Jäitkö ilman,

eli kaipaatko sellaista mitä sinulla ei ole?

98

547

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siinä osaton kyselee, onko kohtalotovereita.

    • En ole jäänyt ilman mistään mitä aikanaan aloin tavoitella.
      Ensi viikolla Meganen vuosi-huolto ja Katsastus.
      Pari päivää sen jälkeen asentavat kesä-renkaat.
      Sitten mahdollisesti Reissu Keski-Suomen Soraisille Ralli-teille.
      Poikkeama Isin ja Äidin, sekä siskon(rääky) haudalle.
      Lasken hetkeksi lämpimän käteni Haudan siihen kohtaan.
      Mihin Joulu-Aatona Äitini Uurnan upotin ja peitin.
      Isäni ja siskoni(rääky) luut ovat liian syvällä.
      -
      Sitten onkin aika ajella kot...asuntoani päin.
      Lahden nurkilla ehkä joku purkeri...lihalla.
      Ei Colaa.

      H.

      • Anonyymi

        Älä mene sinne Keski-Suomeen kesärenkailla, jos menet pienille sorateille, jossa on isoja mäkiä. Sanon, että vain 100 km Helsingistä on syrjäisiä mökkiteitä, joita ei ole oikein varaa hiekottaa. Siellä on isoja mäkiä, joihin ei uskalla mennä kuin hyvien jääketjujen avustamana, jos sittenkään. Muistutan erittäin liukkaan kelin mahdollisuudesta, jossa jää saattaa pahimmillaan olla yhtä liukasta kuin alijäähtyneen veden satamisen jälkeen. Minun mökkitieni on samalla käytössä lähinnä puutavarakuljetuksiin. Tien alkupäässä noin 300 m matkalla on vakituisia asukkaita, muutama talo. Niissä on sähkötkin.


    • Anonyymi

      Suuntavaisto ja hyvä kielitaito. Maksaisin jos rahalla sais.

    • Anonyymi

      Painoon olen tyytyväinen, siihen nähden saisi pituutta olla 20cm enemmän.

    • Anonyymi

      Ja kyllä onkin hölmö kysymys tällaisena aikana ja 70:ppisten palstalla
      Nuoret on lomautettu pandemian takia jääkaappi tyhjänä ja laskut
      maksamatta.Tulevasta ei tietoakaan.Olisin olettanut tämmöisen otsikon
      takana jäitkö ilman rokotusta ?
      Ja vastauksiakin tulee ihan vaikuttaavat leuhkimiselta
      mutta minä minä ja oma napahan se on lähinnä

      • Anonyymi

        Jokaisella on oma velvollisuutensa hoitaa edes omaa napaansa. Se on vähintä , mitä yksilöltä voi edellyttää. Jos siihen ei pysty, valtio hoitaa sitten napoja, ja tällä hetkellä näkyy olevan yhä enempi noita huollettavia, kun sen pitää huolehtia yrityksistäkin .
        Hallitus on menevinään terveys edellä, mutta ensin asettaa rajoituksia, että saa yrityksiä nurin ja sitten jakaa rahaa.


      • Miten on auttaako valitus, persujen ja hallituksen haukkuminen. Saako nuoret siten työtä, täyttyykö jääkaappi. Pistetäänkö suupielet alaspäin ja nyökytelläänkö elämän epätasa-arvoisuutta. Vai otetaanko iisisti. Asioilla on tapana järjestyä on oma elämän ohjeeni kun vittu....aa.


    • No, mietin tuota kun luin kommentteja. Kuinka joku voi elää toisen elämää, kuvitellen sen toisen kaipuut ja tarpeet.

      Itde en osaa kaivata sellaista mitä minulla ei ole. Miten voisinkaan kun ei ole kokemusta.

      Elämän kokemusten mominaista kirjoakaan iloja ja suruja en ole jäänyt vaille. Jotain olisi voinut jäädä tekemättäkin, mutta en olisi kokenut sitäkää. Jotain olen saanut enemmän joten sekin on koettu.

      • Anonyymi

        Katkeralta vaikutat vertaillessasi mitä olet saanut muita vähemmän tai enemmän. Miksi ihmeessä pitää vakuutella ja esitellä elämänsä saldoa julkisella palstalla, missä kukaan ei sinua tunne? Toistelet ja todistelet tiettyjä asioita, kyllä niistä monesta tärkeästä melkoisen osattomaksi jäänyt ressu ilmi käy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katkeralta vaikutat vertaillessasi mitä olet saanut muita vähemmän tai enemmän. Miksi ihmeessä pitää vakuutella ja esitellä elämänsä saldoa julkisella palstalla, missä kukaan ei sinua tunne? Toistelet ja todistelet tiettyjä asioita, kyllä niistä monesta tärkeästä melkoisen osattomaksi jäänyt ressu ilmi käy.

        Katkeraltako ja osattomaksi jäänyt ressuko 😁Mistä noin päättelet omaa elämäänihän puntaroin ja tulin lopputulokseen hyvinhän tää on mennyt. Entä itelläs? Sorruit tuon kommenttini ensi lauseiseen elät elämääni mielikuviesi varassa et tosiasioiden.


    • Anonyymi

      Ois aika kurjaa seistä liian lyhyenä, kielitaidottomana hukassa vaikka Pariisissa. Ja jos vielä ei ois saanut rokotusta.

    • Ilman lauluääntä olen jäänyt.
      Nuorempana sitä vähän kaipailinkin, mutta tähän ikään mennessä olen tyytynyt kohtalooni ja laulelen vain yksin ollessani tai kaukana sivilisaatiosta vastatuuleen.

      • Joulukirkossa joku vuosi sitten lauloin sydämeni kyllyydellä. No, kukaan ei heitellyt ehtooleipäsillä, joten kai se hyvin meni.

        Puhujapönttöön eli yleisön eteen olisin halunnut mennä jännittämättä, uskalsin ja puhuin, kyllä jännitys hävisi kun vauhtiin pääsin.


    • Anonyymi

      Olisin halunnut osata kirjoittaa hyvän kirjan.

      • Kirjoittaa voi toki kirjan, mutta hyvän kirjan kirjoittaminen onkin eri asia. Luin vanhoja tarinoitani ja voi, että olivat tönkköjä. Kirjoitin muutaman uusiksi, hyviä tuli, kiitos Suomi24 keskustelupalstojen, kirjoittamisen taito on edistynyt huimasti, siitä kun aloitin.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Kirjoittaa voi toki kirjan, mutta hyvän kirjan kirjoittaminen onkin eri asia. Luin vanhoja tarinoitani ja voi, että olivat tönkköjä. Kirjoitin muutaman uusiksi, hyviä tuli, kiitos Suomi24 keskustelupalstojen, kirjoittamisen taito on edistynyt huimasti, siitä kun aloitin.

        Erehdyt.


    • Anonyymi
      • En kyllä ymmärtänyt viestiäsi, mutta haitanneeko sinua.


      • Anonyymi

        Yhyy, ja se oli jo hankkinut varmaan paljettikoristellun minimekon ja push -upit valmiiksikin!!
        Kyllä sitä nyt harmittaa...ottaa varmaan pari duck face selfietä lohdukkeeksi.


    • Anonyymi

      Mitä minulla ei ole sitä minä en tarvitse.

      • Kiva, minäkin pruukaan sanoa kun joku etsii jotain mökiltä, että jos ei löydy emme tarvitse. Sillä yleensä sieltä löytyy kaikki tarvittava, jääkairasta kuokkaan ja pistolapiosta keittiön yleiskoneeseen.


    • Anonyymi

      Taas joku lässynlässyn huomionhakualoitus.

      • Kiva kun pistäydyit. Ota iloisempi ilme, kyllä se siitä.


    • Anonyymi

      Päin vastoin! Nuorena en osannut kuvitella miten hyväksi elämäni muodostui ja omalla kohdallani näyttää jatkuvan.
      Vaimoni viime syksynä romahtanut terveys on paha pilvi tyytyväisyyden taivaalla mutta sekin ilmestyi vasta pitkän "jatkoajan" jälkeen.

      • Toivon vaimollesi kaikkea hyvää.
        Viime kesänä kumppanini terveys oli veitsen terällä. Nyt hän tietää, miten hoitaa terveyttään, että sama ei toistuisi. Terveellinen ja kevyt ruokavalio on auttanut häntä kuin myös minua. Mutta eihän se kaikkia terveysongelmia ratkaise.

        Valittelin joku aika sitten yhdestä facen ryhmästä, jossa syöpäsairas postasi päivittäin pahenevasta olotilastaan. Se kiusasi monia ryhmäläisiä, jotka olisivat halunneet keskittyä kevään tulon ihanuuksiin. No, luin juuri, että hän on kuollut. Tuli syyllinen olo.


    • Anonyymi

      Aloittajalle annettiin vain lusikalla.

      • No, etpä voi kapustalla vaatia 🤣


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        No, etpä voi kapustalla vaatia 🤣

        Se on Karjalan murretta. Isäni oli Muolaasta.


    • Anonyymi

      En kaipaa mitään,
      sain kaiken
      ja paljon enemmänki mitä osasin edes toivoa,,,

      en ole itse ansainnu yhtään mitään,
      kaikki on pelkää lahjaa luojalta,
      kiitos kuuluu pelkästään luojalle,

    • Anonyymi

      Itseihailu, itsekeskeisyys ja itserakkaus lisääntyy koko ajan, kun alkujaan on narsisti.

