Hei ! Menin mökille. Säädin näytti varaustilaa 100%. Katsoin tv:a n. 1yhden tunnin. Varaustila putosi ja oli enää 70%. Myöhemmin avasin töllön uudelleen. Putosi 60%. Katkaisin sähköt ja kytkin uudelleen. Varaustila enää 50%???? Sammutin tv:n. tunnin kuluttua näytti 57%. Kirkas kuutamo yö, järvi jäässä, lumenpeitossa. Aika valoisaa.
Aamulla varaustila 90%. Säädin näytti, että sähköä tulisi yhden amppeerin verran? Aurinkoa ei näkynyt. Va helveten??!! Mikä halvatun vika. Ei koskaan ennen. Tietäiskö tai osaisiko joku antaa neuvoa?
akkuongelma mökillä
Anonyymi
6
54
Vastaukset
- Anonyymi
Paljon akulla ikää, alkaisiko olemaan jo ehtoon puolella?
- Anonyymi
Liitoksissa kosketusvikaa.
Kuka asentanut.
Jänniteen säädin alkaa ola jo lopuilaan.äonko kiinalinen.
Mikä sisä lämpötila. - Anonyymi
Minkä iköinen aurinko akkau systeemis on.
Myyjä jo varmaansakin haluisi myydä sulle uuden .
Ei hän noi. Vehkeet pysy kunnossa edes kymentä vuotta. - Anonyymi
Ei ne ikuisiis kestä
Osta uusi
Myyjä myy - Anonyymi
Ja muista tehdä uusi aloitus kun olet hommannut uudet akut !
- Anonyymi
Parempi olisi, ettei lainkaan kerro mikä oli vikana. Tällöin kukaan ei oli mitään uutta ja saman asian voi kysyä uudestaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851768Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621050- 62936
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74846Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli79798Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029796- 57790
Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43766Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757