Tytti Tuppurainen tarkastelee omasta vinkkelistään talous menoja.
Kuuluu väittäneen että oman maan etua ei pidä suosia kun elvytysrahoja jaetaan.
Valtiontalouden tarkastusviraston pääjohtaja Tytti Yli Viikari selittelee tänään edes kunnan puhemiehistölle, miksi valtion piikkiin on lipsahtanut kauneudenhoitopalveluja 4700 euron edestä parin vuoden aikana.
Varmaan tyteillä hiukset nätisti.
Tyttien marssijärjestys
7
64
Vastaukset
- Anonyymi
Tuppuraisella ei ole mitään kerrottavaa Yli Viikarista.
- Anonyymi
Kun on tukka hyvin, niin on kiva olla tarkastamatta tilejä.
Sulle, mulle ja afrikkaan ja niin myös mulle...- Anonyymi
Tiesittekö että Valkku on Tytin alaisia?
Moktarina tekee työtä käskettyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moktarina tekee työtä käskettyä.Varo Valkku voi olla wessassa luonasi, tai autosi takakontissa, ai niin telkkarissakin esiintyy joka ohjelmassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varo Valkku voi olla wessassa luonasi, tai autosi takakontissa, ai niin telkkarissakin esiintyy joka ohjelmassa.
Valkku on maahanmuuttopalstalla.
Älä öyhötä enää, TheRat! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moktarina tekee työtä käskettyä.Onko Moktar Guptalla enemmänkin inkarnaatioita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Moktar Guptalla enemmänkin inkarnaatioita?
On.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745