      • Anonyymi

        No, ikävä kuulla, onko se vakava tauti ja onko siihen parannuskeinoa? Kaikkea hyvää kuitenkin ja koeta pärjätä.

        Korppis


      • Anonyymi

        Hyasinttien oma ongelma. Hyasintit voi ohittaa, kun ei kuulu perhepiiriin onneksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyasinttien oma ongelma. Hyasintit voi ohittaa, kun ei kuulu perhepiiriin onneksi.

        Hyasintti on joulukukka, narsisti pääsiäisen kukka 🤭

        Korppis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyasintti on joulukukka, narsisti pääsiäisen kukka 🤭

        Korppis

        Hyasintti on nykyisin myös pääsiäiskukka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyasintti on nykyisin myös pääsiäiskukka.

        Se haisee pas—lle, huussin aluselle! Ikinä en enää osta hyasinttia kun tulee mieleen huussi-hyisintti🤮


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyasintti on nykyisin myös pääsiäiskukka.

        Kauniita kukkasia molemmat. Hollannissa kukkakarnevaalien aikana hyasinteista tehdään upeita karnevaalikulkueen koristevaunuja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se haisee pas—lle, huussin aluselle! Ikinä en enää osta hyasinttia kun tulee mieleen huussi-hyisintti🤮

        Ulkohuusin tyhjennys edessä taas kohta puolin, tule kaveriksi, lämmitetään sauna ja paistetaan oikeeta makkaraa ja juodaan kaljaa urakan päätteeksi. Ei hajuongelmaakaan naamasuojia riittää.


    • Anonyymi

      Rokotusta ilman jäin,kiitos hallituksen.

      • Anonyymi

        Miksi jäit?

        Minut rokotettiin tänään Pfizerin rokotteella.

        Korppis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi jäit?

        Minut rokotettiin tänään Pfizerin rokotteella.

        Korppis

        Aika peruttiin edellisenä iltana.


    • Anonyymi

      Auto vois olla uudempi. Katsastuskuntoon laitattaminen maksoi jonkun verran pellitöinä.

    • Anonyymi

      Kaipaan aikaan entiseen kun ei tarvinnut kaikenmaailman coronapapereita ku matkusti Ruottista Suomeen :´-(

      Skånepåg

    • Anonyymi

      Jäin, lottovoittoa en saanut .

      • Anonyymi

        Minä sain lottovoittoa paremman, eli ihanan vaimon jonka kanssa olen ollut onnellinen pian 50 v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä sain lottovoittoa paremman, eli ihanan vaimon jonka kanssa olen ollut onnellinen pian 50 v.

        Tässä ikäryhmässä on paljon meitä kultahäitä viettäviä. Onnittelut pitkästä liitosta!
        ❤️❤️🌹💏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä sain lottovoittoa paremman, eli ihanan vaimon jonka kanssa olen ollut onnellinen pian 50 v.

        Peukut sinulle 👍
        Pirre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ikäryhmässä on paljon meitä kultahäitä viettäviä. Onnittelut pitkästä liitosta!
        ❤️❤️🌹💏

        Meillä on ensi viikolla Peltihääpäivä.
        Olemme syöneet purkkiruokaa 35 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on ensi viikolla Peltihääpäivä.
        Olemme syöneet purkkiruokaa 35 vuotta.

        Meillä tuli 50 vuotta täyteen, ennenkuin tuoni korjasi toisen.

        Pirre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä sain lottovoittoa paremman, eli ihanan vaimon jonka kanssa olen ollut onnellinen pian 50 v.

        Niin minäkin , 42 vuotta yhress ku kissa ja koira :)

        Farang


    • Onnittelen kaikkia kultahäitään viettäviä ja yleensäkin kaikkia jotka ovat jaksaneet pysyä yhdessä kaikesta huolimatta.
      Ja sitten myös kaikkia niitä jotka ovat ymmärtäneet erota hyvän sään aikana.
      ***
      Minä en usko ehtiväni kultahäitä viettämään ennen kuin Tuoni korjaa.

      • Anonyymi

        Piti tarkistaa vaimoltani tuo kulta. Oli kuulemma 2019 ja kävimme syömässä parvekkeemme edessä, risteyksen toisella puolella sijaitsevassa, tasokkaaksi väitetyssä ravintolassa Meson de la Costa.
        Edellisen muistutuksen sain 5 vuotta aikaisemmin samoin seurauksia. Ensimmäinen huomautus tuli 40:n aviovuoden kohdalla. Siihen saakka oli ollut rauhallisempaa.


      • Anonyymi

        Jaksaneet yhdessä kaikesta huolimatta? Siis mistä huolimatta?
        Ikäänkuin leimaisit kaikki pitkän avioliiton eläneet masokisteiksi.
        Hyvän sään aikana eronneet olisivat voineet harkita asiaa ennen yhteen menoa!


    • Anonyymi

      en jäänyt, olen saanut paljon sellaista mitä en ole halunnut
      nj

      • Keskiviikkoa aurinkoisesta korvesta. Päivä on antanut enempi kuin osasin odottaa.

        Sain ihanat pojat, jotka osaavat yllättää minut omilla saavutuksillaan joihin minulla ei enää ole osaa ei arpaa, tai voi ehkä ollakin, mehän kasvoimme kolmistaan aikuisuuteen 💞


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Keskiviikkoa aurinkoisesta korvesta. Päivä on antanut enempi kuin osasin odottaa.

        Sain ihanat pojat, jotka osaavat yllättää minut omilla saavutuksillaan joihin minulla ei enää ole osaa ei arpaa, tai voi ehkä ollakin, mehän kasvoimme kolmistaan aikuisuuteen 💞

        Teiniäideistä voi sanoa, että he kasvavat lastensa takia aikuisuuteen ikäisiään nopeammin, mutta eivät eivat hekään sentään sitten vasta kun lapsensa aikuistuvat. Kyllä ihmisen on syytä olla aikuinen viimeistään 20-30 vuotiaana.


    • Anonyymi

      Voi sitä kehumisen määrää taas kerran. Kerta kerran jälkeen samat tarinat ja itsekehut. ZZZZzzzZZzzz

      • Mitähän tänään kirjoittaisin, jotta se taas menisi kehumisen piikkiin, no aurinko paistaa juuri nyt kirkkaalta taivaalta. Josko lähtis käymään mökillä,

        Eilen koristelin mökin pääsiäisteemoilla kuten kotimmekin täällä kirkolla.

        Voisin vetää risukasat jäälle, nyt kun olen jo saanut perusrusketuksen lärviini saisin lisävahvistusta
        🌞


      • Anonyymi

        En lähtenyt etsimään mitä hengentuotetta tarkoitat mutta eräs periaatteeni on, ettei tosiasian toteaminen ole kehumista!

        Jos kaverini toteaa, että hänellä on miljoonan euron pössisalkku niin se on toteamus jos se on totta.
        Jos kaveri sanoo olevansa riivatun rikas ja pörssissä on sillä hetkellä sta donaa niin tuo on kehumista!
        Jos totean 8-kymppiä lähestyvänä vanhuksena vetäväni maasta 180kg niin kyse ei ole kehumisesta mutta jos väitän itseäni väkivahvaksi tuolla samalla tuloksella niin meni kehumisen puolelle.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Mitähän tänään kirjoittaisin, jotta se taas menisi kehumisen piikkiin, no aurinko paistaa juuri nyt kirkkaalta taivaalta. Josko lähtis käymään mökillä,

        Eilen koristelin mökin pääsiäisteemoilla kuten kotimmekin täällä kirkolla.

        Voisin vetää risukasat jäälle, nyt kun olen jo saanut perusrusketuksen lärviini saisin lisävahvistusta
        🌞

        Korppis: Voisin vetää risukasat jäälle, nyt kun olen jo saanut perusrusketuksen lärviini saisin lisävahvistusta

        Miten tämä risusavotta, kummassa on isommat kirkolla vain mökin pihassa? vai onko vain mökillä? Käänteletkö niitä välillä? Poltatko ne lopuksi vai silppurilla? Onko sinulla oikein Bosch?

        Entä onko vesitynnyriprojektia myös kotona?

        Mutta täytyy onnitella että olet saanut aika edullisen vuokralle maalikylästä
        ihan oikeasti kuitenkin siellä on palveluja

        otettu mainoksesta, sama välittäjä, myytäviä asuntoja
        satunnaisotanta noin saman kokoisia 50 neliötä eli vaikka sijoittaa ostoon niin vuokraa menee helposti hoitovastiketta 300

        Espoo1 1750 euroa neliö velaton hinta
        Espoo2 3950

        Stadi1 3050
        Stadi2 8100

        harjoitustehtävä, päättele, mitkä kohteet yllä ovat myynnissä matulaskeutumasta


      • Anonyymi kirjoitti:

        En lähtenyt etsimään mitä hengentuotetta tarkoitat mutta eräs periaatteeni on, ettei tosiasian toteaminen ole kehumista!

        Jos kaverini toteaa, että hänellä on miljoonan euron pössisalkku niin se on toteamus jos se on totta.
        Jos kaveri sanoo olevansa riivatun rikas ja pörssissä on sillä hetkellä sta donaa niin tuo on kehumista!
        Jos totean 8-kymppiä lähestyvänä vanhuksena vetäväni maasta 180kg niin kyse ei ole kehumisesta mutta jos väitän itseäni väkivahvaksi tuolla samalla tuloksella niin meni kehumisen puolelle.

        Tuoho malliin minunkin ajatukseni menee.
        Voitin arvalla 50 euroo jouluna. Olikohan jonkun mielestä kehumista.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Mitähän tänään kirjoittaisin, jotta se taas menisi kehumisen piikkiin, no aurinko paistaa juuri nyt kirkkaalta taivaalta. Josko lähtis käymään mökillä,

        Eilen koristelin mökin pääsiäisteemoilla kuten kotimmekin täällä kirkolla.

        Voisin vetää risukasat jäälle, nyt kun olen jo saanut perusrusketuksen lärviini saisin lisävahvistusta
        🌞

        Aurinko paistaa täällä ihan oman omalla rahalla ostetun kerrostalon parvekkeelle , ei tarvita risukasoja. Sait sen kellarivuokrahuoneesi koristeltua, noitiako savesta väänsit?
        Ympäristörikos on muutenkin saastuneen järven jäälle risuja vetää. Sinnekkö ne huussisi alusetkin menee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aurinko paistaa täällä ihan oman omalla rahalla ostetun kerrostalon parvekkeelle , ei tarvita risukasoja. Sait sen kellarivuokrahuoneesi koristeltua, noitiako savesta väänsit?
        Ympäristörikos on muutenkin saastuneen järven jäälle risuja vetää. Sinnekkö ne huussisi alusetkin menee?

        Mikä panee ihmisen piruilemaan jatkuvasti, ilkeä luonne vai paha oloko?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Korppis: Voisin vetää risukasat jäälle, nyt kun olen jo saanut perusrusketuksen lärviini saisin lisävahvistusta

        Miten tämä risusavotta, kummassa on isommat kirkolla vain mökin pihassa? vai onko vain mökillä? Käänteletkö niitä välillä? Poltatko ne lopuksi vai silppurilla? Onko sinulla oikein Bosch?

        Entä onko vesitynnyriprojektia myös kotona?

        Mutta täytyy onnitella että olet saanut aika edullisen vuokralle maalikylästä
        ihan oikeasti kuitenkin siellä on palveluja

        otettu mainoksesta, sama välittäjä, myytäviä asuntoja
        satunnaisotanta noin saman kokoisia 50 neliötä eli vaikka sijoittaa ostoon niin vuokraa menee helposti hoitovastiketta 300

        Espoo1 1750 euroa neliö velaton hinta
        Espoo2 3950

        Stadi1 3050
        Stadi2 8100

        harjoitustehtävä, päättele, mitkä kohteet yllä ovat myynnissä matulaskeutumasta

        Moikka mökiltä. Ajoin tänne kierrätyskedkus Endringin kautta, olivat saaneet uusia portwestin haalareita, möivät kympillä ulos. Olen kauan harkinnut kunnon mökkihaalarien ostoa, mutta liian kalliina jättänyt ostamatta.
        Nyt tein hyvät kaupat. Yellow/medium 42 just kuin minulle tehty. Koekäytin ja hyväksi totesin, ei mennyt tuuli läpi, helppo liikkuminen, runsaasti taskuja.

        Niemen pääsiäistipunen 😂


    • Anonyymi

      Eipä oikeastaan mitään eikä mistään, koti on, ja ruokaakin ihan joskus liikakkin, kikkea on yllinkyllin. Tietysti niitä matkoja ulkomaille olisi voinut tehdä enemmänkin, mutta toivottavasti tässä vielä ehtii..

      Rohkeutta toteuttaa toiveeni olisin halunnut itselleni, aivan lapsesta saakka, mutta tottelevaisena nuoruuskin jäi lyhyeksi..mutta elämäähän tämä kaikki on ollut.

      Pirre

    • Ai kun olis hoikka ja kunnon vyötärö.
      Vanhemmiten olen alkanut muistuttaa kananmunaa jolla on pää, kädet ja jalat.

      • Anonyymi

        Mulla ei ole koskaan ollut vyötäröä. Olin ensin nakki, nyt grillimakkara. Vielä ei ole sininen lenkki lähellä puhumattakaan lauantaipötköstä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ole koskaan ollut vyötäröä. Olin ensin nakki, nyt grillimakkara. Vielä ei ole sininen lenkki lähellä puhumattakaan lauantaipötköstä.

        Ei sinulla ole hätää, vasta sitten, kun muistutat berliininmakkaraa voit alkaa hiukan huolestua.

