Miksiköhän terveyskeskuksella on takaisinsoittopalvelu jossa kerrotaan kellonaika jolloin sieltä soitetaan? Hieno systeemi kyllä mikäli soitto tulisi siihen aikaan... tai lähitunteina... tai edes samana päivänä. Viimeksi kun jätin numeroni järjestelmään niin puhelu tulu seuraavana päivänä. Nyt odotan puhelua joka piti tulla eilen aamupäivällä.
Ymmärrän kyllä, että aikaa ei ole vastata. Tuollainen vastaaja pitäisi poistaa. Siitä marmatukseni.
Terveyskeskuksen puhelinpalvelu
5
166
Vastaukset
- Anonyymi
Seuraavana päivänä vasta tuli soitto minullekin. Kun se soitto lopulta tuli, kysyin mikä kesti. Oli kuulema jäänyt edellisenä päivänä 100 puhelua jonoon. Näin vastasi minulle hoitaja, jonka kanssa keskustellessa tuli epämiellyttävä olo, koska hän oli niin ylimielinen.
Edellisellä kerralla soitto toki tuli samana päivänä, mutta vasta illalla. Silloin sentään oli kiva hoitsu langan päässä. - Anonyymi
Itä Helsinki soittaessani.Takaisin soitto ei ilmoittanut kellon aikaa,milloin soitaa.Tapahtui kyllä sama päivä ja 3h. päästä,maaliskuu 2021!Koronaroktukseen Helsinki huhtikuu 2021,oli kanssa takaisin soitto.Se tapahtu alle 30 minutissa.Molemissa nopea,mahtava palvelu!
- Anonyymi
Näsissä takaisinsoitto toimi mallikkaasti vielä viime vuonna. Nyt vastaajasta pitäisi poistaa se kellonaika niin se ei aiheuttaisi turhaa kiukkua soittajalle joka purkautuu sitten lankoja pitkin, kun vihdoinkin puhelu saapuu.
- Anonyymi
On se kyllä vekkuli palvelu tuollainen takaisinsoitto! Sinne jos soittaa aamulla heti kahdeksalta niin nauhoite kertoo että soitetaan takaisin kymmeneltä aamulla. Olisi varmasti hyvä kertoa minä päivänä kymmeneltä! Seuraavana päivänä on tullut ainakin minulle soitot. Nyt ei tosin tullut ollenkaan vaan viesti jossa kerrottiin , että minua on tavoiteltu. Ei muuten ole! Kehotettiin vielä viestussä soittamaan uudestaan palveluun.
Sellainen vekkuli palvelu! - Anonyymi
En lue alla olevaa kirjotusta. Syy puhelut.
Kun terveyskeskus ei normaali päivystys arkipäivän aamuna klo 8-9 välillä vastaa on kyse siitä että lääkäri ei halua hoitaa on Viron kirurgi vuoro.
Vaihdot umpisuolen hoito leikkaus on sterilointi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821329Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651115Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021108Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631033Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍121813- 77745
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121744