Oletteko törmänneet samaan? Puhuu paskaa selän takana, nuolee pomon persettä, juoruaa työkavereista muille ihmisille, sättii, mustamaalaa, syyttelee, kyttää työkavereita, kirjoittelee aivan törkeitä sähköposteja toisille, on narsisti, pitää itseään loistavana, ei arvosta nuoria, ja sit hakee sääliä itseään kohtaan. On omituista käytöstä. Hakemalla hakee asioita, kääntää ja vääntää asioita, ei kuuntele. Loukkaantuu jos hälle sanoo jostain. On niin itseään täynnä. Olis kai se työsuojeluun vietävä ja liittoon, jotta loppuu tuollainen? Sehän on jo rikos kun harrastaa työpaikalla toisten kiusaamista. Veiskö poliisille koko homman? Ilmoitus työsuojeluun ja aviin epäasiallisesta kohtelusta? Joka paikassa on ainakin yks mätä omena, joka kieroilulla tuhoaa koko systeemin. Hienosti hoitaa asiat ettei pomokaan tajua. Saa jopa pomon mukaan paskanjauhantaan, pomo on höpsö kun uskoo tätä oman edun tavoittelijaa. Ei ymmärrä miten ihmiset käyttäytyy noin...
Vastaukset 10
- Anonyymi
Tyypillinen suomalainen (miksei siis myös juvalainen!) työpaikka!
Toki poikkeuksiakin on!- Anonyymi
Ei mulla ainakaan tuommoista ole työpaikalla ja on ihan suomalainen työpaikka. Ilmapiiri on mukava ja yhteistyö sujuu. Tuo on selkeästi naisvaltainen ala, mitä aloittaja kertoo. Harvemmin miehet tuollai ovat, naiset on susia toisilleen ja vanhat ämmät ei hyväksy nuoria naisia, kun osaamisen taso on parempaa. Jotkut ovat kaudelta kivi ja kirves, ja työ ja luonne sen mukaista.
- Anonyymi
Huono itsetuntoiset luuserit käyttäytyy noin, ala-arvoista touhua. Taitaa olla omat asiat huonosti kun syitä muista etsitään. Kateus siellä kihisee...
- Anonyymi
Missä firmassa?
- Anonyymi
Sen kun tietäis, mut selviää kyllä kirkolla kun käy.
- Anonyymi
Onko porukka itä blokista
- Anonyymi
Joo on, useimmat sieltä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo on, useimmat sieltä...
Noo, viekkahia
- Anonyymi
Taitaa olla ihan ehtaa juvalaista ihmistä, kuuleman mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla ihan ehtaa juvalaista ihmistä, kuuleman mukaan.
Juttuva riittää niin kauvan kun on ihmisijä , se lie selevää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1531383Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1241111Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä33872Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216849En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58792- 64762
- 143754
- 47696
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57632Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss63593