Miltä se tuntuu kun et ikinä saa kaivattuasi

Anonyymi

Tai sitä elämää minkä halusit? Ja paljon on vielä tapahtumatta, toivotaan että jaksatte kaiken. Kuten teitte.

45

318

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jospa näiden aloitusten tekeminen ainakin joillekin korvaa jotain

• Anonyymi

Ei korvaa. Pientä helpotusta aiheuttamaanne katkeruuteen. Mutta rukoilen joka päivä että elämänne menisi paskaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei korvaa. Pientä helpotusta aiheuttamaanne katkeruuteen. Mutta rukoilen joka päivä että elämänne menisi paskaksi.

Nauti Pääsiäisestä! Toivotaan että siitä se paskakierre alkaisi ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nauti Pääsiäisestä! Toivotaan että siitä se paskakierre alkaisi ❤️

Ja muista, se 112. Mitään vakavaa ei tapahtunut, mutta kiusallista. Sen saat, toivotaan että kaivattusi kanssa. Tai jonkun tärkeän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanha, viisas sanonta on: joka toiselle kuoppaa kaivaa... jne., mutta sen voi muuttaa myös muototoon: joka toiselle pahaa toivoo, saa sen itselleen.
        Joten olepa varovainen toiveissas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanha, viisas sanonta on: joka toiselle kuoppaa kaivaa... jne., mutta sen voi muuttaa myös muototoon: joka toiselle pahaa toivoo, saa sen itselleen.
        Joten olepa varovainen toiveissas.

Niin tässä odotellaan josko ne siihen kaivamaansa kuoppan..... Mutta sanonta ei tietysti koske kaikkia....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä sitä on ylevä toive. Katkeruus rumentaa ihmistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja niiden pitäisi antaa vaan jatkaa toimintaansa? Tuhota muut ja auttaa heitä jotka auttoivat tuhoamaan nämä joista hyötyivät? Ihan vaan siksi, että joku päätti niin. Se on se ja sama, jatkaako elämäänsä ja kirjoutteleeko täällä, kun varastavat vaan. Koska loppuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja niiden pitäisi antaa vaan jatkaa toimintaansa? Tuhota muut ja auttaa heitä jotka auttoivat tuhoamaan nämä joista hyötyivät? Ihan vaan siksi, että joku päätti niin. Se on se ja sama, jatkaako elämäänsä ja kirjoutteleeko täällä, kun varastavat vaan. Koska loppuu?

Miksi eivät etsi muita uhreja, miksi se on aina pakko olla minä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi eivät etsi muita uhreja, miksi se on aina pakko olla minä?

Minä olen joku niiden sylkikuppi, johon heittävät paskansa. Mitään eivät anna, yrittivät saada sinut kuvittelemaan että hyvät piirteeksi on heidän ansiotaan, jotta ei tartte hyvittää. Saavat kahlattua rantaveteen, vaikka tönien toiset hukkumaan. Ja paha on se joka puhuu. Ja sano vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos rumentaa, niin teeppä sama niille. Jokaiselle joka oli osallisena. Itse en ollut ja sain pahiten turpaan. Pilatkaa niidenkin elämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos rumentaa, niin teeppä sama niille. Jokaiselle joka oli osallisena. Itse en ollut ja sain pahiten turpaan. Pilatkaa niidenkin elämä.

Yleisellä palstalla? Tee asialle jotain muualla esim rikosilmoitus jos perusteita löytyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihminen saa aina pahojen tekojensa tuomion joko ennemmin tai myöhemmin koska Jumala on ikuisesti oikeudenmukainen. Hän näkee kokonaisuuden ja tuomitsee aina oikein.
        Älä itse kosta koska näin joka tapauksessa tapahtuu uskot tai et. Raamatussa on totuus ja siellä sanotaan näin.
        Room. 12:19 Älkää itse kostako, rakkaani, vaan antakaa sijaa Jumalan vihalle, sillä kirjoitettu on: "Minun on kosto, minä olen maksava, sanoo Herra.

• Anonyymi

Kyllähän se pahalta tuntuu kun en usko että kaivattu tuntee ainakaan aivan samalla tavalla takaisin mutta kyllähän sitä tästäkin selviää..

• Anonyymi

Paskalta paskalta paskalta

• Anonyymi

Tunnen niin että on oksat pois. Kaiken haluan tieltäni raivata.. Mutta minulla on myös lapset sydämessäni ja vastuu. Mitä voin tehdä? Raivaan itsessäni tilaa että viereesi pääsen tavalla tai toisella..

• Anonyymi

Ei tunnu kivalta tällä hetkellä, mutta uskon, että saamme sen jollain muulla tavalla ihan pian tässä elämässä. Olemme ikuisia.

