mutta vähitellen olen oppinut nauttimaan niistä. Asia on johtanut vähitellen yhdestä kolmanteen ja olen oppinut nauttimaan, kun vieraat miehet osoittavat kiinnostustaan minua kohtaan, ehkä osin ulkonäön ja osin seksikkään pukeutumiseni vuoksi.
        Mieheni näyttää myös nauttivan siitä, kun minuun kohdistuu mielenkiintoa vieraalta taholta.

        Kerran ruotsinlaivalla olimme ruokailleet ekassa kattauksessa nauttien viiniäkin kohtuullisesti ja sen jälkeen kävimme vielä baarissa paukuilla ja sitten hyttiin valmistautumaan iltaan. Mieheni oli aika riehakkaalla tuulella ja suihkussa käytyäni ja pukeutuesani hän kiusotteli, että mitähän jos jättäisinkin mekon alta pöksyt ja rintsikat pois. Minulla oli jo stay up sukat ja sukkanauhaliivi, ohuet pikkupöksyt ja olkaimettomat rintsikat ylläni. Naurahdinkin, että äläs nyt höpsi ja mekkokin on liian paljastava ja pujotin mekkoa päälleni, jolloin hän nappasikin rintsikoideni hakaset auki ja ne putosivat hytin lattialle. Vedin mekon päälleni ja mieheni sanoi, että noin näytän tosi seksyltä. Katsoin itseäni peilistä ja totta vieköön olin kyllä aika hyvän näköinen rintojeni heilahdellessa vapaina ohuen kankaan alla. Mieheni tuli taakseni hyväili rintojani ja katsoi kaula-aukkoon olkapääni yli ja sanoi, että näyttää niin hyvältä ja avaralta.

        Sanoin, etten voi lähteä liikkumaan laivalle ja tanssimaan näin, mutta silloin mieheni vei kätensä mekon alle, vetäisi pöksyni alas ja sanoi, että pöksyt jäävät myös pois. Nyt olin jo tosissani ja sanoin ettei tule kuuloonkaan, sillä mekon helma on liian lyhyt ja liehuva, jolloin paljas pylyni voisi näkyä ja muutakin. Peilasin itseäni hytin isosta peilistä, liikuin, pyörähdin ja kohotin käsiäni, jolloin mekon helma nousi liikkuessani aivan liian ylös ja jo pieni helman heilahdus paljasti sta up sukkien pitsireunan ja pätkän sukkanauhoja. Mieheni tarjosi rohkaisuryypyn, jonka kumosin jonkin verran kiihottuneena ja niin vain hän sai suostutetua minut tuossa asussa käytävälle, baariin ja ravintoaan, Hän myös keksi, ettei hissiä käytetä, vaan käytämme portaita eri kansille kulkiessamme. Portaikot olivatkin vaiketa, sillä kulkijoita oli paljon ja huomasin, että miehet kyllä vilkuilivat minua tarkasti. Varmasti mekon helman alle kurkittiin, vaikka yritin kulkea hyvin siivosti.

        Baarista siirryimme ravintolaan ja tanssimaan. Välillä mieheni jätti minut yksin pöytään ja heti minua haki vieraat tanssimaan. Oli aivan selvää, että tanssittajat huomasivat keveän pukeutumiseni. Joku tanssittaja veti minut tiukasti kiinni itseesä, jolloin rintani pusertuivat pahemmin kaula-aukosta näkyville, joku tunnusteli takamustani ja loppuillasta yksi minua useamman kerran tanssittanut vei kätensä reilusti mekon helman alle paljaalle pyllylleni ja tunnusteli myös pimppiäni. Hänen myös huomasi miten märkä olin ja ehdotti hyttiin siirtymistä. Sanoin olevani laivalla mieheni kanssa, johon mies esitti pahoittelunsa. Pian hän haki minut uudemman kerran hitaille kappaleille ja heti tanssijoiden tungoksessa hän muitta mutkitta puserteli rintojani, työnsi heti käden helman alle ja aloitti kiihottamiseni sormin. Mekkoni helma nousi hänen käsittelyssään liian ylös ja nurkkapöytien lähellä istujat varmasti huomasivat mitä minulle tehtiin ja näkivät paikkani. Mies sormetti minua häpeilemättä ja kysyi välillä tuntuiko hyvälle. En voinut muuta kuin myöntää. Niin kiihottava se oli tanssin aikana. Olin varmasti välillä melkoisen jalat harallaan, jotta mies pääsi sormin paremmin sisääni. Lopulta huomasin mieheni tulleen pöytään ja neljän tanssikipaleen jälkeen mies saattoi minut takaisin mieheni luo. Olin niin kiihottunut, että lähdimme heti hyttiin ja mieheni työntyi minuun samantien. Hän kertoi seuranneensa miten minua naitiin sormin tanssiessa ja kiihottueensa kovasti paikkojeni vilahdellessa.

