Aihe

HITMIX lopettaa

Anonyymi

Sanomamedia Finland on päättänyt lopettaa vähän kuulijoita keränneen Hitmix kanavansa. Oikeastihan kanava ei niin sanotusti lopu, kun tilalle tulee heti uudella konseptilla kanava. Hitmix siis vain vaihtaa nimensä ja ja ylläri samalla kaventaa musiikkilinjaansa. Uudella SUOMIMIX nimisellä kanavalla Sanoma sanoo panostavansa 80-90 luvun Suomimusaan. Retroperjantai säilynee edelleen ohjelmistossa.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuuntelen Sea FM:ää joten evvk sanoma!

• Anonyymi

Jaaha.

• Anonyymi

Ja sattumoisin kyseinen "uutinen" julkaistaan täällä aprillipäivänä joten en usko moista, varsinkaan kun ei moiseen juttuun ole mitään linkkiä eli ollaan pelkän huhun varassa!

• Anonyymi

www.medialolloottori.net kertoo aiheesta.

• Anonyymi

Eikös tänne ole linkkien laittelu kielletty säännöissä? Varmempi jättää ilman ettei mee deleteen. Toiseksi asioita vuodetaan julkisuuteen ennen kuin itse taho (Sanoma) haluaisi itse asian tuoda julkisuuteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös tänne ole linkkien laittelu kielletty säännöissä? Varmempi jättää ilman ettei mee deleteen. Toiseksi asioita vuodetaan julkisuuteen ennen kuin itse taho (Sanoma) haluaisi itse asian tuoda julkisuuteen.

Ei ole missään kielletty linkkien laittaminen, se vaan että pitää olla muutakin tekstiä kuin pelkkä linkki!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi rokotekriittisiä syyllistetään?

Yhtä asiaa en tajua. Miksi niitä, jotka suhtautuvat kriittisesti koronarokotteeseen eivätkä halua ottaa sitä ainakaan seuraamatta ensin tilanteen kehi
      Maailman menoa
      435
      3889