Mun keho on seonnut ihan kokonaan. Joo jo se että ajattelen, kirjoitan, teen tätä keskellä päivää. Seonnut keho, seonnut keho. Mitä v... orgasmi joka ei lopu. Kiva... KIVA!
Voi helv... sekoan
14
896
Vastaukset
- Anonyymi
Aiotko tehdä asialle jotain?
- Anonyymi
Mutta onko lääke sitten kuin huume? Aion.
- Anonyymi
ens yönä nussitaa ku kanit
- Anonyymi
Sen saa mitä tilaa...
- Anonyymi
Limitless happiness sulle 👍😊
- Anonyymi
💥😳🤯😍🤗
- Anonyymi
Sama täällä . keho ihan sekasin. Lähettää itekseen orkkuja. apuuuva mitä tää on?
- Anonyymi
Tarkoittaa että olet ollut pitkään puutteessa ja kehosi purkaa tahdottomilla lihasvärinöillä jännityksiä. Ei kannata ressata niin paljon keholla. Ja pane/masturboi useammin jatkossa.
- Anonyymi
No sulla ei sitten tahdottomia orkkuja tule. Pidä taukoa!
- Anonyymi
Kuin myös olen kyllästynyt, Pitäisi päästä jo panee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuin myös olen kyllästynyt, Pitäisi päästä jo panee.
Joo huomenna otan Kaisan ja nussin hänen kanssaan. Ja sinä et ikinä saa olla kenenkään kanssa ikinä sillein. Tunnet kyllä minut ja tiedät minun ajatukset jos niin tekisit että jaat pillua ikinä kenellekään
- Anonyymi
Kyllä auliita naisia ja miehiä löytyy, eihän se ole ongelna eikä mikään.
- Anonyymi
mul on sama juttu. sit meit on kaks
- Anonyymi
mäki laukeen vähän välii tääl kirjastossa, voi jee mitkä orkut tule.en kestä eänä tätä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 235138
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34587- 1031352
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361330Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike19971viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168865En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61813- 37779