Koiran vimmattu toisen tassun nuoleminen

ja niin että ontuu reilusti kävellessään. On aikaisemminkin nuollut mutta silloin kyseessä oli toinen etutassu. Ei kuitenkaan niin että olisi ontunut.

Nyt tassussa on sukka jonka eilen sai kaksi kertaa pois. Nyt ei saa mutta nuolee sukan päältä hetken ja lopettaa.
Tämän päivän kuluessa olen soittanut ja selannut nettiä että saisin sille tossut. Löytyy kyllä mutta ei pieniä kokoja.
Sitten muistin erään kaupan tuossa ihan lähellä joka ei kuulu mihinkään ketjuun.
Soitin sinne ja huomenna saan tossut jotta koissu voi kävellä ulkonakin.
Metsässä ollaan nyt samottu vielä lumisia polkuja mutta tämän päivän jälkeen ovat lumet sulaneet.
Tiet ovat auraamattomat koko vuoden hiekoista. Kipeällä tassulla se on tuskaa.

En käsitä miten nuolemalla saa tassunsa noin kipeäksi. Yön oli jalka sukassa ja aamulla meni paljon paremmin. Bebanthenia olen siihen laittanut.
Mitään siellä anturoiden välissä en näe eikä muutenkaan "sukkakuuri" sitä auttaisi jos niin olisi.

Onko ehdotuksia tähän nuolemisvimmaan?

4

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suksi sen elukan kanssa eläinlääkäriin. Miten hankalaa tätä voi olla tajuta itse?

      Mikään määrä saakelin sukkia ja tossuja ei poista syytä nuolemisen takana. Myöskään bepanthen ei sitä tee. Päinvastoin, voit saada entistä pahempaa aikaiseksi. Nyt siis valoja päälle ja soitto eläinlääkäriin!

      • Eilen loppui nuoleminen. Kahtena päivänä sukka jalassa ja rasvaa reilusti.
        Syy ell:in mielestä pitkään jatkunut märkyys. Kuivaan ja jos kuraa niin suihkutan tassut aina ulkoa tulon jälkeen.
        Nyt siis kävelee normaalisti eli tilanne ohi.


    • Anonyymi

      Minkä ikäinen koirasi on..Minulla koira rupesi nuolemaan etukäpäliä ..todettiin nivelrikko ..eli on kipua tassuissa..sai lääkkeet..uusittu hiljalleen ruokavaliota sopivaksi..ei annettu kävellä rappusia..nyt hyvässä kunnossa..vie lääkärille..vointeja koirukselle ja sinulle

    • Anonyymi

      Mode haista paska

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      32
      7311
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      78
      4324
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      58
      2737
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2146
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1679
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1667
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      343
      1414
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      13
      1242
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      56
      1087
    10. Viikonloppua

      Oikein ihania huomenia. Pysytään positiivisina. ☕🍂🌅🧡🌞☺️❤️
      Ikävä
      76
      1030
    Aihe