Onko jollain jo kokemusta Brion Tridem rattaista?
Jos on, niin kertokaa niistä! Hyvät/huonot puolet?
Brio Tridem rattaat
8
5589
Vastaukset
- H12
Moi!
Ostin juuri kyseiset rattaat ja tosi tyytyväinen olen! Tavarakori on tosi pieni joten himoshoppaajille tms. käyttöön en suosittele. - Tiina
Hei!
Tridemissä yhdistyy mielestäni matka- ja kuomurattaiden hyvät puolet. Ehdottomasti hyviä on paljon enemmän kuin huonoja! Ostin ne 10 kk lapselle. Käytössä olen havainnut myös huonojakin/huomioitavia puolia. Ensin hyvät:
-näppärät, keterät pujotella esim. ruuhkissa
-voi ohjata yhdellä kädellä, toinen käsi
vapautuu esim. koiran talutukseen
-kasattaessa menevät pieneen tilaan, mahtuvat vähän pienempäänkin autoon
-säädettävä aisa
-paljon heijastimia
-2 v. takuu
-soveltuu juoksemiseen :-)
-runko tuntuu vankalta ja kestävältä, silti ovat kevyen tuntuiset
-kuoseista löytyy sellainenkin mikä ei ole kesällä kuuma, siis missä ei ole mustaa kuomua
-hyvin jalkatilaa pitkällekin työntäjälle
-isot ilmakumipyörät kulkevat joka maastossa eivätkä tökkää katukivetyksiin
Sitten huomioitavaa/paranneltavaa:
-kasattaessa eivät lukkiudu, joten hieman hankala nostaa autoon
-selkänojan säätö on rattaiden edessä (3 asentoa) ja vähän hankala?, tykkään enemmän perinteistä takana olevasta
-bussissa vievät yllättävän paljon tilaa (saman verran kuin yhdistelmät), ei haittaa jos aisan kääntää alas. Mutta jos laittaa oikeaoppisesti aisasta koukkuihin kiinni niin sitten etupyörä jää kulkuväylälle :-(
-bussissa pitää katsoa etteivät kaadu ehkä hieman kiikkerämmät kunmminkin kuin 4-pyöräiset ainakin siis kaahailevassa bussissa, ei muuten
-kauppaan ei kuulu mitään jalkapeittoa
-eivät mene ihan makuuasentoon, joten mikään kantokoppa ei taida sopia en siis ihan pikkuvauvalle ostaisi ainakaan ainoiksi vaunuiksi, täyspitkää makuutilaa ei ole
-edestä ihan siis avoimet, lämpöpussilla täydennetynä voi niissä nukuttaa lasta vähän viilemmälläkin, mutta sitten pitää huomioida että rattaiden hintaan pitää lisätä vielä lämpöpussin osto kustannukset, jos sellaista ei ole...
-Emman jalkapeitto sopii, mutta on niin reilun kokoinen että itse ostin mielummin lämpöpussin
-pieni tavarakori
-aisaan saa ripustaa vain max 3kg kassin, muuten keulivat- minä vaan
Nostan tät aihetta josko kokemuksia olisi tullut lisää. Itsellä suunnitteilla kyseisten rattaiden hankinta.
eli hyviä ja huonoja puolia kaivataan Brio Tridem rattaista !! - okon
minä vaan kirjoitti:
Nostan tät aihetta josko kokemuksia olisi tullut lisää. Itsellä suunnitteilla kyseisten rattaiden hankinta.
eli hyviä ja huonoja puolia kaivataan Brio Tridem rattaista !!Hyviä kokemuksia, erittäin näppärät ja vakaat. Pysyvät hyvin pystyssä kun painopiste siirtyy lapsen asennon vaidon yhteydessä siis makuu, lepo ja istuma-asennoissa painopiste hyvin kohdallaan.
Helpot käännellä,kun ei ole liikaa pituutta eturenkaan ja takarenkaiden välillä.
Jykevät mutta samalla kevyet.
Helppo kasata ja avata. - Okok
okon kirjoitti:
Hyviä kokemuksia, erittäin näppärät ja vakaat. Pysyvät hyvin pystyssä kun painopiste siirtyy lapsen asennon vaidon yhteydessä siis makuu, lepo ja istuma-asennoissa painopiste hyvin kohdallaan.
Helpot käännellä,kun ei ole liikaa pituutta eturenkaan ja takarenkaiden välillä.
Jykevät mutta samalla kevyet.
Helppo kasata ja avata.Lisään vielä.
Tridemiin käy hyvin useimmat lämpöpussitkin,joten aina ei tarvitse olla brion oma.Saatavana myön paljon lisävarusteita. - TSTT
Okok kirjoitti:
Lisään vielä.
Tridemiin käy hyvin useimmat lämpöpussitkin,joten aina ei tarvitse olla brion oma.Saatavana myön paljon lisävarusteita.Itselläni on kyseiset rattaat, ovat kylläkin hyvin näppärät säällä kuin säällä. Maastossakin kulkevat hyvin.
Mietin vaan onkohan niihin saatavana pehmeetä tai kovaa kantokoppaa, jos tulee tarvis joskus???
Brion sivuilta ei saanut mitään tietoa irti. - s-o-m-a
TSTT kirjoitti:
Itselläni on kyseiset rattaat, ovat kylläkin hyvin näppärät säällä kuin säällä. Maastossakin kulkevat hyvin.
Mietin vaan onkohan niihin saatavana pehmeetä tai kovaa kantokoppaa, jos tulee tarvis joskus???
Brion sivuilta ei saanut mitään tietoa irti.Saako Brio Tridemin selkänojan täysin pystyyn? Entä onko etupyörä kääntyvä ja jos on, niin saako sen tarvittaessa lukittua?
- pilli-
elikkäs ostin brion tridem-rattaat kirppikseltä tuossa joku aika sitten, ja mitään ohjeita ei tietenkään tullut mukana...
kyselisinkin nyt että miten ihmeessä noista rattaista saa selkänojan asentoa muutettua?!
tyhmä ei tajua:D
kiitos jo etukäteen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078