En välitä muista lainkaan, mutten koe tarvetta satuttaa ketään koska se olisi ns. ajanhukkaa. En yritä hyötyä kenestäkään, ainoastaan siksi ettei muilla ole mitään mitä itselleni haluaisin. Jos olisi, tekisin varmaan kaikkeni että sen saisin - muiden tunteista välittämättä. Tunne-elämäni on hyvin lattea, ja tarvitsen paljon ulkoisia ärsykkeitä tunteakseni, esim. huumeet ja alkoholi. En kuitenkaan pidä itseäni erityisen taitavana millään elämän osa-alueella, sosiaalisesti ehkä. Olen kykenevä äärimmäiseen pahaan, ja hyvää teen joskus huvikseni. En osaa katua mitään. Mikähän epäsikiö minä olen? Kiinnostaisi kuulla mielipiteitä. :-)
Narsisti..?
1
269
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää itsetuntoa on itsenäisyys oman elämän ratkaisuissa ja riippumattomuus muiden mielipiteistä ja luottamus omiin kykyihin. Mitä on tuo äärimmäinen paha mihin sanot kykeneväsi? Ilmeisesti kontrollimekanismisi kuitenkin toimivat, jos et tee sitä. Narsistilla on vääristynyt minäkuva ja käsitys omasta kaikkivoipaisuudesta pysyy yllä. Narsisti kyllä tarvitsee muita ihmisiä, ainakin ihailemaan, mutta ei ole aidosti kiinnostunut muista ihmisistä. Useimmiten päihteitä kai käytetään tunteiden latistamiseen, mutta kyllä myös ihan vaan tylsyyteen, kyllästymiseen ja turhautumiseen sekä ahdistumisen helpotukseksi. Tuskin aito narsisti edes viitsisi pohtia onko narsisti, mitä väliä sillä olisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021609
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251414En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821250- 621143
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101018Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111989Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall212791Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57763- 122723
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20698