        Eikös tänään olekin aprillauspäivä.


    • Anonyymi

      terveisiä vaan täältä jostain, kävin mandin kulmassa kahvilla kun kahvilat saa olla
      nyt auki. tein kenon ja jätin sen siinä mandin kulmassa olevaan r- kioskiin, piti laittaa uusi vetämään kun edellisessä oli 9. kymmenestä oikein. virallista vaarin virkaa olen tässä joutessani hoidellut, ja siinä tämä talvi on sitten mennytkin. M. rikasta mökki pääsiäistä
      nj

    • Anonyymi

      Koko ihmiskunta kaipaa ja juoksee oravanpyörää...

    • Anonyymi

      "Jäitkö ilman, eli kaipaatko sellaista mitä sinulla ei ole?"

      ?
      Tietääkseni en (koskaan?) ole jäänyt ilman.
      Ja miten sitä muuten osaisikaan kaivata jotain mitä ilman on jäänyt?


      Varmasti on vaikka kuinka paljon "sellaista mitä minulla ei ole", mutta paljon minulla myös on, jopa niinkin paljon etten tosiaan ja ihan tosissani voi sanoa mitään kaipaavani.

      Bessie

      • "miten sitä muuten osaisikaan kaivata jotain mitä ilman on jäänyt?"

        Päästiin asiaan.

        Miksikö tein aloituksen. No, juuri siksi, että muutamat palstalaiset ymmärtäisivät, että ei voi kaivata sellaista mitä ilman on jäänyt.

        Tämä koskee siis meitä joilla ei ole lapsenlapsia, niin emme osaa heitä kaivata.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        "miten sitä muuten osaisikaan kaivata jotain mitä ilman on jäänyt?"

        Päästiin asiaan.

        Miksikö tein aloituksen. No, juuri siksi, että muutamat palstalaiset ymmärtäisivät, että ei voi kaivata sellaista mitä ilman on jäänyt.

        Tämä koskee siis meitä joilla ei ole lapsenlapsia, niin emme osaa heitä kaivata.

        "Tämä koskee siis meitä joilla ei ole lapsenlapsia, niin emme osaa heitä kaivata."

        Äläpäs yleistä. Olen elämäni aikana kuullut monenkin naisen kaipaavan, että he saisivat lapsenlapsia ja voi sitä riemua, kun niitä on sitten saatu.

        Valitettavasti kaikkien heidän toive ei ole täyttynyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Tämä koskee siis meitä joilla ei ole lapsenlapsia, niin emme osaa heitä kaivata."

        Äläpäs yleistä. Olen elämäni aikana kuullut monenkin naisen kaipaavan, että he saisivat lapsenlapsia ja voi sitä riemua, kun niitä on sitten saatu.

        Valitettavasti kaikkien heidän toive ei ole täyttynyt.

        Useimmat haluaisivat lapsenlapsia, mutta koska heitä Mattia ja Maijaa ei ole, ei ole kaipuutakaan.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Useimmat haluaisivat lapsenlapsia, mutta koska heitä Mattia ja Maijaa ei ole, ei ole kaipuutakaan.

        Toistan, älä yleistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toistan, älä yleistä.

        Huomaatko eron ilmaisuissa haluta/kaivata.
        Ei ole yleistämistä, on kaksi eri tunnetilaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaatko eron ilmaisuissa haluta/kaivata.
        Ei ole yleistämistä, on kaksi eri tunnetilaa.

        Ei siinä omat halut auta, jos lapset ei lapsia joko halua tai eivät voi saada. Lapsethan tulevat kalliiksi ja rajoittavat menemisiä. Joidenkin arvomaailmassa omat menot menee lasten edelle.
        Monilla on syynä epävarma taloustilanne ja kun lasten hankintaa lykätään yli 30vuotiaaksi, hedelmällisyys laskee, tulee komplikaatioiden ja kehitysvammojen riski suuremmaksi.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        "miten sitä muuten osaisikaan kaivata jotain mitä ilman on jäänyt?"

        Päästiin asiaan.

        Miksikö tein aloituksen. No, juuri siksi, että muutamat palstalaiset ymmärtäisivät, että ei voi kaivata sellaista mitä ilman on jäänyt.

        Tämä koskee siis meitä joilla ei ole lapsenlapsia, niin emme osaa heitä kaivata.

        Puhu vain itsestäsi! Kyllä minä kaipasin lapsenlapsia, kun ei alkanut kuulua jo nelikymppisellä pojalla ja miniällä. Vaihtoi sitten vaimonsa nuorempaan ja nyt on kaksi lasta heillä ja minulla kaksi lapsenlasta. Ilävöin heitä kun nyt koronan takia ei voi tavata niin usein ja vain turvavälein.
        Tiedän monta, jotka ovat kaivanneet lastenlapsia syntyviksi, osa saanut, osa ei kun ei se enää onnistukkaan kun liian pitkälle lykkää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puhu vain itsestäsi! Kyllä minä kaipasin lapsenlapsia, kun ei alkanut kuulua jo nelikymppisellä pojalla ja miniällä. Vaihtoi sitten vaimonsa nuorempaan ja nyt on kaksi lasta heillä ja minulla kaksi lapsenlasta. Ilävöin heitä kun nyt koronan takia ei voi tavata niin usein ja vain turvavälein.
        Tiedän monta, jotka ovat kaivanneet lastenlapsia syntyviksi, osa saanut, osa ei kun ei se enää onnistukkaan kun liian pitkälle lykkää.

        Vaimoa vaihtamalla alkoi pelittämään, no mikäpä hänessä, eihän rakkaus ilman lapsia kaikilla kestä.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Vaimoa vaihtamalla alkoi pelittämään, no mikäpä hänessä, eihän rakkaus ilman lapsia kaikilla kestä.

        Etköhän nyt sortunut siihen, mistä muita täällä syyttelet eli luulet tietäväsi, vaikket tiedä.


    • Anonyymi

      Kyllä on yksinkertainen ihminen. Mitä ei ole sitä osaa kaivata.

      • Yksinkertaisen ihmisen vuoksi tämän aloituksen teinkin.


    • Anonyymi

      olen jäänyt ilman kumppania, ja kaipaan kyllä sitä puuttuvaa kumppania.

    • Anonyymi

      Ennen avioliittoa kaavailimme 3 - 4 lasta mahdollisimman pienin ikäeroin.
      Vaimoni mieli muuttui kahden jälkeen vaikka häntä ei rasittanut lasten kuskaaminen päivähoitoon eikä moneen vuoteen kodin ulkopuolinen työ.
      Meillä on siis vain kaksi lasta ja kaksi seuraavassa sukupolvessa. Niitäkin saisi olla enemmän.

      • Minulle oli ihana yllätys toinen lapsemme. Luulin ensin, että yhteen jää, mutta saimmekin kaksi.


    • Anonyymi

      Nymfomaanin olisin halunnut edes kerran elämässäni täysin tyydyttää. Sellaista vain en koskaan päässyt kokeilemaan. Lieneekö niitä oikeasti olemassakaan?
      Nyt olen Lerppu-Erkki jolle Viagrakaan ei mahda mitään.
      Eli ilman jäin.
      Sitä tavallistakaan naista...
      Vaan niinhän minulle sanottiinkin silloin kun minun oli taas kerran pakko syntyä tänne maalliseen muotooni.
      Ja kun syy minulle näytettiin, niin itse sen sanoin: Oikein ja kohtuullista.
      Sitten sen syyn muistaminen otettiin minulta pois.
      Ja läksin siitä tiskin äärestä pimeään portaikkoon alaspäin...
      Sitten pimeää.
      Seuraava muisto noin puolivuotiaana kun en vielä osannut kävellä enkä puhua.
      Ja näin siinä sitten kävi.
      Oma syyni sekin.
      Toivottavasti ei enää tarvitse syntyä tänne uudestaan.

      • Anonyymi

        Oletko pohjois-Pohjanmaan mies?
        Noin olet kertonut joskus sinulle käyneen kun olit syntymässä nykyiseen muotoosi ja muistat sen. Muistatpa jotain tapahtumia, joita olit kokenut jo ennen tätä olomuotoasi.

        Äläpä välitä. Varmasti olet paljon saanutkin elämältäsi!


    • Anonyymi

      Jäin. - Nm. Withuttaa

    • Meillä täällä Korvessa paluu normaaliin tapahtuu hiljalleen. Olemme noudattaneet asetettuja ohjeita joten ravintolat, teatterit ja palvelut ovat pelanneet lähes normaslisti vain edim. ravintoloiden aukioloaikoja on supistettu.

      Tulimme juuri ravintolasta syömästä. Kello yhdeksän tuli pilkku. Pieniä pöytäseurueita siellä täällä. Ihana tunne palata normaaliin. Itseasiassa en ole jäänyt mitään vaille, mutta nyt eka piikin jälkeen on vapautuneempi olo. Kevään tuulien, pienten lumipyryjen sekä auringon vaihdellessa olomuotoaan tunnen, että kyllä tämä tästä.

    • Anonyymi

      Jos jäit ilman - taas - ota joku nuorempi ja maksa sille tarpeeksi, vaikka jos et muuten kelpaa kellekään. Rahalla saa vaikka mitä, jos paalua riittää. Tietenkin se on pano
      ja heippa ! Oletan, en ole joutunut kokeilemaan. Mutta se olikin aloittajalle,
      korppikselle ilmainen neuvo.

      • Anonyymi

        Olet varsin selkeästi jäänyt paitsi tervehenkistä ajattelumaailmaa. - Nm. Hurun huttua


    • Anonyymi

      Sinulle korppis ohjelmasta "Haluatko milonääriksi" viimeinen kysymys. Mistä tämä henkilö on kotoisin?


      "HSTV:N uudeksi kanavapäälliköksi on nimitetty maanantaista 11. tammikuuta alkaen toimittaja Esa Juntunen."

      Onnitelut sinulle! Olet juuri voittanut 10.000,00 - €, mikä on ennätys koko pelihistorian aikana.

      • Uutinen on vuodelta 2016. HSTV on lopetettu Tv- kanava. Päällikön työpesti eri nimikkeellä jatkuu. Tekee töitä juuri nyt etänä täältä Korvesta.


    • Anonyymi

      Jäin ilman hanaviinipakkausta, jopa pullollista hyvää punaviintä kun tuhti vakuutusmaksu verotti köyhän eläkeläisen tiliä 650€.

      Ehkä toukokuussa sitten? Vakuutukset on hyvä pitää kunnossa siltä varalta että joku paha tylttynen sattuu.

      • Huonoa säästöä on olla vakuuttamaton.
        Maksan saman verran vuodessa, mutta sain jo maaliskuussa takas noin 5000 euroa.


      • Anonyymi

        Ennen aikuistumistani minulle tehty säästömuotoinen henki- ja tapaturmavakuutus oli vuosimaksultaan todella halpa ja ko. vakuutusmuoto lopetettiin 60-luvun alussa mutta aikaisemmat pysyivät voimassa.
        Yhden 3:n viikon sairaslomaan johtaneen tapaturman sain em. vakuutuksen korvauksen piiriin vaikka sain korvauksen muutakin kautta.
        Ehtojen mukaisesti vakuutus olisi päättynyt 65 vuotisena mutta realisoin sen säästöosuuden ollessani 60v. En laskenut kustannus / hyöty / säästösumma suhdetta joka taatusti oli vakuutusyhtiön toiminnan jatkuvuuden kannalta edullinen mutta olinpahan nauttinut vakuutusturvasta.


    • Yli odotusten olen kaikkea saanut
      joskus mielessäni tosin pohtinut:
      olenko osannut lahjojani oikein käyttää
      olenko osannut oikeassa paikassa kiittää.

      • Anonyymi

        Niin se on. Kun ei mitään odota, vähäkin tuntuu saadulta. Ja viinipäissään velatkin tuntuu saatavilta ja toisen oma omalta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Porno tuhosi lopulta parisuhteemme

      Meille tuli 2 vuoden suhteessa ero. Pornon katselu oli viimeinen niitti suhteessamme!! Sekä jatkuvan huonon kohtelun ta
      Parisuhde
      86
      11647
    2. Itseni vuoksi

      Yritän kitkutella vielä viikon verran ja sitten päätöksien aika. Pakko on, ei tästä jumista muuten pääse millään eroon,
      Ikävä
      42
      4587
    3. Pottukoira uhkailee

      https://youtu.be/cAJ2xzBVFLA?si=l_hUvCVIIlDVmneV Aika pelottavaksi alkaa homma mennä.
      Iisalmi
      41
      2867
    4. Minkä pituinenen kaivattusi on

      Kirjain ja pituus kehiin! 😊
      Ikävä
      122
      2515
    5. Poliisit Köpsillä

      Pyhäjärvellä tänään iso poliisioperaatio. Valtakunnan uutisiin ihan päästy.
      Pyhäjärvi
      38
      1624
    6. Isä tuomittiin pahoinpitelystä.

      Tulikohan oikeudelle nyt ylilyönti? Eihän tuon isän antama kurinpito niin vakavaa ollut. Tuomio olisi ollut aivan ymmärr
      Maailman menoa
      95
      1278
    7. Minä todella rakastan sinua

      Eli en ole kiinnostunut sinusta välineellisesti käyttötavarana vaan omana itsenäsi, olethan ainutlaatuisen kiehtova pers
      Ikävä
      43
      1116
    8. Hyödyttäisikö se jotain

      tai ilahduttaisiko se sinua jos kertoisin miten valtavasti olin sinuun ihastunut?
      Ikävä
      76
      1042
    9. Miten maito rahtarilla

      Menikö ristaus vähän pitkäksi 🤣 vai eikö kännissä muistanut kääntää 🍻🍺🐄
      Suomussalmi
      5
      903
    10. Onko kaivatullasi paljon

      vientiä?
      Ikävä
      66
      843
    Aihe