Tytti Tuppurainen tarkastelee omasta vinkkelistään talous menoja.
Kuuluu väittäneen että oman maan etua ei pidä suosia kun elvytysrahoja jaetaan.
Valtiontalouden tarkastusviraston pääjohtaja Tytti Yli Viikari selittelee tänään edes kunnan puhemiehistölle, miksi valtion piikkiin on lipsahtanut kauneudenhoitopalveluja 4700 euron edestä parin vuoden aikana.
Varmaan tyteillä hiukset nätisti.
Tyttien marssijärjestys
7
110
Vastaukset 7
- Anonyymi
Tuppuraisella ei ole mitään kerrottavaa Yli Viikarista.
- Anonyymi
Kun on tukka hyvin, niin on kiva olla tarkastamatta tilejä.
Sulle, mulle ja afrikkaan ja niin myös mulle...- Anonyymi
Tiesittekö että Valkku on Tytin alaisia?
Moktarina tekee työtä käskettyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moktarina tekee työtä käskettyä.Varo Valkku voi olla wessassa luonasi, tai autosi takakontissa, ai niin telkkarissakin esiintyy joka ohjelmassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varo Valkku voi olla wessassa luonasi, tai autosi takakontissa, ai niin telkkarissakin esiintyy joka ohjelmassa.
Valkku on maahanmuuttopalstalla.
Älä öyhötä enää, TheRat! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moktarina tekee työtä käskettyä.Onko Moktar Guptalla enemmänkin inkarnaatioita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Moktar Guptalla enemmänkin inkarnaatioita?
On.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202542Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401832Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101240- 1081042
- 721028
- 98976
- 48905
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88874- 101862
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik34791