Kohta o taas jäätelökiskatv auki

Anonyymi

sitten on taas meihen nielijöitä! Naikkoset piirittävät miehet jotka oottaa jätskikioskin jonossa ja yrittää iskee pikkukännissä ja pyytää tulta.

Minun miehellenäkin olisi paljon ottajia ja paikalleni tuloijoita, joten tarkkana pitä olla, yleensä mennään koko perheen voimin jäätelöä ostamaanmutta tulevat silti lirkuttelemaan. Monesti on olllut pitempi jono mun miehen luokse kuin jäätelähakemaan, niin on monelle, miesheni kyllä nauraa ja ihmettelee että onpa naisia, joten olemmekin sopineet että hän ei usein mene jäätelökiöskille yksin, muuten joku nappaa hänet aivan varmasti.

Monet halusi olla minö sanovatkin että oet onnenihminen kun olet saanut miehen jotka kikki kaupugissa havittelee.

Totta, muttei saa mies sanoo ettei voisi kuvitellakkaan että vaihtaisi mut ja lapset, vapaat naikoset on vuosia jo yrittäneet, vielä ei onnitu eikä koskaan.

7

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä en kyl ikinä päästäis mun miestä yksin jätskikiskalle. Kohta miehet loppuu ennen ku jäde.

• Anonyymi

Terassilleko päästät viinan kanssa lootraamaan?

• Anonyymi

Mä en kyl ikinä päästäis mun naista yksin jätskikiskalle, saatikka terassille .Kohta naiset loppuu ennen kun jäätelö , tai siideri.

• Anonyymi

Ei se mitään mulla on molempia pakastimessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se mitään mulla on molempia pakastimessa.

Jäde loppu ja mieskin on yllätyksetön ;(

• Anonyymi

Mulla on ratkaisu pulmaan. Kannattaa tilata kotiin!

• Anonyymi

Jäätelöä voi myös tehdä itse, samoin viiniä, ei tartte mennä mihinkään koronalinkoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      93
      1448
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      193
      1431
    3. 76
      1175
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      90
      1135
    5. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      84
      1000
    6. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      995
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      962
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      915
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      81
      902
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      6
      857
    Aihe