        Sen reissun jälkeen olen joutunut joka kerta olemaan laivalla ilman alusasuja ja kahdella kerralla myös käynyt vieraassa hytissä saamassa hoitoa, kuten mieheni ilmaisee.

        Olen kerran sattunut Amorellalla näkemään tanssilavalla tuollaisen saman tyyppisen tapauksen istuessani aivan orkesterilavan vietessä tanssilavan vierellä. Siinä huomattiin kaverin kanssa yhden lyhythameisen naisen sukkien yläreunojen ja sukkanauhojen näkyvän.

        Pari tanssi paljon ja sitten huomasimmekin yhdellä hitaalla, ettei naisella ole pöksyjä. Miehen puristaessa naisen selkäpuolelta kädellään tanssiotteessa tämän hameen helma kohosi paljastaen paljaan takapuolen ilman pöksyjä. Sitten pari tanssi myös näitä muotitansseja pyöröhdellen ja välillä niissä mies oli takana kopaten naista vyötäisiltä kiinni ja tummakolmioinen pillu paljastui meille ihan selvästi useamman kerran. Kaverini epäili, että mies kohottelee mekkoa ihan tahallaankin, eikä nainen varmaan sitä tajunnut. Tiedä häntä. Näköalat olivat upeat. Voisi tuollainen näkymä osua kohdalle useamminkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kerran sattunut Amorellalla näkemään tanssilavalla tuollaisen saman tyyppisen tapauksen istuessani aivan orkesterilavan vietessä tanssilavan vierellä. Siinä huomattiin kaverin kanssa yhden lyhythameisen naisen sukkien yläreunojen ja sukkanauhojen näkyvän.

        Pari tanssi paljon ja sitten huomasimmekin yhdellä hitaalla, ettei naisella ole pöksyjä. Miehen puristaessa naisen selkäpuolelta kädellään tanssiotteessa tämän hameen helma kohosi paljastaen paljaan takapuolen ilman pöksyjä. Sitten pari tanssi myös näitä muotitansseja pyöröhdellen ja välillä niissä mies oli takana kopaten naista vyötäisiltä kiinni ja tummakolmioinen pillu paljastui meille ihan selvästi useamman kerran. Kaverini epäili, että mies kohottelee mekkoa ihan tahallaankin, eikä nainen varmaan sitä tajunnut. Tiedä häntä. Näköalat olivat upeat. Voisi tuollainen näkymä osua kohdalle useamminkin.

        Selvääkin selvempi mies esitteli vaimoaan vieraille miehille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on myös näitä risteilykokemuksia, vaikka liiton alkuaikoina en voinut mistään sellaisesta edes kuvitella. Alkukiihkon jälkeen liitto ajautui seksin suhteen laimeisiin uomiinsa paljolti siksi, että kasvatuksestani johtuen olen aika estoinen.

        Täytyy myöntää, että pukeutumisenikin on ollut aika vanhoillista alusasuja myöden, vaikka olin usein tullut huomaamaan, että mieheni tykkää seksikkäämmästä ja rohkeammasta pukeutumisesta.

        Sitten muutama vuosi sitten aloin saada mieheltäni lahjaksi aluksi hieman seksikkäämmän, ohuemman yöpaidan, sitten vähitellen seksikkäämpiä alusasuja ja hän myös usein kannusti muodistamaan muuta vaatetustani ja huomasin, että näillä uusilla asusteilla oli oma vaikutuksensa myös "sillä saralla". Aluksi minusta tuntui vähän oudolle tämän suuntaiset lahjat, mutta vähitellen olen oppinut nauttimaan niistä. Asia on johtanut vähitellen yhdestä kolmanteen ja olen oppinut nauttimaan, kun vieraat miehet osoittavat kiinnostustaan minua kohtaan, ehkä osin ulkonäön ja osin seksikkään pukeutumiseni vuoksi.
        Mieheni näyttää myös nauttivan siitä, kun minuun kohdistuu mielenkiintoa vieraalta taholta.

        Kerran ruotsinlaivalla olimme ruokailleet ekassa kattauksessa nauttien viiniäkin kohtuullisesti ja sen jälkeen kävimme vielä baarissa paukuilla ja sitten hyttiin valmistautumaan iltaan. Mieheni oli aika riehakkaalla tuulella ja suihkussa käytyäni ja pukeutuesani hän kiusotteli, että mitähän jos jättäisinkin mekon alta pöksyt ja rintsikat pois. Minulla oli jo stay up sukat ja sukkanauhaliivi, ohuet pikkupöksyt ja olkaimettomat rintsikat ylläni. Naurahdinkin, että äläs nyt höpsi ja mekkokin on liian paljastava ja pujotin mekkoa päälleni, jolloin hän nappasikin rintsikoideni hakaset auki ja ne putosivat hytin lattialle. Vedin mekon päälleni ja mieheni sanoi, että noin näytän tosi seksyltä. Katsoin itseäni peilistä ja totta vieköön olin kyllä aika hyvän näköinen rintojeni heilahdellessa vapaina ohuen kankaan alla. Mieheni tuli taakseni hyväili rintojani ja katsoi kaula-aukkoon olkapääni yli ja sanoi, että näyttää niin hyvältä ja avaralta.

        Sanoin, etten voi lähteä liikkumaan laivalle ja tanssimaan näin, mutta silloin mieheni vei kätensä mekon alle, vetäisi pöksyni alas ja sanoi, että pöksyt jäävät myös pois. Nyt olin jo tosissani ja sanoin ettei tule kuuloonkaan, sillä mekon helma on liian lyhyt ja liehuva, jolloin paljas pylyni voisi näkyä ja muutakin. Peilasin itseäni hytin isosta peilistä, liikuin, pyörähdin ja kohotin käsiäni, jolloin mekon helma nousi liikkuessani aivan liian ylös ja jo pieni helman heilahdus paljasti sta up sukkien pitsireunan ja pätkän sukkanauhoja. Mieheni tarjosi rohkaisuryypyn, jonka kumosin jonkin verran kiihottuneena ja niin vain hän sai suostutetua minut tuossa asussa käytävälle, baariin ja ravintoaan, Hän myös keksi, ettei hissiä käytetä, vaan käytämme portaita eri kansille kulkiessamme. Portaikot olivatkin vaiketa, sillä kulkijoita oli paljon ja huomasin, että miehet kyllä vilkuilivat minua tarkasti. Varmasti mekon helman alle kurkittiin, vaikka yritin kulkea hyvin siivosti.

        Baarista siirryimme ravintolaan ja tanssimaan. Välillä mieheni jätti minut yksin pöytään ja heti minua haki vieraat tanssimaan. Oli aivan selvää, että tanssittajat huomasivat keveän pukeutumiseni. Joku tanssittaja veti minut tiukasti kiinni itseesä, jolloin rintani pusertuivat pahemmin kaula-aukosta näkyville, joku tunnusteli takamustani ja loppuillasta yksi minua useamman kerran tanssittanut vei kätensä reilusti mekon helman alle paljaalle pyllylleni ja tunnusteli myös pimppiäni. Hänen myös huomasi miten märkä olin ja ehdotti hyttiin siirtymistä. Sanoin olevani laivalla mieheni kanssa, johon mies esitti pahoittelunsa. Pian hän haki minut uudemman kerran hitaille kappaleille ja heti tanssijoiden tungoksessa hän muitta mutkitta puserteli rintojani, työnsi heti käden helman alle ja aloitti kiihottamiseni sormin. Mekkoni helma nousi hänen käsittelyssään liian ylös ja nurkkapöytien lähellä istujat varmasti huomasivat mitä minulle tehtiin ja näkivät paikkani. Mies sormetti minua häpeilemättä ja kysyi välillä tuntuiko hyvälle. En voinut muuta kuin myöntää. Niin kiihottava se oli tanssin aikana. Olin varmasti välillä melkoisen jalat harallaan, jotta mies pääsi sormin paremmin sisääni. Lopulta huomasin mieheni tulleen pöytään ja neljän tanssikipaleen jälkeen mies saattoi minut takaisin mieheni luo. Olin niin kiihottunut, että lähdimme heti hyttiin ja mieheni työntyi minuun samantien. Hän kertoi seuranneensa miten minua naitiin sormin tanssiessa ja kiihottueensa kovasti paikkojeni vilahdellessa.

        Sen reissun jälkeen olen joutunut joka kerta olemaan laivalla ilman alusasuja ja kahdella kerralla myös käynyt vieraassa hytissä saamassa hoitoa, kuten mieheni ilmaisee.

        Kyllä meillä vaimo myös kesäisin ja esim laivalla ja etelän lomareissuilla kulkee ilman liivejä, tai sellaisissa puolikuppiliiveissä, jotka lähinnä työntävät paljaat tissit pystyyn ja ihan vakiohommana on ettei myöskään pöksyjä ole jalassa. Verkkosukat ja sukkanauhat ovat myös vakiokamaa.


    • Anonyymi

      Moi. Minä voisin suostua kolmanneksi olen 50 mies jos teitä kiinnostaa niin ottakaa yhteyttä [email protected]

      • Anonyymi

        Haluatko lipittää Ukko64:n karvaisia kasseja?


    Ketjusta on poistettu 62 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5066
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe