Onko tämä merkki ihastumisesta

Anonyymi

Jos miehellä ottaa eteen esileikeissä ja oikeastaan pelkästä kosketuksesta tai pususta, mutta kun oltiin alkamassa tositoimiin lerpahti.

6

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jännitys ja suorituspaineet. Kun aikaa kuluu niin nuo jää pois itsestään 8)

      • Anonyymi

        Jännityksen lisäksi kyseessä voi olla myös ylipäätänsä pitkä aika siitä, kun edellisen kerran on ollut yhdynnässä naisen(?) kanssa. Jos mies on tyydytellyt pitkään vain itseään, niin se pitää ikään kuin lunastaa takaisin "parisuhdeseksiin". Korjaantuu alle viikossa.


    • Suorituspaineita, siks ei ole itsellä ollut yhden illan juttuja. Toiseen kun on tutustunut niin pääsee paineista. Ei tartte "leikkiä" sitä pano konetta. Sitten miettiä mitkäköhän pisteet naineen antais suorituksesta. Itse tykkään vakioseksi suhteista kun en seurustele. Ei tartte elää puutteessa ja oppii tietämään mitä toinen haluaa. Seksistä puhutaan avoimesti sekä fantasioista.
      Olen 2 kertaa ollut kimppakivassa 2M 1 N. viimeksi oli oikein rento tunnelma. Olin jutellut ja ollut naisen kanssa ennen yhdynnässä. Nainen osas heittäytyä. Ekalla kerralla tuli noin vaan Lahteen äkki varoituksella. Otti minut minut kyytiin. Ajoi sivutielle. Lähdettiin kävelemään kuntopolkua pitkin. Sitten toi tutustui minuun lähemmin. Otti kaluni esiin ja otti syrjemmällä suihin. Naislenkkeiliöitä meni ohi. Kyllä ne varmaan jotain huomas kun ukolla on housut kintuissa ja nainen polvistuneena etteen?! Perhana oli jännittävä tilanne mutta tavallaan kiihottava samalla. (oli kyllä härski nainen joka yllätti) Naisella oli isot tissit esillä joita puristelin kun kaluni oli käsittelyssä. Tyynesti nainen otti poskeen ja nieli spermat. Sitten heitti minut samaan paikkaan mistä otti kyytiinkin ja jatkoi matkaa kaverillensa. Sanoi että ens kerralla sitten pannaan ja niin pantiinkin. Sitten oltiin jo 3 kimpassa. Voi kun tollasiin naisiin törmäis.

      • Niin oltiin puhuttu fantasioista netissä. Nainen tulkkas fantasian näin ja tykkäs suihin otosta. Sääli kun ei saatu toista naista kimppaa. Oli tulossa mutta ei sitten uskaltanut. Bi nainen olisi saanut ottaa suuihin tältä toiselta naiselta. Tämä iso tissinen oli kokeilun haluinen vaikka ei ollut sillee naisiin päin kallellaan. Nainen kuulemma osaa paremmin antaa toiselle naiselle suu hoitoa?! Noi noi bi naiset väittävät.


    • Anonyymi

      Omasta kokemuksesta voin kerto että jännitys voi olla syynä. Minä olin ihastunut (tai olen vieläkin ihanaan naiseen joka on puolisoni tällä hetkellä) monta vuotta ennen kuin harrastettiin seksiä selvinpäin. Muutama känni seksi oli alla. No ekat kerrat selvinpäin oli tuskaa. Suudelllessa ja kiehnatessa kalu oli räjähtää mutta sitten kun piti alkaa kunnolla puuhiin niin kalu lerpahti. No tästä tulee helposti naiselle epävarma olo. Minua kaluni käytös ärsytti. Kostea lemmentarha nenän edessä, just se mistä on pitkään haaveillu ja kalu ihan velttona. Seuraavalla kerralla ota rennosti. Puhu rauhassa tuhmia vaikka ilman kosketusta itseäsi hyväillen. Varmasti alkaa kalukin toimimaan kun ei hiillosta eikä ahdista. Riettaita hetkiä teille.

    • Anonyymi

      Se on koomista kun varsinkin pojat rehvastelee seksi osaamisellaan ja ovat puheiden perusteella niin kuninkaita sängyssä. Ja sitten meneekin jännityksen takia akti pilalle. Ottaa varmaan itsetunnolle paljon, onhan nuo häpeällisiä tilanteita

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe