Nyt jätän tämän palstan

Anonyymi

Tällä kertaa lopullisesti.
Keskityn oikeaan elämään ja yritän saada sen järjestykseen

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo on luksusta, minäkin pyrin siihen aika pitkään. Sitäkään ei minulle annettu, koska muut ihmiset oli tärkeämpiä. Ehkä sinunkin pitäisi nyt vaan hyväksyä, ettet pääse tästä pois ennen hyvität tekosi ja autat. Ei minua. Mutta katso muita ja tekojasi.

      • Anonyymi

        Mitä olet tehnyt ja mitä vuoksesi on tehty? Pystytkö siihen, pystytkö miettimään mitä muut ovat joutuneet kärsimään? Mitä heidän elämästään vietiin, mitä heille tehtiin, mitä he ovat joutuneet kokemaan? Arvokkaita hetkiä, tärkeitä, tärkeässä kohdassa elämää, jopa elämä kulmakiviä. Pystyykö tuommoiset siihen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä olet tehnyt ja mitä vuoksesi on tehty? Pystytkö siihen, pystytkö miettimään mitä muut ovat joutuneet kärsimään? Mitä heidän elämästään vietiin, mitä heille tehtiin, mitä he ovat joutuneet kokemaan? Arvokkaita hetkiä, tärkeitä, tärkeässä kohdassa elämää, jopa elämä kulmakiviä. Pystyykö tuommoiset siihen?

        Oletko ikinä pysähtynyt miettimään, mistä kaikki tulee? Ketkä ovat mukana, mitä se tarkoittaa heidän elämälleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ikinä pysähtynyt miettimään, mistä kaikki tulee? Ketkä ovat mukana, mitä se tarkoittaa heidän elämälleen?

        Miten se vaikuttaa heihin, minkälaista on elää niiden tapahtumien kanssa, miten se vaikuttaa luottamiseen, itsetuntoon, kykyyn uskoa elämään, haluun rakentaa elämää, nähdä hyvää, haluta kokemuksia, saada olla ylpeä itsestä, arjen onneen, aikaan ja kehittymiseen. Have you ever think about that?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se vaikuttaa heihin, minkälaista on elää niiden tapahtumien kanssa, miten se vaikuttaa luottamiseen, itsetuntoon, kykyyn uskoa elämään, haluun rakentaa elämää, nähdä hyvää, haluta kokemuksia, saada olla ylpeä itsestä, arjen onneen, aikaan ja kehittymiseen. Have you ever think about that?

        Miltä se tuntuu kun sisimpäsi varastetaan, minuus tuhotaan, elämäsi arvot pilataan, tunteesi viedään, haaveesi tuhotaan, rakkautesi häpäistään, työpanoksesi ja uhrauksiltasi viedään pohja, elämän nautinto varastetaan, estetään elämästä. Teidän tekojen takia, lupaa kysymättä. Sitten heitetään muutama armopala ja sanotaan että mitä muuta vielä haluat? Sinullahan on kaikki hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltä se tuntuu kun sisimpäsi varastetaan, minuus tuhotaan, elämäsi arvot pilataan, tunteesi viedään, haaveesi tuhotaan, rakkautesi häpäistään, työpanoksesi ja uhrauksiltasi viedään pohja, elämän nautinto varastetaan, estetään elämästä. Teidän tekojen takia, lupaa kysymättä. Sitten heitetään muutama armopala ja sanotaan että mitä muuta vielä haluat? Sinullahan on kaikki hyvin.

        Me otimme elämäsi, ja päätämme siitä. Mikä on niin vaikeeta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se vaikuttaa heihin, minkälaista on elää niiden tapahtumien kanssa, miten se vaikuttaa luottamiseen, itsetuntoon, kykyyn uskoa elämään, haluun rakentaa elämää, nähdä hyvää, haluta kokemuksia, saada olla ylpeä itsestä, arjen onneen, aikaan ja kehittymiseen. Have you ever think about that?

        Näitä mietin joka päivä tekisinpä kummin tahansa. Mitkä ovat päätösten vaikutukset ympärillä oleviin. Entäpä itseeni? Millainen ihminen minusta muovautuu kummankin päätöksen myötä? En ikinä pettäisi ketään, enkä hankkisi sivusuhdettakaan pelkän seksin vuoksi. Pienemmällä tunteella en järjestäisi sellaista, mutta nyt koska rakastuin, enkä halua lapsille kahta kotia, voin sen tehdä. Vain koska rakastan häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä olet tehnyt ja mitä vuoksesi on tehty? Pystytkö siihen, pystytkö miettimään mitä muut ovat joutuneet kärsimään? Mitä heidän elämästään vietiin, mitä heille tehtiin, mitä he ovat joutuneet kokemaan? Arvokkaita hetkiä, tärkeitä, tärkeässä kohdassa elämää, jopa elämä kulmakiviä. Pystyykö tuommoiset siihen?

        Mitä luulet, muuta en ole miettinytkään. Suuntaan jos toiseen. Muiden ja itseni kanssa. Menneisyyden ja tulevaisuuden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltä se tuntuu kun sisimpäsi varastetaan, minuus tuhotaan, elämäsi arvot pilataan, tunteesi viedään, haaveesi tuhotaan, rakkautesi häpäistään, työpanoksesi ja uhrauksiltasi viedään pohja, elämän nautinto varastetaan, estetään elämästä. Teidän tekojen takia, lupaa kysymättä. Sitten heitetään muutama armopala ja sanotaan että mitä muuta vielä haluat? Sinullahan on kaikki hyvin.

        No siltä minusta tuntui, kun hän minulle seksisuhdetta ehdotti. Jaan kokemuksesi. Nyt olen käsitellyt tuon ja ymmärrän, että niin on paras tähän hetkeen ja tulevaisuuteen. Opin kyllä luovimaan tässä maailmassa, joka ei ole musta-valkoinen. Tipahdan ideamaailmasta maanpinnalle ja selviän. Niin että lapsillani on parasta. Velvollisuudentunnosta. Haluan myös että rakkaani ja minun kehot voivat hyvin. Rakastellaan toistemme kehoja niin kuin vain me voimme toisiamme hoivata. Hellitään elämän liekillä rakas..


    • Anonyymi

      No et jättänyt, kirjoitit tuon vielä tänne sen jälkeen

    • Anonyymi

      Niinhän sä sanot, lupaat ja kieroilet.

      Sä olet iloinen poika, mutta myös sekaisin siitä kaikesta mitä olet tehnyt.

      Näin luulisin..

      Että lepo vuoan.

      Elämäsi tarkoitus on pysähtyä.

      Se selkeyttää mutta en usko että se sinuun vaikuttoo .

      Niinkuin pitäisi.

      Että jos nyt vihoisen pilan haluaisi ilmoille piästää, niin itselläni on korkeintään 12-vuotiaan piä.

      Se on masentunut.

      Iloisen vain silloin jos kärsimys ollenkaan helpottoo.

      Mutta voimia Toivon sinulle.

      Minusta ei vahvoo tule , koska olen kärsinyt yli puolet elämästäsi.

      Viha, suuttumus ja erilaiset elämäntilanteet vievät voimat.

      Et ikävä kyllä ole oikeaa seuroo minulle.

      Teet minusta syntisen ,,

      Niinkuin jokainen mies teköö.

      Se ei ole hyvä tunne
      ...

      Mutta kuitenniin saan siitä jotain pahhoo mikä jaksoo kiusata .

      Läpi.

      Emme voi ennee nähdä ,

      Minulla on oikeus levätä .

    • Anonyymi

      Ota mut, ennen kuin maailma katoaa ja kuollaan ikävään. Näin sen viestin. Yona.

    • Anonyymi

      Oliko tarkoituksesi valita aprillipäivä, tämän tiedon julkistamisen?

      • Anonyymi

        Ei kun olen nyt ihan tosissani, lupaan kadota näiltä palstoilta nyt lopullisesti. Anteeksi, että olen ollut eräälle häiriöksi . Olen pahoillani.


      • Anonyymi

        Jätän tähän vielä pienen sydämen <3


    • Anonyymi

      Kuin myös.

    • Anonyymi

      Pitäisikin pystyä jättämään menneet asiat taakseen ja katsoa vain eteenpäin ja ruveta pitämään enempi huolta itsestäni ja saada elämä taas jotenkin järjestykseen. On tullut pettymyksiä huonoista valinnoista ja ihmisistäkin taas kerran, kaikesta oppii ja vahingoista viisastuu. Mikä ei tapa, vahvistaa tai miten se meni. Onneksi joihinkin ihmisiin ei tule törmättyä missään ja vaikka kohtaisikin, veikkaan ettei hekään mua enää tunnista, eikä muista, kun en mikään tärkeä ollut.

    • Anonyymi

      Samankaltainen olo on.
      Jospa sitä löytää uudestaan jotain tärkeitä asioita itselleen.Silloin ei tarvitse enää ihmetellä, että mistä syystä jotkut omat vilpittömät viestit poistettiin täältä.
      Ainoa suru on se, että tämä ei ollut koskaan itselleni mikään hupikanava.

      • Anonyymi

        Tähän on hyvä päättää oma kirjoittaminen tänne. On se ollut jo kauan aikaa haastavaa.Jotenkin vituttaa, että käytin tänne aikaani niin paljon. Kai minä tarvitsin tämän ajan ja elämänvaiheen.
        Ajan kirjoittamallani nimimerkillä ja sen jälkeenkin.
        Turhaa katua mitään elämässään koska melkein kaikki mitä tapahtuu, on omaa valintaa...melkein, mutta ei ihan kaikki....
        🐅

        Ps. Ystikselle kiitos kaikista ilahduttavista viesteistä täällä. Voi ja elä hyvin. Sinussa on voimaa.
        Ps. tigrutoivottaa


    • Anonyymi

      Joo eiköhän se ole aika kääntää jo uusi lehti elämässä.

    • Anonyymi

      Kyllä, sinulla on elämä elettävänäsi, tee siitä paras mahdollinen. Jos joskus mieleesi palaa pikkuriikkinen ajatus minusta, olen täällä, voin ehkä joskus lohduttaa sinua kun elämä kolhii ja maailma näyttää nurjan puolensa. Siihen asti, näkemiin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      71
      3279
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      553
      3091
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      38
      2503
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2022
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1835
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      310
      1832
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1672
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      119
      1365
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1228
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1225
    Aihe