Terveyskeskuksen puhelinpalvelu

Anonyymi

Miksiköhän terveyskeskuksella on takaisinsoittopalvelu jossa kerrotaan kellonaika jolloin sieltä soitetaan? Hieno systeemi kyllä mikäli soitto tulisi siihen aikaan... tai lähitunteina... tai edes samana päivänä. Viimeksi kun jätin numeroni järjestelmään niin puhelu tulu seuraavana päivänä. Nyt odotan puhelua joka piti tulla eilen aamupäivällä.

Ymmärrän kyllä, että aikaa ei ole vastata. Tuollainen vastaaja pitäisi poistaa. Siitä marmatukseni.

4

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Seuraavana päivänä vasta tuli soitto minullekin. Kun se soitto lopulta tuli, kysyin mikä kesti. Oli kuulema jäänyt edellisenä päivänä 100 puhelua jonoon. Näin vastasi minulle hoitaja, jonka kanssa keskustellessa tuli epämiellyttävä olo, koska hän oli niin ylimielinen.
      Edellisellä kerralla soitto toki tuli samana päivänä, mutta vasta illalla. Silloin sentään oli kiva hoitsu langan päässä.

    • Anonyymi

      Itä Helsinki soittaessani.Takaisin soitto ei ilmoittanut kellon aikaa,milloin soitaa.Tapahtui kyllä sama päivä ja 3h. päästä,maaliskuu 2021!Koronaroktukseen Helsinki huhtikuu 2021,oli kanssa takaisin soitto.Se tapahtu alle 30 minutissa.Molemissa nopea,mahtava palvelu!

    • Anonyymi

      Näsissä takaisinsoitto toimi mallikkaasti vielä viime vuonna. Nyt vastaajasta pitäisi poistaa se kellonaika niin se ei aiheuttaisi turhaa kiukkua soittajalle joka purkautuu sitten lankoja pitkin, kun vihdoinkin puhelu saapuu.

    • Anonyymi

      On se kyllä vekkuli palvelu tuollainen takaisinsoitto! Sinne jos soittaa aamulla heti kahdeksalta niin nauhoite kertoo että soitetaan takaisin kymmeneltä aamulla. Olisi varmasti hyvä kertoa minä päivänä kymmeneltä! Seuraavana päivänä on tullut ainakin minulle soitot. Nyt ei tosin tullut ollenkaan vaan viesti jossa kerrottiin , että minua on tavoiteltu. Ei muuten ole! Kehotettiin vielä viestussä soittamaan uudestaan palveluun.

      Sellainen vekkuli palvelu!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10250
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4543
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3084
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2704
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1874
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe