Työstän juuri monologia ja mietin täytyykö kaikki sanat tekstissä muistaa täydellisesti? Itellä ei vain iskostu päähän millään sana 'valtavan täysi tunne' vaan sanon aina vain 'valtavan suuri tunne'. En siis tahallaan niin tee. Ei auta vaikka miten monta kertaa harjoittelisin. Ohjeissa lukee, että tekstiä ei saa muuttaa, mutta eikö esitys ja eläytyminen olen tärkeintä? Eli annettaisiinko tuo pieni virhe anteeksi? Vai muistavatko muut kaikki sanat aivan täydellisesti? En usko, että olen ainoa, jolla näin.
Teakiin pyrkiviä tänä keväänä?
3
95
Vastaukset
- Anonyymi
Harjoittele lisää kunnes muistat paremmin. Sisäänpääsyprosentit TEAK:iin ovat pienet ja se on metaforallisesti "sadasosista" kiinni kuka pääsee sisään ja kuka ei.
Moni muuten lahjakas näyttelijä voi jäädä ulkopuolelle pikkuseikkojen kuten pienen sanoissa sekoilun takia- Anonyymi
Ai onko näin? :/ Kun tietäisi jonkun joka pääsi jatkoon, vaikka tulikin pieni sana virhe. Mutta on sitten vain hyväksyttävä toi suoritus, jos ei millään muista. Onhan tässä tietysti vielä aikaa, mutta parempi silti eläytyä hyvin kuin laimea esitys ja sanat täydellisesti.
- Anonyymi
Sainpas viimeinkin onnistumaan jokaisen sanan eikä esitys kärsinyt :)
Ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741