• Lauruska

Eipä se maailmanloppu ole. Elämää ei voi suorittaa jonkun tietyn kaavan mukaan, joka menee juuri siten kuten on suunnitellut. Aina voi tulla yllätyksiä ja mutkia matkaan. Itselle voi sattua jotain äkillisesti, tai läheiselle. Silloin elämän suunta muuttuu toiseksi.

• Anonyymi

On tapahtumatta paljon. Otan yhteyttä talon myyjiin. Näin on parasta. Sanoit ettet halua muuttaa kanssani saman katon alle. Siirretään ne unelmat yhteisestä talosta tulevaisuuteen. Saamme sen vielä. Nyt nautitaan. Keltaisella.

• Anonyymi

Hyvää Pääsiäistä kaikille!
      Onnea, iloa ja rakkautta kaikille!

• Anonyymi

Ei oikein miltään. Onneksi upeita naisia on maailma pullollaan!❤💐

• Anonyymi

Tuntuu lopulliselta, pahalta ja sattuu. Elämäni kuvitelmissa on ohitse ja minun on ymmärrettävä se, että en ollut se ihminen, jonka hän halusi. Jatkan elämääni sisälläni yksin, eikä tule toista kertaa, jona toinen ihminen pääsee minua satuttamaan.

• Anonyymi

Älä lukitse sydäntäsi. Nythän vasta tiedät millaista on se avata. Kestit tämän ja voit aukaista sen uudelleen, kun aika ja ihminen on sopiva. Joskus kaiken lisäksi elämä yllättää ja löydät jotain parempaa kuin uskoitkaan, kuten minä uskon löytäneeni..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä lukitse sydäntäsi. Nythän vasta tiedät millaista on se avata. Kestit tämän ja voit aukaista sen uudelleen, kun aika ja ihminen on sopiva. Joskus kaiken lisäksi elämä yllättää ja löydät jotain parempaa kuin uskoitkaan, kuten minä uskon löytäneeni..

Kiitos sanoistasi ja onnea elämääsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun kohdalla tuo ei pidä paikkaansa enää. Pistän lopullisesti oven kiinni, en päästä ketään lähelleni, en usko rakkauteen, en ystävyyteenkään. Nostan suojamuurit ylemmäksi ja vahvemmaksi, ettei kukaan pysty satuttamaan mua enää. Ainoastaan lähimmäiset, sukua olevat, päästän lähelleni, muille ei löydy enää tilaa. Mäkin olen vain ihminen, muhunkin sattuu, kun on loukattu liikaa. Kuka haluaa jatkuvasti kerjätä muilta henkisesti turpiin..ei kukaan, niin miks munkaan tarvitsee. Kiitos, ei enää turhia kuvitelmia mistään tai kenestäkään.

• Anonyymi

Eihän kaikki tunnu samalta,ei käsissä eikä muutenkaan.

• Anonyymi

Ei tunnu ei, en muita halua. Hänet vain. Hän tuntuu ihmeellisltä, ihanalta. Saisinpa tutkia häntä, hänen kehoaan..

• Anonyymi

Ei miltään, miten voi tuntua jos siitä ei voi mitään tulla?, haaveilla saa ja pitääkin, mutta sen tarvitse tarkoittaa, että on pakko saada joku. Elämää määrää pitkälti kohtalo, joku päivä siinä on joku tai ei oo... Se jää nähtäväksi. Se on joko hän 😂 tai joku muu..eihän siinä sen kummempaa ole.
      Hö... Melko kysymys...

• Anonyymi

Kuin koira oksennuksilleen se palaa

• Anonyymi

Se tuntui monta vuotta ihan tajuttoman pahalta. Se nainen oli kaikesta huolimatta Se Oikea. Nyt täytyy vain hyväksyä se, että aina elämä ei mene kuin suunnitelmissa.

• Anonyymi

Tekee henkisesti kipeää. Miettii miksi kaikki meni niin kuin meni.

• Anonyymi

Ikävältähän se joskus tuntuu muttA elämä jatkuu 😔

• Anonyymi

Paskalta se tuntuu, kun ei ole onnistunut elämässä, ei ole saanut vastakaikua. Paljon ollut rankkoja asioita elämässä, ei ole helpolla päästänyt ja tuskin se elämä tulevaisuudessakaan helpolla menee, kaikkeen kun ei voi itse vaikuttaa vaikka haluaisikin. Elämä vaan meni tähän malliin, jospa seuraavassa elämässä olisi parempi onni mukana kuin nykyisessä. Onneksi on jo yli puolet matkasta taivallettu, ei ole enää pitkästi tätä kivikkoista, kuoppaista, mutkikasta taivalta jäljellä, eiköhän tämän lopunkin yksin pysty kulkemaan, kun on pakko.

• Anonyymi

Kieltämättä paskalta tuntuu, koetin monta kertaa yrittää, mutta kun ei tajuta millainen helmi olisi ollut. Nyt oon päättänyt mennä näillä korteilla, niin paljon paskaa nähty että luultavasti vielä lisää edessäpäin. 😀
      En ole vaan ikinä kelvannut jostain kumman syystä tämmöisenä. 🤷‍♀️

• Anonyymi

Ollaan helmiä ja mennään 🔥💕

• Anonyymi

Ei voi muuta sanoa kuin, huojentavalta.

• Anonyymi

Ajatukseen tottuu, vaikka aluksi sattuu. Aina ei voi saada mitä haluaa. Tunteet on hölmöjä, minä en. Näin päätin. 😅

Jan

• Anonyymi

Itselleni ainakaan ei ole mitenkään hankala käsittää, etten voi saada elämässä kaikkea mitä haluan. Tällä planeetalla nyt vaan sattuu olemaan kaikenlaista elämää rikkaruohoista lähtien osana biologista ketjua ilman sen suurempaa tarkoitusta.

Onneksi elämä ei kuitenkaan loputtomiin kestä ja sen pituuteenkin voi halutessaan vaikutta, joka tapauksessa aika tekee tehtävänsä ja ongelmat katoaa.

• Anonyymi

Entä jos se ongelma seuraa seuraavaan elämään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä jos se ongelma seuraa seuraavaan elämään?

Voi seurata mutta sitten niistä saa kärsiä joku toinen, eikä ole enää minun ongelmani, enkä itsekään muista edellisen elämäni ongelmia. Eiköhän kaikki ole sitten vaan yhtä helppoa kun ennen syntymääkin oli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi seurata mutta sitten niistä saa kärsiä joku toinen, eikä ole enää minun ongelmani, enkä itsekään muista edellisen elämäni ongelmia. Eiköhän kaikki ole sitten vaan yhtä helppoa kun ennen syntymääkin oli.

Se johtuu ehkä siitä ettet ole jättänyt edellisissä elämissä sellaisia selvittämättömiä ongelmia jälkeesi. Miksi aloitat nyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se johtuu ehkä siitä ettet ole jättänyt edellisissä elämissä sellaisia selvittämättömiä ongelmia jälkeesi. Miksi aloitat nyt?

En taida uskoa tarpeeksi mihinkään yliluonnolliseen, tai että kaikilla harhoillani olisi joku tarkoitus, johon kyllä pääsee kun vain puskee läpi harmaan kiven. Miehen asemassa muutenkin nämä "selvittelymahdollisuudet" ovat hyvin rajalliset, jos ei halua lähteä käräjöimään häirinnästä.

Eli menee kuitenkin sen verran hyvin, että olisi vielä jotain menetettävääkin, eikä silti oman edun tavoittelu itsellä moraalin edelle mene.

• Anonyymi

Tuntuu kaikella tavoin kipeältä. Poistetaan kipu ja tavataan..

• Anonyymi

Itselle tämä on aivan selvä asia että sellainen oman ikävän muille siirtäminen on väärä toimintamalli. Osan ihmisistä on myös parempi lopettaa muiden elämänkoettelemusten soimaaminen. Helposti aliarvioitte toisten näkemyksiä. Huomaan sitä paljon palstoilla, enkä pidä siitä. Sivusta.

• Anonyymi

Mulla on se elämä, jonka nuorempana halusin. Olen tehnyt paljon töitä, vaikeitakin ratkaisuja ja kyyneleitäkin vuodatettu kaiken eteen, ja nyt se mulla on. Hän ei tuo mulle mitään uutta elämää, mutta hän on tervetullut elämääni aina. Minä itse teen te ratkaisut ja valinnat, joista seuraa haluamani elämänmuutos.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Välit poikki aikuisen lapsen perheen kanssa.

He suuttuivat kun kuulivat ettemme puolisoni kanssa ota rokotetta. Emme todennäköisesti saa tavata enään lapsen lapsiamme, emmekä saa heitä yökylään k
      Maailman menoa
      383
      7741
    2. Yllätys-sexy! Sanna Ukkola poseeraa korsettitopissa nuoruuskuvassa: "Housut jalassa, kerrankin"

Sanna Ukkola on totuttu näkemään aina hyvin asialinjalla. Nyt hän todellakin yllättää. UUH, aika hot! https://www.suomi24.fi/viihde/yllatys-sexy-bb-sa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      5211
    3. Aikapommi räjähti BB-talossa - Ikävä "leikki" teki tehtävänsä - Nina Mikkonen häätöäänestykseen

Voi ei, nyt kävi yksinhuoltajalle köpelösti… Mitä mieltä, pitäisikö Mikkosen jo tippua BB-talosta? https://www.suomi24.fi/viihde/aikapommi-rajahti-bb-
      Big Brother
      53
      4591
    Aihe