Jätän lopulliset hyvästit

Anonyymi

Sitten kun merkkipaalu on täytetty. Saat sen etunimelläsi varustettuna tänne ja sen jälkeen en enää kirjoittele sinulle. Sitä ennen käsitellen täällä vielä joitakin asioita, jotka vielä vaivaavat. Voi olla jo ensiviikolla tai seuraavalla, mutta toukokuulle asti tuskin menee.

Naiselle idässä

21

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eiköhän ne ole jo jätetty ja aivan yksipuoleisesti?

• Anonyymi

En ole minä vielä jättänyt. Muista en tiedäkään ja se on aivan sama mulle.

• Anonyymi

Tämä on mun viimeinen yö täällä joten myöhästyit. En kirjoita enkä lue. Ei tule viesti perille vaikka yrität.

• Anonyymi

No eipä tämä sinulle ollutkaan..

• Anonyymi

Älä viitsi. Uhkailet taas. Juurihan rinnakkain päädyimme liikkumaan. Mökillä, saunassa, huolehditaan toistemme fyysisestä ja henkisestä hyvinvoinnista, seksuaalisesta, kun emme voi suuremmassa suhteessa vielä olla. Rakastan sinua niissä rajoissa joissa nyt voin rakastaa, sitähän peräänkuulutit kauan. Hyväksyn rajamme sellaisenaan, sillä kunnioitan sinua ja omia rakkaitani. Eikö se ole rakkautta?

• Anonyymi

Teet ihan niin kuin katsot parhaaksi, minä en olisi voinut juuri tämän enempää tehdä.

• Anonyymi

Ei sinulla mitään tehnyt...

• Anonyymi

Mikä merkkipaalu? Onko pks vai muu suomi?

• Anonyymi

Sen tiedän vain minä. Ei mene pks.

• Anonyymi

Muistathan laittaa viestin loppuun myös oman nimesi. Molempien oikeat nimet, ei keksittyjä, jotka tiedät vain sinä🤨.

• Anonyymi

Tätäkö toivot? Olisi ihana nähdä nimemme vierekkäin vaikka kuvitellusti niin että J rakastaa E. Näppiksellä en ole vielä niin kirjoittanut..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tätäkö toivot? Olisi ihana nähdä nimemme vierekkäin vaikka kuvitellusti niin että J rakastaa E. Näppiksellä en ole vielä niin kirjoittanut..

Jos kuitenkin jätät molemmat nimet mainitsematta. Ajatuksia saa purkaa mutta ajatuksesi ei kuitenkaan ole absoluuttinen totuus vaan sinun totuus.

• Anonyymi

Harkitsen asiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harkitsen asiaa.

Lyhyen harkinnan jälkeen päätin, että siihen tulee vain naisen etunimi. Asia on päätetty.

• Anonyymi

Tulevalla viikolla tulee todennäköisesti täytetyksi. Nyt tässä mietin sen ajan että mitä kanssasi sitten tulen tekemään. En todennäköisesti mitään ja saat viestisi, niin loppuu tämä kaikki ainakin minun osaltani. En vain enää jaksa.

• Anonyymi

Otsikolla merkkipaalu saavutettu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otsikolla merkkipaalu saavutettu?

Sovitään näin.

• Anonyymi

Voi rakas. Yritän nyt selvittää ne asiat täällä ja muualla jotka vaativat selvittämistä välillämme. Ne ovat minun osallani suuria elämää muuttavia päätöksiä kuten tiedät. Sinä olet elämäni suurin rakkaus. Tilanteeni on vain niin vaikea. Haluan olla elämässäsi mukana. Sovitaanhan vielä miten.

• Anonyymi

Ok.

Kiitos.

Oikeastaan tuota kaipasinkin.

Vihjailuja jo pikkuhiljoo its3stäsi.

• Anonyymi

Laita se jo samantien.

• Anonyymi

Merkkipaaluja on monenlaisia?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2513
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      1009
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      774
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe