Kytkeytyy ajossa omia aikojaan. Golfissa sen saa kytkettyä itse. Onnistuuko t Roc Issa jotenkin manuaalista? Säästää rutkasti bensaa, jos niin.
T Roc DSG vapaavaihde (ei N)
7
98
Vastaukset
- Anonyymi
Mitenkä se säästää bensaa? Nykyiset moottorit ei kuluta bensaa esim. alamäessä jos ei paina kaasupoljinta.
- Anonyymi
Ohjekirjassa kerrotaan oikeasti ja bensaa säästävistä ajotavoista.
- Anonyymi
Ohjekirja EI kerro, miten ko. vapaa kytkeytyy itse kytkemällä. Laita sivunumero, jos kertoo. Siellä mainitaan vain, että kytkeytyy..., Ja niin se ajossa on tehnytkin, mutta vain "itsenäisesti". Moottorijarrutus on eri asia. Joku tuossa vihjaisikin, että ei kuluta polttoainetta tuolloin. Eipä niin, mutta D-rullaamalla menee pidemmälle kuin jarrutuksessa, jolloin ka. kulutus laskee merkittävästi. Golfin eTsi tiputtaa tuolla manuaalisella vapaalla jopa 0.7 litraa ka kulutusta vs. normiajo.
T Roc ilmaisee vapaarullauksen mittaristossa D-ilmoituksella, ei siis numeroa perässä. Moottorijarrutus rullauksessa lukee esim. D7.
- Anonyymi
DSG ei kuluta bensaa jos se on Diesel?
- Anonyymi
No niin. Asia "melkein " ratkesi, eli paina kaasupoljinta kevyesti, kun eco -profiili on käytössä. Ainut vain, että profiili -valinta on lisävaruste ja niissä autoissa, joissa sitä ei ole, niin kytkeytyy edelleen jonkin muun tavan kautta. Opiskelen ja kerron sitten maahantuojalle, kun ei heidän ohjeistus kerro.
- Anonyymi
Jäi sanomatta, että todella paljon tiputtaa kulutusta noilla kokemuksilla, jotka jo on. Vaatii vielä ajoharjoitusta, jotta saadaan todelliset kulutuslukemat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäi sanomatta, että todella paljon tiputtaa kulutusta noilla kokemuksilla, jotka jo on. Vaatii vielä ajoharjoitusta, jotta saadaan todelliset kulutuslukemat.
Joutuuko volkkarilla harjoittelemaan ajoa, muilla vaan ajetaan .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä891869Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2771713Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3041514Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1781395Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em84992- 51987
- 56967
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤55932- 67924
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40911